Матеріал містить орієнтовний план самоосвіти та індивідуальної роботи вчителя географії з учнями
за гнучким (дистанційним) режимом
на період карантину
Індивідуальний план роботи та самоосвіти
за гнучким (дистанційним) режимом
на період карантину з 12. 03. 2020 року по 03. 04.2020 року
вчителя географії Рижової Віри Василівни
№ за /п |
Дата |
Зміст роботи
|
Час роботи
|
Примітки
|
1 |
12.03. |
Створення «Класів» https://classroom.google.com/с та організація учнів для дистанційного навчання за допомогою месседжерів (Telegram,viber,messenger) |
8.30.-9.15. |
|
2 |
12.03. |
Розробка та розсилка завдань з географії та природознавства для учнів 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 класів
|
2 урок 9.25.-10.10. |
|
3 |
12.03. |
5 – Б. Різноманітність організмів. Рослин. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
3 урок 10.25.-11.10. |
|
4 |
12.03. |
5 - А. Різноманітність організмів. Рослин. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
5 урок 12.35.-13.20. |
|
5 |
12.03. |
7-Б. Дослідження та освоєння Євразії Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
6 урок 13.30.-14.15. |
|
6 |
12.03. |
7-А. Дослідження та освоєння Євразії Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
7 урок 14.25.-15.10. |
|
7 |
12.03. |
Он-лайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання
|
15.15.-16.00. |
|
8 |
13.03. |
Розробка та розсилка завдань з географії та природознавства для учнів 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 класів |
10.00.-11.00. |
|
9 |
13.03. |
Робота із шкільною документацією (попереднє коригування календарно-тематичного плану)
|
11.00.-11.30. |
|
10 |
13.03. |
Індивідуальне навчання. Перегляд вебінару «Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів» |
4 урок 11.30-12.15. |
|
11 |
13.03. |
6–А.Властивості вод Світового океану. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
5 урок 12.35.-13.20. |
|
12 |
13.03. |
6-Б. Властивості вод Світового океану. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
6 урок 13.30.-14.15. |
|
13 |
13.03. |
11 клас. Глобальні ланцюги доданої вартості у виробництві чорних металів, алюмінію, міді; чинники та форми спеціалізації країн. Сучасна географія виробництва транспортних засобів, електроніки, фармацевтичної продукції, чинники участі національних економік у глобальних ланцюгах доданої вартості. Виробництво текстилю, одягу, взуття: сучасна просторова організація, чинники міжнародної спеціалізації. Практична робота № 8. Позначення на контурній карті (знаками руху) глобальних ланцюгів доданої вартості «видобування алюмінієвої сировини – виробництво глинозему – виробництво первинного алюмінію – споживання алюмінію». Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
7 урок 14.25.-15.10. |
https://classroom.google.com/c/NjI4OTI5ODYyMDRa |
14 |
13.03. |
Он-лайн консультації з учнями 11 класу підготовка до ЗНО
|
15.15.-16.00. |
https://geografiamozil2.jimdofree.com/головна/зно-онлайн/
|
15 |
16.03. |
Підбір завдань для учнів 6-11 класів в умовах навчання дистанційної форми. Підготовка до он-лайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
|
9.00.-10.00. |
|
16 |
16.03. |
8-А. Основні заходи щодо раціонального використання природних ресурсів та охорони довкілля. Природно-заповідні об’єкти своєї місцевості. Природокористування в умовах сталого розвитку. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
3 урок 10.25.-11.10. |
|
17 |
16.03. |
6-Б. Рухи води в Океані. Життя в океанах і морях. Багатства вод світового океану. Океан та людина. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
4 урок 11.30-12.15. |
|
18 |
16.03. |
8-Б. Основні заходи щодо раціонального використання природних ресурсів та охорони довкілля. Природно-заповідні об’єкти своєї місцевості.Природокористування в умовах сталого розвитку. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
5 урок 12.35.-13.20. |
|
19 |
16.03. |
6-А. Рухи води в Океані. Життя в океанах і морях. Багатства вод світового океану. Океан та людина. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
6 урок 13.30.-14.00. |
|
20 |
|
Онлайн-навчання "Google Клас для організації дистанційного навчання"
|
14.00.-15.00. |
|
21 |
16.03. |
9 клас. Особливості виробничого процесу та чинники розміщення підприємстві, що виробляють тканини різних видів, одяг, шкіряно-взуттєву продукцію. Чинники та центри розміщення текстильного, швейного, шкіряного, взуттєвого виробництва в Україні. Найбільші на світовому ринку країни-виробники та країни-експортери тканин, одягу та взуття. Дослідження Малі і середні міста України — центри швейного виробництва Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
7 урок 15.00.-15.30. |
|
22 |
17.03. |
7-А.Тектонічна будова. Рельєф Євразії, роль внутрішніх і зовнішніх сил у його формуванні. Корисні копалини. Практична робота № 10 (продовження). Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів Євразії. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
1 урок 8.30.-9.15. |
|
23 |
17.03. |
7-Б.Тектонічна будова. Рельєф Євразії, роль внутрішніх і зовнішніх сил у його формуванні. Корисні копалини. Практична робота № 10 (продовження). Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів Євразії. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
2 урок 9.25.-10.10. |
https://classroom.google.com/c/NjI5MDI2NjE1Mzla
|
24 |
17.30. |
Перевірка учнівських робіт |
10.20.-11.30. |
|
25 |
18.03. |
5-А. Різноманітність організмів. Тварини. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
1 урок 8.30.-9.15. |
|
26 |
18.03. |
10 клас. Третинний сектор економіки. Найважливіші міжнародні транспортні магістралі, вузли. Нерівномірність економічного розвитку субрегіонів Америки. Особливості їх участі в міжнародному поділі праці. Зв’язки України з країнами Америки. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
2 урок 9.25.-10.10. |
|
27 |
18.03. |
8-А. Кількість населення в світі та Україні. Чинники, що впливають на кількість населення: природний рух. Зміна кількості населення в світі та Україні. Практична робота №11. Обчислення показників природного та механічного руху населення в різних регіонах України. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
3 урок 10.25.-11.10. |
|
28 |
18.03. |
9 клас. Народні промисли в Україні Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
5 урок 12.35.-13.20. |
|
29 |
18.03. |
5-Б. Різноманітність організмів. Тварини. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
6 урок 13.30.-14.15. |
|
30 |
18.03. |
8-Б. Кількість населення в світі та Україні. Чинники, що впливають на кількість населення: природний рух. Зміна кількості населення в світі та Україні. Практична робота №11. Обчислення показників природного та механічного руху населення в різних регіонах України. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
7 урок 14.25.-15.10. |
|
32 |
18.03. |
Перегляд майстер-класів з флористики та квітникарства
|
15.15.-16.15. |
|
33 |
19.03. |
І.Н.Робота з інтернет-ресурсами по предмету |
2 урок 9.25.-10.10. |
|
34 |
19.03. |
5 – Б. Різноманітність організмів. Гриби.Бактерії.
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
3 урок 10.25.-11.10. |
|
35 |
19.03. |
5 - А. Різноманітність організмів. Гриби. Бактерії. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
5 урок 12.35.-13.20. |
|
36 |
19.03. |
7-Б. Загальні риси клімату Євразії Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
6 урок 13.30.-14.15. |
|
37 |
19.03. |
7-А. Загальні риси клімату Євразії
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
7 урок 14.25.-14.55. |
|
38 |
19.03. |
Перегляд вебінару «Неперервна освіта учнів, вихованців у віддаленому режимі (під час карантинних заходів)» - онлайн |
14.55. – 15.25. |
|
39 |
20.03. |
Перевірка учнівських робіт |
11. 30 -12.30. |
|
40 |
20.03. |
І.Н. Он-лайн – консультації в умовах навчання на дистанційній формі
|
4 урок 11.30-12.15 |
|
41 |
20.03. |
6–А. Води суходолу – поверхневі і підземні. Річка: річкова система, басейн річки, річкова долина. Найдовші, найбільші за площею басейну і найповноводніші річки Практична робота 6 (продовження). Позначення на контурній карті річок и світу. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
5 урок 12.35.-13.20. |
|
42 |
20.03. |
6-Б. Води суходолу – поверхневі і підземні. Річка: річкова система, басейн річки, річкова долина. Найдовші, найбільші за площею басейну і найповноводніші річки Практична робота 6 (продовження). Позначення на контурній карті річок и світу. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
6 урок 13.30.-14.15. |
|
43 |
20.03. |
11 клас. Сучасні транспортно-логістичні системи та інформаційно-комунікаційні мережі як інфра-структурний каркас глобальної економіки.Світовий ринок інвестицій і фінансів. Туризм.Формування «інформаційного суспільства». Дослідження 1. Світовий ринок патентів: лідери й аутсайдери. 2. Роль транснаціональних компаній у розвитку машинобудівних та хімічних виробництв в Україні Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
7 урок 14.25.-15.00. |
|
44 |
20.03. |
Вебінар «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів»
|
15.00. |
|
45 |
23.03 |
1.Упорядкування папки самоосвіти
2. Он-лайн консультації з учнями 8 класу та 11 класу (по ЗНО) |
9. 00 – 11. 30
11.30 –13.40
|
|
46 |
24.03 |
1. Консультування учнів за допомогою географічних он-лайн ігор 2. Продовжити розробляти та підбирати матеріали до тематичної перевірки знань з географії.
|
9. 00 – 11. 30 11.30 –13.40
|
https://onlinetestpad.com/ua/tests/geography
|
47 |
25.03 |
1. Виготовлення дидактичного матеріалу з географії
|
9. 00 – 11. 30
|
https://factor-r.com.ua/katalog/laboratorii/didaktichnij-material-z-geografii/
|
48 |
25.03. |
Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня при викладанні географії.
|
11.30 –13.40
|
https://naurok.com.ua/biblioteka/geografiya/typ-3 https://geografiamozil2.jimdofree.com/головна/цікаві-сторінки-в-інтернеті/
|
49 |
26.03 |
1.Опрацювання фахової літератури щодо організації позаурочної роботи з географії
2. Он-лайн консультації з учнями 6 та 7 класу. |
9. 00 – 11. 30
11.30 –13.40
|
https://www.schoollife.org.ua/category/fajly/usi-uroky-heohrafiji/pozaurochna-robota-z-heohrafiji/
|
50 |
27.03 |
1. Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо проведення ЗНО у 2020 році 2. Он-лайн консультації з учнями 9, 10 класу. |
9. 00 – 11. 30
11.30 –13.40
|
http://testportal.gov.ua/normdokzno/ https://znobpal.jimdofree.com/середня-освіта/зовнішнє-незалежне-оцінювання/
|
51 |
30.03. |
Підбір завдань для учнів 6-11 класів в умовах навчання дистанційної форми. Підготовка до он-лайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
|
9.00.-10.00. |
|
52 |
30.03. |
8-А. Статевовіковий склад населення світу й України. Тривалість життя населення. Регіональні відмінності демографічних процесів. Дослідження П.Чубинського. Демографічна політика. Практична робота №12 (оцінювана).Аналіз статево-вікових пірамід України та окремих країн світу. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
3 урок 10.25.-11.10. |
|
53 |
30.03. |
6-Б. Пороги і водоспади. Живлення, водний режим і робота річок. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
4 урок 11.30-12.15. |
|
54 |
30.03. |
8-Б. Статевовіковий склад населення світу й України. Триваліть життя населення. Регіональні відмінності демографічних процесів. Дослідження П.Чубинського. Демографічна політика. Практична робота №12 (оцінювана).Аналіз статево-вікових пірамід України та окремих країн світу. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
5 урок 12.35.-13.20. |
|
55 |
30.03. |
6-А. Пороги і водоспади. Живлення, водний режим і робота річок. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
6 урок 13.30.-14.15. |
|
56 |
30.03. |
9 клас. Чинники розміщення підприємств, що виробляють харчові продукти. Харчова промисловість в Україні. Особливості технологій та чинники розміщення підприємстві буряко-цукрового, олійного, маслосироробного, плодовоовочеконсервного, рибного, хлібопекарного, макаронного, борошномельного, круп’яного, кондитерського, пивоварного, виноробного виробництв, розливу безалкогольних напої, мінеральних вод. Виробництво харчових продуктів у своєму регіоні. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
7 урок 14.25.-15.10. |
|
57 |
31.03. |
7-А. Кліматичні пояси і типи клімату Євразії. Практична робота № 11 (оцінювана) Визначення типів клімату в межах помірного кліматичного поясу Євразії за допомогою кліматичних діаграм. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
1 урок 8.30.-9.15. |
|
58 |
31.03. |
7-Б. Кліматичні пояси і типи клімату Євразії. Практична робота № 11 (оцінювана) Визначення типів клімату в межах помірного кліматичного поясу Євразії за допомогою кліматичних діаграм. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
2 урок 9.25.-10.10. |
|
59 |
31.03. |
10 клас. США.Місце країни у світі та регіоні. Основні чинники, що визначають місце країни в міжнародному поділі праці. Система розселення. Українська діаспора США. Особливості сучасного постіндустріального розвитку країни. Домінуючі складові третинного сектору. Промислові виробництва, що визначають міжнародну спеціалізацію країни. Особливості аграрного сектору. Характерні риси просторової організації господарства. Зовнішні економічні зв’язки. Міжнародні зв’язки України зі США.
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
3 урок 10.25.-11.10. |
|
60 |
31.03. |
Перевірка робіт учнів |
11.15.-12.00. |
|
61 |
01.04. |
5-А. Ознайомлення з найпоширенішими отруйними ростинами, тваринами те грибами своєї місцевості. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
1 урок 8.30.-9.15. |
|
62 |
01.04. |
10 клас. Канада. Місце країни у світі та регіоні. Основні чинники, що визначають місце країни в міжнародному поділі праці. Система розселення. Українська діаспора в Канаді. Особливості сучасного розвитку країни. Домінуючі складові третинного сектору. Виробництва, що визначають міжнародну спеціалізацію країни. Характерні риси просторової організації. Зовнішні економічні зв’язки. Міжнародні зв’язки України з Канадою. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
2 урок 9.25.-10.10. |
|
63 |
01.04. |
8-А. Механічний рух населення: причиниі види міграцій, основні напрямки міграційних потоків у світі та Україні. Міграційна політика держав.Українська діаспора. Практична робота №11.Обчислення показників природного та механічного руху населення в різних регіонах України (закінчення). Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
3 урок 10.25.-11.10. |
|
64 |
01.04. |
9 клас. Виробництво продуктів харчування в світі: сучасні тенденції, вплив глобалізації та національних традицій, взаємозв’язок з агробізнесом. Традиційні виробництва харчових продуктів окремих країн світу Дослідження1. Українські та імпортні продукти в споживчому кошику вашої родини.2. Традиційні продукти харчування в Україні та країнах-сусідах Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
5 урок 12.35.-13.20. |
|
65 |
01.04. |
5-Б. Ознайомлення з найпоширенішими отруйними ростинами, тваринами те грибами своєї місцевості. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
6 урок 13.30.-14.15. |
|
66 |
01.04. |
8-Б. Механічний рух населення: причиниі види міграцій, основні напрямки міграційних потоків у світі та Україні. Міграційна політика держав.Українська діаспора. Практична робота №11.Обчислення показників природного та механічного руху населення в різних регіонах України (закінчення). Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
7 урок 14.25.-15.10. |
|
67 |
01.04. |
І.Н. Перегляд вебінару «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради |
15.15.-16.15. |
|
68 |
02.04. |
Перевірка учнівських робіт |
2 урок 9.25.-10.10. |
|
69 |
02.04. |
5 – Б. Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
3 урок 10.25.-11.10. |
|
70 |
02.04. |
5 - А. Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
5 урок 12.35.-13.20. |
|
71 |
02.04. |
7-Б. Води суходолу Євразії: річки Практична робота № 10 (продовження). Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів Євразії. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
6 урок 13.30.-14.15. |
|
72 |
02.04. |
7-А. Води суходолу Євразії: річки Практична робота № 10 (продовження). Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів Євразії. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
7 урок 14.25.-15.10. |
|
73 |
03.04. |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі Опрацювання фахової літератури
|
10.00.- 12.30. |
|
74 |
03.04. |
6–А. Пороги і водоспади. Живлення, водний режим і робота річок. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
5 урок 12.35.-13.20. |
|
75 |
03.04. |
6-Б. Пороги і водоспади. Живлення, водний режим і робота річок. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
6 урок 13.30.-14.15. |
|
76 |
03.04. |
11 клас. Географічні складники політичної географії: географічний простір, території, географічні місця. Політичні складники: політичні інституції, політичні відносини, «сила». Територіально-політичні системи національного і наддержавного рівнів. Геополітика, її складові Зовнішня та внутрішня геополітика. Геополітика «сили». Різновиди «сили».Взаємозв’язок між національними та геополітичними інтересами держави
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
7 урок 14.25.-15.10. |