Індивідуальний план навчання учнів 2 класу

Про матеріал
Індивідуальний план навчання для учнів 2 класу, які перебувають на сімейній формі навчання
Перегляд файлу

Індивідуальний план

за сімейною формою навчання

учнів 2 класу

 

 

Предмет вивчення: українська мова, читання, математика, я досліджую світ, дизайн і технології, мистецтво:образотворче, фізична культура.

 

Рекомендовані  підручники:

 «Українська мова та читання. Частина 1та 2», К. І. Пономарьова

«Математика» Листопад Н.П.

«Я досліджую світ»  Бібік Н., Бондарчук Г.(частина 1)

«Дизайн і технології» альбом-посібник

«Маленький трудівничок», Роговська Л.І

  «Образотворче мистецтво»,  О.В.Калініченко, В.В.Садова       

 «Орієнтовані уроки з фізичної культури в початковій школі з інтерактивними методами навчання» (Москаленко Н.В., Лаврова Л.В. Савченко В.А., Гут Л.М.) 

 

 

ПРОГРАМА. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом

О. Савченко 1-2 клас, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України         

12.08.2022 року №743

Усі  навчальні  програми  розміщено  у  відповідній  рубриці  офіційної  веб-

сторінки Міністерства освіти і науки України (https://mon.gov.ua/ua).

 

Рекомендований інтернет ресурс:   «Всеукраїнська школа онлайн» (далі - ВШО)

ВШО – це онлайн-ресурс для змішаного та дистанційного навчання учнів

з  освітніми  матеріалами  для  учнів ,  що  пройшли експертизу  та  відповідають  державним  освітнім  стандартам. 

Наразі на платформі розміщено освітні матеріали для учнів 1-4 класів,

кожен урок складається з відеолекції тривалістю від 5 до 15 хвилин, конспекту

уроку,  тестових  завдань,  додаткових  матеріалів.  В  межах  курсу  передбачено

тематичне    оцінювання    і    підсумкове    оцінювання    курсу.    Всі    матеріали

відповідають   державним   програмам.  

 


Українська мова

Теми навчальних занять

Очікувані результати

Дата проведення видів контролю, консультацій

Сприймання усної інформації

 

 

 

 

 

Аналіз та інтерпретація (розкриття змісту) почутого

з увагою сприймає усні репліки співрозмовника, перепитує, доречно реагує на них [2 МОВ 1.1];

виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань [2 МОВ 1.1]; сприймає монологічне висловлення й використовує усну інформацію з конкретною метою [2 МОВ 1.1];

відповідає на запитання за змістом прослуханого і ставить запитання до усного повідомлення [2 МОВ 1.4];

відтворює основний зміст усного повідомлення [2 МОВ 1.2];

вибирає інформацію з почутого і пояснює, чому вона зацікавила, обговорює її з іншими особами [2 МОВ 1.3], [2 МОВ 1.4];

За потреби консультації

 

 

Оцінювання усної інформації.

 

висловлює своє ставлення до почутого: до подій, персонажів тексту [2 МОВ 1.5], [2 МОВ 1.6];

розповідає про власні почуття, які викликав прослуханий текст; [2 МОВ 1.8]

пояснює, чому щось подобається, а щось ні [2 МОВ 1.4], [2 МОВ 1.5];

 

Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення, етикетними нормами культури спілкування.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Створення усних монологічних висловлень

.

бере участь у розігруванні діалогів за змістом малих фольклорних форм, казок, віршів, використовує доречно силу голосу, темп мовлення, міміку, жести, рухи [2 МОВ 1.7];

вступає в діалог, підтримує й ініціює діалог на добре відому тему та на теми, які викликають зацікавлення [2 МОВ 1.6];

користується формулами мовленнєвого етикету (ввічливими словами) [2 МОВ 1.8];

дотримується правил спілкування [2 МОВ 1.8]; використовує відповідно до ситуації спілкування несловесні засоби (жести, міміка тощо) [2 МОВ 1.7];

регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування [2 МОВ 1.7];

усно переказує текст з опорою на допоміжні матеріали (ілюстрація, план, опорні слова, словосполучення) [2 МОВ 1.2] ;

створює власне висловлення за ілюстраціями [2 МОВ 1.6];

розповідає про свої спостереження, враження, події з власного життя [2 МОВ 1.6], [2 МОВ 1.7], [2 МОВ 1.8];

впевнено висловлює свої думки [2 МОВ 1.6]

 


 

 

Формування і розвиток навички письма.

 

 

 

 

 

Створення власних письмових висловлень.

пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв [2 МОВ 3.1] ;

дотримується свідомо гігієнічних правил письма [2 МОВ 3.1];

дотримується культури оформлення письмових робіт: розташовує самостійно заголовок у рядку, дотримується поля, правого і лівого краю сторінки, абзаців, робить акуратні виправлення [2 МОВ 3.1];

розташовує слова й віршові строфи в колонку [2 МОВ 3.1];

записує слова в таблицю [2 МОВ 3.1];

обмінюється елементарними письмовими повідомленнями (записка, лист, вітальна листівка та ін.) [2 МОВ 3.2];

обирає для написання повідомлення відповідне оформлення (шрифт, розмір, колір тощо) [2 МОВ 3.2];

відновлює деформований текст з 3-4 речень [2 МОВ 3.1];

 

Перевірка й редагування текстів

 

створює і записує коротке зв’язне висловлення на добре відому та цікаву тему [2 МОВ 3.1;

перевіряє (з допомогою вчителя), чи грамотно написаний власний текст [2 МОВ 3.3];

виправляє орфографічні й пунктуаційні помилки на вивчені

правила (самостійно і з допомогою вчителя) [2 МОВ 3.3];

удосконалює текст із часто повторюваними словами шляхом заміни їх синонімами та займенниками (без уживання термінів) [2 МОВ 3.3]

 

Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання.

 

 

 

 

 

 

Користування правилами переносу слів.

 

 

 

Користування алфавітом.

 

 

 

Дослідження лексичного значення слова.

 

 

 

 

Використання лексичного багатства української мови у власному мовленні.

 

 

 

 

Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях.

 

 

Дослідження виражальних можливостей прикметників, використання їх з метою увиразнення мовлення.

 

Спостереження за роллю дієслів у мовленні і застосування їх у власних висловленнях.

 

Дослідження числівників і використання їх у мовленні.

 

Спостереження за словами, які служать для назви предметів, ознак, дій, чисел.

 

 

 

Дослідження значення в мовленні службових слів і використання їх для зв’язку слів у реченні.

 

Дослідження і конструювання речень.

 

 

 

 

 

 

Дослідження і складання текстів. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Удосконалення текстів

 

аналізує звуко-буквений склад слова [2 МОВ 4.1];

експериментує зі словами: змінює, додає, вилучає один звук (букву), склад у словах так, щоб вийшло інше слово [2 МОВ 4.2] ;

правильно вимовляє слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим [2 МОВ 4.1];

правильно вимовляє й записує слова з апострофом [2 МОВ 4.1];

правильно наголошує загальновживані слова [2 МОВ 4.1];

експериментує з наголосом: порівнює і пояснює значення слів, які відрізняються лише наголосом [2 МОВ 4.2];

ділить слова на склади [2 МОВ 4.1];

переносить слова з рядка в рядок складами [2 МОВ 4.1];

не відриває при переносі від слова склад, позначений однією буквою [2 МОВ 4.1];

правильно переносить слова зі збігом приголосних, з літерами ь, й, буквосполученнями дж, дз, йо, ьо, апострофом [2 МОВ 4.1];

правильно читає (напам’ять або із запису) український алфавіт [2 МОВ 4.1];

розташовує 5-6 слів за алфавітом з орієнтацією на першу літеру [2 МОВ 4.1];

користується алфавітом у роботі з навчальними словниками [2 МОВ 4.1];

розпізнає слова, близькі і протилежні за значенням [2 МОВ

4.1];

розрізняє пряме й переносне значення слів [2 МОВ 4.1]; пояснює різні значення багатозначних слів (з допомогою вчителя) [2 МОВ 4.1];

розподіляє ряд слів на 2 групи за смисловою ознакою, доповнює кожну групу 2-3 словами [2 МОВ 4.1];

доречно вживає слова різних лексичних груп у власному мовленні [2 МОВ 4.1];

розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що? [2 МОВ 4.1];

правильно вживає велику / малу літери у власних / загальних назвах [2 МОВ 4.1];

змінює іменники за числами (один – багато) [2 МОВ 4.1];

впізнає слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які? окремо та в реченнях, у тексті [2 МОВ 4.1];

утворює словосполучення іменників з прикметниками [2 МОВ 4.1]; добирає до відомого предмета відповідні ознаки [2 МОВ 4.2];

впізнає слова-назви дій, ставить до них питання; [2 МОВ 4.1];

добирає влучно дієслова для висловлення власних думок; [2 МОВ 4.2]

розрізняє слова, які називають числа, ставить до них питання скільки? [2 МОВ 4.1] ;

утворює словосполучення числівників з іменниками [2 МОВ 4.1];

розрізняє слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа,

ставить до них питання [2 МОВ 4.1];

добирає самостійно 4-6 слів, які відповідають на питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? [2 МОВ 4.1];

розподіляє слова на групи за значенням та питаннями (за частинами мови) [2 МОВ 4.1];

упізнає в реченні службові слова; пише їх окремо від інших слів [2 МОВ 4.1];

пов’язує між собою слова за допомогою службових слів [2 МОВ 4.1];

розпізнає речення за його основними ознаками [2 МОВ 4.1]; пояснює роль різних видів речень для досягнення мети спілкування [2 МОВ 4.2];

правильно відтворює інтонацію розповідних, питальних і спонукальних, окличних та неокличних речень [2 МОВ 4.2];

використовує відповідні розділові знаки в кінці речень під час письма [2 МОВ 4.2];

поширює речення словами за поданими питаннями [2 МОВ 4.2];

складає і записує речення за малюнком, на задану тему [2 МОВ 4.2];

розпізнає текст за основними ознаками [2 МОВ 4.1]; розрізняє текст-розповідь і текст-опис та пояснює їх

призначення [2 МОВ 4.1];

добирає заголовок до тексту [2 МОВ 4.2];

визначає в тексті зачин, основну частину, кінцівку [2 МОВ 4.1];

знаходить у художніх текстах виражальні засоби мови, пояснює їх роль [2 МОВ 4.1], [2 МОВ 4.2];

складає і записує невеликий текст (3-4 речення) за ілюстрацією, серією малюнків, про події з власного життя [2 МОВ 4.2];

використовує займенники, прислівники, контекстні синоніми (без уживання термінів) для зв’язку речень у тексті та уникнення повторів [2 МОВ 4.2];

перевіряє і вдосконалює власні тексти, усуваючи лексичні повтори [2 МОВ 3.3].

 

 

 

                                                                                  Читання

Теми навчальних занять

Очікувані результати

Дата проведення видів контролю, консультацій

Формування і розвиток навички читання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сприймання і практичне розрізнення текстів різних видів.

 

 

 

 

Аналіз та інтерпретація змісту текстів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Формування рефлексивного досвіду за змістом прочитаного.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота з різними джерелами і видами інформації.

 

 

 

 

 

Робота з дитячою книжкою. Орієнтовний зміст літературного матеріалу:

дитяча література в авторській, жанрово- тематичній різноманітності:

твори усної народної творчості, дитячий фольклор;

твори відомих письменників-класиків України та зарубіжжя на актуальні теми для дітей;

художня вітчизняна і зарубіжна література сучасних письменників: казки, легенди, оповідання, вірші, повісті-казки, комікси;

науково-пізнавальна література для дітей: книжки, енциклопедії, довідники;

дитяча періодика;

 

теми дитячого читання: про Батьківщину, сім’ю, на героїко-патріотичну тематику, про живу й неживу природу, дітей, дружбу, шкільне життя, пригоди, фантастика, дитячі детективи, винаходи, відкриття, сучасні технології

та ін.

 

 

 

 

 

читає вголос правильно, свідомо, плавно, цілими словами нескладні за змістом і формою тексти [2 МОВ 2.1];

виявляє початкові уміння читати мовчки [2 МОВ 2.1];

пояснює значення більшості слів, ужитих у прямому та переносному значеннях [2 МОВ 2.1];

знаходить у тексті незнайомі слова, з’ясовує їх значення, користуючись виносками, тлумачним словником, а також через контекст (з допомогою вчителя) [2 МОВ 2.1];

правильно інтонує прості речення будь-якого виду [2 МОВ 2.1];

користується найпростішими прийомами регулювання темпу читання, сили голосу, дихання залежно від змісту тексту (самостійно та за завданням учителя) [2 МОВ 2.1];

самостійно читає, практично розрізняє з опорою на найпростіші жанрові особливості тексти малих фольклорних форм, що опрацьовувалися під час навчання, а також літературних жанрів (казка, вірш, оповідання, уривки з повістей- казок), правильно їх називає, визначає емоційний настрій [2 МОВ 2.1];

самостійно читає та розрізняє нехудожні тексти за відсутністю у їх змісті діалогів, яскравих образних висловів, наявністю наукових понять, фактів, історичних дат, передачі інформації [2 МОВ 2.1];

виділяє в структурі художнього і нехудожнього текстів заголовок, ілюстрації, схеми, таблиці, використовує їх для прогнозування орієнтовного змісту тексту та кращого його розуміння [2 МОВ 2.1], [2 МОВ 2.2];

виявляє розуміння фактичного змісту тексту та основних думок художніх і нехудожніх текстів (з допомого вчителя) [2 МОВ 2.2];

пояснює, які, де, коли відбулися події;

визначає, правильно називає персонажів художнього твору,

виділяє серед них головного; [2 МОВ 2.2]

перераховує цікаві факти, важливі ідеї в інформаційному тексті [2 МОВ 2.2];

встановлює зв’язки між подіями, дійовими особами [2 МОВ 2.2] ;

ставить запитання за фактичним змістом прочитаного з метою уточнення свого розуміння [2 МОВ 2.2];

розпізнає, називає в тексті яскраві, образні слова, вислови, пояснює їх роль у творі (з допомогою вчителя) [2 МОВ 2.2];

передає зміст (детально або вибірково) твору чи окремих епізодів з дотриманням логіки викладу, а також з урахуванням структурних елементів тексту: зачину, основної частини, кінцівки [2 МОВ 2.2];

пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює щодо них найпростіші оцінні судження; обґрунтовує свої висновки (з допомогою вчителя) [2 МОВ 2.2];

розповідає про свої загальні враження, почуття від прочитаного, (що саме сподобалося / не сподобалося, що було цікаво / нецікаво, що нового дізнався / дізналась), підтверджує свої думки фактами з тексту [2 МОВ 2.3];

пов’язує зміст прочитаного зі своїми знаннями, попереднім читацьким, а також власним життєвим емоційно-чуттєвим досвідом [2 МОВ 2.3];

передає власне ставлення до подій, вчинків персонажів через ілюстрування, декламацію, рольові ігри, інсценізацію твору чи окремих його епізодів (з використанням вербальних і невербальних засобів художньої виразності);

імпровізує з репліками, відтворюючи діалоги з казок, віршів, оповідань [2 МОВ 2.3], [2 МОВ 2.7];

бере участь у колективному обговоренні прочитаного:

зацікавлено й уважно слухає співрозмовників, толерантно

ставиться до їхніх думок, пояснює своє розуміння дискусійних питань [2 МОВ 2.4];

знає і називає найважливіші інформаційні ресурси: бібліотека, Інтернет, телебачення, дитячі газети, журнали, книжки, довідкові видання;

знаходить у нехудожніх і навчальних текстах відповіді на запитання, поставлені вчителем [2 МОВ 2.2];

здійснює пошук потрібної інформації у дитячих довідкових виданнях [2 МОВ 2.2];

виявляє в тексті і пояснює зміст графічної інформації (таблиця, схема, емотикони тощо) [2 МОВ 2.2], [2 МОВ 2.6];

аналізує одержану інформацію, звертається до дорослих (коли є сумнів) за підтвердженням її правдивості, достовірності [2 МОВ 2.2];

застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності

та практичному досвіді [2 МОВ 2.2];

перетворює вербальну інформацію із суцільного тексту у візуальну (малюнок, кадри до мультфільму, таблиця, схема тощо) [2 МОВ 2.6];

розпочинає ознайомлення з новою дитячою книжкою з розглядання її структурних елементів: обкладинки, титульного аркуша, ілюстрацій, змісту (переліку)творів, правильно їх називає [2 МОВ 2.1];

передбачає орієнтовний зміст твору, дитячої книжки за вказаними елементами [2 МОВ 2.1];

розрізняє дитячі книжки за типом видання: книжка-твір, книжка-збірка, енциклопедія, дитячий журнал, словник [2 МОВ 2.1];

добирає для читання дитячі книжки на відповідну тему: казки про тварин, пригоди, фантастика та ін. [2 МОВ 2.5];

визначає мету свого читання (для проведення цікавого дозвілля, знаходження потрібної інформації та ін.),

обирає, читає відповідні книжки, пояснює свій вибір [2 МОВ 2.5];

перечитує книжки, окремі їх епізоди для кращого розуміння змісту та вдосконалення навички читання [2 МОВ 2.1];

має уявлення про жанри й теми дитячого читання [2 МОВ 2.1];

називає твори, дитячі книжки, що сподобалися,

розповідає, які епізоди справили найбільше враження [2 МОВ 2.3];

називає кілька улюблених прочитаних творів [2 МОВ 2.4]; називає державні символи України й окремі національні символи, традиції українського народу 

 

За потреби консультації

 

Робота з медіапродукцією

 

сприймає й обговорює прості медіапродукти [2 МОВ 1.1], [2МОВ 2.1], [2 МОВ 1.4], [2 МОВ 2.2];

обговорює зміст і форму простих медіапродуктів, розповідає, про що в них ідеться [2 МОВ 2.2];

визначає, кому і для чого призначений медіапродукт [2МОВ 1.4];

пояснює зміст вербальної і невербальної інформації в медіапродуктах [2 МОВ 1.4], [2МОВ 2.2];

висловлює свої думки і почуття з приводу прослуханих / переглянутих медіапродуктів (коміксів, дитячих журналів, реклами) [2 МОВ 1.5], [2 МОВ 1.8], [2 МОВ 2.3], [2 МОВ 2.4];

створює прості медіапродукти (листівка, смс-повідомлення, фотоколаж тощо) з допомогою інших осіб [2 МОВ 1.7], [2 МОВ 3.2]

За потреби консультації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                  Математика

                 Теми навчальних занять

                               Очікувані результати

 

Дата проведення видів контролю, консультацій

Нумерація чисел першої сотні

 

 

 

 

 

Додавання і віднімання чисел у межах 100.

 

 

 

 

 

Знаходження невідомого компонента дії віднімання

 

 

 

Арифметичні дії множення і ділення.

Назви компонентів та результатів множення і ділення.

 

Взаємозв’язок між множенням і діленням.

 

Переставний закон множення.

 

 

Особливі випадки множення і ділення.

 

Табличне множення і ділення.

 

 

 

 

 

 

Збільшення або зменшення числа  у кілька разів.

Відношення кратного порівняння.

Знаходження невідомого компонента дій множення і ділення

 

 

 

 

 

 

Величини: довжина, маса,місткість, час

 

 

 

 

Гроші

 

 

відтворює послідовність чисел у межах сотні; [2 МАО 4.2]

читає і записує числа, утворює числа різними способами; [2

МАО 4.2]

порівнює числа різними способами; [2 МАО 4.2]

визначає розрядний склад двоцифрового числа; [2 МАО 4.2]

подає числа у вигляді суми розрядних доданків; [2 МАО 4.2]

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;[2 МАО 4.3]

володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100;

[2 МАО 4.3]

обчислює усно зручним для себе способом; [2 МАО 4.3]

прогнозує результат додавання та віднімання; [2 МАО 1.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.4]

визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8]

коментує виконання обчислень; [2 МОВ 1.6]

розуміє сутність дій множення і ділення; [2 МАО 4.1]

використовує у мовленні назви компонентів та результатів дій множення і ділення; [2 МОВ 1.6]

 

 використовує в обчисленнях взаємозв’язок між множенням і діленням [2 МАО 4.8], [2 МАО 3.2]

використовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між множенням і діленням, правила

множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел; [2

МАО 3.2], [2 МАО 4.3]

розуміє неможливість ділення на нуль; [2 МАО 4.3]

застосовує в обчисленнях знання таблиць множення чисел

2 і 3 та відповідних випадків ділення; [2 МАО 4.3]

обчислює значення виразів, що містять інші табличні

випадки множення і ділення, з опорою на таблиці; [2 МАО 4.3]

прогнозує результат множення і ділення, [2 МАО 1.3]

перевіряє правильність обчислень; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4]

знаходить число, яке у кілька разів більше (менше) за дане;

[2 МАО 4.3]

розуміє сутність кратного порівняння чисел; [2 МАО 4.3]

обчислює результат кратного порівняння чисел; [2 МАО 4.3]

визначає невідомий компонент дій множення і ділення,

обчислює його значення; [2 МАО 4.8]

коментує виконувані дії; [2 МОВ 1.6]

вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час,

використовує їх короткі позначення (міліметр – мм,

сантиметр – см, дециметр – дм, метр – м); маси (кілограм –

кг, центнер – ц); місткості (літр – л); часу (хвилина – хв,

година – год, доба, тиждень); [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.7]

користується інструментами для вимірювання величин;

 

користується годинником і календарем для визначення

часу та планування своєї діяльності, спостережень за

явищами природи тощо; [2 МАО 4.7]

оперує грошима в уявному процесі купівлі-продажу та в

практичній діяльності, використовує їх короткі позначення

[2 МАО 4.3]

 

За потреби консультації

 

Числові вирази. Буквені вирази. Числові рівності.

Числові нерівності

записує математичні твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; [2 МАО 2.1] установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; [2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8]

знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; [2 МАО 4.3], [2 МАО 4.8] установлює залежності між компонентами і результатом арифметично дії; [2 МАО 4.8]

застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок та з дужками [2 МАО 4.3]

За потреби консультації

Геометричні фігури об’ємні та плоскі.

Прямокутник. Квадрат.

Круг. Коло.

 

 

орієнтується на площині і в просторі, описує або зображає

схематично розміщення, напрямок і рух об’єктів; [2 МАО4.4)

 

розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними

ознаками; [2 МАО 4.1], [2 МАО 4.5]

співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних

фігур; [2 МАО 1.1], [2 МАО 4.5]

називає елементи геометричних фігур; [2 МАО 4.5]

моделює геометричні фігури; [2 МАО 4.6]

креслить відрізки заданої довжини; [2 МАО 4.6]

будує прямокутник (квадрат) на аркуші в клітинку; [2 МАО

4.6]

розрізняє круг і коло; [2 МАО 4.5]

вимірює сторони геометричних фігур; [2 МАО 4.7]

обчислює довжину ламаної, периметр многокутника [2 МАО

4.7], [2 МАО 4.3]

 

За потреби консультації

 

 

 

 

 

 

 

Прості та складені сюжетні

задачі, в тому числі геометричні, компетентнісно-зорієнтовані.

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчальні дослідження

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, у тому числі

задачі з геометричним змістом; [2 МАО 2.3]

створює допоміжну модель задачі різними способами; [2 МАО 2.1]

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання; [2 МАО 2.3]

планує розв’язування (розв’язання) сюжетної задачі; [2 МАО 2.2]

створює математичну модель задачі; [2 МАО 2.3]

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язку задачі; [2 МАО 3.3], [2 МАО 3.4]

шукає різні способи розв’язування (розв’язання задачі); [2 МАО 3.2]

складає сюжетні задачі на одну і дві дії; [2 МАО 1.2]

виконує елементарні дослідження математичних закономірностей і залежностей з допомогою вчителя [2 ПРО 1.1 – 1.6]

 

За потреби консультації

 

 

Виділення і впорядкування даних за певною ознакою

 

виділяє дані, вміщені в таблицях, графах, на схемах, лінійних діаграмах; [2 МАО 2.1]

вносить дані до таблиць; [2 МАО 2.1] визначає, чи достатньо даних для розв’язання проблемної ситуації; [2 МАО 3.1]

користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач, в інших життєвих ситуаціях. [2 МАО 2.3], [2 ІФО 1.2]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                               Я  Досліджую світ

                 Теми навчальних занять

                                    Очікувані результати

Дата проведення видів контролю, консультацій

Пізнання себе, своїх можливостей, здорова і безпечна поведінка.

 

 

 

 

 

 

 

 

Частини тіла людини та їх функції. Турбота про здоров’я. Організація досліджень.

розповідає про себе та інших, висловлює свої вподобання [2 СЗО 3.3], [2 ГІО 5.1];

описує себе, свій характер, захоплення, що відрізняють від інших; [2 ГІО 6.1]

розпізнає та описує небезпеку вдома або в школі, в довкіллі; [2 СЗО 2.1]

ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з користю для здоров’я і безпеки [2 СЗО 2.3];

пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у школі [2 СЗО 2.4];

визначає здорові та шкідливі звички, правила догляду за органами тіла [2 СЗО 3.1];

досліджує зміни, що відбуваються [2 СЗО 3.2];

досліджує позитивні і негативні впливи на вибір здорової та безпечної поведінки [2 СЗО 3.3];

досліджує зміни, що відбуваються з людиною [2 СЗО 3.4]

За потреби консультації

Стандарти поведінки в суспільстві. Моральні норми. Навички співжиття і співпраці. Участь у благодійних заходах

 

пояснює, що може робити в сім’ї, серед однолітків, в школі [2 ГІО 7.2];

дотримується правил поведінки, що засвідчують повагу до інших [2 ГІО 6.2];

доречно вживає слова чемності [2 СЗО 4.4];

надає допомогу, коли просять та звертаються по неї [2 СЗО 1.3];

висловлює оцінні судження щодо вчинку, події, явищ [4 СЗО 2.2];

добирає докази до своїх висновків [2 ГІО 5.1];

не порушує права інших дітей, виявляє і засуджує вчинки, які ображають або принижують інших [2 ГІО 6.2], [2 ГІО 6.3];

співпрацює в групах для досягнення спільних цілей [2 ГІО 7.2]

За потреби консультації

Громадянські права та обов’язки як члена суспільства. Пізнання свого краю, історії, і символів держави. Внесок українців у світові досягнення. Славетні українці. Спостереження в довкіллі. Організація досліджень.

 

розпізнає державні символи України, шанобливо ставиться до них [2 ГІО 8.3];

розпитує і збирає інформацію про свій край і державу, історичні події, відомих осіб, захисників і захисниць Вітчизни [2 ГІО 3.1];

розпитує старших про минуле, бере активну участь у спільних заходах державного значення [2 ГІО 7.1];

дотримується встановлених правил поведінки під час державних свят, класних, шкільних і громадських заходів

[2 ГІО 2.3]

 

Толерантне ставлення до різноманітності культур, звичаїв. Внесок українців у світові досягнення. Історичні

події. Видатні історичні постаті. Розв’язання ситуацій морального вибору. Приклади допомоги постраждалим від воєнних дій.

 

 

 

має уявлення про різноманітність людей у світі, називає деякі країни [2 ГІО 3.1];

усвідомлює необхідність толерантного ставлення до інших країн і народів, цікавиться відповідною інформацією [2 СЗО 2.2];

виявляє інтерес до інформації про інші країни і народи [2 ГІО 3.2];

на конкретних прикладах доводить важливість взаємозв’язків і взаємодії між країнами; в кризових ситуаціях [2 ГІО 3.2];

виявляє доброзичливе ставлення до людей інших національностей, до їхніх культур і звичаїв [2 ГІО 5.1]

 

Повітря. Вода. Водойми рідного краю. Форми земної поверхні. Гірські породи. Ґрунт, його властивості і значення.

Будова і різноманітність рослин. Умови вирощування рослин.

Тварини дикі та свійські. Спостереження за тваринами. Земля та її форма. Обертання Землі. Рік. Місяць. Доба.

Вплив Сонця на сезонні явища в природі

Пори року та їх ознаки. Особливості життя рослин та тварин у різні пори року.

Спостереження за добовими і сезонним змінами у природі. Охорона природи. Зв'язок людини і природи.

Червона книга України. Рукотворні тіла та матеріали, їх властивості.

Використання рукотворних матеріалів у побуті.

Винаходи людства та їх вплив на життєдіяльність людини.

має уявлення про форму Землі, вплив Сонця на сезонні явища в природі, причини змін пір року [2 ПРО 3.1];

називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій та неживій природі у різні пори року, умови вирощування рослин [2 ПРО 1.5];

наводить приклади зв’язку людини і природи [2 ПРО 3.1];

розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп [2 ПРО 4.3];

розрізняє форми земної поверхні [2 ПРО 1.5];

класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи [2 ПРО 4.3];

визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання [2 ПРО 1.2];

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї місцевості; вимірює температуру повітря, води; спостерігає за тваринами, добовими і сезонними змінами у природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та живої природи на основі проведених досліджень [2 ПРО 1.4];

фіксує результати досліджень доступними способами і робить висновки [2 ПРО 1.5];

дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації [2 ПРО 2.1];

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях [2 ПРО 3.1];

наводить приклади виробів, які допомагають людині у побуті [2 ПРО 3.3];

розповідає про використання матеріалів на основі їх властивостей [2 ПРО 3.4];

знаходить інформацію про найважливіші винаходи людства, використовуючи різноманітні джерела [2 ПРО 2.1];

робить висновок: природа потребує охорони [2 ГІО 2.2];

бере посильну участь в природоохоронній діяльності [2 ПРО 3.4]

За потреби консультації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                         Дизайн і технології

                        Теми навчальних занять

                              Очікувані результати

Дата проведення видів контролю, консультацій

Природне і штучне середовище. Матеріали.

Спостереження, імітація, фантазування.

Правила внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм. Організація робочого місця. Інструменти та пристосування. Моделі-аналоги.

Характеристики традиційних і сучасних виробів декоративно- ужиткового мистецтва, знайомство з народними умільцями свого краю (реально або віртуально).

Властивості матеріалів (природні матеріали, папір, картон, пластилін, полімерна глина, солене тісто, тканина, нитки, шнури, дріт, пластик, пінопласт тощо).

Конструктори, навчальні набори з графічними зображеннями, інструкційними картками

досліджує природні матеріали за формою, кольорами, властивостями (візуально, на дотик) [2 ТЕО 1.3];

порівнює природні і рукотворні форми [2 ТЕО 1.4; 2.2];

організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2];

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3];

створює поетапно композицію та вироби з природних матеріалів за зображеннями, зразком або власним задумом [2 ТЕО 1.1; 1.4];

порівнює традиційні і сучасні вироби декоративно- ужиткового мистецтва за матеріалами, техніками виконання, функціональними та естетичними властивостями [2 ТЕО 2.2];

розрізняє основні види народних декоративних візерунків, орнаментів [2 ТЕО 2.2];

виявляє емоційно-ціннісне ставлення до виробів декоративно-ужиткового мистецтва [2 ТЕО 2.2]; виготовляє виріб, застосовуючи технології декоративно- ужиткового мистецтва [1 ТЕО 2.1; 2.2];

розрізняє види матеріалів та називає сфери їх використання [2 ТЕО 1.3];

досліджує властивості матеріалів візуально та на дотик [2 ТЕО 1.3];

аргументує доцільність використання вторинних матеріалів для збереження навколишнього середовища [2 ТЕО 3.2];

моделює виріб з деталей конструктора за графічними

зображеннями або власним задумом (самостійно, в парі або в групі) [2 ТЕО 1.4]

За потреби консультації

 

Виявлення проблеми.

Вибір об’єкта праці для його проєктування івиготовлення.

Дизайн-проєктування – моделювання та конструювання, зокрема з використанням макетних матеріалів (картон, пінопласт тощо).

Графічні зображення для послідовного виготовлення виробу пласкої та об’ємної форми.

Поетапне проєктування технології виготовлення виробу

продукує ідеї для вибору об’єкта праці та обговорює їх з іншими [2 ТЕО 1.1];

оцінює проектні ідеї – власні та інших [2 ТЕО 1.1]; пояснює вибір особисто привабливого об’єкта праці, відповідаючи на запитання дорослих [2 ТЕО 1.1; 2.2];

обдумує план реалізації задуму в матеріалі [2 ТЕО 1.1; 2.2];

прогнозує, яким має бути виріб, його функціональну і естетичну цінність [2 ТЕО 1.1; 1.4];

порівнює моделі, подібні обраному виробу (моделі-аналоги) [2 ТЕО 1.4];

моделює виріб з елементами фантазування [2 ТЕО 1.4];

описує модель свого виробу [2 ТЕО 1.4];

пояснює способи та види оздоблення власного виробу (стрічками, тасьмою, мереживом, лелітками, ґудзиками, намистинами тощо) [2 ТЕО 1.4; 1.3];

добирає матеріали для виготовлення виробу, застосовує вторинні матеріали [2 ТЕО 1.3];

використовує традиційні та сучасні технології виготовлення виробів (комбінована аплікація, оригамі, кірігамі, квілінг, витинанка тощо) [2 ТЕО 2.2];

пояснює визначену послідовність виготовлення спроєктованого виробу за зображеннями [2 ТЕО 1.1; 2.2]

 

Ручні інструменти та пристосування.

Виготовлення виробу за графічними зображеннями. Технологічні операції з матеріалами (згинання, складання, скручування, рвання, зібгання, різання, склеювання, зв’язування, ліплення тощо).

Раціональне використання матеріалів

працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії [2 ТЕО 2.1; 4.3];

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2];

здійснює розмічання ліній на папері і картоні [2 ТЕО 2.1]; розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів [2 ТЕО 2.1];

з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій [2 ТЕО 2.1];

дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя [2 ТЕО 2.2];

раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2]

За потреби консультації

 

Цінність виконаного проєкту для соціальної сфери.

Презентабельність та реклама. Благочинна та природоохоронна діяльність в групах та середовищі.

Світ професій соціальної сфери. Побутове самообслуговування

обґрунтовує соціальну, функціональну та естетичну цінність створеного виробу [2 ТЕО 1.5];

оцінює та презентує результати власної проєктно- технологічної діяльності [2 ТЕО 1.5];

обговорює результати з іншими [2 ТЕО 1.5];

долучається до благочинної діяльності в групах з власноруч створеними виробами [2 ТЕО 2.1; 4.1];

умотивовує необхідність робити подарунки, допомагати іншим, бережливо ставитися до природного середовища [2 ТЕО 1.5; 4.1];

висловлює емоційно-ціннісне ставлення до професій дорослих у сім’ї та родині своїх друзів, однокласників [2 ТЕО 4.1];

виконує трудові дії в побуті: дрібний ремонт, догляд за одягом взуттям, засобами гігієни (упорядкування, чищення, пришивання ґудзика тощо) [2 ТЕО 4.1; 4.2; 4.3];

ремонтує нескладні пошкодження книг, іграшок, шкільного приладдя тощо за потреби [2 ТЕО 4.1; 4.2; 4.3];

готує та сервірує нескладні страви за наочним прикладом з допомогою дорослих або спільно із старшими учнями,

дотримується культури поведінки за столом, гостинно

пригощає батьків, друзів тощо [2 ТЕО 4.1; 4.2; 4.3]

За потреби консультації

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                   Мистецтво: образотворче

                Теми навчальних занять

                              Очікувані результати

Дата проведення видів контролю, консультацій

Малювання графічними матеріалами, фарбами.

Розміщення зображень на аркуші, у просторі, компонування елементів композиції (площинна, обємна).

Дослідження довкілля, виявлення цікавих, незвичайних об’єктів для створення художніх образів.

Використання різних ліній,

плям, форм, кольорів та їх відтінків для створення візуальних образів.

Вирізування, конструювання з паперу.

Робота з природними матеріалами.

Елементарна стилізація форм оздоблювальних елементів. різних видів декоративно- прикладного мистецтва (народна іграшка, розпис, витинанка, писанка тощо).

Ліплення з пластичних матеріалів різними прийомами і способами.

Прикрашання місця, де навчається, живе.

Організація робочого місця. Дотримання охайності та правил техніки безпеки.

Інсценізація (виконання нескладних ролей), етюди- наслідування.

Відтворення елементарних танцювальних елементів. Імпровізації засобами пантоміми (міміка, жести).

Використання видів мистецької діяльності для задоволення та поліпшення емоційного стану. 

виконує прості живописні, графічні, декоративні, пластичні композиції; [2МИО1.1];

складає та розташовує на площині (в просторі) окремі елементи зображень (форм) в просту композицію (графічну, живописну, декоративну, обємну, просторову); [2 МИО 1.2];

відповідно задуму обирає формат для зображення (вертикальний, горизонтальний) композиції; використовує всю площину аркуша [2МИО 1.1];

використовує основні, похідні, теплі й холодні кольори;

утворює відтінки кольорів; [2 МИО 1.2];

експериментує з кольорами, лініями, формами тощо; [2 МИО 1.2];

користується художніми та природними матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо втілення задуму; [2 МИО 1.2];

працює (вирізує, конструює) з папером, з природними матеріалами; [2 МИО 1.2];

дотримується правил техніки безпеки; [2МИО1.1];

бере участь у прикрашанні середовища, в якому живе і навчається; [2 МИО 1.3];

виконує нескладні ролі, етюди-наслідування; [2МИО 1.1];

За потреби консультації

 

Порівняння природних форм, образів довкілля з їх художнім (декоративним) трактуванням.

Знайомство з деякими видами театру (ляльковий, музичний, драматичний), кіномистецтва (кінофільм, мультфільм (графічна, пластична, лялькова анімація).

Використання творів різних видів мистецтва для отримання задоволення та поліпшення емоційного стану. 

визначає колорит (теплий, холодний) творів мистецтва та учнівських робіт; [2 МИО 1.1]; [2 МИО 2.1];

порівнює музичні та візуальні образи, твори мистецтва та явища довкілля; [2 МИО 2.2] [2 МИО 1.3]

розрізняє види театру (ляльковий, музичний, драматичний) та кінематографу (кінофільм, мультфільм); [2 МИО 2.2];

використовує театральну термінологію (сцена, актор, костюм, декорація); [2 МИО 2.1]; [2 МИО 2.2];

виявляє твори мистецтва, що змінюють або передають його/її настрій [2 МИО 3.4]

 

Виховні ситуації: обговорення (з допомогою вчителя) інформації

– сюжетів, характерів персонажів тощо, отриманої з творів мистецтва.

Презентація та характеристика власних творчих досягнень.

Колективне виконання творчого задуму (оформлення класної кімнати, створення колективних художніх композицій, флеш- моби тощо);

Проведення шкільних мистецьких заходів (концертів, виставок, інсценізацій тощо) Ознайомлення і упровадження правил творчої співпраці, взаємодії, комунікації.

виявляє (з допомогою вчителя) та бере участь в обговореннях інформації, здобутої з творів мистецтва; [2 МИО 3.3];

презентує результати власної творчості (співає пісні, виконує танцювальні рухи, демонструє власні роботи з образотворчого мистецтва тощо); [2 МИО 3.2];

вербально описує свій творчий задум; визначає, що вдалося, чи не вдалося у виконанні того, що було задумано; [2 МИО 3.1]; [2 МИО 3.2];

готовий / -а до того, що може не вийти з першого разу так, як задумав / -ла; [2 МИО 3.1];

виявляє досягнення у художньо-творчій діяльності однолітків; [2 МИО 3.3];

бере участь у колективному виконанні творчого задуму; у шкільних мистецьких заходах (концертах, виставках, інсценізаціях тощо), в обговореннях власних вражень від творів різних видів мистецтва; [2 МИО 3.3];

обговорює з однолітками свої враження від творів різних видів мистецтва відомих митців, від дитячої творчості; [2 МИО 3.3];

дотримується правил взаємодії і творчої співпраці. [2 МИО 3.3];

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                           Фізична культура

                        Теми навчальних занять

                    Очікувані Результати

Дата проведення видів контролю, консультацій

Руховий режим дня молодшого школяра. Значення і правила виконання ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки та фізкультурної паузи. Рухова активність протягом дня. Фізичні вправи та їх вплив на формування фізичних якостей. Правила особистої гігієни молодшого школяра.

 

 

 

 

Культура рухів з елементами гімнастики: організовуючі вправи:

 

розуміє значущість рухового режиму для зміцнення здоров’я та фізичного розвитку [2 ФІО 2.2];

пояснює значення і правила ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурних хвилинок та фізкультурних пауз для фізичного розвитку та здоров’я людини; значущість загартування як засобу зміцнення здоров’я [2 ФІО 2.2];

дотримується рухового режиму протягом дня [2 ФІО1.2]; [2 ФІО 2.2];

називає основні фізичні якості людини, фізичні вправи та їх вплив на формування фізичних якостей [2 ФІО 2.3];

дотримується правил особистої гігієни в режимі дня [2 ФІО 2.1]; [2 ФІО 2.2];

виконує організовуючі вправи команди на розмикання й змикання приставними кроками, перешикування із колони по одному в колону по три (чотири) [2 ФІО 1.1];

 

За потреби консультації

 

а) загальнорозвивальні вправи;

 

 

 

 

 

 

 

 

б) положення тіла у просторі: сіди, упори, виси, елементи акробатики.

 

 

 

Вправи для оволодіння навичками пересувань.

Вправи для опанування навичок володіння малим м’ячем.

Вправи з великим м’ячем.

 

 

 

Вправи для оволодіння навичками стрибків

 

 

 

 

Вправи для розвитку фізичних якостей.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

Вправи для формування постави і профілактики плоскостопості.

 

добирає та виконує загальнорозвивальні вправи: комплекси вправ ранкової гімнастики без предмета (імітаційного характеру), з м’ячем, скакалкою; комплекси фізкультурних пауз та фізкультурних хвилинок [2 ФІО 1.2];[2 ФІО 2.2];

виконує присідання; виси; підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата); елементи акробатики [2 ФІО 1.2]; [2 ФІО 2.2];

володіє навичками пересувань: ходьба широкими кроками, зі зміною частоти кроку; ходьба із пришвидшенням та уповільненням, приставним кроком правим і лівим боком; біг; біг почергово з ходьбою; танцювальні кроки; лазіння; подолання штучних перешкод [2 ФІО 1.1];

володіє навичками виконання вправ з малим м’ячем: метання малого м’яча у щит; метання малого м’яча у горизонтальну ціль; метання малого м’яча з-за голови на дальність [2 ФІО 1.3];

виконує вправи з великим м’ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках), передача м’яча двома руками з ударом об підлогу; ведення м’яча правою та лівою рукою з одночасними кроками; зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні, удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться; ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійками) [2 ФІО 1.3];

виконує стрибки на місці з поворотами на 45, 90, 180 градусів по «купинах»; стрибки зі скакалкою; стрибки через довгу скакалку, яка обертається вперед; стрибки у глибину з висоти до 80 см з м’яким приземленням; стрибки у висоту; стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами; стрибки у висоту з прямого розбігу (через гумову мотузку);

стрибки у довжину тощо [2 ФІО 1.1]; [2 ФІО 2.3];

виконує фізичні вправи для розвитку фізичних якостей: сили – загальнорозвивальні вправи з гімнастичними палицями; кидки баскетбольного м’яча з-за голови із різних положень; лазіння по горизонтальній гімнастичній лаві однойменним та різнойменним способами (без допомоги ніг); багатоскоки; стрибки через перешкоди; підтягування у висі та у висі лежачи (хлопці); пересування у положенні сіду, зігнувши ноги (у різних напрямах); швидкості – пришвидшення з різних вихідних положень, повторний біг 3–10 м, біг із пришвидшеннями за сигналом; стрибки зі скакалкою; витривалості – біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м, біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності; гнучкості махові рухи правою і лівою ногою у бічній і лицьовій площині, стоячи біля опори та під час ходьби; прогинання та вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах; пружні похитування у положенні випаду; прогинання тулуба у положенні лежачи на животі; координації – подолання перешкод, ходьбу на носках, ходьба по підвищеній і обмеженій за площиною опорі з різними положеннями рук; пересування із підкиданням дрібних предметів; вправи зі зміною положення тіла у просторі; розслаблення м’язів рук, ніг, тулуба у різних положеннях [2 ФІО 1.2]; [2 ФІО 2.3];

.

добирає та виконує фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості: загальнорозвивальні вправи на місці без предметів; вправи для м’язів шиї, нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового поясу: згинання та розгинання верхніх кінцівок, кругові рухи руками, нахили в сторони, пружні рухи [2 ФІО 1.2]; [2 ФІО 2.2];

 

Рухливі ігри та естафети.

Правила безпечної поведінки в процесі рухової та змагальної діяльності.

бере участь у рухливих іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих ігор

[2 ФІО 1.3]; [2 ФІО 3.1]; [2 ФІО 3.3];

дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової та змагальної діяльності [2 ФІО 2.1]; [2 ФІО 3.2].

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Класному керівникові, Планування
НУШ
Додано
19 грудня
Переглядів
29
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку