11 червня о 15:00Вебінар: Формування підприємницької компетентності учнів на уроках англійської мови

Індивідуальний план під час карантину

Про матеріал
Індивідуальний план роботи вчителя початкових класів Кривої Оксани Валеріївни під час карантину
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи у формі дистанційного навчання  під час карантину з 23.03.2020 по 27.03.2020

(впродовж канікул)

вчителя зарубіжної літератури й української мови та літератури

Субботіної Людмили Василівни

 

п/п

Дата

Зміст роботи

Примітки

1

23.03.

2020

1. Участь у дистанційній нарадівідеоконференції педагогічного колективу. 2. Робота із документацією, розроблення завдань для дистанційної форми навчання; 2. Інструктаж батьків та учнів щодо організації дистанційної форми навчання учнів під час карантину та надання роз’яснювальної інформації щодо виконання завдань дистанційного навчання у Viber-групах та інших соціальних мережах;

3.                 Проходження онлайн-навчання на Національній онлайн-платформі з цифрової грамотності «Дія»: «Карантин: онлайнсервіси для вчителів».

4.                 Проходження навчання на «Prometheus»

5.                 Участь у вебінарі «Практичні поради зодо організації дистанційного навчання під час карантину» 

6.                 Перевірка надісланих робіт учнів. Розміщення завдань для дистанційної форми навчання під час карантину на шкільному сайті та надання роз’яснювальної інформації щодо їх виконання батькам та учням у відповідній Viber-групі ;

4. Інструктаж учнів та батьків щодо правильного користування сайтом школи та іншими соціальними інтернет-ресурсами для виконання завдань під час карантину. 

Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:

1.                 Освітня платформа «На урок»;

2.                 Viber-групи для дистанційного навчання учнів 5-А класу, 7-х, 8-х, 10 та 11 класів;

3.                 «Дія» https://osvita.diia.gov.ua/course s

4.                 «Prometheus»: «Осмислені та переосмисленні.

Українські письменники 17-

20 ст.»

5. «Всеосвіта».

https://vseosvita.ua/user/id1217 7/achievements/webinar 6. Робота з надісланими на електронну пошту школи роботами учнів.

 

 

2

24.03. 2020

1.                 Ознайомлення з рекомендаціями МОН України щодо дистанційної форми навчання учнів в період карантину;

2.                 Власне розроблення та пошук в інтернетмережі цікавих матеріалів та відеоуроків для дистанційної форми роботи учнів;  3. Створення гугл класів для учнів 7-х, 8-х,

10, 11 класів; 

4. Розроблення тестових завдань для учнів 10-А та 11-А класів для подальшого їх

Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:

1.                 Освітня платформа «На урок»;

2.                 Сайт КЗНЗ ВАНО;

3.                 Googl Classroom

4.                 «На Урок», «Всеосвіта»

5.

https://ru.padlet.com/dashboard

 

 

 

 

розміщення на освітній платформі «На урок», «Всносвіта»;

5. Створення віртуальної дошки Padlet для учнів 5-А класу.

 

3

25.03. 2020

1.                 Участь у вебінарі «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять»; 

2.                 Розроблення завдань та пошук в інтернет-мережі додаткової інформації для учнів усіх класів під час карантину відповідно темам уроків, запланованих календарним плануванням на 30.03-

03.04.2020 н.р.;

3.                 Розміщення завдань для учнів в Гугл класах та надання роз’яснювальної інформації щодо їх виконання;

4.                 Проходження навчання на «Prometheus»

 

Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:

1.                 Освітня платформа «На урок»;

2.                 Освітні сайти;

3.                 Googl Classroom; 4. «Prometheus»: «Осмислені та переосмисленні.

Українські письменники 1720 ст.»

4

26.03. 2020

1.                 Самоосвіта щодо організації дистанційної форми навчання під час карантину; 

2.                 Розроблення завдань та пошук в інтернет-мережі додаткової інформації для учнів усіх класів під час карантину відповідно темам уроків, запланованих календарним плануванням на 30.03-

03.04.2020 н.р.;

3.                 Підбір матеріалів для дистанційних контрольних робіт у 11-А, 5-А класах.

Розміщення матеріалу на порталі

«Всеосвіта»;

4.                 Розроблення дидактичних та практичних матеріалів для розміщення їх у групі «Методичні родзинки уроків зарубіжної літератури» (соцмережа «Фейсбук»).

Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:

1.                 Освітня платформа «На урок»;

2.                 Освітні портали та сайти; 3. Робота з посібниками, рекомендованими МОН України.

4.  Facebook ;

5

27.03. 2020

1.                 Розроблення завдань та пошук в інтернет-мережі додаткової інформації для учнів усіх класів під час карантину відповідно темам уроків, запланованих календарним плануванням на 30.03-

03.04.2020 н.р.;

2.                 Підбір матеріалів для дистанційних контрольних робіт у 8-А, 8-Б та 7-А класах.

Розміщення матеріалу на порталі

«Всеосвіта»;

3.                 Надання роз’яснювальної інформації учням 

4.                 Проходження навчання на «Prometheus»

Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:

1.                 Освітня платформа «На урок»;

2.                 Освітні портали та сайти; 3. Робота з посібниками, рекомендованими МОН

України

4. «Prometheus»: «Осмислені та переосмисленні.

Українські письменники 1720 ст.»

 

pdf
Додав(-ла)
Крива Оксана
Додано
3 квітня
Переглядів
348
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку