Індивідуальний освітній план дитини
-----------------------------
Вихователі ----------------------
асистент вихователя ------------------------
Освітній напрям «Особистість дитини» :
Цілі та завдання |
Очікувані результати/уміння |
Моніторинг та оцінювання досягнень |
|
Виконує, чи ні/ частково |
Завдання програми на 2021-2022 н.р. |
||
Знайомити дитину з частинами тіла |
Називає частини тіла людини ( свої) |
|
|
Формувати культурно-гігієнічні навички: одягатися та роздягатися у визначеному порядку з невеликою допомогою дорослого |
Роздягається та одягається у визначеному порядку з невеликою допомогою дорослих |
|
|
Учити витримці на занятті протягом 15 -20 хв. |
Спокійно сидить на занятті (15-20 хв.) |
|
|
Освітній напрям «Дитина у соціумі»:
Цілі та завдання |
Очікувані результати/уміння |
Моніторинг та оцінювання досягнень |
|
Виконує, чи ні/ частково |
Завдання програми на 2021-2022 н.р. |
||
Засвоїти знання про своє ім’я й відгукуватись на нього, ім’я батьків, свій статус у сім’ї |
Знає своє ім’я та ім’я своїх батьків Позначає себе займенником «Я» |
|
|
Учити називати чи показувати свій вік |
Називає чи показує на пальцях свій вік |
|
|
Освітній напрям « Дитина у природньому довкіллі»:
Цілі та завдання |
Очікувані результати/уміння |
Моніторинг та оцінювання досягнень |
|
Виконує, чи ні/ частково |
Завдання програми на 2021-2022 н.р. |
||
Знайомити з об’єктами неживої природи, виявляти їх серед найближчого оточення |
Показує та називає об’єкти неживої природи, знаходить їх у природному довкіллі |
|
|
Учити визначати стан погоди |
Визначає стан погоди |
|
|
Освітній напрям « Дитина у світі культури»:
Цілі та завдання |
Очікувані результати/уміння |
Моніторинг та оцінювання досягнень |
|
Виконує, чи ні/ частково |
Завдання програми на 2021-2022 н.р. |
||
Формувати уявлення про зображувальні матеріали та їхні можливості в процесі зображення ( глина, гуаш, фломастер) |
Уміє використовувати зображувальний матеріал за призначенням |
|
|
Формувати вміння зосереджувати увагу на конкретному образі |
Зосереджується на конкретному образі |
|
|
Учити ліпити предмети круглої форми, робити заглиблення в середині сплющеної грудочки за допомогою пальців ( блюдце, миска) |
Ліпить предмети круглої форми, робить заглиблення в середині сплющеної грудочки за допомогою пальців ( блюдце, миска) |
|
|
Освітній напрям « Гра дитини»:
Цілі та завдання |
Очікувані результати/уміння |
Моніторинг та оцінювання досягнень |
|
Виконує, чи ні/ частково |
Завдання програми на 2021-2022 н.р. |
||
Вчити прибирати іграшки на свої місця |
Прибирає іграшки на свої місця |
|
|
Учити виконувати ігрові дії, наслідуючи дії дорослих у грі |
Виконує ігрові дії, наслідуючи дії дорослих у грі |
|
|
Вчити дотримуватися правил у грі |
Намагається дотримуватися правил у грі |
|
|
Освітній напрям « Дитина в сенсорно пізнавальному просторі»
Цілі та завдання |
Очікувані результати/уміння |
Моніторинг та оцінювання досягнень |
|
Виконує, чи ні/ частково |
Завдання програми на 2021-2022 н.р. |
||
Формувати уявлення про геометричні фігури ( трикутник, коло, квадрат, прямокутник) |
Розрізняє і показує геометричні фігури |
|
|
Формувати уявлення про частини доби ( ранок, день, вечір, ніч) |
Має уявлення про частини доби ( ранок, день, вечір, ніч) |
|
|
Учити класифікувати та систематизувати об’єкти за однією з ознак ( кольором, формою, величиною) |
Класифікує та систематизує об’єкти за однією властивістю (колір величина, форма) |
|
|
Освітній напрям «Мовлення дитини»
Цілі та завдання |
Очікувані результати/уміння |
Моніторинг та оцінювання досягнень |
|
Виконує, чи ні/ частково |
Завдання програми на 2021-2022 н.р. |
||
Встановлювати контакт з дорослим |
Встановлює контакт з дорослим |
|
|
Вчити розуміти просту інструкцію |
Розуміє просту інструкцію |
|
|
Вчити правильно артикулювати і вимовляти всі голосні звуки та звукосполучення |
Правильно артикулює та вимовляє всі голосні звуки та звукосполучення |
|
|
Збагачувати пасивний словник назвами частин тіла, об’єктів неживої природи, назвами кольорів та геометричних фігур |
Називає та показує частини тіла на собі та іграшках, називає основні кольори , геометричні фігури |
|
|