Індивідуальний навчальний план учня/учениці з ООП 6 клас НУШ. «Всесвітня історія.Історія України ( інтегрований курс)»

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план учня/учениці з ООП. 6 клас НУШ. «Всесвітня історія.Історія України ( інтегрований курс)» Складено згідно: Модельна навчальна програма «Історія України. Всесвітня історія. 6 клас НУШ » (авт.: Піскарьова І. О., Бурлака О. В., Майорський В. В., Мелещенко Т. В., Щупак І. Я.) Затверджено та надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12 липня 2021року № 795) Відповідно до мети та загальних цілей, окреслених у Державному стандарті, визначено завдання зробити внесок у формування здобувача освіти основних ключових компетентностей та сприяти соціалізації дитини. Учень працюватиме за підручником: Олександра Бандровського, Віталія Власова, Оксани Данилевської (Київ: Генеза, 2023) Частково використано матеріали: https://www.geneza.ua/product/1122
Перегляд файлу

 

 

 

 

 Індивідуальний навчальний план учня/учениці з ООП

 6 клас НУШ

 «Всесвітня історія. Історія України ( інтегрований курс)»

У 2023/2024 навчальному році в умовах дії правового режиму воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженим Законом України 24 лютого 2022 року № 2102-IX (із змінами) освітній процес у закладах загальної середньої освіти, в яких навчаються діти з особливими освітніми потребами, в т. ч. спеціальних, організовується відповідно до законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» інших актів законодавства з урахуванням безпекової ситуації в кожній окремій адміністративно-територіальній одиниці.

 

ІНП укладено  згідно чинних документів:

Організація інклюзивного навчання в 2023/2024 н.р. здійснюється згідно  документів:

Постанова Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2022 р.№483 “Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2021 р. .№530 і від 15 вересня 2021 р. №957

 

Модельна навчальна програма «Історія України. Всесвітня історія. 6 клас НУШ » (авт.: Піскарьова І. О., Бурлака О. В., Майорський В. В., Мелещенко Т. В., Щупак І. Я.)

Затверджено та надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ  Міністерства освіти і науки України від 12 липня 2021року № 795)

 

 

 

 

 

 

 

Відповідно до мети та загальних цілей, окреслених у Державному стандарті, визначено завдання зробити внесок у формування здобувача освіти основних ключових компетентностей та сприяти соціалізації дитини. 

Учень працюватиме за підручником: Олександра Бандровського, Віталія Власова, Оксани Данилевської

 (Київ: Генеза, 2023) 

https://www.geneza.ua/product/1122

 

 

Під час розробки ІНП поставлено низку завдань: а саме – сформувати в учня розуміння цивілізаційної значимості стародавнього періоду в історії України, Європи та світу в цілому, античної цивілізації як основи для  подальшого розвитку європейськиї суспільств; сприяти формуванню засобами історії низки загальних (уміння вчитися впродовж життя, соціальна та громадська компетентність, обізнаність у сфері культури тощо)і предметних (хронологічна, просторова, інформаційна тощо) компетентностей через актуалізацію змістових ліній (або їх елементів): сталого розвитку (з розумінням залежності людини і суспільств від природного середовища), громадянської відповідальності, культурної самосвідомості, життя в інформаційному середовищі, моральних цінностей;  розвивати пізнавальний інтерес учня до минулого через створення умов для активної взаємодії між вчителем і учнем, виконання учнем творчих практичних завдань.)

 

Учню необхідно:

сприяти формуванню пізнавальних, комунікативних уміннь та навичок, навчити давати прості логічні відповіді на питання;     

розвивати рівень загальних інтелектуальних умінь: аналізувати, вміти порівнювати, класифікувати події;

розвинути осмисленість, системність знань, навички володіння історичною хронологією ;

сприяти накопиченню досвіду самостійної діяльності: виконання різних видів навчальної діяльності,  за зразком  відтворювати  основний навчальний матеріал;

розвивати мотиваційний компонент навчальної діяльності учня та зацікавленість предметом ;

виховувати свідому поведінку  на уроці, розвивати організаційні здібності ( в тому числі організація робочого місця, поведінка тощо).

звертати увагу на швидкість виконання завдань: надавати  додатковий час і допомогу.

розвивати навички читання, зв’язного мовлення, охайного та грамотного письма.

 

 

 

 

 

уроку

Дата

Тема уроку

 

Очікувані результати

Види навчальної діяльності

Темп засвоєння

Примітка

І семестр

Вступ

1

 

Історія стародавнього світу: хронологічні межі, лічба часу, історичні джерела

Ознайомлення з послідовністю періодів історії людства, хронологічними межами історії стародавнього світу;

джерелами з історії стародавнього світу. Ознайомлення  з поняттями «історія», «археологія» «історичне джерело»;

 

розрізняє історичні джерела за видами (матеріальні/ нематеріальні, текстово-візуальні тощо);

 

 

 

Робота з навчальним текстом та підготовка запитань до нього за допомогою ланцюжка запитань, бесіди, творчі завдання,   друковані матеріали

 

 https://cutt.ly/U1IaVdn

 

 

Розділ 1. Життя людей у первісні часи

 

2

 

Поява і розселення людини на Землі

Знає назви та місце розташуваня 2-3 стоянок первісних людей .Практичне заняття з ілюстраціями стоянок пер вісних людей, , бесіди, ілюстрації, схеми, малюнки, карта, кольорові олівц

 

 

 

Робота з навчальним текстом ,бесіди, ілюстрації, схеми, малюнки, карта, кольорові олівці.

 

 

 

3

 

Життя та заняття найдавніших людей

Оволодіння вміннями описати спосіб життя первісних людей;

Формування уявлення про первісні форми релігійних вірувань: фетишизму, тотемізму та магії;

 

 

 

Робота з навчальним текстом ,бесіди, творчі завдання   друковані матеріали, ілюстрації

https://cutt.ly/n1II6CI

 

 

4

 

Життя людини на теренах України за первісної доби

Формування уявлення про поняття «кам’яний вік»,  «homo sapiens (людина розумна)», «стоянка первісних людей»,

 

Друковані матеріали, ілюстрації, схеми, малюнки, карта, кольорові олівці, пластилін, інтерактивні вправи.https://cutt.ly/N1IOJ9j

 

 

 

5

 

Виникнення землеробства та скотарства

Розуміє сутність та значення неолітичної революції в житті людства.

Постійно повторювати та закріплювати теоретичні уміння і навички раніше

 

https://cutt.ly/kNAQjjY

6

 

Перші землероби та скотарі України

Оволодіння вміннями  розпізнавати пам’ятки трипільської культури.

 

Укладання (хмаринки слів, кросворда тощо) за змістом навчального матеріалу. Друковані матеріали, ілюстрації, схеми, малюнки, карта,

 

 

https://cutt.ly/C3cLpBo

7

 

Форми організації первісних спільнот

 

 

 

 

Ознайомлення з назвою та місцем розташування однієї стоянки первісних людей на території рідного краю;

 

 

 

 

 

 

Робота з навчальним текстом ,бесіди, творчі завдання.

Робота з картою

https://cutt.ly/j1IDpty

 

 

 

8

 

Первісна культура та релігійні вірування за найдавніших часів

Оволодіння  елементарними вміннями розпізнати та усно описати культурні пам’ятки, релігійні вірування в первісні часи

Постійно повторювати та закріплювати теоретичні уміння і навички раніше

https://cutt.ly/X1IDnTH

 

 

9

 

Проєкт з теми «Життя людей у первісні часи»

Оволодіння  елементарними вміннями візуально зобразити спосіб життя первісних людей;

 

 

Малюнок-колаж «Життя людей у первісні часи»

 

 

10

 

Узагальнення з теми «Життя людей у первісні часи»

Постійно повторювати та закріплювати теоретичні уміння і навички раніше вивченого матеріалу

 

 

Тестові завдання; робота з контурною картою

( позначити стоянки первісних людей на території України),

 

 

Розділ 2. Цивілізації Давнього Сходу

11

 

Цивілізаційні центри Давнього Сходу в часі та просторі

 

Формування уявлення про вплив природно-географічних умов на господарське життя  давньоєгипетської цивілізації.

Укладання ілюстрованої лінії часу « Цивілізації Давнього Сходу «.Робота з навчальним текстом, друковані матеріали, ілюстрації, малюнки, карта. Перегляд навчального  відео.

 

https://cutt.ly/L3HjkSg

12

 

Землеробські цивілізації Давнього Сходу

Оволодіння вміннями показати на карті давні цивілізації й міста;

Робота з навчальним текстом ,бесіди, творчі завдання   друковані матеріали, ілюстрації, малюнки, карта.

 

https://cutt.ly/v3KTTOJ

13

 

Держава і суспільство

Формування уявлення  про причини виникнення держави  і суспільних верств в Давньому Єгипті; Формування уявлення про поняття «фараон»,»раджа»,»імператор»

 

Різні види вказівок для привернення уваги учня, інтерактивні вправи.

 

 

 

14

 

Родина, освіта і виховання в державах Давнього Сходу

Формування уявлення  про освіту і виховання в державах Давнього Сходу

Робота з навчальним текстом ,бесіди, ілюстрації, малюнки,

 

 

15

 

Міфологія та релігійні уявлення в державах Давнього Сходу

Ознайомлення з наз-вами відомих пам’яток давньоєгипетської ци-вілізації (Великі піра-міди, Великий сфінкс.)

Робота з візуальними джерелами

 (перегляд відео-презентацій, інтерактивні вправи.)

 

 

https://cutt.ly/U3KTuCJ

16

 

Культурні надбання Давнього Сходу

 Ознайомлення з назвами відомих пам’яток), китайської (Велика китайська стіна) й індійської (ступа в м. Санчі) цивілізацій.

 

 

Робота з навчальним текстом ,бесіди, перегляд відео та презентацій

https://cutt.ly/N3KTwUk

 

 

17

 

Проєкт з теми «Цивілізації Давнього Сходу»

Оволодіння  елементарними вміннями усно описати повсякденне життя представників різних верств у стародавніх суспільствах.

( за вибором)

Створення фотогалереї «Цивілізації Давнього Сходу»

 

 

18

 

Узагальнення з теми «Цивілізації Давнього Сходу»

Повторювати та закріплювати теоретичні уміння і навички раніше вивченого матеріалу.

Тестові завдання; творчі завдання   друковані матеріали, ілюстрації, схеми, малюнки, контурна карта, кольорові олівці, тестові завдання.

 

 

 

Розділ 3. Давня Греція та її сусіди

19

 

Наукові дослідження

давньогрецької цивілізації

Оволодіння вміннями показати на карті історико-географічні об’єкти античної цивілізації

Робота з навчальним текстом,ілюстрації,

https://cutt.ly/68h0qHR

 

 

20

 

Природа та населення Давньої Греції

Ознайомлення з природою та  умовами Ахейського півострова.

Робота з навчальним текстом ,бесіди, ілюстрації, малюнки, карта

 

 

21

 

Мінойська цивілізація

Оволодіння вміннями показати на карті історико-географічні об’єкти античної цивілізації

Робота з навчальним текстом,малюнки, карта   

 

 

22

 

Ахейська Греція

 

 

 

Оволодіння вміннями показати на карті історико-географічні об’єкти античної цивілізації

Робота з навчальним текстом ,малюнки, картаhttps://cutt.ly/18h0lOw

 

 

23

 

Давньогрецький поліс

Ознайомлення з суспільним, господарським життям і побутом в античних полісах на території України.

 

 

Робота з навчальним текстом ,схеми, ілюстрації, друковані матеріали,

 

 

24

 

Велика грецька колонізація

Формування уявлення про передумови Великої грецької колонізації;

 

Робота з навчальним текстом ,бесіди, творчі завдання   ілюстрації, малюнки, карта, кольорові олівці.

 

 

https://cutt.ly/rNYhKTd

25

 

Становлення Афінської держави. Реформи Солона

Пояснює якими правами наділена від народження кожна людина,ідентифікує випадки цькуваня, дискримінації особи серед групиосібдо якої належить особа. Формування уявлення про становлення античної демократії

Робота з навчальним текстом,бесіди, ілюстрації

https://cutt.ly/Z8h0O0n

 

 

26

 

Розквіт афінської демократії. «Золота доба» Перікла

Формування уявлення про особливості античної демократії, причини піднесення Афін,

Робота з навчальним текстом друковані матеріали, інтерактивні вправи

 

 

27

 

Давня Спарта – олігархічна держава

Формування уявлення про причини піднесення й занепаду грецького полісу -Спарти

 

Робота з навчальним текстом, друковані матеріали, інтерактивні вправи

 

https://cutt.ly/h7poKsT

28

 

Підкорення Греції Македонією

Ознайомлення з перебігом подій в ході підкорення Греції.

 

 

Перегляд навчального відео.

Робота з навчальним текстом ,бесіди, друковані матеріали, ілюстрації

 

 

 

 

29

 

Держава Александра Македонського

 

Формулює судження про вчинки історичних осіб і сучасних діячів, події, явища, процеси з урахуванням отриманих знань та власного досвіду;

оволодіння елементарними вміннями схарактеризувати діяльність Александра Македонського, Філіп II.

 

Перегляд навчального відео.

Робота з навчальним текстом бесіди, друковані матеріали, ілюстраціїhttps://cutt.ly/98bmwdP

 

 

30

 

Елліністичні держави

Оволодіння елементарними вміннями схарактеризувати причини занепаду Елліністичних держав

Перегляд навчального відео.

 

 

 

31

 

Узагальнення   з розділ у« Давня Греція та її сусіди» (1 частина)

Постійно повторювати та закріплювати теоретичні уміння і навички раніше вивченого матеріал

 

 

Творчі завдання   друковані матеріали, ілюстрації, схеми, малюнки, карта, кольорові олівці,   

 

 

ІІ семестр

32

 

Греко-перські війни .Військова справа в Давній Греції

Формування уявлення про  розвиток військової справи в Спарті

Актуальність вислову

« З щитом або на щиті» в Спарті та в умовах повномаштабної війни в Україні

 

 

33

 

Родина, виховання та повсякденне життя в Давній Греції

Ознайомлення з головними подіями Персько-грецьких війн.

 

 

Робота з книгою, ілюстрації, карта,

 

 

34

 

Давньогрецька міфологія та релігія

Формування уявлення про внесок античної цивілізації в історію людства,

 

Перегляд відео-презентацій, бесіда. Робота з ілюстрацією «Житло давніх греків». Міні-дослідницький проєкт «Жінка в давньогрецькому суспільстві».

 

 

35

 

Олімпійські ігри. Наука в Давній Греції

Формування уявлення про внесок античної цивілізації в історію людства,

 

Перегляд відео-презентацій, бесіда.

 

 

36

 

Мистецтво архітектури та скульптури в Давній Греції

Висловлює власне судження про культурне розмаїття,

Укладання пізнавальної загадки (хмаринки слів, кросворда тощо) за змістом навчального матеріалу.

 

https://cutt.ly/68bmk8z

37

 

Мистецтво скульптури в Давній Греції

Визнвчає риси/ознаки музеного об’єкту,писемного джерела

 

 

 

Коментований перегляд та інтерпретація візуальних джерел інформації з історії Давньої Греції.

 

https://cutt.ly/o8bmc6y

38

 

Література та театр у Давній Греції.

Ознайомлення з текстом поем

 

Визнвчає риси/ознаки музеного об’єкту,писемного джерела

 

 

Коментований перегляд та інтерпретація візуальних джерел інформації з історії Давньої Греції.

https://cutt.ly/o8bmc6y

 

 

39

 

Історичне значення давньогрецької культури

 

 

 

 

40

 

Кіммерія та Скіфія.

Оволодіння вміннями схарактеризувати повсякденне життя мешканців античних полісів Північного Причорномор’я. Розпізнає прояви маніпулювання інформацією в межах тем розділу

Укладання туристичного маршруту «Скарби античної цивілізації на українських землях».

 

 

41

 

Сармати

 

 

 

 

42

 

 

Проєкт  з теми «Давня Греція та її сусіди»

Проєкт «Античні міста- колонії Північного Причорномор’я»

Укладання пізнавальної загадки (хмаринки слів, кросворда тощо) за змістом навчального матеріалу.

 

 

43

 

Узагальнення  з теми  «Давня Греція та її сусіди» (2 частина)

 

 

 

Постійно повторювати та закріплювати теоретичні уміння і навички раніше вивченого матеріалу.

 

Тестові завдання;   друковані матеріали, ілюстрації, схеми, малюнки,  карта, кольорові олівці,

 

 

Розділ 4. Давній Рим та його сусіди

44

 

Давній Рим у часі та просторі. Природа і населення Апеннінського півострова

Ознайомлення з природою та  умовами Апеннінського півострова

Перегляд відео.

Робота з навчальним текстом матеріали, ілюстрації, карта,

 

https://cutt.ly/S8OEspg

45

 

Римська республіка V – середини ІІІ ст. до н. е.

Формування елементарних уявлень про  організацію суспільства і влади   Римської республіки в V–І ст. до н. е.: Ознайомлення з поняттями: «патриції», «плебеї», «провінція», знає хронологічні межі існування Римської республіки

Перегляд відео.

Робота з навчальним текстом, друковані матеріали, ілюстрації, карта.

Укладання хронологічної таблиці з допомогою вчителя/асистента

 

https://cutt.ly/X8OELsT

46

 

Військова справа та завойовницькі війни в Давньому Римі

виявляє і розрізняє з допомогою вчителя причини й наслідки історичних подій, явищ, процесів (на прикладі воєнної експансії Риму);

Розповідь про воєнну експансію Риму на основі історичної карти

 

 

47

 

Диктатура Гая Юлія Цезаря

виявляє і розрізняє з допомогою вчителя причини й наслідки історичних подій, явищ, процесів (на прикладі, диктатури Юлія Цезаря);

Робота з навчальним текстом Розповідь про воєнну експансію Риму на основі історичної карти

 

 

48

 

Створення Римської імперії. Правління Октавіана Августа

 

визначає ознаки, що пов’язують документи, артефакти (музейні об’єкти) та ілюстративний матеріал з історичним періодом Давнього Риму,

 

Робота з навчальним текстом. Перегляд навчального відео.

 

https://cutt.ly/N8ORMou

49

 

Організація влади в Давньому Римі: від республіки до імперії

Формування уявлення про причини піднесення  Західної Римської імперії

Робота з навчальним текстом. Перегляд навчального відео.

 

 

50

 

Людина в правовій та політичній системі Давнього Риму

усвідомлює важливість римського права, яке вплинуло на формування і розвиток правових систем країн Західної Європи Характеризує становище патриціїв і плебеїв;

Робота з навчальним текстом. Перегляд навчального відео.

 

 

51

 

Родина та освіта в Давньому Римі

Характеризує життя та побут родини в Давньому Римі. Становище жінки.

Перегляд відео-презентацій, бесіди, творчі завдання  

 

 

52

 

Традиції повсякденного життя в давньоримському суспільстві

характеризує повсякденне й господарське життя, традиції  в давньоримському суспільстві

Перегляд відео-презентацій, бесіди, творчі завдання  

 

 

53

 

Культура Давнього Риму

визначає на карті положення культурно-історичних пам’яток,

лепбук «Крилаті вислови, які народилися в Давньому Римі»,

 

https://cutt.ly/a8JQ8Yb

54

 

Тематичний контроль. «Розділ 4. Давній Рим та його сусіди» 

(1 частина)

Постійно повторювати та закріплювати теоретичні уміння і навички раніше вивченого матеріалу.

тестові завдання.

 

 

55

 

Римська імперія в ІІІ–IV ст.

Формування уявлення про причини піднесення  Західної Римської імперії

Перегляд відео-презентацій, бесіди, творчі завдання  

 

 

56

 

Релігія в Давньому Римі: від язичництва до християнства

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Формування уявлення про релігію, право та мистецтво Давнього Риму.

презентація «Біблія —джерело мудрості». Укладання пізнавальної  кросворда «Боги Давнього Риму»

 

 

57

 

Виникнення християнства

 

 

 

 

Формування свідомого ставлення до

поширення християнства

Віртуальна екскурсія «Християнство в мистецтві»

 

 

58

 

Початок Великого переселення народів та падіння Західної Римської імперії

Формування уявлень про   напрямки розселення слов’ян з прабатьківщини;

Робота з  підручником, карта,

 

 

59

 

Давні слов’яни на теренах України

визначає хронологічні межі формування спільноти давніх слов’ян;

Укладання хмаринки слів під назвою  «Давні слов’яни».

 

https://cutt.ly/H8UBoTA

60

 

Господарське життя та духовний світ слов’ян

Ознайомлення з суспільним, господарським життям і побутом і духовним світом давніх слов’ян.

Друковані матеріали, ілюстрації,  малюнки.

 

 

 

61

 

Проєкт з теми «Давній Рим і його сусіди»

 

 

Фотогалерея «Міста, які подарував світові Давній Рим»

Перегляд відео-презентацій. кольорові олівці,

 

 

62

 

Узагальнення з теми «Давній Рим і його сусіди» (2 частина)

Постійно повторювати та закріплювати теоретичні уміння і навички раніше вивченого матеріалу.

тестові завдання. інтерактивні вправи.

 

 

63

 

Узагальнення до курсу «Історія України. Всесвітня історія». Внесок цивілізацій стародавнього світу в історію людства

Оволодіння вміннями визначити і навести приклади внеску давніх цивілізацій в культуру сучасних народів, зокрема українців;

кольорові олівці, пластилін, тестові завдання,

інтерактивні вправи.

 

 

64-69

 

Історія України як складова світової історії

усвідомлює важливість  давньої історії України як складової світової історії

Перегляд навчального відео. Творчі завдання   друковані матеріали, ілюстрації, схеми, малюнки інтерактивні вправи.

 

 

70

 

Підсумкове оцінювання

Повторити та закріпити теоретичні уміння і навички раніше вивченого  навчального матеріалу.

інтерактивні вправи.

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
НУШ (середня школа), Планування
Інкл
Додано
29 серпня
Переглядів
565
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку