Індивідуальний план педагогічного розвитку
на час карантину
з 16.03 – 24.04.2020
педагога-організатора та вчителя математики 5 класу
Війницької ЗОШ І-ІІ ступенів
Бабич Оксани Святославівни
№ |
Дата |
Заходи методичної, організаційно-педагогічної роботи та самоосвіти учителя |
Ресурси для реалізації заходів
|
1 |
16.03. |
1.Нарада при директорові «Організація дистанційного навчання в період карантину» 2.Ознайомлення з рекомендаціями МОН щодо організації дистанційного навчання у ЗЗСО в умовах карантину (інтернетресурси). 3.Складання індивідуального плану роботи на період карантину. 4.Ознайомлення класних керівників з корисними підказками для батьків :чим зайнятися здітьми під час карантину. 5. Підготовка завдань для учнів 5 класів з математики.
|
Скайп-зв’язок
Viber
Телефонічний зв’язок
Ел.пошта Освіфтні платформи «Всеосвіта» «На урок» |
2 |
17.03 |
1.Розсилка завдань для учнів(відеоматеріали , практичні завдання). 2.Створення презентації «Що потрібно знати дітям і батькам про коронавірус». 3. Консультації з учнями щодо виконання завдань.
|
Viber
Ел..пошта
Телефонічний зв’язок
|
3 |
18.03 |
1.Перевірка робіт учнів . 2.Консультації з учнями з аналізом виконаних робіт . 3. Проходження підвищення кваліфікації за видом «вебінар»(дистанційно)на тему: «Формувальне оцінювання ,як засіб підвищення ефективності освітнього процесу» 4.Підбірка відеоматеріалів до загальношкільних заходів.
|
Viber Телефонічний зв’язок Освітня платформа «Всеосвіта»
youtube.com |
4 |
19.03
|
1. Продовження проходження підвищення кваліфікації за видом «вебінар»(дистанційно)на тему: «Формувальне оцінювання ,як засіб підвищення ефективності освітнього процесу» 2.Вивчення досвіду роботи педагогів організаторів щодо активного функціонування учнівського самоврядування.
|
Освітня платформа «Всеосвіта»
Viber
|
5 |
20.03 |
1.Ознайомлення з освітніми інтернет-ресурсами. 2.Опрацювання фахової статті «Навчання у Новій українській школі:через «хочу»чи через «мушу»». 3.Робота над створенням посібника «Інтерактивна математика».
|
Google Освіфтні платформи «Всеосвіта» «На урок» |
6 |
23.03 |
1.Нарада при директорові «Особливості організації дистанційного навчання в умовах малокомплектної сільської школи ». 2. Ознайомлення з новинами МОНУ щодо організації освітньогоо процесу під час карантину. 3.Проходження онлайн-тестування : «Формувальне оцінювання як засіб підвищення ефективності освітнього процесу». |
Скайп-зв’язок Viber Освітня платформа «Всеосвіта»
|
7 |
24.03 |
1.Опрацювання фахової літератури «Формування мотивації під час викладання математимки» 2.Пошукова робота в мережі Інтернет з метою підбору матеріалу до написання сценарію «Піснями про війну». 3.Робота над створенням посібника «Інтерактивна математика». |
Освітня платформа «На урок» Youtube |
8 |
25.03 |
1. Оформлення матеріалів на сайті школи. 2. Робота над створенням посібника «Інтерактивна математика».
|
E-School Сайти «На урок», «Всеосвіта» Платформа «ЕdEra» |
9 |
26.03 |
1.Індивідуальні консультації з батьками та учнями щодо удосконалення організації дистанційного навчання з предмету 2. Підвищення фахової майстерності: -.Перегдяд презентації на тему: " Підвищення фахової педагога-організатора». 3.Підбір ілюстративного матеріалу до оформлення дизайну посібника «Інтерактивна математика» |
Viber Телефонічний зв’язок Освітня платформа «На урок»
Освітні сайти |
10 |
27.03 |
1.Підвищення фахової майстерності: - проходження онлайн-тестів «Відсотки». 2.Робота по створенню власних електронних освітніх ресурсів: -підбір матеріалів до тренінгів із лідерами учнівського самоврядування 3. Індивідуальні бесіди з батьками щодо дотримання здобувачами освіти вимог карантину
|
Освітня платформа «На урок» Wikipedia Телефонічний зв’язок
|
11 |
30.03. |
1.Нарада при директорові «Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу під час карантину». Лист МОН України від 23.03.2020 №1/ 9-173 «Щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти». 2. Консультації з батьками та здобувачами освіти щодо перегляду відеоуроків з математики на каналі «ПлюсПлюс»та «112 Україна» о 10.00 за розкладом: -понеділок -вівторок -четвер -п’ятниця
3.Розробка завдань для дистанційного навчання з математики для учнів 5 класу. 4. Пошук матеріалу в мережі Інтернет щодо організації дозвілля учнів на свіжому повітрі.
|
Скайп-зв’язок Viber Освітні платформи «На урок», «Всеосвіта»
Youtube
|
12 |
31.03 |
1.Розсилка завдань для учнів(відеоматеріали ,тестові завдання,практичні завдання). 2. Робота над створенням посібника «Інтерактивна математика». 3. Онлайн-консультації з учнями щодо виконання завдань. 4.Вивчення інструктивно -методичних матеріалів.
|
Viber
Освітні платформи «На урок», «Всеосвіта» «ЕdEra» E-School
|
13 |
01.04 |
1.Перевірка робіт учнів . 2.Онлайн-консультації з учнями за аналізом виконаних робіт .
3.Проходження підвищення кваліфікації за видом «вебінар»(дистанційно)на тему: «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину». |
Viber Телефонічний зв’язок Освітня платформа «Всеосвіта»
|
14 |
02.04. |
1.Відбір веб-серверів для дистанційного навчання математики. 2.Онлайн –консультація з головою шкільного парламенту «Карантин-це не канікули». 3.Онлайн-консультації з учнями за аналізом виконаних робіт . |
Viber Телефонічний зв’язок Скайп-зв’язок
|
15 |
03.04 |
1.Підвищення фахової майстерності: -проходження онлайн-тестів з математики «Знаходження числа за його відсотком» 2. Робота над створенням власних електронних освітніх ресурсів. 3.Проходження підвищення кваліфікації за видом «вебінар»(дистанційно)на тему: «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину». |
Onlisn Test Pad Освітні платформи «Прометеус», «Всеосвіта». |
16 |
06.04 |
1.Нарада при директорові « Організація дистанційного навчання. Обмін досвідом ». 2. Консультації з батьками та здобувачами освіти щодо перегляду відеоуроків з математики на каналі «ПлюсПлюс»та «112 Україна» о 10.00 за розкладом: -понеділок -вівторок -четвер -п’ятниця 3.Підготовка завдань для дистанційного навчання з математики для учнів 5 класу.
|
Скайп-зв’язок Viber Телеканали Onlisn Test Pad Освітні платформи «Прометеус», «Всеосвіта», «На урок». |
17 |
07.04 |
1.Розсилка завдань для учнів 5класу з математики(відеоматеріали ,тестові завдання,практичні завдання).
2.Онлайн консультації з учнями з питань дистанційного навчання. 3.Консультації з учнями 5класу щодо виконання завдань. 4.Ознайомлення класник керівників з пам’яткою для батьків : «Безпека учнів під час карантину». |
Viber
Телефонічний зв’язок
Ел.пошта |
18 |
08.04 |
1.Перевірка робіт учнів 5класу з математики. 2.Онлайн-консультації з учнями щодо аналізу перевірених робіт . 3..Підвищення фахової майстерності: - поповнення портфоліо новими методичними матеріалами.
|
Viber Телефонічний зв’язок Власні освітні ресурси |
19 |
09.04 |
1. Консультації батькам та здобувачам освіти щодо перегляду відеоуроків з математики. 2.Пошук відеороликів учням 9 класу : «Освіта та кар’єра». 3.Перегляд електронних фахових видань. |
Viber Телефонічний зв’язок Youtube Ел.пошта «Всеосвіта» |
20 |
10.04 |
1.Робота над розробленням дизайну інформаційних стендів. 2.Реєстрація на вебінар : «Підліткова депресія .Причини виникнення та алгоритм подолання». 3.Виготовлення буклета «Як захистити себе від коронавірусу».(ел.варіант) |
Google Онлайн-платформа МОЗ
|
21 |
13.04 |
1.Нарада при директорові «Створення власних освітніх ресурсів та розміщення їх на освітніх платформах ». 2. Консультації з батьками та здобувачами освіти щодо перегляду відеоуроків з математики на каналі «ПлюсПлюс»та «112 Україна» о 10.00 за розкладом: за розкладом: - понеділок - вівторок - четвер - п’ятниця
3.Підготовка завдань для дистанційного навчання з математики для учнів 5 класу. 4.Ствворення карток для самооцінювання |
Скайп-зв’язок Viber Власні освітні ресурси Освітні платформи «Прометеус», «Всеосвіта», «На урок». |
22 |
14.04 |
1.Розсилка завдань для учнів 5класу з математики (відеоматеріали, тестові завдання,практичні завдання).
2.Консультації з учнями та батьками з питань дистанційного навчання . 3.Консультації з учнями 5класу щодо виконання завдань.
|
Viber Телефонічний зв’язок
|
23 |
15.04 |
1.Перевірка робіт учнів 5класу з математики. 2.Онлайн-консультації з учнями щодо аналізу перевірених робіт . 3..Підвищення фахової майстерності: - опрацювання статті : «Сучасні підходи до свмоосвіти вчителя з розвитку методичної компетентності».
|
Viber Телефонічний зв’язок Ел.пошта Освітня платформа «Всеосвіта» |
24 |
16.04 |
1.Онлайн-консультації з учнями на тему : «Умій раціонально використовувати свій час» 2.Перегляд електронних фахових видань. 3.Поповнення матеріалами сайт школи. |
Viber Телефонічний зв’язок Ел.пошта Освітні платформи «Прометеус», «Всеосвіта», «На урок». |
25 |
17.04 |
1.Проходження підвищення кваліфікації за видом «вебінар»(дистанційно)на тему: «Використання онлайн-тестів для організації дистанційнрго навчання в умовах карантину». 2.Пошукова робота в мережі Інтернет для оформлення буклета «Молордь обирає майбутнє»
|
Освітня платформа «Всеосвіта»
Google |
26 |
21.04 |
1.Нарада при директорові «Форми узагальнення освітньої діяльності здобувачів освіти при дистанційному навчанні». 2. Консультації з батьками та здобувачами освіти щодо перегляду відеоуроків з математики на каналі «ПлюсПлюс»та «112 Україна» о 10.00 за розкладом: - понеділок - вівторок - четвер - п’ятниця 3.Підготовка завдань для дистанційного навчання з математики для учнів 5 класу. 4.Створення карток для самооцінювання .
|
Скайп-зв’язок Viber Телеканали Onlisn Test Pad Освітні платформи «Прометеус», «Всеосвіта», «На урок». |
27 |
22.04 |
1.Розсилка завдань для учнів 5класу з математики відеоматеріали, практичні завдання). 2.Онлайн консультації з учнями та батьками з питань дистанційного навчання 3.Консультації з учнями 5класу щодо виконання завдань.
|
Скайп-зв’язок Viber Ел.пошта |
28 |
23.04 |
1.Перевірка робіт учнів . 2.Онлайн-консультації з учнями за аналізом виконаних робіт . 3.Підвищення фахової майстерності: Проходження підвищення кваліфікації за видом «вебінар»(дистанційно)на тему: «Розвиток уяви як складової творчого мислення молодших школярів».
|
Viber Телефонічний зв’язок Ел.пошта Освітня платформа «Всеосвіта».
|
29 |
24.04 |
Розміщення власних електронних освітніх ресурсів на освітніх платформах |
Освітні платформи |
Погоджено
_______________________
__________ ___________
___________2020року