Індивідуальний освітній план дитини

Про матеріал
Індивідуальний освітній план дитини з особливими освітніми проблемами у ЗДО
Перегляд файлу

Індивідуальний освітній план дитини

 -----------------------------

Вихователі   ----------------------

асистент вихователя  ------------------------

 

Освітній напрям «Особистість дитини» :

Цілі та завдання

Очікувані результати/уміння

Моніторинг та оцінювання досягнень

Виконує, чи ні/ частково

Завдання програми на 2021-2022 н.р.

Знайомити дитину з частинами тіла

Називає частини тіла людини ( свої)

 

 

Формувати культурно-гігієнічні навички: одягатися та роздягатися у визначеному порядку з невеликою допомогою дорослого

Роздягається та одягається у визначеному порядку з невеликою допомогою дорослих

 

 

Учити витримці на занятті протягом 15 -20 хв.

Спокійно сидить на занятті (15-20 хв.)

 

 

Освітній напрям «Дитина у соціумі»:

Цілі та завдання

Очікувані результати/уміння

Моніторинг та оцінювання досягнень

Виконує, чи ні/ частково

Завдання програми на 2021-2022 н.р.

Засвоїти знання про своє ім’я й відгукуватись на нього, ім’я батьків, свій статус у сім’ї

Знає своє ім’я та ім’я своїх батьків

Позначає себе займенником «Я»

 

 

Учити називати чи показувати свій вік

Називає чи показує на пальцях свій вік

 

 

 Освітній напрям « Дитина у природньому довкіллі»:

Цілі та завдання

Очікувані результати/уміння

Моніторинг та оцінювання досягнень

Виконує, чи ні/ частково

Завдання програми на 2021-2022 н.р.

Знайомити з об’єктами неживої природи, виявляти їх серед найближчого оточення

Показує та називає об’єкти неживої природи, знаходить їх у природному довкіллі

 

 

Учити визначати стан погоди

Визначає стан погоди

 

 

 Освітній напрям « Дитина у світі культури»:

Цілі та завдання

Очікувані результати/уміння

Моніторинг та оцінювання досягнень

Виконує, чи ні/ частково

Завдання програми на 2021-2022 н.р.

Формувати уявлення про зображувальні матеріали та їхні можливості в процесі зображення ( глина, гуаш, фломастер)

Уміє використовувати зображувальний матеріал за призначенням

 

 

Формувати вміння зосереджувати увагу на конкретному образі

Зосереджується на конкретному образі

 

 

Учити ліпити предмети круглої форми, робити заглиблення  в середині сплющеної грудочки за допомогою пальців ( блюдце, миска)

Ліпить предмети круглої форми, робить заглиблення  в середині сплющеної грудочки за допомогою пальців ( блюдце, миска)

 

 

Освітній напрям « Гра дитини»:

Цілі та завдання

Очікувані результати/уміння

Моніторинг та оцінювання досягнень

Виконує, чи ні/ частково

Завдання програми на 2021-2022 н.р.

Вчити прибирати іграшки на свої місця

Прибирає іграшки на свої місця

 

 

Учити виконувати ігрові дії, наслідуючи дії дорослих у грі

Виконує ігрові дії, наслідуючи дії дорослих у грі

 

 

Вчити дотримуватися правил у грі

Намагається дотримуватися правил у грі

 

 

 Освітній напрям « Дитина в сенсорно пізнавальному просторі»

Цілі та завдання

Очікувані результати/уміння

Моніторинг та оцінювання досягнень

Виконує, чи ні/ частково

Завдання програми на 2021-2022 н.р.

Формувати уявлення про геометричні фігури ( трикутник, коло, квадрат, прямокутник)

Розрізняє і показує геометричні фігури

 

 

Формувати уявлення про частини доби

( ранок, день, вечір, ніч)

Має уявлення про частини доби ( ранок, день, вечір, ніч)

 

 

Учити класифікувати та систематизувати об’єкти за однією з ознак ( кольором, формою, величиною)

Класифікує та систематизує об’єкти за однією властивістю (колір величина, форма)

 

 

Освітній напрям «Мовлення дитини»

Цілі та завдання

Очікувані результати/уміння

Моніторинг та оцінювання досягнень

Виконує, чи ні/ частково

Завдання програми на 2021-2022 н.р.

Встановлювати контакт з дорослим

Встановлює контакт з дорослим

 

 

Вчити розуміти просту інструкцію

Розуміє просту інструкцію

 

 

Вчити правильно артикулювати  і вимовляти всі голосні звуки та звукосполучення

Правильно артикулює та вимовляє всі голосні звуки та звукосполучення

 

 

Збагачувати пасивний словник назвами частин тіла, об’єктів неживої природи, назвами кольорів та геометричних фігур

Називає та показує частини тіла на собі та іграшках, називає основні кольори , геометричні фігури

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Інші матеріали
Інкл
Додано
25 травня 2022
Переглядів
1303
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку