Індивідуальний план під час карантину вихователя Волкової Т.М.

Про матеріал
Індивідуальний план роботи під час карантину. Мета: створення сприятливого виховного серидовища пiд час дистанцiйного навчання з вихованцями. Забезпечення необхiдним онлайн матерiалом для саморозвитку особистостi пiд час перебування вдома в умовах карантину. Iнтелектуально та морально розвивати свiй професiйний потенцiал. Підвищення кваліфікації.
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи

під час карантину вихователя 7-Б класу Волкової Т.М.

п/п 

Дата

Зміст роботи

Примітка

1.

23.03

  •       1. Ознайомлення з новими нормативними документами (постанова «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» 

2. Розроблення індивідуального плану роботи   на період карантину

  •       3. Онлайн консультація щодо врегулювання законодавством України питання застосування технологій дистанційного навчання в освітньому процесі.

https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zapobigannya-poshim110320rennyu-na-teritoriyi-ukrayini-koronavirusu-covid-19)

 

 

 

 

 

 

 

 

Положення про дистанційне навчання Лист МОН № 1/9-26 від 22.01.2015

2.

24.03

  1.  Інформування батьків та учнів про припинення навчального процесу, відповідно до наказу відділу освіти.

 

  1. Ознайомлення з інтернет ресурсами, освітніми платформами, які можна використати для дистанційного навчання.

 

  1. Перегляд відео щодо організацій та проведення дистанційного навчання за допомогою сервісу Google ClassRoom.

телефонний режим

viber, смс повідомлення

 

 

 

 

інтернет ресурси

 

 

 

 

 

інтернет ресурси

 

 

3.

25.03

  1. 1. Створення платформи,  спільно    
  2.     з класним  керівником  
  3.    Марченко К.А., на базі сервісу    
  4.    Google  ClassRoom для
  5.    організації   дистанційного  
  6.    навчання учнів  7 – Б класу

2.Консультація  батьків про запровадження дистанційної форми навчання учнів, та методи його впровадження. 

3. Віртуальний круглий стіл   

   педагогів «Обмін  досвідом.Банк

   методичних ідей.» Обговорення

   напрацьованих матеріалів

 

Освітня платформа «ClassRoom», viber

 

 

 

 

 

 

телефонний режим

viber, смс повідомлення

 

 

 

viber

 

 

 

4.

26.03

1. Допомога в створенні електронних поштових   скриньок учнів  та підключення  їх до спільної  роботи на базі сервісу ClassRoom. 

2.Консультація для батьків та учнів щодо виконання завдань на базі сервісу ClassRoom. 

 

3.Підбір методичного матеріалу для надання учням

телефонний режим

viber, смс повідомлення

 

 

 

 

 

інтернет ресурси

viber

 

 

інтернет ресурси

 

 

5.

30.03

  1. Онлайн спілкування з батьками з питань перебування вихованців вдома та правил поведінки під час карантину.

 

  1. Пошук інформаціїї  для надання батькам та учням «Памятка про коронавірус»

 

 

  1. Розміщення матеріалу на платформі ClassRoom. 

 

viber, телефонний режим

 

 

 

 

інтернет ресурси

 

 

 

 

Освітня платформа «ClassRoom»

6.

31.03

1. Підготовка матеріалів з виховної роботи. Порада   батькам та дітям «Що робити, якщо ви виявили на собі кліща»

2. Розміщення матеріалу на платформі ClassRoom. 

3. Обмін інформацією з класним керівником

інтернет ресурси

 

 

 

 

освітня платформа «ClassRoom» 

 

 

viber, телефонний режим

7.

01.04

1. Підготовка матеріалу для учнів «1 квітня – День    сміху»

2. Пошук інформації. Порада батькам «Дитячий травматизм  та його попередження»

3. Розміщення матеріалу на платформі ClassRoom. 

створення презентації

 

 

інтернет ресурси

 

 

освітня платформа «ClassRoom»

 

8.

02.04

1. Онлайн спілкування з батьками 7-Б класу

2. Опитування учнів про стан здоров’я

3. Підбір мультфільму про   коронавірус

4. Розміщення матеріалу на платформі ClassRoom. 

viber, телефонний режим

 

 

viber

 

https://www.youtube.com/watch?v=_Rjs5zpCuNI

 

 

 

освітня платформа «ClassRoom»

 

9.

06.04

1. Підбір матеріалу «6 квітня – Всесвітній день мультфільмів»

2. Добірка яскравих мультфільмів про справжню дружбу.

-Мультфільм «Лілі та сніговик»

-Мультфільм «Разом ми сила!»

-Мультфільм «Лама 3: Друзі»

 

3. Розміщення матеріалу на платформі ClassRoom. 

інтернет ресурси, освітній портал «На Урок»

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=XxHGFHp1CQc

https://www.youtube.com/watch?v=wJ8CE6ghNh0

https://www.youtube.com/watch?v=LR1X0YHHUFk

 

 

освітня платформа «ClassRoom»

10.

07.04

1. Перегляд відео-уроку «Як  виготовити марлеву пов’язку?»

 

2. Виготовлення захисних масок індивідуального використання (з марлі)

 

3. Консультація батьків «Виготовлення захисних пов’язок»

 

4. Розміщення матеріалу на 

   платформі ClassRoom. 

https://www.youtube.com/watch?v=XBOLJAxXbqI

 

 

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=XBOLJAxXbqI

 

 

 

освітня платформа «ClassRoom»

 

11.

08.04

1. Підготовка матеріалів з виховної

   роботи.  Створення презентації

 «Здорровий спосіб   життя»

 

2. Розміщення матеріалу на 

   платформі ClassRoom. 

 

3. Аналіз активності учнів 7-б 

   класу під час карантину. Обмін

   інформацією з класним

   керівником.

інтернет ресурси, освітній портал «Всеосвіта»

 

 

 

освітня платформа «ClassRoom»

 

 

viber, телефонний режим

 

12

09.04

1. Підбір методичного матеріалу 

   для онлайн -виставки творчих

   робіт «Писанкове мереживо»

 

2. Розміщення матеріалу та

   завдання  з пригоди участі в

   онлайн –виставці творчих

   робіт «Писанкове мереживо»

   на  платформі ClassRoom. 

 

3.Пошук відео «Писанкове 

  мережево»

 

4. Розміщення матеріалу на 

   платформі ClassRoom. 

 

 

інтернет ресурси,

 

 

 

освітня платформа «ClassRoom»

 

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=E4-g5ECTyW8

 

 

освітня платформа «ClassRoom»

 

 

docx
Додано
11 квітня 2020
Переглядів
457
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку