ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор Бориславського ЗЗСО І-ІІІ ст. №8
__________ Віра Собко
Індивідуальний навчальний план
з Інформатики
І семестр
2023-2024 н.р.
учениць 4-А класу
Ксенофонтової Юлії,
Мацьків Анни
які здобувають освіту за сімейною формою навчання
(за програмою Шияна Р.Б.)
(План складено згідно програми затверджено Наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 №743-22)
Теми навчальних занять |
Очікувані результати |
Дата/ час проведення консультацій, видів контролю |
Змістова лінія «Я у світі інформації» Спотворення інформації. Порівняння текстів з правдивою та неправдивою інформацією. Пошук хибних висловлювань у текстах (зображеннях, математичних записах тощо). Фейкова інформація в текстах, зображеннях, на відео тощо. Прості критерії оцінювання надійності інтернет-сайтів. Факти та судження, способи їх розпізнавання. Визначення URL-адреси інформаційного ресурсу (джерела інформації), поняття про авторство матеріалу. Упорядкування різних послідовностей для вирішення задач/ проблем, виявлення закономірностей і помилок у послідовностях. Прості схеми та діаграми для представлення якісних та кількісних характеристик. Експериментування з готовими та складеними моделями. Створення моделей за допомогою цифрових пристроїв і програм. |
- заповнює шаблони, схеми за наведеним зразком; - знаходить пропущені і / або помилкові дії у знайомій послідовності, виправляє помилки в ній; - складає прості схеми та дає відповіді на запитання, користуючись такими схемами; - представляє якісні дані графічно; - вирізняє способи графічного представлення кількісних і якісних характеристик (організаційні діаграми – діаграми і графіки); - називає оригінальні відповідники інформаційних та реальних моделей (глобус як модель Землі, автомобільні моделі, план приміщення тощо); - експериментує з доступними моделями, фіксує зміни, що відбуваються, прогнозує результат експеримент; - порівнює тексти з хибною та правдивою інформацію; - знаходить інформацію про нові ідеї і поняття, у разі сумніву шукає підтвердження з різних джерел; - визначає джерела, потрібні для підтвердження чи спростування інформації; - визначає, чи вказаний автор статті; - ідентифікує час розміщення відомостей; - розпізнає надійні і ненадійні джерела інформації за URL-адресою (розпізнає основні доменні імена); - розпізнає факти та судження у життєвих ситуаціях. |
Консультація 19.10
Консультація 23.11
|
Змістова лінія «Моя цифрова творчість» Комбіновані задачі. Послідовність розв’язання комбінованої задачі. Лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми. Логічне слідування. Створення програм у простих дитячих середовищах. |
- складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі їх словесного опису для власної чи групової діяльності; - створює просту програму в навчальному середовищі на основі наданого алгоритму.
|
Консультація 21.12 |
Ознайомлений (ознайомлена), згодний (згодна)____________