Індивідуальний план роботи під час карантину асистента вчителя _____________________________________________________________________________________-
(20.04.2020 – 08.05.2020)
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Інші організаційно- методичні заходи |
Примітки |
1 |
20.042020 |
1. Складання плану роботи на час карантину 2.. Упорядкування папки асистента вчителя, поповнення методичними матеріалами 3. Допомога вчителя по наочності з математики 4.Опрацювання інтернет – ресурсів Вебінар Олесі Браташ "Блог вчителя як інструмент співпраці та формування бренду вчителя"
|
|
папка асистента вчителя |
2 |
21.04.2020 |
1. Робота з шкільною документацією 2. Опрацювання методичної літератури по темі -Корисні додатки для дітей з особливими освітніми потребами-- 3. Розробка конспектів занять з корекції розвитку для учнів |
|
|
3 |
22.042020 |
1. Виготовлення таблиці – консультації батьків дітей з ООП 2. Спільно з вчителем продовжити розробляти та підбирати матеріали 3. Опрацювання методичної літератури ознайомлення з літературою по темі - 4 золотих правила, аби вижити під час карантину з дітьми----- |
|
|
4 |
23.04.2020 |
1. Упорядкування папки виховних заходів
3.Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо, документації асистента вчителя---- |
|
Методична папка |
5 |
24.04.2020 |
1. Опрацювання методичної літератури --https://coma.in.ua/30853?fbclid=IwAR069aktNUgStn5YRFCPZLOb7YV7nlnIhGcAxHHZYDyhApSsmeZvacyJcOc 2. Робота над удосконаленням ресурсної кімнати виготовлення наочності |
|
|
6 |
27.042020 |
1. Опрацювання фахової літератури. Проходження дистанційного курсу на платформі Prometheus «Медіаграмотність для освітян» 2. Добірка матеріалу до батьківських зборів 3. Добірка легенд про весняні квіти |
|
|
7 |
28.04.2020 |
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного рівня, асистента вчителя 2. Прослуховування вебінарів на сайті Всеосвіта https://vseosvita.ua/webinar/rozvitok-impresivnogo-movlenna-u-ditej-z-intelektualnimi-porusennami-167.html
|
|
|
8 |
29.042020 |
1. Робота з методичною літературою. Спокій VS тривожність: як обрати правильну стратегію у період карантину2. Перегляд інформаційно-методичної літератури: - «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів. - 3.Виготовлення індивідуальних завдань |
|
|
9 |
30.042020 |
1.Добірка дидактичного матеріалу до уроків математики для учнів 2 класу з ООП 2. Прослуховування вебінарів Всеукраїнський антикризовий онлайн-марафон «Освіта під час карантину»
3.Систематизація матеріалів у кабінеті. |
|
|
10 |
01.052020 |
1. Підготовка легенд про птахів 2. Опрацювання додаткової науково – популярної літератури для підвищення власного професійного рівня 3. Підготовка конспектів уроків розвитку мовлення для учнів 2 класу з ООП |
|
|
11 |
04.052020 |
1. Догляд за кімнатними рослинами кабінету. 2. Опрацювання методичної літератури: «Інклюзивна освіта від А до Я 3. Розробка педагогічних порад та пам' яток батькам Тематичка «Карантинний кейс: порадьте батькам» .
|
|
|
12 |
05.05.2020 |
1. Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю. 2. Підбір текстів для читання учнями з ООП з батьками 3. Підготовка конспектів уроків корекція розвитку для учнів 2 класу з ООП |
|
|
13 |
06.05.2020 |
1. Проходження дистанційних курсів на платформі EdEra З УЧНЯМИ ПРО ОСВІТУ ТА КАР’ЄРУ2. Підготовка роздаткового матеріалу |
|
|
14 |
07.05.2020 |
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах, навчання дітей з ООП 2. Розробка дидактичного матеріалу для роботи в класі з дітьми 3. Робота зі шкільною документацією |
|
|
15 |
08.052020 |
1.Прослуховування Вебінару: https://naurok.com.ua/webinar/yak-organizuvati-efektivnu-logopedichnu-robotu-v-umovah-distanciynogo-navchannya 2.Перегляд Вебінару Оксани Коваленко "Організація дистанційного навчання. Дієві поради" 3. Прослуховувння виступу Любомири Мандзій, т. в.о. Міністра освіти та науки України,
|
|
|