Індивідуальний навчальний план з інформатики І семестр

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план з інформатики І семестр 2023-2024 н.р. учениць 4-А класу, які здобувають освіту за сімейною формою навчання (за програмою Шияна Р.Б.)
Перегляд файлу

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор Бориславського ЗЗСО І-ІІІ ст. №8

__________ Віра Собко

 

 

Індивідуальний навчальний план

з Інформатики

І семестр

2023-2024 н.р.

учениць 4-А класу

Ксенофонтової Юлії,

Мацьків Анни

які здобувають освіту за сімейною формою навчання

(за програмою Шияна Р.Б.)

(План складено згідно програми затверджено Наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 №743-22)

Теми навчальних занять

Очікувані результати

Дата/ час проведення консультацій, видів контролю

Змістова лінія

«Я у світі інформації»

Спотворення інформації.

Порівняння текстів з правдивою та неправдивою інформацією. Пошук хибних висловлювань у текстах (зображеннях, математичних записах тощо).

Фейкова інформація в текстах, зображеннях, на відео тощо.

Прості критерії оцінювання надійності інтернет-сайтів.

Факти та судження, способи їх розпізнавання.

Визначення URL-адреси інформаційного ресурсу (джерела інформації), поняття про авторство матеріалу.

Упорядкування різних послідовностей для вирішення задач/ проблем, виявлення закономірностей і помилок у послідовностях.

Прості схеми та діаграми для представлення якісних та кількісних характеристик.

Експериментування з готовими та складеними моделями.

Створення моделей за допомогою цифрових пристроїв і програм.

- заповнює шаблони, схеми за наведеним зразком;

- знаходить пропущені і / або помилкові дії у знайомій послідовності, виправляє помилки в ній;

- складає прості схеми та дає відповіді на запитання, користуючись такими схемами;

- представляє якісні дані графічно;

- вирізняє способи графічного представлення кількісних і якісних характеристик (організаційні діаграми – діаграми і графіки);

- називає оригінальні відповідники інформаційних та реальних моделей (глобус як модель Землі, автомобільні моделі, план приміщення тощо);

- експериментує з доступними моделями, фіксує зміни, що відбуваються, прогнозує результат експеримент;

- порівнює тексти з хибною та правдивою інформацію;

- знаходить інформацію про нові ідеї і поняття, у разі сумніву шукає підтвердження з різних джерел;

- визначає джерела, потрібні для підтвердження чи спростування інформації;

- визначає, чи вказаний автор статті;

- ідентифікує час розміщення відомостей;

- розпізнає надійні і ненадійні джерела інформації за URL-адресою (розпізнає основні доменні імена);

- розпізнає факти та судження у життєвих ситуаціях. 

Консультація 19.10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Консультація 23.11

 

 

 

 

 

 

Змістова лінія

«Моя цифрова творчість»

Комбіновані задачі. Послідовність розв’язання комбінованої задачі. Лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми.

Логічне слідування.

Створення програм у простих дитячих середовищах.

-       складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі їх словесного опису для власної чи групової діяльності;

-       створює просту програму в навчальному середовищі на основі наданого алгоритму.

 

Консультація 21.12

 

 

Ознайомлений (ознайомлена), згодний (згодна)____________

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Планування
Додано
26 травня
Переглядів
41
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку