Індивідуальний план педагогічного розвитку на час карантину з 16.03 – 24.04.2020 педагога-організатора та вчителя математики 5 класу

Про матеріал
Індивідуальний план педагогічного розвитку на час карантину з 16.03 – 24.04.2020 педагога-організатора та вчителя математики 5 класу Війницької ЗОШ І-ІІ ступенів Бабич Оксани Святославівни
Перегляд файлу

Індивідуальний план педагогічного розвитку

на час карантину

з 16.03 – 24.04.2020

педагога-організатора та  вчителя математики 5 класу

  Війницької ЗОШ І-ІІ ступенів

Бабич Оксани Святославівни

 

Дата

Заходи методичної, організаційно-педагогічної роботи та самоосвіти учителя

Ресурси для реалізації заходів

 

   1

16.03.

1.Нарада при директорові «Організація дистанційного навчання в період карантину»

2.Ознайомлення з рекомендаціями МОН щодо організації дистанційного навчання у ЗЗСО в умовах карантину (інтернетресурси).

3.Складання індивідуального плану роботи на період карантину.

4.Ознайомлення класних керівників з корисними підказками для батьків  :чим зайнятися здітьми під час карантину.

5. Підготовка завдань для учнів 5 класів  з математики.

 

 

Скайп-зв’язок

 

Viber

 

Телефонічний зв’язок

 

Ел.пошта

Освіфтні платформи

«Всеосвіта»

«На урок»

 2

17.03

1.Розсилка завдань для учнів(відеоматеріали , практичні завдання).

2.Створення презентації «Що потрібно знати дітям і батькам про коронавірус».

3. Консультації з учнями щодо виконання завдань.

 

Viber

 

Ел..пошта

 

Телефонічний зв’язок

 

3

18.03

1.Перевірка робіт учнів .

2.Консультації з учнями з аналізом виконаних робіт .

3. Проходження підвищення кваліфікації за видом «вебінар»(дистанційно)на тему: «Формувальне оцінювання ,як засіб підвищення ефективності освітнього процесу»

4.Підбірка відеоматеріалів до загальношкільних заходів.

 

Viber

Телефонічний зв’язок

Освітня платформа

«Всеосвіта»

 

youtube.com

 

4

19.03

 

 

1. Продовження проходження підвищення кваліфікації за видом «вебінар»(дистанційно)на тему: «Формувальне оцінювання ,як засіб підвищення ефективності освітнього процесу»

2.Вивчення досвіду роботи педагогів організаторів щодо активного функціонування учнівського самоврядування.

 

 

Освітня платформа «Всеосвіта»

 

Viber

 

 

 

5

20.03

1.Ознайомлення з освітніми  інтернет-ресурсами.

2.Опрацювання фахової статті «Навчання у Новій українській школі:через  «хочу»чи через «мушу»».

3.Робота над створенням посібника «Інтерактивна математика».

 

Google

Сайт НУШ

Освіфтні платформи

«Всеосвіта»

«На урок»

 

6

 

23.03

 

1.Нарада при директорові «Особливості організації дистанційного навчання в  умовах малокомплектної сільської школи ».

2. Ознайомлення  з новинами МОНУ щодо організації освітньогоо процесу під час карантину.

3.Проходження онлайн-тестування : «Формувальне оцінювання як засіб підвищення ефективності освітнього процесу».

 

Скайп-зв’язок

Viber

Освітня платформа    «Всеосвіта»

 

7

24.03

1.Опрацювання фахової літератури «Формування мотивації під час викладання математимки»

2.Пошукова робота в мережі Інтернет з метою підбору матеріалу до написання сценарію «Піснями про війну».

3.Робота над створенням посібника «Інтерактивна математика».

Освітня платформа

«На урок»

Youtube

Google

8

25.03

1. Оформлення матеріалів на сайті школи.

2. Робота над створенням посібника «Інтерактивна математика».

 

 

E-School

Сайти «На урок», «Всеосвіта»

Платформа    «ЕdEra»

9

26.03

1.Індивідуальні консультації з батьками та учнями  щодо удосконалення організації дистанційного навчання з предмету

2. Підвищення фахової майстерності:

-.Перегдяд презентації  на тему: " Підвищення фахової педагога-організатора».

3.Підбір ілюстративного матеріалу до оформлення дизайну  посібника «Інтерактивна математика»

 

Viber

Телефонічний зв’язок

Освітня платформа

«На урок»

 

Освітні сайти

Google

10

27.03

1.Підвищення фахової майстерності:

- проходження онлайн-тестів  «Відсотки».

2.Робота по  створенню власних електронних освітніх ресурсів:

-підбір  матеріалів до тренінгів із лідерами учнівського самоврядування

3. Індивідуальні бесіди з батьками щодо дотримання здобувачами освіти вимог карантину

 

Освітня платформа

«На урок»

Google

Wikipedia

Телефонічний зв’язок

 

11

30.03.

 1.Нарада при директорові «Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу під час карантину». Лист МОН України  від 23.03.2020 №1/ 9-173 «Щодо організації  освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти».

2. Консультації з батьками та здобувачами освіти щодо перегляду відеоуроків з математики  на каналі «ПлюсПлюс»та «112 Україна» о 10.00 за  розкладом:

-понеділок

-вівторок

-четвер

-пятниця

 

3.Розробка завдань для дистанційного навчання з математики для учнів 5 класу.

4. Пошук матеріалу  в мережі Інтернет щодо організації дозвілля учнів на свіжому повітрі.

 

Скайп-зв’язок

Viber

Освітні платформи

«На урок»,

«Всеосвіта»

 

Google

Youtube

 

12

31.03

 

1.Розсилка завдань для учнів(відеоматеріали ,тестові завдання,практичні завдання).

2. Робота над створенням посібника «Інтерактивна математика».

3. Онлайн-консультації з учнями щодо виконання завдань.

4.Вивчення інструктивно -методичних матеріалів.

 

Viber

 

Освітні платформи

«На урок»,

«Всеосвіта»

«ЕdEra»

E-School

 

13

01.04

1.Перевірка робіт учнів .

2.Онлайн-консультації з учнями за аналізом виконаних робіт .

 

3.Проходження підвищення кваліфікації за видом «вебінар»(дистанційно)на тему: «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину».

Viber

Телефонічний зв’язок

Освітня платформа

«Всеосвіта»

 

14

02.04.

1.Відбір веб-серверів для дистанційного навчання математики.

2.Онлайн –консультація  з головою  шкільного парламенту «Карантин-це не канікули».

3.Онлайн-консультації з учнями за аналізом виконаних робіт .

Viber

Телефонічний зв’язок

Google

Скайп-зв’язок

 

 

 

15

03.04

1.Підвищення фахової майстерності:

-проходження онлайн-тестів з математики «Знаходження числа за його відсотком»

2. Робота над створенням  власних електронних освітніх ресурсів.

3.Проходження підвищення кваліфікації за видом «вебінар»(дистанційно)на тему: «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину».

 

Onlisn Test Pad

Освітні платформи «Прометеус»,

«Всеосвіта».

16

06.04

1.Нарада при директорові « Організація дистанційного навчання. Обмін досвідом ».

2. Консультації з батьками та здобувачами освіти щодо перегляду відеоуроків з математики  на каналі «ПлюсПлюс»та «112 Україна» о 10.00 за  розкладом:

-понеділок

-вівторок

-четвер

-п’ятниця

3.Підготовка  завдань для дистанційного навчання з математики для учнів 5 класу.

 

Скайп-зв’язок

Viber

Телеканали

Onlisn Test Pad

Освітні платформи «Прометеус»,

«Всеосвіта»,

«На урок».

17

07.04

1.Розсилка завдань для учнів 5класу з математики(відеоматеріали ,тестові завдання,практичні завдання).

 

2.Онлайн консультації з учнями з питань дистанційного навчання.

3.Консультації з учнями 5класу  щодо виконання завдань.

4.Ознайомлення класник керівників з пам’яткою для батьків : «Безпека учнів під час карантину».

Viber

 

Телефонічний зв’язок

 

Ел.пошта

18

08.04

1.Перевірка робіт учнів 5класу з математики.

2.Онлайн-консультації з учнями щодо   аналізу  перевірених робіт .

3..Підвищення фахової майстерності:

- поповнення портфоліо новими методичними матеріалами.

 

 

Viber

Телефонічний зв’язок

Власні освітні ресурси

19

09.04

1. Консультації батькам та здобувачам освіти щодо перегляду відеоуроків  з математики.

2.Пошук відеороликів учням 9 класу : «Освіта та кар’єра».

3.Перегляд електронних фахових видань.

Viber

Телефонічний зв’язок

Youtube

Ел.пошта «Всеосвіта»

20

10.04

1.Робота над розробленням дизайну інформаційних стендів.

2.Реєстрація на вебінар : «Підліткова депресія .Причини виникнення  та алгоритм подолання».

3.Виготовлення буклета «Як захистити себе від коронавірусу».(ел.варіант)

Google
Освітня платформа «Всеосвіта»

Онлайн-платформа МОЗ

 

21

13.04

1.Нарада при директорові «Створення власних освітніх ресурсів та розміщення їх на освітніх платформах ».

2. Консультації з батьками та здобувачами освіти щодо перегляду відеоуроків з математики  на каналі «ПлюсПлюс»та «112 Україна» о 10.00 за  розкладом:

за розкладом:

- понеділок

- вівторок

- четвер

- п’ятниця

 

3.Підготовка  завдань для дистанційного навчання з математики для учнів 5 класу.

4.Ствворення карток для самооцінювання

Скайп-зв’язок

Viber

Власні освітні ресурси

Освітні платформи «Прометеус»,

«Всеосвіта»,

«На урок».

22

14.04

1.Розсилка завдань для учнів 5класу з математики   (відеоматеріали, тестові завдання,практичні завдання).

 

2.Консультації з учнями та батьками з питань дистанційного навчання .

3.Консультації з учнями 5класу  щодо виконання завдань.

 

Viber

Телефонічний зв’язок

 

23

15.04

1.Перевірка робіт учнів 5класу з математики.

2.Онлайн-консультації з учнями щодо   аналізу  перевірених робіт .

3..Підвищення фахової майстерності:

- опрацювання статті : «Сучасні підходи до свмоосвіти вчителя з розвитку методичної компетентності».

 

Viber

Телефонічний зв’язок

Ел.пошта

Освітня платформа «Всеосвіта»

24

16.04

1.Онлайн-консультації з учнями на тему : «Умій раціонально використовувати свій час»

2.Перегляд електронних фахових видань.

3.Поповнення матеріалами сайт школи.

Viber

Телефонічний зв’язок

Ел.пошта

Освітні платформи

«Прометеус»,

«Всеосвіта»,

«На урок».

25

17.04

1.Проходження підвищення кваліфікації за видом «вебінар»(дистанційно)на тему: «Використання онлайн-тестів для організації дистанційнрго навчання в умовах карантину».

2.Пошукова робота в мережі Інтернет для оформлення буклета «Молордь обирає майбутнє»

 

Освітня платформа

 «Всеосвіта»

Google
Сайт Calameo

26

21.04

1.Нарада при директорові «Форми узагальнення освітньої діяльності здобувачів освіти при дистанційному навчанні».

2. Консультації з батьками та здобувачами освіти щодо перегляду відеоуроків з математики  на каналі «ПлюсПлюс»та «112 Україна» о 10.00 за  розкладом:

- понеділок

- вівторок

- четвер

- п’ятниця

3.Підготовка завдань для дистанційного навчання з математики для учнів 5 класу.

4.Створення карток для самооцінювання .

 

Скайп-зв’язок

Viber

Телеканали

Onlisn Test Pad

Освітні платформи «Прометеус»,

«Всеосвіта»,

«На урок».

27

22.04

1.Розсилка завдань для учнів 5класу з математики відеоматеріали, практичні завдання).

2.Онлайн консультації з учнями та батьками з питань дистанційного навчання

3.Консультації з учнями 5класу  щодо виконання завдань.

 

 

 

Скайп-зв’язок

Viber

Ел.пошта

28

23.04

1.Перевірка робіт учнів .

2.Онлайн-консультації з учнями за аналізом виконаних робіт .

3.Підвищення фахової майстерності:

Проходження підвищення кваліфікації за видом «вебінар»(дистанційно)на тему: «Розвиток уяви як складової творчого мислення молодших школярів».

 

Viber

Телефонічний зв’язок

Ел.пошта

Освітня платформа «Всеосвіта».

 

29

24.04

Розміщення власних електронних освітніх ресурсів на освітніх платформах

Освітні платформи

 

Погоджено

_______________________

__________   ___________

___________2020року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сіроноженко Ірина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Планування
Додано
8 квітня 2020
Переглядів
822
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку