Індивідуальний план роботи музичного керівника на період карантину

Про матеріал
Індивідуальний план роботи музичного керівника на період карантину. Змістове поле включає організаційно-методичну роботу, самоосвітню діяльність, дистанційну роботу з вихованцями і батьками та очікувані результати.
Перегляд файлу

16.03-20.03

Дні тижня

Організаційно-методична робота

Самоосвітня робота

Дистанційна робота вихованцями та батьками

Заплановані заходи

Мета

Понеділок

16.03

Складання  індивідуального плану роботи на тиждень

 

 

 

 

 1.Перегляд щоденних новин на порталі освітян України «Педрада».

 

 

 

 

2 «Впровадження ідеї освітньо-оздоровчої роботи у практику роботи закладів дошкільної освіти». Каратаєва М. І.,Дарченко Л. Г., методисти науково-методичного центру дошкільної освіти ХОІППО

 

 

3.Дуг Лемов «Мистецтво вчителя» (читання для душі та розвитку)

 

Актуалізувати та систематизувати теоретичні знання задля інтегрування набутого досвіду у власну педагогічну практику

 

Ознайомитись  з критичним поглядом на проблеми сучасної освіти та цікавими способами їх рішення від одного з найкращих освітніх експертів світу.

 

Вівторок

17.03

Робота з документацією

 1.Опрацювання фахової літератури

 

 

2.  Дуг Лемов «Мистецтво вчителя» (читання для душі та розвитку)

Розширення знань щодо музичного розвитку дітей дошкільного віку.

 

Середа

18.03

Viber-бесіда з вихователями середніх груп щодо проведення розваги «Великодні передзвони»

1. Ознайомлення з агітматеріалами про коронавірус

(мережа інтернет)

 

 

2. Дуг Лемов «Мистецтво вчителя» (читання для душі та розвитку)

 Виконання профілактичних заходів.

Поширення у Viber посилання для перегляду вихованцями  відеоролика про те, як убезпечитися від корона вірусу  «Дізнайся про свою силу» (МОЗ України та телеканал ПЛЮСПЛЮС )

Четвер 

19.03

Підбір музичного матеріалу для сценарію розваги «Великодні передзвони»

1.Viber-нарада із завідувачем дошкільного закладу

 

2.Реєстрація на онлайн-курс «Коронавірусна інфекція: факти проти паніки»! (Prometheus), ознайомлення з інструкцією проходження курсу

 

3. Участь у вебінарі Міністерства освіти і науки України щодо організації дистанційної роботи педагогічних працівників (спікер Л. Мандзій)

 

4. Дуг Лемов «Мистецтво вчителя» (читання для душі та розвитку)

 

 

 

 

 

 

Розширення знань  про особливості роботи педагогів під час карантину.

 

 

П’ятниця

20.03

«Інтеграція музики в інші види діяльності дитини». Музичний керівник 2018/09 (вересень)

 

 

 

1.Проходження онлайн-курсу «Коронавірусна інфекція: факти проти паніки»! (Prometheus). Фінальний іспит

 

2. Дуг Лемов «Мистецтво вчителя» (читання для душі та розвитку)

Отримання об’єктивної та правдивої інформації про нову коронавірусну інфекцію.

Челендж з батьками «Цитата, яка рухає мене вперед» (висловлювання відомих людей про роль музики в житті людини)

Viber

 

23.03-27.03

Дні тижня

Організаційно-методична робота

Самоосвітня робота

Дистанційна робота вихованцями та батьками

Заплановані заходи

Мета

Понеділок

23.03

Складання  індивідуального плану роботи на тиждень

 

 

 

 

 1.Перегляд щоденних новин на порталі освітян України «Педрада».

 

2 «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину»

( онлайн-платформа «Всеосвіта»)

 

 

3.Viber-консультація із методистом дошкільного закладу

 

4.Дуг Лемов «Мистецтво вчителя» (читання для душі та розвитку)

 

 

 

 

Отримати практичні поради по налагодженню освітнього процесу шляхом застосування  у навчанні сучасних інформаційно-комунікативних технологій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вівторок

24.03

Складання сценарію проведення музичної розваги «Пригоди краплинки»

 1.Вивчення досвіду роботи творчої лабораторії з музикотерапії ( м. Хмельницький)

 

 

2.  Дуг Лемов «Мистецтво вчителя» (читання для душі та розвитку)

Отримати практичні інструменти щодо впровадження та використання  у навчально-виховному процесі провідної інноваційної технології – музикотерапії.

«Як гра на музичному інструменті винагороджує ваш мозок» ( [TEd-Ed]).

https://www.youtube.com/watch?v=xGdq2D_sS0U

 

Середа

25.03

Добір музичного матеріалу, наочності та атрибутів  до музичної розваги «Пригоди краплинки»

1.«Мовленєві та музично-рухові вправи за системою К. Орфа»

(музичний керівник 03/березень/2011)

Створення картотеки музично-рухових ігор за системою К. Орфа

 

Четвер 

26.03

Робота з документацією

 

 

 

Поширення переліку музичних творів для здоров’я та релаксації

Viber, Messenger

 

П’ятниця

27.03

Корегування плану масових заходів та дійств музично-естетичного циклу в ДНЗ

1 «Як мозок створює мистецтво: пошук емоції» (TRAINING.ACADEMY)
 

Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду вебінару.

 

 

 

 

 

 

 

 

30.03-03.04

Дні тижня

Організаційно-методична робота

Самоосвітня робота

Дистанційна робота вихованцями та батьками

Заплановані заходи

Мета

Понеділок

30.03

Розробка музично-оздоровчого заняття території батьківського єднання «Щасливі разом»

1. «Секрети артикуляційної гімнастики» ( онлайн-платформа «На урок»)

 

2. «Розумники» Аманда Ріплі

( читання для душі та розвитку)

 

 

 

Розширити знання, як за допомогою артикуляційної гімнастики підготувати артикуляційний апарат дошкільника для логоритмічного музичного заняття

Мультфільм «Казка про музичні інструменти України»

https://www.youtube.com/watch?v=g2aPGE9fqRs&fbclid=IwAR0bpdntpL0jvck36F7VL5bpI9MQ1WyIY0nn8-S6jhZzD18V71T8zFqmrS0

Вівторок

31.03

Підбір музичного матеріалу для проведення музично-оздоровчого заняття території батьківського єднання «Щасливі разом»

 1.Саногенно-особистісна парадигма музичної освіти дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Малашевська І. А., доцент кафедри мистецьких дисциплін і методик навчання Переяслав-Хмельницького ДПУ ім.. Г. Сковороди

 

2. «Розумники» Аманда Ріплі

( читання для душі та розвитку)

 

 

Ознайомитись з методами та прийомами спрямування музичного навчання дошкільників в оздоровчо-освітню площину та підсилення емоційно-чуттєвих переживань під час музичної діяльності

 

 

 

 

 

 

 

 

Організаційна робота території батьківського єднання «Щасливі разом» у Viber групі

Середа

01.04

Поповнення картотеки музично-дидактичних ігор ( виготовлення наочних матеріалів)

1.«Розвиток соціальних навичок у дітей: ігри та вправи»

( онлайн-платформа «Всеосвіта»)

 

2. «Розумники» Аманда Ріплі

( читання для душі та розвитку)

 

 

  • Ознайомитись з інструментами, завдяки яким діти навчаться співпрацювати, чути один одного та домовлятись. Набути вміння застосовувати ігрові методики для отримання бажаного результату.

 

Дидактична гра «Вгадай інструмент»

https://www.youtube.com/watch?v=5J7zZluPlvI&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0jOpKnRGDZl4pjJIWxHNnOIFpKLx44nmT_5RzL0v

Четвер 

02.04

Пошук ідей щодо організації та проведення випускного свята.

1. «Бебі –бум», або Бумвокерси для наймолодших»

(музичний керівник 09/вересень/ 2019)

 

2. «Розумники» Аманда Ріплі

( читання для душі та розвитку)

 

 

 

Освоїти знання для використання бумвокерсу у роботі з дошкільниками. Набути знань для застосування інструменту у різних видах музичної діяльності

 

 

 

 

 

 

 

 

П’ятниця

03.04

Створення у  Viber ініціативної групи вихователів старших груп  «Випуск-2020»

Ознайомлення із пропозиціями

1.Вивчення досвіду роботи канадського композитора та педагога Мюррея Шафера

 

2. «Розумники» Аманда Ріплі

( читання для душі та розвитку)

 

 

Актуалізувати знання щодо розвитку звукового мислення дошкільника. Створення «звукового пейзажу» шляхом «звукових прогулянок»

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Пачковський Василь Васильович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Микуляк Таня
    клас! Дуже добре.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 березня 2020
Переглядів
12036
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку