Директор С. Пейчева
План роботи та самоосвіти асистента вчителя та практичного психолога
Орлівської загальноосвітьої школи І-ІІІ ступенів на період карантину
Коваленко Тетяни Олександрівни
ДАТА |
Зміст роботи |
Форма проведення (дистанційна чи очна) |
Результат (сертифікат, проект тощо) |
13.03 |
Складання плану роботи та самоосвіти асистента вчителя та практичного психолога на період карантину. (3 год.) Систематизація матеріалів у кабінеті. (2 год.) Дистанційні онлайн-консультації для батьків. (2 год.) |
дистанційна |
|
16.03 |
Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. (4 год.) Участь у засіданні атестаційної коміссії. (3 год.) |
дистанційна |
|
17.03 |
Опрацювання фахової літератури: «Асистент вчителя у закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання», « Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі». (4 год.) Перегляд вебінару «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради». (3 год.) |
дистанційна |
|
18.03 |
Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. (4 год.) Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra «Домедична допомога». (1 год.) Дистанційні онлайн-консультації для дітей, які потребують допомоги. (2 год.) |
дистанційна |
|
19.03 |
Упорядкування папки практичного психолога. (2 год.) Виготовлення методичного матеріалу для подальшої роботи. (3 год.) Дистанційні онлайн-консультації для батьків. (2 год.) |
дистанційна |
|
20.03 |
Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. (3 год.) Виготовлення дидактичних матеріалів для корекційно-методичних занять з дітьми з особливими освітніми потребами. (4 год.) |
дистанційна |
|
23.03 |
Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra «Бери і роби». (5 год.) Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури. (2 год.) |
дистанційна |
|
24.03 |
Участь у семінарі - тренінгу з формувального оцінювання. (7 год.) |
очна |
|
25.03 |
Участь у засіданні педагогічної ради. (7 год.) |
очна |
|
26.03 |
Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra «Бери і роби». (5 год.) Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури. (2 год.) |
дистанційна |
|
27.03 |
Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra «Бери і роби». (5 год.) Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури. (2 год.) |
дистанційна |
|
30.03 |
Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. (4 год.) Добірка та виготовлення дидактичних матеріалів для корекційно-методичних занять з дітьми з особливими освітніми потребами. (3 год.) |
дистанційна |
|
31.03 |
Виготовлення дидактичних матеріалів для корекційно-методичних занять з дітьми з особливими освітніми потребами. (4 год.) Дистанційні онлайн-консультації для батьків. (3 год.) |
дистанційна |
|
01.04 |
Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. (3 год.) Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури. (2 год.) Дистанційні онлайн-консультації для дітей, які потребують допомоги. (2 год.) |
дистанційна |
|
02.04 |
Опрацювання фахової літератури: «Психологічний супровід як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів», « Психологічний супровід інклюзивної освіти». (3 год.) Перегляд вебінару «Арт-терапія в педагогічній практиці. Емоційний розвиток особистості засобами арт-терапії».(2 год.)Добірка та виготовлення методичного матеріалу для подальшої роботи. (2 год.) |
дистанційна |
|
03.04 |
Перегляд вебінару «Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів». (2 год.) Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю. (3 год.) Прибирання у кабінеті дезинфікуючими засобами. (2 год.) |
дистанційна |
|