Індивідуальний план роботи асистента вчителя під час карантину

Про матеріал
Індивідуальний план роботи асистента вчителя під час карантину. Погодинне планування кожного робочого дня.
Перегляд файлу

 

 

Директор                         С. Пейчева

План  роботи та самоосвіти асистента вчителя та практичного психолога

Орлівської загальноосвітьої школи І-ІІІ ступенів на період карантину

Коваленко Тетяни Олександрівни

ДАТА

Зміст роботи

Форма проведення

(дистанційна чи очна)

Результат (сертифікат, проект тощо)

13.03

Складання плану роботи та самоосвіти асистента вчителя та практичного психолога на період карантину. (3 год.)

Систематизація матеріалів у кабінеті. (2 год.)

Дистанційні онлайн-консультації для батьків. (2 год.)

дистанційна

 

16.03

Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. (4 год.)

Участь у засіданні атестаційної коміссії. (3 год.)

дистанційна

 

17.03

Опрацювання фахової літератури: «Асистент вчителя у закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання», « Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі». (4 год.)

Перегляд вебінару «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради». (3 год.)

дистанційна

 

18.03

Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. (4 год.)

Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra «Домедична допомога». (1 год.)

Дистанційні онлайн-консультації для дітей, які потребують допомоги. (2 год.)

дистанційна

 

19.03

Упорядкування папки практичного психолога. (2 год.)

Виготовлення методичного матеріалу для подальшої роботи. (3 год.)

Дистанційні онлайн-консультації для батьків. (2 год.)

дистанційна

 

20.03

Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. (3 год.)

Виготовлення дидактичних матеріалів для корекційно-методичних занять з дітьми з особливими освітніми потребами. (4 год.)

дистанційна

 

23.03

Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra «Бери і роби». (5 год.)

Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури.

(2 год.)

дистанційна

 

24.03

Участь у семінарі - тренінгу з формувального оцінювання.

 (7 год.)

очна

 

25.03

Участь у засіданні педагогічної ради. (7 год.)

очна

 

26.03

 Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra «Бери і роби». (5 год.)

Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури.

(2 год.)

дистанційна

 

27.03

Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra «Бери і роби». (5 год.)

Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури.

(2 год.)

дистанційна

 

30.03

Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. (4 год.)

Добірка та виготовлення дидактичних матеріалів для корекційно-методичних занять з дітьми з особливими освітніми потребами. (3 год.)

дистанційна

 

31.03

Виготовлення дидактичних матеріалів для корекційно-методичних занять з дітьми з особливими освітніми потребами. (4 год.)

Дистанційні онлайн-консультації для батьків. (3 год.)

дистанційна

 

01.04

Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. (3 год.)

Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури.

(2 год.)

Дистанційні онлайн-консультації для дітей, які потребують допомоги. (2 год.)

дистанційна

 

02.04

Опрацювання фахової літератури: «Психологічний супровід як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів», « Психологічний супровід інклюзивної освіти». (3 год.)

Перегляд вебінару «Арт-терапія в педагогічній практиці. Емоційний розвиток особистості засобами арт-терапії».

(2 год.)

Добірка та виготовлення методичного матеріалу для подальшої роботи. (2 год.)

дистанційна

 

03.04

Перегляд вебінару «Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів». (2 год.)

Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю. (3 год.)

Прибирання у кабінеті дезинфікуючими засобами. (2 год.)

дистанційна

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Класному керівникові, Планування
Інкл
Додано
20 березня 2020
Переглядів
17365
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку