16.03-20.03
Дні тижня |
Організаційно-методична робота |
Самоосвітня робота |
Дистанційна робота вихованцями та батьками |
|
Заплановані заходи |
Мета |
|||
Понеділок 16.03 |
Складання індивідуального плану роботи на тиждень
|
1.Перегляд щоденних новин на порталі освітян України «Педрада».
2 «Впровадження ідеї освітньо-оздоровчої роботи у практику роботи закладів дошкільної освіти». Каратаєва М. І.,Дарченко Л. Г., методисти науково-методичного центру дошкільної освіти ХОІППО
3.Дуг Лемов «Мистецтво вчителя» (читання для душі та розвитку)
|
Актуалізувати та систематизувати теоретичні знання задля інтегрування набутого досвіду у власну педагогічну практику
Ознайомитись з критичним поглядом на проблеми сучасної освіти та цікавими способами їх рішення від одного з найкращих освітніх експертів світу. |
|
Вівторок 17.03 |
Робота з документацією |
1.Опрацювання фахової літератури
2. Дуг Лемов «Мистецтво вчителя» (читання для душі та розвитку) |
Розширення знань щодо музичного розвитку дітей дошкільного віку. |
|
Середа 18.03 |
Viber-бесіда з вихователями середніх груп щодо проведення розваги «Великодні передзвони» |
1. Ознайомлення з агітматеріалами про коронавірус (мережа інтернет)
2. Дуг Лемов «Мистецтво вчителя» (читання для душі та розвитку) |
Виконання профілактичних заходів. |
Поширення у Viber посилання для перегляду вихованцями відеоролика про те, як убезпечитися від корона вірусу «Дізнайся про свою силу» (МОЗ України та телеканал ПЛЮСПЛЮС ) |
Четвер 19.03 |
Підбір музичного матеріалу для сценарію розваги «Великодні передзвони» |
1.Viber-нарада із завідувачем дошкільного закладу
2.Реєстрація на онлайн-курс «Коронавірусна інфекція: факти проти паніки»! (Prometheus), ознайомлення з інструкцією проходження курсу
3. Участь у вебінарі Міністерства освіти і науки України щодо організації дистанційної роботи педагогічних працівників (спікер Л. Мандзій)
4. Дуг Лемов «Мистецтво вчителя» (читання для душі та розвитку)
|
Розширення знань про особливості роботи педагогів під час карантину.
|
|
П’ятниця 20.03 |
«Інтеграція музики в інші види діяльності дитини». Музичний керівник 2018/09 (вересень)
|
1.Проходження онлайн-курсу «Коронавірусна інфекція: факти проти паніки»! (Prometheus). Фінальний іспит
2. Дуг Лемов «Мистецтво вчителя» (читання для душі та розвитку) |
Отримання об’єктивної та правдивої інформації про нову коронавірусну інфекцію. |
Челендж з батьками «Цитата, яка рухає мене вперед» (висловлювання відомих людей про роль музики в житті людини) Viber |
23.03-27.03
Дні тижня |
Організаційно-методична робота |
Самоосвітня робота |
Дистанційна робота вихованцями та батьками |
|
Заплановані заходи |
Мета |
|||
Понеділок 23.03 |
Складання індивідуального плану роботи на тиждень
|
1.Перегляд щоденних новин на порталі освітян України «Педрада».
2 «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» ( онлайн-платформа «Всеосвіта»)
3.Viber-консультація із методистом дошкільного закладу
4.Дуг Лемов «Мистецтво вчителя» (читання для душі та розвитку)
|
Отримати практичні поради по налагодженню освітнього процесу шляхом застосування у навчанні сучасних інформаційно-комунікативних технологій
|
|
Вівторок 24.03 |
Складання сценарію проведення музичної розваги «Пригоди краплинки» |
1.Вивчення досвіду роботи творчої лабораторії з музикотерапії ( м. Хмельницький)
2. Дуг Лемов «Мистецтво вчителя» (читання для душі та розвитку) |
Отримати практичні інструменти щодо впровадження та використання у навчально-виховному процесі провідної інноваційної технології – музикотерапії. |
«Як гра на музичному інструменті винагороджує ваш мозок» ( [TEd-Ed]).https://www.youtube.com/watch?v=xGdq2D_sS0U
|
Середа 25.03 |
Добір музичного матеріалу, наочності та атрибутів до музичної розваги «Пригоди краплинки» |
1.«Мовленєві та музично-рухові вправи за системою К. Орфа» (музичний керівник 03/березень/2011) |
Створення картотеки музично-рухових ігор за системою К. Орфа |
|
Четвер 26.03 |
Робота з документацією
|
|
|
Поширення переліку музичних творів для здоров’я та релаксації Viber, Messenger
|
П’ятниця 27.03 |
Корегування плану масових заходів та дійств музично-естетичного циклу в ДНЗ |
1 «Як мозок створює мистецтво: пошук емоції» (TRAINING.ACADEMY) |
Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду вебінару. |
|
30.03-03.04
Дні тижня |
Організаційно-методична робота |
Самоосвітня робота |
Дистанційна робота вихованцями та батьками |
|
Заплановані заходи |
Мета |
|||
Понеділок 30.03 |
Розробка музично-оздоровчого заняття території батьківського єднання «Щасливі разом» |
1. «Секрети артикуляційної гімнастики» ( онлайн-платформа «На урок»)
2. «Розумники» Аманда Ріплі ( читання для душі та розвитку)
|
Розширити знання, як за допомогою артикуляційної гімнастики підготувати артикуляційний апарат дошкільника для логоритмічного музичного заняття |
Мультфільм «Казка про музичні інструменти України» https://www.youtube.com/watch?v=g2aPGE9fqRs&fbclid=IwAR0bpdntpL0jvck36F7VL5bpI9MQ1WyIY0nn8-S6jhZzD18V71T8zFqmrS0 |
Вівторок 31.03 |
Підбір музичного матеріалу для проведення музично-оздоровчого заняття території батьківського єднання «Щасливі разом» |
1.Саногенно-особистісна парадигма музичної освіти дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Малашевська І. А., доцент кафедри мистецьких дисциплін і методик навчання Переяслав-Хмельницького ДПУ ім.. Г. Сковороди
2. «Розумники» Аманда Ріплі ( читання для душі та розвитку)
|
Ознайомитись з методами та прийомами спрямування музичного навчання дошкільників в оздоровчо-освітню площину та підсилення емоційно-чуттєвих переживань під час музичної діяльності
|
Організаційна робота території батьківського єднання «Щасливі разом» у Viber групі |
Середа 01.04 |
Поповнення картотеки музично-дидактичних ігор ( виготовлення наочних матеріалів) |
1.«Розвиток соціальних навичок у дітей: ігри та вправи» ( онлайн-платформа «Всеосвіта»)
2. «Розумники» Аманда Ріплі ( читання для душі та розвитку)
|
|
Дидактична гра «Вгадай інструмент» https://www.youtube.com/watch?v=5J7zZluPlvI&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0jOpKnRGDZl4pjJIWxHNnOIFpKLx44nmT_5RzL0v |
Четвер 02.04 |
Пошук ідей щодо організації та проведення випускного свята. |
1. «Бебі –бум», або Бумвокерси для наймолодших» (музичний керівник 09/вересень/ 2019)
2. «Розумники» Аманда Ріплі ( читання для душі та розвитку)
|
Освоїти знання для використання бумвокерсу у роботі з дошкільниками. Набути знань для застосування інструменту у різних видах музичної діяльності
|
|
П’ятниця 03.04 |
Створення у Viber ініціативної групи вихователів старших груп «Випуск-2020» Ознайомлення із пропозиціями |
1.Вивчення досвіду роботи канадського композитора та педагога Мюррея Шафера
2. «Розумники» Аманда Ріплі ( читання для душі та розвитку)
|
Актуалізувати знання щодо розвитку звукового мислення дошкільника. Створення «звукового пейзажу» шляхом «звукових прогулянок» |
|