Практичні поради для організації дистанційного навчання.

Про матеріал
Практичні поради для організації дистанційного навчання для учителів початкових класів,учителів предметників та класних керівників.
Перегляд файлу

Практичні поради для організації дистанційного навчання.

Косюк Пало Іванович,

учитель початкових класів

гімназія №19 «Межигірська»

 

з/п

Покрокові дії при організації дистанційного навчання

Практичні поради

Переваги та недоліки

1

Вибір електронних сервісі (платформ)

  • Безкоштовно;
  • Простота у використанні;
  • Доступність для всіх (можливість користуватись за допомогою будь якого пристрою з доступом до інтернету).
  • Опрацювання матеріалу в будь який зручний час;

 

  1. Створення власного учительського блогу за допомогою https://www.blogger.com Легко, просто та доступно абсолютно усім хто має доступ до мережі інтернет. Наповнювати сторінку можна будь яким контентом від текстових до відео – та аудіо матеріалів. Достатньо створити акаунт в google і є можливість працювати..

Покрокова інструкція тут.

 

  1. Клас від google- дає можливість створити класну спільноту та обмінюватись освітнім матеріалом для освоєння, перевірки засвоєних знань.

Покрокова іструкція тут.

Переваги:

  1.                Власний авторський контент, яким можна ділитись з усіма або обмежити коло користувачів.
  2.                Додавати та видаляти матеріал у будь який час і з будь якого пристрою що має доступ до мережі.
  3.                Є можливість опрацьовувати матеріал з усіх пристроїв зо мають доступ до мережі.
  4.                Зворотній зв'язок з користувачами у вигляді коментарів.

Недоліки:

  1. Початкова сторінка є абсолютно пустою.
  2. Багато часу займає підготовка авторського контенту.

2

Організація та створення обєднаних груп здобувачів освіти за допомогою меседжерів Viber та Telegram

Для швидкого інформування усіх здобувачів освіти при дистанційному навчанні є доцілним створення обєднаних груп учнів та учетеля за допомогою Viber або Telegram

 

Переваги:

  1.               Швидке інформування усіх учасників групи.
  2.               Можливість відправляти будь який контент.
  3.               Працює на усіх пристроях, що мають доступ до мережі.
  4.               Є можливість відслідковувати хто прочитав хто не прочитав надіслану інформацію.
  5.               Можливість створення групових голосувань та багато іншого.

Недоліки:

  1. Має бути постійний доступ до мережі.

3.

Підготовка та підбір матеріалів для наповнення власного блогу і он-лайн уроків.

  • Вибір освітніх сайтів які відповідають вашому предмету;
  • Перевірка достовірної інформації, яку ви берете для роботи;
  • Підбір матеріалів та його групування по блоках або по етапах уроку.
  • Розміщення готового  матеріалу та його демонстрування для учнів.

 

Даний етап є самим головним у підготовці та організації дистанційного навчання. Так як, матеріал який ми подаємо для опрацювання нашим учням має бути змістовним, простим для сприймання та усвідомлення, достовірним а саме головне захоплюючим та цікавим. Тому я використовую різні ресурси, а саме:

Youtubeпошук відеоматеріалів;

Вікіпедія – пошук історичних, географічних фактів та багато іншої інформації;

Урок – все для вчителя початкових класів;

На урок – велика кількість хорошого матеріалу для підготовки до уроків;

Всеосвіта – цікаві конкурси, олімпіади та підвищення кваліфікації;

Вчитель вчителю – обмін досвідом та практичні поради для учителів та батьків.

Та багато інших ресурсів, які ви можете вподобати для себе. Саме головне щоб було цікаво, легко та зручно дітям і їх батькам.

 

 

Переваги:

  1.                Велика кількість матеріалу для завантаження та його опрацювання в зручному для вас форматі.
  2.                Можливість обирати самостійно будь який ресурс та додавати свої матеріали та ділитися ними з колегами;
  3.                Розвивати свої навички та самовдосконалюватись як вчитель, як майстер своєї справи, бути креативним та неповторним;
  4.                Освоювати нові можливості та шліфувати власний досвід абсолютно безкоштовно.

Недоліки:

  1.               Займає багато часу;
  2.               Довгий час працювати за комп’ютером.
  3.               Перевіряти інформацію якщо використовуєш готові матеріали інших учасників освітнього процесу.

4.

Підбір засобів для проведення уроків в режимі он-лайн.

  1.                Zoom – чудова можливість збирати в одному місці велику кількість учасників. Інструкція.
  2.                Hangouts – безкоштовний сервіс для відеозвязку з користувачами. Інструкція.
  3.                    Jitci -багатоконференційна

відеоконференція з відкритим кодом. Інструкція.

  1.                Skype – добре підходить для індивідуальних  консультацій та роз’яснень.  Інструкція.

Переваги:

  1.          Простота у використанні.
  2.          Доступність кожному на будь якому пристрої.
  3.          Якісний зв'язок, легке керування процесом.
  4.          Мінімальне використання оперативної пам’яті та доступність у використанні на основі мобільного інтернету.

Недоліки:

  1.          Короткий час використання одного з’єднання на безоплатній основі.
  2.          Обмеження в кількості осіб безкоштовно.

5

Оцінювання учнів під час дистанційного навчання.

Дуже важливо підійти до даного питання творчо та креативно. Згідного чинних правил та методичних рекомендацій оцінювання має бути індивідуальним та особистим. Тому в своїй практиці я використовую електронні таблиці Excel в якій створюю електроннний журнал до якого заношу усі оцінки. Оприлюднюю їх через меседжери Viber i Telegram в особистих повідомленнях кожному учню окремо за допомогою фільтру по прізвищу дитини. Це є абсолютно безкоштовно та індивідульно.

Переваги:

  1.               Простота у використанні. Входить у базовий комплект Microsoft Office.
  2.               Не потребує додткових ресурсів при завантаженні.
  3.               Легко та просто створюється.

Недоліки:

  1.          Неможливість надати доступ до електронного журналу для загалу з індивідуальним переглядом.

6

Підбір освітніх ресурсів для перевірки засвоєння знань освоїних дистанційно

  1.               Онлай сервіс для створення тестів Test Pad – дозволяє створювати тести різної складності як для широкого загалу так і для окремої кількості осіб та використовувати у роботі уже готові роботи колег з різних предметів.  Просто зручно та легко. Інструкція.
  2.               Онлайн сервіс На урок – перевірка знань за допомогою тестових завдань, багато різноманітних конкурсів та предметних олімпіад.
  3.               Онлайн сервіс LearningApps – інтерактивні вправи та завдання для зацікавлення учнів при дистанційному завданні. Інструкція.

Переваги:

  1.     Легкість та простота створенння перевірочної роботи.
  2.     Можливість використовувати уже готові роботи.
  3.     Автоматична перевірка та оцінювання учнів без додаткових перевірянь.
  4.     Простий доступ усіма учасниками освітнього процесу до виконання роботи.

Недоліки:

  1.          Потрібно перевіряти уже готові роботи на наявність помилок.
  2.          Неможливість перевірити самостійність виконання даної роботи.

7

Використання освітніх ресурсів учнями.

Можливість інтернету дає великі можливості для учнів, вчителів та батьків для освоєння навчального матеріалу. Для учнів потрібно рекомендувати тільки ті освітні ресурси, які Ви перевірили на достовірність інформації та правильність її подачі згідно вашого предмету.  Не бажано рекомендувати освітні ресурси які базуються на розважальній тематиці з використанням он-лайн ігор, так як це може негативно вплинути на інтерес до освоєння матеріалу дистанційно, здоров’я дитини .

Переваги:

  1.         Допомагає в засвоєнні навчального матеріалу.
  2.         Розвиває кругозір та ерудованість учнів.

Недоліки:

  1.    Постійно потрібно моніторити та перевіряти на достовірність та наповнюваність освітніх ресурсів, які ви рекомендуєте учасникам освітнього процесу.

8

Розклад занять при дистанційному навчанні

Потрібно пам’ятати, що самоорганізація та самоосвіта має бути чітко спланована та організована. Системність допомагає в засвоєнню знань. Тому краще скласти розклад уроків, максимально наближений до звичайного ритму життя кожної дитини. Усі уроки потрібно проводити у назначений час, регламентувати та обмежувати час на виконання практичних та перевірочних робіт. Обов’язково треба враховувати час на відпочинок, час на особисті справи та час на виконання завдань на закріплення вивченого.  Обмежувати учнів та батьків у часі консультування та роз’яснення не зрозумілих моментів під час навчання дистанційно. Озвучте та обговоріть з усіма учасниками освітнього процесу Дедлайн, щоб не виникало незручностей та непорозумінь. 

Переваги:

1.Фізично і психологічно кожна дитина легко адаптується до незвичного режиму навчання.

2. батьки та учні зможуть чітко зрозуміти що, коли і де це опрацьовувати.

3. Реальна можливість встановити часові рамки для опрацювання навчального матеріалу.

 

Недоліки:

  1.    Не всі уміють застосувати дедлайн для спілкування та консультування з учителем.

 

9.

Самоосвіта та саморозвиток вчителя.

Для того щоб бути завжди на одній хвилі з часом потрібно завжди і постійно самовдосконалюватись. Я для себе використовую освітню платформу EdEraдає можливість не тільки отримати сертифікат для курсової перепідготовки, а дізнатися багато цікавого та отримати новий досвід.

Також цікавим є Prometheus – ресурс, який дає багато цікавих, безкоштовних курсів для освітян з можливістю самовдосконалюватись.

Переваги:

  1.    Безкоштовно не виходячи з дому можна навчатись та самовдосконалюватись якісно!

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Толчинська Любов Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 квітня 2020
Переглядів
702
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку