Індивідуальний план роботи під час карантину

Про матеріал
Індивідуальний план роботи під час карантину (16.03.2020 – 03.04.2020) вчительки географії, природознавства та історії Дмитрівського НВК Ткачук Марії Миколаївни
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи під час карантину

(16.03.2020 – 03.04.2020)

вчительки географії, природознавства та історії

Дмитрівського НВК

Ткачук Марії Миколаївни

 

п/п

Дата

Клас

Навчальна дисципліна/кількість годин

Зміст роботи

Завдання для опрацювання

1

 

 

 

16.03.2020

5

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

Природознавство

1 година

 

 

 

 

Географія

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Географія

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Географія

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виховна година класного керівника та учнів класу

1 година

 

Різноманітність організмів. Тварини.

 

 

 

 

 

Болота, особливості їх утворення, поширення. Штучні водойми і водотоки: ставки, водосховища, канали.

 

 

 

 

 

 

Води суходолу Євразії. Озера, болота, льодовики, багаторічна мерзлота, підземні води.

Практична робота №11. «Позначення на контурній карті назв географічних обєктів Євразії» (продовження)

 

 

Практична робота №5 «Складання картосхеми типології країн Америки за рівнем їхнього економічного розвитку»

-

 

 

 

 

 

 

Онлайн-бесіда: «Дистанційне навчання – як альтернатна та цікава форма навчання для сучасного учня» (Проведена через платформу «Zoom»)

 

Опрацювати параграф 34, виконати письмові завдання у зошиті для практичних робіт по вивченій темі.  Додатково попрацювати із інтернет-ресурсами:

https://www.youtube.com/watch?v=ZIxHT6bAEWk

Бути готовим до онлайн-уроку.

 

 

Опрацювати параграф 48 (автор В. М. Бойко).

Усно відповісти на запитання після параграфу. Письмово виконати завдання: 1.Що називають болотом?
2.Порівняйте верхові та низинні болота.
3.Поясніть, як утворюється на болоті торф. Яке він має значення в природі та для людини?
4.З якою метою створюють штучні водойми?
Підготуватися до онлайн-уроку.

 

 

Додатково попрацювати із інтернет-ресурсами:

https://www.youtube.com/watch?v=I0Rx-zwtHYs

Опрацювати параграфи 49 та 50 (автор В. Ю. Пестушко).

Письмово відповісти на запитання після параграфу.

Виконати завдання практичної роботи – нанести на контурну карку озера: Каспійське, Женевське, Світязь, Ладозьке, Байкал, Мертве море та інші за бажанням. Вміти показувати ці об'єкти на карті.

Підготуватися до онлайн-уроку

 

 

Опрацювати параграфи 37 та 38 (автор С. Г. Кобернік), а також завдання переданні мною для виконання учнями практичної роботи.

Усно відповісти на запитання після параграфу. Користуючись картами атласу, вивчити розміщення країн Америки та їх столиці. Письмово відповісти чим можна пояснити переважання в Америці країн, що розвиваються ?

Підготуватися до вичерпної відповіді по даній темі на онлан-уроці.

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

17.03.

2020

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

…….

Всесвітня історія

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Географія

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вступ до історії

1 година

 

 

 

 

 

Інтегрований курс Всесвітня історія, історія України

1 година

 

 

 

 

Географія

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Географія

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самоосвіта

2 години

Архітектура і мистецтво. Раннє Відродження і гуманізм.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Транспорт, його роль у національній економіці та формуванні світового господарства. Види транспорту, їхні переваги та недоліки.

 

 

 

 

 

Дослідження історії рідного краю.

Індивідуальне практичне заняття: «Історія родини. Презентація родового дерева»

 

 

Місто Рим і його повсякденне життя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Географічні складники політичної географії: географічний простір, території, географічні місця. Політичні складники: політичні інституції, політичні відносини, «сила». Територіально-політичні системи національного і наддержавного рівнів.  

Геополітика, її складові  Зовнішня та внутрішня геополітика. Геополітика «сили».  Різновиди «сили».

Взаємозв’язок між національними та геополітичними інтересами держави.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Моніторинг навколишнього середовища. Основні заходи щодо раціонального використання природних ресурсів та охорона довкілля. Природокористування в умовах сталого розвитку.

 

 

Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження вебінару «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів», який відбудеться 17 березня о 18:00 на освітньому порталі «На Урок».

Опрацювати текст параграфів 23 та 24 підручника всесвітньої історії (автор О. І. Пометун). Усно відповісти на запитання після параграфів. Письмово виконати завдання: 1.  Охарактеризуйте рицарську, міську або сільську літературу, за вибором. 2. Чим готичний стиль в архітектурі відрізнявся від романського? 3. У чому полягала суть гуманізму? 4. Чому період у розвитку європейської культури початку XIV ст. називають добою Раннього Відродження?

Записати невідомі терміни по параграфах у словник. Підготуватися усім учням 7 класу до відповіді по вивченій темі на онлайн-урок.

 

Опрацювати параграф 37 (автор О. М. Топузов). Усно відповісти на запитання після параграфу. Підготувати письмове повідомлення на тему: «Проблеми розробки екологічно чистих видів транспорту»

Додатково попрацювати із інтернет-ресурсами: https://www.youtube.com/watch?v=epxXrxLc_0s та https://www.youtube.com/watch?v=wkCacQ8mGIE

Підготуватися усім учням класу до онлайн-уроку.

 

Опрацювати відповідний матеріал у навчальному підручнику – сторінка 117-118 (автор О. В. Гісем).

Підготувати генеалогічне дерево та письмово дати відповідь у робочому зошиті чому необхідно знати свої родинні зв’язки? Зібрані учнями матеріали систематизувати й подати у вигляді повідомлення або презентації на наступному онлайн-уроці.

Додатково попрацювати із інтернет-ресурсами: https://www.youtube.com/watch?v=T43F3FxlKks

Опрацювати відповідний матеріал у навчальному підручнику – сторінка 157 - 160 (автор О. В. Гісем). Письмово дати відповіді на запитання: 1. Представники яких народів мешкали в Римі? 2. Чому Рим називали містом контрастів? 3. Який одяг був основним у римлян? 4. Що таке Колізей?

Підготуватися до вичерпної відповіді по даній темі на онлан-уроці.

 

 

Опрацювати параграф 27 підручника з географії (автор С. Кобернік). Письмово навести приклади:

  • Просторових особливостей формування і розвитку суспільних інститутів, які реалізують різноманітні функції політичної влади (законодавчі, виконавчі, судові, примусу і ін.), як державних (центральні і місцеві органи державного управління, міжнародні урядові організації), так і недержавних (політичні партії, профспілки, суспільні рухи, громадські об'єднання тощо);
  • Територіальних аспектів політичних відносин, які складаються між соціальними групами, націями і етносами, політичними партіями, суспільними рухами, державними і місцевими органами влади та іншими суб'єктами політичної діяльності з приводу завоювання, утримання і використання політичної влади;
  • територіальних організацій діяльності, внаслідок якої окремі особи, суспільні спільноти, у тому числі територіальні, і суспільні інститути відстоюють свої політичні інтереси (організація, проведення і участь у виборах й референдумах, страйках, демонстраціях, терористичних акціях, збройних виступах тощо).

Повторювати навчальний матеріал з інших курсів географії готуючись до ЗНО.

Підготуватися до вичерпної відповіді по даній темі на онлан-уроці.

 

 

Опрацювати параграфи 42 та 43 (автор О. М. Топузов). Усно відповісти на запитання після параграфу. Підготувати письмове повідомлення на тему: «Зміни природи своєї місцевості під впливом діяльності людини».

Додатково попрацювати із інтернет-ресурсами: https://www.youtube.com/watch?v=-PGwEJXVCVM

Підготуватися до вичерпної відповіді по даній темі на онлан-уроці.

 

 

 

 

 

 

3

18.03.

2020

…….

Самоосвіта

30 годин

 

Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження курсу «Критичне мислення для освітян», який розміщений на освітньому порталі PROMETHEUS

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

19.03.

2020

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

Історія України

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Природознавство

1 година

 

 

 

Географія

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Географія

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

Гурток «Меридіан»

1 година

 

Українські землі у складі Великого князівства Литовського та інших держав.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Різноманітність організмів. Гриби.

 

 

 

 

Льодовики - багаторічні природні скупчення льоду. Особливості утворення і поширення льодовиків. Багаторічна мерзлота – підземне зледеніння. Утворення і поширення багаторічної мерзлоти.

 

 

Кількість населення у світі та в Україні. Чинники, що впливають на кількість населення: природний рух, міграції. Статево-віковий склад населення світу й України. Тривалість життя населення.

 

Способи орієнтування на місцевості.

 

 

Опрацювати текст параграфу 22 підручника історії України. Усно відповісти на запитання після параграфу.

 

Написати у робочий зошит особливості статусу українських земель у складі Великого князівства Литовського (1) приєднання відбувалося переважно мирним шляхом через бажання князівств позбутися монгольського ярма, 2) система управління залишилася незмінною: руські князі сплачували щорічну данину та надавали збройну допомогу; 3) руська мова стала державною; 4) православна церква зберігала панівне становище; 5) збереглося руське законодавство («Руська правда»); 6) литовці поєднувалися династичними шлюбами з українцями; 7) панувала українська культура.)

Підготуватися до вичерпної відповіді по даній темі на онлан-уроці.

 

 

Опрацювати параграф 35(пункт 1 та 2), виконати письмові завдання у зошиті для практичних робіт по вивченій темі.  Підготуватися до онлайн-уроку .

 

 

 

Додатково попрацювати із інтернет-ресурсами:

https://www.youtube.com/watch?v=W8Yypb_Fs6I

Опрацювати параграф 49 (автор В. М. Бойко).

Письмово відповісти на запитання після параграфу.

Підготуватися до онлайн-уроку .

 

 

 

 

 

 

 

Опрацювати параграф 44 та 46 (автор О. М. Топузов). Усно відповісти на запитання після параграфу. Підготувати письмове повідомлення на тему: «Сучасні демографічні проблеми у світі».

Підготуватися усім учням класу до онлайн-уроку .

 

 

 

 

5

 

 

 

20.03.

2020

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

Географія

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегрований курс Всесвітня історія, історія України

1 година

 

 

Географія

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Географія

1 година

 

 

 

Транспорт України. Залізничний транспорт – основний вид транспорту України. Найважливіші автомагістралі України. Повітряний транспорт. Міжнародні транспортні коридори на території України.

 

 

 

Релігія та культура Давнього Риму. Пантеон римських богів. Римське право. Мистецтво давнього Риму.

 

 

 

 

Природні зони Євразії. Арктичні пустелі. Тундра та лісотундра. Ліси помірного поясу.

 

 

 

 

 

 

 

США. Місце країни у світі та в регіоні. Основні чинники, що визначають місце країни в МПП. Система розселення. Українська діаспора у США. Промислове виробництво країни. Зовнішньоекономічні зв’язки США.

 

 

Опрацювати параграф 38 (автор О. М. Топузов). Усно відповісти на запитання після параграфу. Підготувати письмове повідомлення на тему: «Міські види транспорту свого обласного центру»

Додатково попрацювати із інтернет-ресурсами: https://www.youtube.com/watch?v=vYPHqyaQQxU

Підготуватися до вичерпної відповіді по даній темі на онлан-уроці.

 

 

 

Опрацювати відповідний матеріал у навчальному підручнику – параграф 47 (автор О. В. Гісем), а також додатковий матеріал поданий усім учням вчителем історії через онлайн-ресурси.

Додатково попрацювати із інтернет-ресурсами: https://www.youtube.com/watch?v=uRoCgy4ok0c

 

 

 

Додатково попрацювати із інтернет-ресурсами:

https://narodna-osvita.com.ua/6868-prirodn-zoni-yevrazyi-arktichn-pustel-tundra-lsotundra-lsi-pomrnogo-poyasu.html

Опрацювати параграфи 51 (автор В. Ю. Пестушко).

Письмово відповісти на запитання після параграфу.

Підготуватися до вичерпної відповіді по даній темі на онлан-уроці.

 

 

Опрацювати параграфи 39 та 40 (автор С. Г. Кобернік).

Усно відповісти на запитання після параграфу. Користуючись картами атласу, вивчити розміщення штатів країни.

Підготувати письмове повідомлення про ІТ-послуги США та технопарки країни.

Додатково попрацювати із інтернет-ресурсами: https://www.youtube.com/watch?v=3BYaIPOeQAU та https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D1%81%D1%88%D0%B0/

Підготуватися усім учням класу до вичерпної відповіді по даній темі на онлан-уроці.

 

 

 

6

 

 

23.03.

2020

5

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

10

 

Природознавство

1 година

 

 

 

 

Географія

1 година

 

 

 

 

 

Географія

1 година

 

 

 

 

 

 

Географія

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 клас

1 година

 

 

 

 

 

Самоосвіта

2 години

Різноманітність організмів. Бактерії.

 

 

 

 

 

Підземні води, умови їх утворення і залягання в земній корі. Термальні та мінеральні води.

 

 

 

Природні зони Євразії. Лісостепи та степи.

Напівпустелі й пустелі.

 

 

 

 

 

Канада. Місце країни у світі та в регіоні. Основні чинники, що визначають місце країни в МПП. Система розселення. Українська діаспора у Канаді. Промислове виробництво країни. Домінуючі складові третинного сектору. Зовнішньоекономічні зв’язки Канади. Міжнародні звязки України та Канади.

 

 

 

 

 

 

 

 

Онлайн-бесіда: «Новітні навчальні онлайн платформи для учнів» (Проведена через платформу «Zoom»)

 

 

Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження вебінару « Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину», який розміщений на освітньому порталі «ВСЕОСВІТА»

 

Опрацювати параграф 35(повністю), виконати письмові завдання у зошиті для практичних робіт по вивченій темі.  Додатково попрацювати із інтернет-ресурсами: https://www.youtube.com/watch?v=xhHnhjr-Aj8

 

 

Додатково попрацювати із інтернет-ресурсами: https://www.youtube.com/watch?v=1O08ETUAQ9k

Опрацювати параграф 50 (автор В. М. Бойко).

Письмово відповісти на запитання після параграфу.

Підготуватися до онлайн-уроку

 

 

Додатково попрацювати із інтернет-ресурсами: https://geomap.com.ua/uk-g7/840.html

Опрацювати параграфи 53 (автор В. Ю. Пестушко).

Письмово відповісти на запитання після параграфу. Підготуватися до вичерпної відповіді по даній темі на онлан-уроці.

 

 

Опрацювати у підручнику параграф 41 (автор С. Г. Кобернік).

Усно відповісти на запитання після параграфу.

Дити письмові відповіді на питання: 1. З якого часу Канада звільнилася від колоніальної залежності й отримала державний суверенітет? 2.  Як давно завдяки Канаді колишня група G-6 змінила формат на G-7? 3.  За рахунок чого Канада - країна, де головні напрямки спеціалізації належать до первинного сектору економіки, входить до першої десятки країн за ІЛР?

Знати і вміти показувати на карті такі географічні об’єкти як: Оттава, Торонто, Монреаль, Ванкувер, Лаврентійська височина, р. Маккензі, Святого Лаврентія, Колумбія та інші.

Додатково опрацювати інтернет- ресурси: https://www.youtube.com/watch?v=e5I8VTlzroA та https://www.youtube.com/watch?v=23qeKUSioqw 

Підготуватися до вичерпної відповіді по даній темі на онлан-уроці.

 

 

7

24.03.

2020

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

Всесвітня історія

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

Географія

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вступ до історії

1 година

 

 

 

 

 

 

 

Інтегрований курс Всесвітня історія, історія України

1 година

 

 

 

 

Географія

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Географія

1 година

 

 

Розділ 5. Країни Центральної та Східної Європи Х-ХV ст.

Чернечі лицарські ордени (Тевтонський, Лівонський, орден Мечоносців) та християнізація Східної Європи.

 

 

Транспорт світу. Країни, що вирізняються високим рівнем розвитку мережі залізниць і автомобільних шляхів. Найбільші морські порти, їхній вплив на розміщення промисловості.  Найбільші судноплавні річки світу. Найбільші аеропорти світу. Міжнародні транспортні коридори.

 

 

Наукове і мистецьке осмислення минулого. Художні твори про минуле України.

 

 

 

 

 

 

Виникнення та поширення християнства. Перетворення християнства на офіційну релігію Римської імперії.

 

 

 

 

 

Розділ 4. Суспільна географія України. Тема 1. Українська держава та територія держави України. Політико-географічне положення України: глобальне, регіональне, сусідське. Політико-географічна оцінка державного кордону України. Реформування адміністративно-територіального устрою України.

 

 

Зміна кількості населення в світі та Україні. Регіональні відмінності демографічних процесів. Демографічна політика.

Опрацювати інформацію подану мною усім учням класу через інтернет ресурси.

Додатково переглянути інтернет-ресурси по темі: https://znaj.ua/history/lycarski-ordeny-yak-voyiny-chenci-vplyvaly-na-doli-derzhav та https://www.youtube.com/watch?v=FODoFHreGe0

Написати у робочі зошити тези про кожен орден.

Підготуватися до відповіді на онлайн-уроці.

 

 

 

Опрацювати параграф 39 (автор О. М. Топузов). Усно відповісти на запитання після параграфу. Підготувати письмове повідомлення на тему: «Перші залізниці у Європі та США».

Додатково попрацювати із інтернет-ресурсами:

https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0-%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D1%83/

та https://www.youtube.com/watch?v=5Fgkme0M5ek

 

 

Опрацювати параграф  20 (сторінка 112), автор – О. В. Гісем.

Виконати письмові завдання після параграфу у робочому зошиті. Підготувати коротке письмове повідомлення про улюблений художній твір.

Додатково опрацювати матеріал за посиланням: http://www.theinsider.ua/art/5b7f044ebf3e8/

Підготуватися до онлайн-уроку .

 

 

Повторити параграф 46, автор – О. В. Гісем. Опрацювати попередньо поданий вчителем матеріал по темі.

Підготувати коротке письмове повідомлення на тему: «Як ставилися імператори Риму до християн?»

Опрацювати інтернет-ресурси за посилання:

https://www.youtube.com/watch?v=46knSJKrJIc та

https://subject.com.ua/textbook/history/6klas_v_1/52.html

 

 

Опрацювати параграф 28 підручника з географії (автор С. Кобернік). Письмово виконати дослідження: «Гельсінські угоди (Заключний акт наради з безпеки і співробітництва) – програма дій для будівництва єдиної, мирної, демократичної Європи».

Продовжувати працювати над збірником завдань з географії (ЗНО 2020 – автор А. Кузишин, О. Заячук).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Опрацювати параграф 45 (автор О. М. Топузов). Усно відповісти на запитання після параграфу. Підготувати письмове повідомлення на тему: «Демографічна політика у країнах Латинської Америки».

Підготуватися усім учням класу до онлайн-уроку .

 

 

8

25.03.

2020

 

Самоосвіта

36 годин

Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження онлайн-курсу «Географічні задачі» тривалістю 36 годин, який відбувативеться на освітньому порталі «Всеосвіта», який є суб’єктом підвищення кваліфікації вчителів.

 

 

 

9

 

26.03.

2020

7

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

……

 

Історія України

1 година

 

 

 

 

 

 

Природознавство

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Географія

1 година

 

 

 

 

 

 

 

Географія

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

Гурток «Меридіан»

1 година

 

 

Самоосвіта

2 години

 

Кревська унія 1385 р. і українські землі.

Опір руських князів політиці централізації та його наслідки.

 

 

 

 

Індивідуальне практичне заняття

  • Ознайомлення з найпоширенішими й отруйними рослинами, грибами і тваринами своєї місцевості
  • Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин за допомогою атласів-визначників

 

 

Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод Світового океану і суходолу

 

 

 

 

 

Механічний рух населення: причини і види міграцій, основні напрямки міграційних потоків  у світі та в Україні. Українська діаспора. Міграційна політика.

 

 

Природно-територіальні комплекси своєї місцевості.

 

 

Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження вебінару «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу», який розміщений на освітньому порталі «ВСЕОСВІТА»

Опрацювати відповідний параграф підручника історії України (автор - О. Пометун « Історія України»). Усно відповісти на запитання після параграфу.

Підготувати невеликий твір на тему: «Діяльність литовських князів з династії Гедиміновичів на українських землях»

 

 

 

Повторити параграфи 34-35, опрацювати 36, 37 (повністю), виконати письмові завдання за темою практичного заняття у зошиті для практичних робіт (сторінки 15-16). Додатково попрацювати із інтернет-ресурсами: https://naurok.com.ua/praktichna-robota-z-prirodoznavstva-oznayomlennya-z-nayposhirenishimi-y-otruynimi-roslinami-gribami-i-tvarinami-svoe-miscevosti-78708.html , а також із додатками Seek App або  PlanSnap.

Попрацювати із посиланням  https://vseosvita.ua/go,  ввести код:   hzn193

 

 

 

 

 

Опрацювати параграф 51 (автор В. М. Бойко).

Письмово відповісти на запитання після параграфу.

Підготувати письмове повідомлення на тему «Проблеми забруднення вод Чорного моря»

Повторити весь вивчений матеріал по темі «Гідросфера».Підготуватись до загального опитування по темі «Гідросфера».

 

 

Опрацювати параграф 47 (автор О. М. Топузов). Усно відповісти на запитання після параграфу.

Підготувати письмове повідомлення: «Українська діаспора у країнах Північної Америки».

Підготуватися до онлайн-уроку

10

27.03.

2020

6

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

Інтегрований курс Всесвітня історія, історія України

1 година

 

 

Географія

1 година

 

 

 

 

 

Кризові явища в Римській імперії.

 

 

 

 

 

 

 

Природні зони Євразії. Субтропічні ліси. Савана. Субекваторіальні та екваторіальні ліси. Вертикальна поясність.

Опрацювати відповідний матеріал у навчальному підручнику – параграф 51 (автор О. В. Гісем), а також додатковий матеріал поданий усім учням класу вчителем історії через онлайн-платформи.

 

 

 

 

 

Опрацювати параграфи 54 (автор В. Ю. Пестушко).

Письмово відповісти на запитання після параграфу.  Підготувати письмове повідомлення на тему: «Порівняльна характеристика висотної поясності Куньлунь та Альп». Підготуватися до вичерпної відповіді по даній темі на онлан-уроці.

 

11

30.03.

2020

5

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

Природознавство

1 година

 

 

 

 

 

Географія

1 година

 

 

 

 

 

Географія

1 година

 

 

 

 

 

 

 

Географія

1 година

 

 

Умови життя на планеті Земля. Середовище життя. Чинники середовища. Вплив на організм чинників неживої природи.

 

 

Загальне опитування по темі Гідросфера. Опитування учнів через онлайн платформу «Zoom»

 

 

Зміни природи Євразії людиною. Найвідоміші об’єкти, віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО.

 

 

 

 

Бразилія. . Місце країни у світі та в регіоні. Основні чинники, що визначають місце країни в МПП. Система розселення. Українська діаспора у Бразилії. Промислове виробництво країни. Домінуючі складові третинного сектору. Зовнішньоекономічні зв’язки Бразилії. Міжнародні звязки України з Бразилією.

 

Опрацювати параграф 38, виконати письмові завдання у зошиті для практичних робіт по вивченій темі.  Додатково переглянути інтернет-ресурс:

https://www.youtube.com/watch?v=rdZ_bvQ-ykI

 

 

 

 

Повторення усього вивченого матеріалу по темі Гідросфера.

Підготувати коротке повідомлення на тему: «Мій улюблений розділ Гідросфери».

 

 

 

Опрацювати параграфи 55 (автор В. Ю. Пестушко).

Письмово відповісти на запитання: «Які заходи, спрямовані на покращення екологічної ситуації у вашій місцевості, ви можете запропонувати?»

Додатково опрацювати інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=7gqGj1NHFT8

 

 

 

Опрацювати у підручнику параграф 42 (автор С. Г. Кобернік).

Усно відповісти на запитання після параграфу.

Дити письмово відповідь на питання: «Чому Бразилію називають «тропічним гігантом»»?

Додатково опрацювати інтернет-ресурс: https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%B8%D0%BB%D1%96%D1%8F/

12

31.03.

2020

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

Всесвітня історія

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Географія

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вступ до історії

1 година

 

 

 

Інтегрований курс Всесвітня історія, історія України

1 година

 

 

Географія

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Географія

1 година

 

 

Держави Центральної та Східної Європи. Велике князівство Литовське за правління Ольгерта (Дмитра) Гедиміновича. Польське королівство за Казимира ІІІ. Угорське королівство за Іштвана І. Ян Гус. Гуситські війни у Чехії.

 

 

Тема 2. Торгівля. Торгівля як вид послуг. Форми торгівлі.показники зовнішньої торгівлі. Торгівля в Україні. Обсяги та структура експорту та імпорту товарів і послуг. Чинники концентрації роздрібної торгівлі в населених пунктах, регіонах.

 

 

Загальне онлайн-опитування усіх учні класу по темі «Дослідники історії»

 

 

Падіння Західної Римської імперії. Розпад Римської імперії. Велике переселення народів. Падіння Західної Римської імперії.

 

 

 

Тема 2. Населення України. Кількість населення України. Відтворення населення: : показники та природні, соціальні, економічні чинники народжуваності й смертності, їх просторові відмінності.

Особливості вікового і статевого складу населення України.

Міграційні процеси в Україні. Українці на світовому і регіональному ринку праці.

Демографічна політика в Україні.

Система розселення. Міські агломерації,  урбанізація, субурбанізація і джентрифікація.  Особливості сільських населених  пунктів.

 

 

Тема 2. Розселення. Густота населення. Територіальні відмінності густоти населення в світі й Україні.

 

Опрацювати текст параграф 25 підручника всесвітньої історії (автор О. І. Пометун). Усно відповісти на запитання після параграфів. Письмово виконати завдання: «Портрет Ольгерта Гедиміновича».

 

 

 

 

 

 

 

 

Опрацювати параграф 40 (автор О. М. Топузов). Усно відповісти на запитання після параграфу. Підготувати письмове повідомлення на тему: «Основи транзитної торгівлі».

Додатково попрацювати із інтернет-ресурсами:

https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B3%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%8F/ . Пройти тестування по темі.

 

 

 

 

Повторити весь вивчений матеріал по темі «Дослідники історії». Підготувати повідомлення на тему: «Чого має прагнути досягти історик своїм дослідженням».

 

 

Опрацювати відповідний матеріал у навчальному підручнику – параграф 52 (автор О. В. Гісем), а також додатковий матеріал поданий усім учням класу вчителем історії через онлайн-платформи.

Письмово, у робочому зошиті, дати відповіді на запитання після параграфу.

 

 

 

Опрацювати параграф 29 підручника з географії (автор С. Кобернік). Письмово виконати:

- Практична робота 9.  Аналіз картограм  народжуваності, смертності, природного приросту, густоти  населення, урбанізації в Україні.  

- Дослідження

«Сучасна географія трудової еміграції  з України».

Продовжувати працювати над збірником завдань з географії (ЗНО 2020 – автор А. Кузишин, О. Заячук).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Опрацювати параграф 48 – пункт 1-3 (автор О. М. Топузов). Усно відповісти на запитання після параграфу.

Підготувати письмове повідомлення: «Дати характеристику двом індустріальним гігінтам Європи (на вибір учня)».

Підготуватися до онлайн-уроку

 

13

01.04.

2020

 

Самоосвіта

Підвищення професійної майстерності шляхом проходження онлайн-курсу «Географічні задачі» тривалістю 36 годин, який відбувативеться на освітньому порталі «Всеосвіта», котрий є суб’єктом підвищення кваліфікації вчителів.

 

 

14

02.04.

2020

7

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

8

Історія України

1 година

 

 

 

 

 

Природознавство

1 година

 

 

 

Географія

1 година

 

 

 

 

 

Географія

1 година

 

 

 

 

 

 

 

 

Гурток «Меридіан»

1 година

 

Крим. Держава Феодоро в Криму. Утворення Кримського ханства. Гіреї. Суспільний устрій та культура ханства

 

 

 

Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища.

 

 

 

Тема 4. Біосфера та грунти.

Складові біосфери, особливості їх поширення на земній кулі.

 

 

Міські та сільські населені пункти. Критерії їх розмежування в Україні та країнах світу. Класифікація міст за кількістю населення та функціями. Міське і сільське населення.

 

 

Туристичні обєкти нашої місцевості.

Опрацювати відповідний параграф підручника історії України (автор - О. Пометун « Історія України») - 23. Усно відповісти на запитання після параграфу.

Підготувати повідомлення на тему: «Моє ставлення до діяльності Хаджі – Гірея».

Додатково опрацювати інтернет-ресурс: https://ua.krymr.com/a/29023485.html

 

Опрацювати параграф 39, виконати письмові завдання у зошиті для практичних робіт по вивченій темі

Додатково опрацювати інтернет-ресурс: https://subject.com.ua/textbook/nature/5klas/43.html та

https://www.youtube.com/watch?v=uW7SUbbXGzU

 

Опрацювати параграф 52 (автор В. М. Бойко).

Письмово відповісти на запитання після параграфу.

Підготувати коротке повідомлення на тему: «Основні відмінності природної та штучної екосистеми».

 

 

 

Опрацювати параграф 48 - повністю (автор О. М. Топузов). Усно відповісти на запитання після параграфу.

Письмово виконати завдання: «Характеристика найбільших мегаполісів США та Європи»

 

 

 

 

15

 

 

 

 

03.04.

2020

9

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

10

 

 

Географія

1 година

 

 

 

 

 

 

 

Інтегрований курс Всесвітня історія, історія України

1 година

 

 

Географія

1 година

 

 

 

Географія

1 година

 

 

 

 Світовий ринок товарів і послуг. Основні напрямки зовнішньоторговельних зв’язків. Світова організація торгівлі. Регіональні зони вільної торгівлі (NAFTA? ASEAN та інші).

 

Походження (витоки) слов’янських народів. Природно-географічні умови історичної прабатьківщини слов’ян, та господарське життя.

 

 

 

Населення Євразії

 

 

 

 

Практична робота №6 «Порівняльна характеристика машинобудування США, Канади та Бразилії»

Опрацювати параграф 41 (автор О. М. Топузов). Усно відповісти на запитання після параграфу. Підготувати письмове повідомлення на тему: «Інноваційні зони».

Додатково попрацювати із інтернет-ресурсами:

https://pidruchniki.com/1845050338564/rps/zoni_vilnoyi_torgivli

 

 

 

Опрацювати відповідний матеріал у навчальному підручнику – параграф 53 (автор О. В. Гісем), а також додатковий матеріал поданий усім учням класу вчителем історії через онлайн-платформи.

Письмово, у робочому зошиті, дати відповіді на запитання після параграфу.

 

 

 

Опрацювати параграфи 56 – стор 213-215 (автор В. Ю. Пестушко, Г. Ш. Уварова).

Усно відповісти на запитання після параграфу. Письмово виконати завдання: «Поширення релігії у Євразії в ХХ-ХХІ століттях».

Повторити у підручнику параграфи 40, 41 та 42 (автор С. Г. Кобернік).

Опрацювати усі завдання підготовлені вчителем для  практичної роботи.

Опрацювати завдання по темі уроку через онлайн-ресурс. Підготуватися усім учням класу до відповіді на онлайн-уроці.

 

 

 

                                                Директорка НВК               К. В. Фітковська

docx
Пов’язані теми
Географія, Планування
Додано
30 березня 2020
Переглядів
887
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку