Індивідуальний план роботи та самоосвіти учителя географії з учнями за гнучким (дистанційним) графіком на період карантину

Про матеріал

Матеріал містить орієнтовний план самоосвіти та індивідуальної роботи вчителя географії з учнями

за гнучким (дистанційним) режимом

на період карантину

Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи та самоосвіти

за гнучким (дистанційним) режимом

на період карантину з 12. 03. 2020 року по 03. 04.2020 року

вчителя географії  Рижової Віри Василівни

 

№ за /п

Дата

Зміст роботи

 

Час роботи

 

Примітки

 

1

12.03.

 Створення «Класів» https://classroom.google.com/с та організація учнів для дистанційного навчання за допомогою месседжерів (Telegram,viber,messenger)

8.30.-9.15.

 

2

12.03.

Розробка та розсилка завдань з географії та природознавства для учнів 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 класів

 

2  урок

9.25.-10.10.

 

 

3

12.03.

5 – Б. Різноманітність організмів. Рослин.

Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

3 урок

10.25.-11.10.

 https://classroom.google.com/c/NTM4OTg1NDU5MDda

4

12.03.

5 - А. Різноманітність організмів. Рослин.

Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google 

5 урок

12.35.-13.20.

 https://classroom.google.com/c/NTM4OTg1NDU5MDda

5

12.03.

7-Б. Дослідження та освоєння Євразії

Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

6 урок

13.30.-14.15.

https://classroom.google.com/c/NjI5MDI2NjE1Mzla 

6

12.03.

7-А. Дослідження та освоєння Євразії

Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

7 урок

14.25.-15.10.

https://classroom.google.com/c/NjI5MDI2NjE1Mzla 

7

12.03.

Он-лайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання

 

15.15.-16.00.

 

8

13.03.

Розробка та розсилка завдань з географії та природознавства для учнів 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 класів

10.00.-11.00.

 

9

13.03.

Робота із шкільною документацією (попереднє коригування календарно-тематичного плану)

 

11.00.-11.30.

 

10

13.03.

Індивідуальне навчання. Перегляд вебінару «Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів»

4 урок

11.30-12.15.

https://vseosvita.ua/news/yak-rozpiznaty-v-uchniv-syndrom-defitsytu-uvahy-i-hiperaktyvnosti-6528.html

11

13.03.

6–А.Властивості вод Світового океану.

 Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google  

5 урок

12.35.-13.20.

 https://classroom.google.com/c/NTM0Mzg1MTMwNDFa 

12

13.03.

6-Б. Властивості вод Світового океану.

 Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

6 урок

13.30.-14.15.

 https://classroom.google.com/c/NTM0Mzg1MTMwNDFa 

13

13.03.

11 клас. Глобальні ланцюги доданої вартості у виробництві чорних металів, алюмінію, міді; чинники та форми спеціалізації країн. Сучасна географія виробництва транспортних засобів, електроніки, фармацевтичної продукції,  чинники участі національних економік у глобальних ланцюгах доданої вартості.  Виробництво текстилю, одягу, взуття: сучасна просторова організація, чинники міжнародної спеціалізації. 

Практична робота № 8.

Позначення на контурній карті (знаками руху)  глобальних ланцюгів доданої вартості «видобування алюмінієвої сировини – виробництво глинозему – виробництво первинного алюмінію – споживання алюмінію».

Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

7 урок

14.25.-15.10.

https://classroom.google.com/c/NjI4OTI5ODYyMDRa 

14

13.03.

Он-лайн консультації з учнями 11 класу підготовка до ЗНО

 

15.15.-16.00.

https://geografiamozil2.jimdofree.com/головна/зно-онлайн/

 

15

16.03.

Підбір завдань для учнів 6-11 класів в умовах навчання дистанційної форми.

Підготовка до он-лайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі

 

9.00.-10.00.

 

16

16.03.

8-А. Основні заходи щодо раціонального використання природних ресурсів та охорони довкілля. Природно-заповідні об’єкти своєї місцевості. Природокористування в умовах сталого розвитку.

Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

3 урок

10.25.-11.10.

 https://classroom.google.com/c/NjI4NDkxNjk2MjRa 

17

16.03.

6-Б. Рухи води в Океані. Життя в океанах і морях. Багатства вод світового океану. Океан та людина.

Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

4 урок

11.30-12.15.

 https://classroom.google.com/c/NTM0Mzg1MTMwNDFa 

18

16.03.

8-Б. Основні заходи щодо раціонального використання природних ресурсів та охорони довкілля. Природно-заповідні об’єкти своєї місцевості.Природокористування в умовах сталого розвитку.

Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

 

5 урок

12.35.-13.20.

 https://classroom.google.com/c/NjI4NDkxNjk2MjRa 

19

16.03.

6-А. Рухи води в Океані. Життя в океанах і морях. Багатства вод світового океану. Океан та людина.

Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

6 урок

13.30.-14.00.

 https://classroom.google.com/c/NTM0Mzg1MTMwNDFa 

20

 

Онлайн-навчання "Google Клас для організації дистанційного навчання"

 

14.00.-15.00.

https://www.youtube.com/watch?v=xQQszOPpF6k

21

16.03.

9 клас. Особливості виробничого процесу та чинники розміщення підприємстві, що виробляють тканини різних видів, одяг, шкіряно-взуттєву продукцію. Чинники та центри розміщення текстильного, швейного, шкіряного, взуттєвого виробництва в Україні. Найбільші на світовому ринку країни-виробники та країни-експортери тканин, одягу та взуття.

Дослідження

Малі і середні міста України — центри швейного виробництва

Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

 

7 урок

15.00.-15.30.

https://classroom.google.com/c/NjI4OTI5ODYyMDla 

22

17.03.

7-А.Тектонічна будова. Рельєф Євразії, роль внутрішніх і зовнішніх сил у його формуванні. Корисні копалини.

Практична робота № 10 (продовження). Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів Євразії.

Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

 

1 урок

8.30.-9.15.

https://classroom.google.com/c/NjI5MDI2NjE1Mzla 

23

17.03.

7-Б.Тектонічна будова. Рельєф Євразії, роль внутрішніх і зовнішніх сил у його формуванні. Корисні копалини.

Практична робота № 10 (продовження). Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів Євразії.

Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

2  урок

9.25.-10.10.

https://classroom.google.com/c/NjI5MDI2NjE1Mzla 

 

24

17.30.

Перевірка учнівських робіт

10.20.-11.30.

 

25

18.03.

5-А. Різноманітність організмів. Тварини.

 Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

1 урок

8.30.-9.15.

 https://classroom.google.com/c/NTM4OTg1NDU5MDda

26

18.03.

10 клас. Третинний сектор економіки. Найважливіші міжнародні транспортні магістралі, вузли. Нерівномірність економічного розвитку  субрегіонів Америки. Особливості їх участі в міжнародному поділі праці. Зв’язки України з країнами Америки.

Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

 

2  урок

9.25.-10.10.

https://classroom.google.com/c/NjI4OTI5ODYxOTZa 

27

18.03.

8-А. Кількість населення в світі та Україні. Чинники, що впливають на кількість населення: природний рух. Зміна кількості населення в світі та Україні. 

Практична робота 11. Обчислення показників природного та механічного руху населення  в різних регіонах України.

Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

3 урок

10.25.-11.10.

 https://classroom.google.com/c/NjI4NDkxNjk2MjRa 

28

18.03.

9 клас. Народні промисли в Україні

Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

5 урок

12.35.-13.20.

https://classroom.google.com/c/NjI4OTI5ODYyMDla 

29

18.03.

5-Б. Різноманітність організмів. Тварини.

 Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

6 урок

13.30.-14.15.

 https://classroom.google.com/c/NTM4OTg1NDU5MDda

30

18.03.

8-Б. Кількість населення в світі та Україні. Чинники, що впливають на кількість населення: природний рух. Зміна кількості населення в світі та Україні. 

Практична робота 11. Обчислення показників природного та механічного руху населення  в різних регіонах України.

Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

7 урок

14.25.-15.10.

 https://classroom.google.com/c/NjI4NDkxNjk2MjRa 

32

18.03.

Перегляд майстер-класів з флористики та квітникарства

 

15.15.-16.15.

http://florismania.com/uk/master-klasses.php

33

19.03.

І.Н.Робота з інтернет-ресурсами по предмету

2  урок

9.25.-10.10.

https://osvitanova.com.ua/posts/3524-heohrafiia-pratsiuiemo-dystantsiino?fbclid=IwAR1IBlbdQraPeazl-DGjUOMivBMcONhNqR2AAchLVpUCkuswVizCl55yl8Y

34

19.03.

5 – Б. Різноманітність організмів. Гриби.Бактерії.

 

 Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

3 урок

10.25.-11.10.

 https://classroom.google.com/c/NTM4OTg1NDU5MDda

35

19.03.

5 - А. Різноманітність організмів. Гриби. Бактерії.

Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

5 урок

12.35.-13.20.

 https://classroom.google.com/c/NTM4OTg1NDU5MDda

36

19.03.

7-Б. Загальні риси клімату Євразії

Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

6 урок

13.30.-14.15.

https://classroom.google.com/c/NjI5MDI2NjE1Mzla 

37

19.03.

7-А. Загальні риси клімату Євразії

 

 Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

7 урок

14.25.-14.55.

https://classroom.google.com/c/NjI5MDI2NjE1Mzla 

38

19.03.

Перегляд  вебінару «Неперервна освіта учнів, вихованців у віддаленому режимі (під час карантинних заходів)» - онлайн

14.55. – 15.25.

 

39

20.03.

Перевірка учнівських робіт

11. 30 -12.30.

 

40

20.03.

І.Н. Он-лайн – консультації в умовах навчання на дистанційній формі

 

4 урок

11.30-12.15

 

41

20.03.

6–А. Води суходолу – поверхневі і підземні. Річка: річкова система, басейн річки, річкова долина. Найдовші, найбільші за площею басейну і найповноводніші річки

Практична робота 6 (продовження).

Позначення на контурній карті річок и світу.

 Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

 

5 урок

12.35.-13.20.

 https://classroom.google.com/c/NTM0Mzg1MTMwNDFa 

42

20.03.

6-Б. Води суходолу – поверхневі і підземні. Річка: річкова система, басейн річки, річкова долина. Найдовші, найбільші за площею басейну і найповноводніші річки

Практична робота 6 (продовження).

Позначення на контурній карті річок и світу.

Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

6 урок

13.30.-14.15.

 https://classroom.google.com/c/NTM0Mzg1MTMwNDFa 

43

20.03.

11 клас. Сучасні транспортно-логістичні системи та інформаційно-комунікаційні мережі як інфра-структурний каркас глобальної економіки.Світовий ринок інвестицій і фінансів. Туризм.Формування  «інформаційного суспільства».

Дослідження

1. Світовий ринок патентів: лідери й аутсайдери.

2.  Роль транснаціональних компаній у розвитку машинобудівних та хімічних виробництв в Україні  Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

7 урок

14.25.-15.00.

https://classroom.google.com/c/NjI4OTI5ODYyMDRa 

44

20.03.

Вебінар «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів»

Начало формыКонец формыНачало формыКонец формы 

15.00.

https://naurok.com.ua/webinar/yak-organizuvati-distanciyne-navchannya-za-dopomogoyu-nayprostishih-onlayn-resursiv

45

23.03

1.Упорядкування папки самоосвіти

 

 

2. Он-лайн консультації з учнями 8 класу

та 11 класу (по ЗНО)

9. 00 – 11. 30

 

11.30 –13.40

 

https://video.novashkola.ua/8-klas/geografiya-8-klas/

https://osvitanova.com.ua/posts/2918-hotuiemos-do-zno-2020-samostiino-12-onlain-resursiv?fbclid=IwAR2NLRk3UkVd24nD_A5uKXqchp3wYlHQ4kf4N_lu8v7xvp1VCN4oQDhGzwI

46

24.03

1. Консультування учнів за допомогою географічних он-лайн ігор

2. Продовжити розробляти та  підбирати матеріали до тематичної перевірки знань з географії.

 

9. 00 – 11. 30

11.30 –13.40

 

https://online.seterra.com/ru

 

https://onlinetestpad.com/ua/tests/geography

 

47

25.03

1. Виготовлення дидактичного матеріалу з географії

 

 

 

9. 00 – 11. 30

 

 

 

https://factor-r.com.ua/katalog/laboratorii/didaktichnij-material-z-geografii/

 

48

25.03.

Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня при викладанні географії.

 

 

11.30 –13.40

 

https://vseosvita.ua/library

https://naurok.com.ua/biblioteka/geografiya/typ-3

https://geografiamozil2.jimdofree.com/головна/цікаві-сторінки-в-інтернеті/

 

49

26.03

1.Опрацювання фахової літератури щодо організації позаурочної роботи з географії

 

2. Он-лайн консультації з учнями 6  та 7 класу.

9. 00 – 11. 30

 

11.30 –13.40

 

https://www.schoollife.org.ua/category/fajly/usi-uroky-heohrafiji/pozaurochna-robota-z-heohrafiji/

 

https://video.novashkola.ua/7-klas/geografiya-7-klas/

50

27.03

1. Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо проведення ЗНО у 2020 році

2. Он-лайн консультації з учнями 9, 10 класу.

9. 00 – 11. 30

 

11.30 –13.40

 

http://testportal.gov.ua/normdokzno/

https://znobpal.jimdofree.com/середня-освіта/зовнішнє-незалежне-оцінювання/

 

51

30.03.

Підбір завдань для учнів 6-11 класів в умовах навчання дистанційної форми.

Підготовка до он-лайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі

 

9.00.-10.00.

 

52

30.03.

8-А. Статевовіковий склад населення світу й України. Тривалість життя населення. Регіональні відмінності демографічних процесів. Дослідження П.Чубинського. Демографічна політика.

Практична робота №12 (оцінювана).Аналіз статево-вікових пірамід України та окремих країн світу.

Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

3 урок

10.25.-11.10.

 https://classroom.google.com/c/NjI4NDkxNjk2MjRa 

53

30.03.

6-Б. Пороги і водоспади. Живлення, водний режим і робота річок. 

Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

4 урок

11.30-12.15.

 https://classroom.google.com/c/NTM0Mzg1MTMwNDFa 

54

30.03.

8-Б. Статевовіковий склад населення світу й України. Триваліть життя населення. Регіональні відмінності демографічних процесів. Дослідження П.Чубинського. Демографічна політика.

Практична робота №12 (оцінювана).Аналіз статево-вікових пірамід України та окремих країн світу.

Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

5 урок

12.35.-13.20.

 https://classroom.google.com/c/NjI4NDkxNjk2MjRa 

55

30.03.

6-А. Пороги і водоспади. Живлення, водний режим і робота річок.

Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

6 урок

13.30.-14.15.

 https://classroom.google.com/c/NTM0Mzg1MTMwNDFa 

56

30.03.

9 клас. Чинники розміщення підприємств, що виробляють харчові продукти. Харчова промисловість в Україні. Особливості технологій та чинники розміщення підприємстві буряко-цукрового, олійного, маслосироробного, плодовоовочеконсервного, рибного, хлібопекарного, макаронного, борошномельного, круп’яного, кондитерського, пивоварного, виноробного виробництв, розливу безалкогольних напої, мінеральних вод. Виробництво харчових продуктів у своєму регіоні.

Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

7 урок

14.25.-15.10.

https://classroom.google.com/c/NjI4OTI5ODYyMDla 

57

31.03.

7-А. Кліматичні пояси і типи клімату Євразії.

Практична робота № 11 (оцінювана) Визначення типів клімату в межах помірного кліматичного поясу Євразії за допомогою кліматичних діаграм.

 Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

1 урок

8.30.-9.15.

https://classroom.google.com/c/NjI5MDI2NjE1Mzla 

58

31.03.

7-Б. Кліматичні пояси і типи клімату Євразії.

Практична робота № 11 (оцінювана) Визначення типів клімату в межах помірного кліматичного поясу Євразії за допомогою кліматичних діаграм.

Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

 

2  урок

9.25.-10.10.

https://classroom.google.com/c/NjI5MDI2NjE1Mzla 

59

31.03.

10 клас. США.Місце країни у світі та регіоні. Основні чинники, що визначають місце країни в міжнародному поділі праці. Система розселення. Українська діаспора США.

     Особливості сучасного постіндустріального розвитку країни. Домінуючі складові третинного сектору. Промислові виробництва, що визначають міжнародну спеціалізацію країни. Особливості аграрного сектору. Характерні риси просторової організації господарства. Зовнішні економічні зв’язки. Міжнародні зв’язки України зі США.

 

Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

 

3 урок

10.25.-11.10.

https://classroom.google.com/c/NjI4OTI5ODYxOTZa 

60

31.03.

Перевірка робіт учнів

11.15.-12.00.

 

61

01.04.

5-А. Ознайомлення з найпоширенішими отруйними ростинами, тваринами те грибами своєї місцевості.

Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

1 урок

8.30.-9.15.

 https://classroom.google.com/c/NTM4OTg1NDU5MDda

62

01.04.

10 клас. Канада. Місце країни у світі та регіоні. Основні чинники, що визначають місце країни в міжнародному поділі праці. Система розселення. Українська діаспора в Канаді.

Особливості сучасного розвитку країни. Домінуючі складові третинного сектору. Виробництва, що визначають міжнародну спеціалізацію країни. Характерні риси просторової організації. Зовнішні економічні зв’язки. Міжнародні зв’язки України з Канадою.

Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

2  урок

9.25.-10.10.

https://classroom.google.com/c/NjI4OTI5ODYxOTZa 

63

01.04.

8-А. Механічний рух населення: причиниі види міграцій, основні напрямки міграційних потоків у світі та Україні. Міграційна політика держав.Українська діаспора.

Практична робота №11.Обчислення показників природного та механічного руху населення в різних регіонах України (закінчення).

Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

 

3 урок

10.25.-11.10.

 https://classroom.google.com/c/NjI4NDkxNjk2MjRa 

64

01.04.

9 клас. Виробництво продуктів харчування в світі: сучасні тенденції, вплив глобалізації та національних традицій, взаємозв’язок з агробізнесом. Традиційні виробництва харчових продуктів окремих країн світу

Дослідження1. Українські та імпортні продукти в споживчому кошику вашої родини.2. Традиційні продукти харчування в Україні та країнах-сусідах

Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

 

5 урок

12.35.-13.20.

https://classroom.google.com/c/NjI4OTI5ODYyMDla 

65

01.04.

5-Б. Ознайомлення з найпоширенішими отруйними ростинами, тваринами те грибами своєї місцевості.

 Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

6 урок

13.30.-14.15.

 https://classroom.google.com/c/NTM4OTg1NDU5MDda

66

01.04.

8-Б. Механічний рух населення: причиниі види міграцій, основні напрямки міграційних потоків у світі та Україні. Міграційна політика держав.Українська діаспора.

Практична робота №11.Обчислення показників природного та механічного руху населення в різних регіонах України (закінчення).

Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

 

7 урок

14.25.-15.10.

 https://classroom.google.com/c/NjI4NDkxNjk2MjRa 

67

01.04.

І.Н. Перегляд вебінару  «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради

15.15.-16.15.

https://vseosvita.ua/webinar/pidtrimka-ditej-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-prakticni-poradi-155.html

68

02.04.

Перевірка учнівських робіт

2  урок

9.25.-10.10.

 

69

02.04.

5 – Б. Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин.

 Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

3 урок

10.25.-11.10.

 https://classroom.google.com/c/NTM4OTg1NDU5MDda

70

02.04.

5 - А. Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин.

 Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

5 урок

12.35.-13.20.

 https://classroom.google.com/c/NTM4OTg1NDU5MDda

71

02.04.

7-Б. Води суходолу Євразії: річки

Практична робота № 10 (продовження). Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів Євразії.

Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

 

6 урок

13.30.-14.15.

https://classroom.google.com/c/NjI5MDI2NjE1Mzla 

72

02.04.

 7-А. Води суходолу Євразії: річки

Практична робота № 10 (продовження). Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів Євразії.

Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

 

7 урок

14.25.-15.10.

https://classroom.google.com/c/NjI5MDI2NjE1Mzla 

73

03.04.

Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

Опрацювання фахової літератури

 

10.00.-

12.30.

 

74

03.04.

6–А. Пороги і водоспади. Живлення, водний режим і робота річок.

 Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

 

5 урок

12.35.-13.20.

 https://classroom.google.com/c/NTM0Mzg1MTMwNDFa 

75

03.04.

6-Б. Пороги і водоспади. Живлення, водний режим і робота річок.

Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

 

6 урок

13.30.-14.15.

 https://classroom.google.com/c/NTM0Mzg1MTMwNDFa 

76

03.04.

11 клас. Географічні складники політичної географії: географічний простір, території, географічні місця. Політичні складники: політичні інституції, політичні відносини, «сила». Територіально-політичні системи національного і наддержавного рівнів.   Геополітика, її складові  Зовнішня та внутрішня геополітика. Геополітика «сили».  Різновиди «сили».Взаємозв’язок між національними та геополітичними інтересами держави

 

Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google

 

7 урок

14.25.-15.10.

https://classroom.google.com/c/NjI4OTI5ODYyMDRa 

 

docx
Пов’язані теми
Географія, Планування
Додано
19 березня 2020
Переглядів
1422
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку