Індивідуальний план роботи та самоосвіти соціального педагога, асистента вчителя в інклюзивному класі під час карантину

Про матеріал
Даний план роботи враховує дистанційне навчання соціального педагога, асистента вчителя в соціальних мережах, мобільних групах різних додатків. Містить назви матеріалів для використання в професійній діяльністі та орієнтовний час виконання того чи іншого виду роботи.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                        Директор _____  __________

План  роботи та самоосвіти

 соціального педагога ( керівника  міської методичної комісії соціальних педагогів),

асистента вчителя  в інклюзивному класі

Дружківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 12 на період карантину

Новик Лариси Леонідівни

 

Дата

Зміст роботи

Форма проведення

Результат

Примітка

13.03.20

Підготовка  індивідуальтного плану роботи та самоосвіти   соціального педагога ( керівника  міської методичної комісії соціальних педагогів),

асистента вчителя  в інклюзивному класі на період карантину. (3 год.)

Підготовка звіту про підсумки проведення в школі Декади правових знань та профілактики правопорушень; інформації про проведення профілактичних заходів щодо неприпустимості вживання алкоголю, тютюну , наркотичних речовин учнями школи  (2 год.)

Упорядкування  протоколів засідань шкільної Ради профілактики; міських  методичних засідань соціальних педагогів ; корегування банку даних соціальних педагогів міста (2 год.)

дистанційна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

очна

( робота з документацією)

 

 

наявність плану, його реалізація

 

 

 

 

надання звітів адміністрації школи

 

 

 

 

 

наявність протоколів, банку даних

публікація на сайті

( сертифікат)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16.03.20

Вивчення інструктивно-методичних матеріалів. Робота на сайтах  «Всеосвіта», « На Урок» ( пошук, регистрація  для участі у вебінарах)  (2 год)

Допомога класному керівнику, другому асистенту вчителя в інклюзивному класі у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами. (3 год.)

Опрацювання фахової літератури  «Інклюзивна освіта. Навчальний посібник» ( 2 год)

дистанційна

 

 

 

 

 

 

 

регистрація на сайтах

 

 

 

соціальні мережі,

Viber

 

 

 

( електронний варіант книги)

 

17.03.20

Опрацювання фахової літератури: «Асистент вчителя у закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання», « Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі». (4 год.)

Робота зі шкільною документацією ( корегування банку даних дітей групи « соціального захисту»; перегляд особових справ учнів, які перебувають на обліках  ( зв'язок зі ССД, ЦСССДМ, відділенням поліції)          ( 3 год)

дистанційна

 

 

 

 

 

очна

( робота з документацією)

( електронний варіант книг)

 

 

 

 

банк даних дітей,особові справи

 

18.03.20

Дистанційні онлайн-консультації для соціальних педагогів щодо участі  у міському аукціоні педагогічних ідей у 2020 році та умов експертної комісії щодо відбору матеріалів (3 год.)

Підготовка особистих матеріалів  «Цікава діагностика» на аукціон педагогічних ідей в номінації  «Інновації в психологічній службі системи освіти» (4 год)

дистанційна

 

 

 

 

 

перегляд електронних матеріалів

 

 

підготовка матеріалу до збірки

 

 

 

 

 

брошура

19.03.20

Упорядкування документації соціального педагога ( журнал протоколів індивідуальної соціально-педагогічної консультації)  (2 год.)

Виготовлення дидактичного  матеріалу для подальшої роботи в інклюзивному класі. (2 год.)

Дистанційні онлайн-консультації для батьків.  Інструктаж « Оголошений каранти- це не канікули!»(1 год.)

Перегляд вебінару «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради». (2 год.)

дистанційна

наявність журналу

 

 

 

 

 

соціальні мережі,

Viber

 

матеріали вебінару

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

сертифікат від « Всеосвіта»

20.03.20

Упорядкування документації соціального педагога ( журнал протоколів групового соціально-педагогічного вивчення) ( 2 год)

Дистанційні онлайн-консультації для педагогів, батьків. Підготовка пам'яток «Куточок заспокоєння», « Як зберігти спокій і не панікувати!». « До уваги! Закликаємо батьків дітей тримати під контролем проведення дозвілля дитини в час відсутності поруч дорослих», « Правила безпечної поведінки у побуті»

 ( 1 год)

Допомога класному керівнику, другому асистенту вчителя в інклюзивному класі у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами.  « Завдання для молодших школірів на період карантину» (osvita.ua, « Країна мрій») (2 год.)

Перегляд вебінару « Ефективна взаємодія вчителя та асистента — складова роботи в інклюзивному класі». (2 год.)

дистанційна

наявність журналу

 

 

соціальні мережі,

Viber

 

 

 

 

 

 

 

 

соціальні мережі,

Viber

 

 

 

 

 

матеріали вебінару

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

сертифікат від « Всеосвіта»

23.03.20

Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури, блогів вчителів НУШ. (2 год.)

Підбір та виготовлення дидактичних матеріалів для  занять з дітьми з особливими освітніми потребами.

(3 год.)

Перегляд вебінару « Робота з дітьми з розладами аутистичного спектру в інклюзивному класі. (2 год.)

дистанційна

 

 

 

дидактичні завдання, наочність

 

матеріали вебінару

 

 

 

 

 

 

 

сертифікат від « На Урок»

24.03.20

Облік дітей шкільного віку ( робота зі списками учнів класів, особовими справами, алфавітною книгою школи, корегування бази даних) ( 7 год)

очна

база даних

 

25.03.20

Облік дітей шкільного віку ( робота зі списками учнів класів, особовими справами, алфавітною книгою школи, корегування бази даних) ( 7 год)

очна

база даних

 

26.03.20

Облік дітей шкільного віку ( робота зі списками учнів класів, особовими справами, алфавітною книгою школи, корегування бази даних) ( 7 год)

очна

база даних

 

27.03.20

Облік дітей шкільного віку ( робота зі списками учнів класів, особовими справами, алфавітною книгою школи, корегування бази даних) ( 7 год)

 

очна

база даних

 

30.03.20

Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури.

(2 год.)

Дистанційні онлайн-консультації для педагогів, батьків. Підготовка пам'яток « Як говорити з дітьми про епідемію», « Як впоратися зі стресом під час спалаху вірусу»

 ( 1 год)

Добірка та виготовлення дидактичних матеріалів щодо розвитку дрібної моторики  з дітьми з особливими освітніми потребами. (4 год.)

дистанційна

 

 

 

соціальні мережі,

Viber

 

 

 

 

дидактичні завдання, наочність

 

31.03.20

Вивчення нової редакції Закону України « Про середню загальну освіту» ( розробка рекомендацій до його виконання на шкільні заходи)

 (4 год.)

Дистанційні онлайн-консультації для опікунів щодо проходження чергового медичного огляду дітей під опікою (3 год.)

дистанційна

 

 

 

 

 

інструктаж.

бланки медогляду

 

01.04.20

Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня. Самоосвітня робота в мережі ІНТЕРНЕТ. Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури.

(4 год.)

Дистанційні онлайн-консультації для дітей, які потребують допомоги. (2 год.)

дистанційна

 

 

02.04.20

Опрацювання фахової літератури:  «Психологічний  та соціальний супровід інклюзивної освіти», «Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі» (2 год.)

Перегляд вебінару « Педагогічні підходи в роботі з дитиною-шульгою» (2 год.)

Дитина погано пише! Підбір  вправ на  активацію мозкової діяльності ( 1 год)

 Ознайомлення з інструктивно-методичними матеріалами( 2 год.)

дистанційна

( електронний варіант книг)

 

 

 

 

матеріали вебінару

 

дидактичні завдання, наочність

 

 

 

 

 

 

сертифікат від « Всеосвіта»

03.04.20

Підготовка проекту нового річного плану школи на 2020-2021 н.р. Підготовка пропозицій до Програми розвитку школи на 2021-2024 р.р.

( 4 год)

Підготовка до загальношкільної батьківської конференції  «Профілактика шкідливих звичок учнів» ( 3 год)

 

дистанційна

матеріали проектів

 

 

 

виступ

 

 

doc
Додано
24 березня 2020
Переглядів
7981
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку