Директор _____ __________
План роботи та самоосвіти
соціального педагога ( керівника міської методичної комісії соціальних педагогів),
асистента вчителя в інклюзивному класі
Дружківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 12 на період карантину
Новик Лариси Леонідівни
Дата |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Результат |
Примітка |
13.03.20 |
Підготовка індивідуальтного плану роботи та самоосвіти соціального педагога ( керівника міської методичної комісії соціальних педагогів), асистента вчителя в інклюзивному класі на період карантину. (3 год.) Підготовка звіту про підсумки проведення в школі Декади правових знань та профілактики правопорушень; інформації про проведення профілактичних заходів щодо неприпустимості вживання алкоголю, тютюну , наркотичних речовин учнями школи (2 год.) Упорядкування протоколів засідань шкільної Ради профілактики; міських методичних засідань соціальних педагогів ; корегування банку даних соціальних педагогів міста (2 год.) |
дистанційна
очна ( робота з документацією)
|
наявність плану, його реалізація
надання звітів адміністрації школи
наявність протоколів, банку даних |
публікація на сайті ( сертифікат)
|
16.03.20 |
Вивчення інструктивно-методичних матеріалів. Робота на сайтах «Всеосвіта», « На Урок» ( пошук, регистрація для участі у вебінарах) (2 год) Допомога класному керівнику, другому асистенту вчителя в інклюзивному класі у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. (3 год.) Опрацювання фахової літератури «Інклюзивна освіта. Навчальний посібник» ( 2 год) |
дистанційна
|
регистрація на сайтах
соціальні мережі, Viber
( електронний варіант книги) |
|
17.03.20 |
Опрацювання фахової літератури: «Асистент вчителя у закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання», « Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі». (4 год.) Робота зі шкільною документацією ( корегування банку даних дітей групи « соціального захисту»; перегляд особових справ учнів, які перебувають на обліках ( зв'язок зі ССД, ЦСССДМ, відділенням поліції) ( 3 год) |
дистанційна
очна ( робота з документацією) |
( електронний варіант книг)
банк даних дітей,особові справи |
|
18.03.20 |
Дистанційні онлайн-консультації для соціальних педагогів щодо участі у міському аукціоні педагогічних ідей у 2020 році та умов експертної комісії щодо відбору матеріалів (3 год.) Підготовка особистих матеріалів «Цікава діагностика» на аукціон педагогічних ідей в номінації «Інновації в психологічній службі системи освіти» (4 год) |
дистанційна
|
перегляд електронних матеріалів
підготовка матеріалу до збірки |
брошура |
19.03.20 |
Упорядкування документації соціального педагога ( журнал протоколів індивідуальної соціально-педагогічної консультації) (2 год.) Виготовлення дидактичного матеріалу для подальшої роботи в інклюзивному класі. (2 год.) Дистанційні онлайн-консультації для батьків. Інструктаж « Оголошений каранти- це не канікули!»(1 год.) Перегляд вебінару «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради». (2 год.) |
дистанційна |
наявність журналу
соціальні мережі, Viber
матеріали вебінару |
сертифікат від « Всеосвіта» |
20.03.20 |
Упорядкування документації соціального педагога ( журнал протоколів групового соціально-педагогічного вивчення) ( 2 год) Дистанційні онлайн-консультації для педагогів, батьків. Підготовка пам'яток «Куточок заспокоєння», « Як зберігти спокій і не панікувати!». « До уваги! Закликаємо батьків дітей тримати під контролем проведення дозвілля дитини в час відсутності поруч дорослих», « Правила безпечної поведінки у побуті» ( 1 год) Допомога класному керівнику, другому асистенту вчителя в інклюзивному класі у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. « Завдання для молодших школірів на період карантину» (osvita.ua, « Країна мрій») (2 год.) Перегляд вебінару « Ефективна взаємодія вчителя та асистента — складова роботи в інклюзивному класі». (2 год.) |
дистанційна |
наявність журналу
соціальні мережі, Viber
соціальні мережі, Viber
матеріали вебінару |
сертифікат від « Всеосвіта» |
23.03.20 |
Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури, блогів вчителів НУШ. (2 год.) Підбір та виготовлення дидактичних матеріалів для занять з дітьми з особливими освітніми потребами. (3 год.) Перегляд вебінару « Робота з дітьми з розладами аутистичного спектру в інклюзивному класі. (2 год.) |
дистанційна |
дидактичні завдання, наочність
матеріали вебінару |
сертифікат від « На Урок» |
24.03.20 |
Облік дітей шкільного віку ( робота зі списками учнів класів, особовими справами, алфавітною книгою школи, корегування бази даних) ( 7 год) |
очна |
база даних |
|
25.03.20 |
Облік дітей шкільного віку ( робота зі списками учнів класів, особовими справами, алфавітною книгою школи, корегування бази даних) ( 7 год) |
очна |
база даних |
|
26.03.20 |
Облік дітей шкільного віку ( робота зі списками учнів класів, особовими справами, алфавітною книгою школи, корегування бази даних) ( 7 год) |
очна |
база даних |
|
27.03.20 |
Облік дітей шкільного віку ( робота зі списками учнів класів, особовими справами, алфавітною книгою школи, корегування бази даних) ( 7 год)
|
очна |
база даних |
|
30.03.20 |
Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури. (2 год.) Дистанційні онлайн-консультації для педагогів, батьків. Підготовка пам'яток « Як говорити з дітьми про епідемію», « Як впоратися зі стресом під час спалаху вірусу» ( 1 год) Добірка та виготовлення дидактичних матеріалів щодо розвитку дрібної моторики з дітьми з особливими освітніми потребами. (4 год.) |
дистанційна |
соціальні мережі, Viber
дидактичні завдання, наочність |
|
31.03.20 |
Вивчення нової редакції Закону України « Про середню загальну освіту» ( розробка рекомендацій до його виконання на шкільні заходи) (4 год.) Дистанційні онлайн-консультації для опікунів щодо проходження чергового медичного огляду дітей під опікою (3 год.) |
дистанційна |
інструктаж. бланки медогляду |
|
01.04.20 |
Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. Самоосвітня робота в мережі ІНТЕРНЕТ. Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури. (4 год.) Дистанційні онлайн-консультації для дітей, які потребують допомоги. (2 год.) |
дистанційна |
|
|
02.04.20 |
Опрацювання фахової літератури: «Психологічний та соціальний супровід інклюзивної освіти», «Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі» (2 год.) Перегляд вебінару « Педагогічні підходи в роботі з дитиною-шульгою» (2 год.)Дитина погано пише! Підбір вправ на активацію мозкової діяльності ( 1 год) Ознайомлення з інструктивно-методичними матеріалами( 2 год.) |
дистанційна |
( електронний варіант книг)
матеріали вебінару
дидактичні завдання, наочність |
сертифікат від « Всеосвіта» |
03.04.20 |
Підготовка проекту нового річного плану школи на 2020-2021 н.р. Підготовка пропозицій до Програми розвитку школи на 2021-2024 р.р. ( 4 год) Підготовка до загальношкільної батьківської конференції «Профілактика шкідливих звичок учнів» ( 3 год)
|
дистанційна |
матеріали проектів
виступ |
|