Індивідуальний план роботи вчительки 2 класу
Герман Дар’ї Іванівни
на період карантину 12.03-24.04.2020 року.
Дата |
День |
Зміст роботи |
Примітки
|
12.03 |
Четвер |
|
|
13.03 |
П’ятниця |
|
|
16.03 |
Понеділок |
|
|
17.03 |
Вівторок |
|
|
18.03 |
Середа |
|
|
19.03 |
Четвер |
|
|
20.03 |
П’ятниця |
|
|
23.03 |
Понеділок |
|
1. Курс «Бери і роби» (EdEra). 2. Курс «Домедична допомога» (EdEra).
|
24.03 |
Вівторок |
|
|
25.03 |
Середа |
|
|
26.03 |
Четвер |
|
|
27.03 |
П’ятниця |
|
|
30.03 |
Понеділок |
|
1. Курс «Бери і роби» (EdEra). 2. Вебінар «Секрети артикуляційної гімнастики» (НаУрок). |
31.03 |
Вівторок |
|
|
01.04 |
Середа |
|
|
02.04 |
Четвер |
|
|
03.04 |
П’ятниця |
|
|
06.04 |
Понеділок |
1. Робота з документацією (календарно-тематичне планування). 2. Ознайомлення і вибір курсів та вебінарів для самоосвіти на тиждень. 3. Розробка дистанційних уроків, презентацій, підбір матеріалів та завдань за розкладом уроків на 06.04.2020 року. 4. Розміщення уроків та завдань на сайті школи та в чаті класу у Вайбер. 5. Онлайн спілкування з учнями та батьками. |
1. Курс «Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами» (EdEra). |
07.04 |
Вівторок |
|
|
08.04 |
Середа |
|
|
09.04 |
Четвер |
4. Складання фінального іспиту курсу «Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами». |
|
10.04 |
П’ятниця |
|
|
13.04 |
Понеділок |
1. Робота з документацією (календарно-тематичне планування). 2. Ознайомлення і вибір курсів та вебінарів для самоосвіти на тиждень. 3. Онлайн спілкування з батьками і учнями. 4. Розміщення текстів для читання та завдань на канікули на сайті школи та в чаті класу у Вайбер. |
1. Курс «Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?» (Прометеус). 2. Вебінар «STEAM- та арт-інструменти для підтримки психічного та фізичного здоров’я під час карантину» (НаУрок). 3. Вебінар «Інтерактивний урок: ресурси для створення дидактиних онлайн-ігор та роздаткового матеріалу». (НаУрок). |
14.04 |
Вівторок |
1. Реєстрація учнів для участі у дистанційній олімпіаді «Всеосвіта Весна-2020» (предмет: українська мова). 2. Робота над розділом 1 курсу «Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?» 3. Перегляд вебінару «STEAM- та арт-інструменти для підтримки психічного та фізичного здоров’я під час карантину» |
|
15.04 |
Середа |
1. Онлайн роз’яснення для батьків та учнів про правила та терміни участі у дистанційній олімпіаді з української мови. 2. Робота над розділами 2-3 курсу «Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?» |
|
16.04 |
Четвер |
1. Челендж для учнів «Проводимо карантин з користю» (фото у чаті класу, на сторінці школи в соціальних мережах з хештегом #КарантинЗКористю). 2. Робота над розділом 4 курсу «Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?» 3. Онлайн консультація для батьків «Фізичне та психічне здоров’я учнів та батьків під час карантину». |
|
17.04 |
П’ятниця |
1. Складання фінального іспиту курсу «Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?». 2. Ознайомлення з результатами учнів класу у дистанційній олімпіаді з української мови. 2. Перегляд вебінару «Інтерактивний урок: ресурси для створення дидактичних онлайн-ігор та роздаткового матеріалу». |
|
21.04 |
Вівторок |
1. Робота з документацією (календарно-тематичне планування). 2. Ознайомлення і вибір вебінарів для самоосвіти на тиждень. 3. Розробка дистанційних уроків, презентацій, підбір матеріалів та завдань за розкладом уроків на 21.04.2020 року. 4. Розміщення уроків та завдань на сайті школи та в чаті класу у Вайбер. 5. Онлайн спілкування з учнями та батьками. |
1. Вебінар «Модель учнівського самоврядування для дітей молодшого шкільного віку». (Всеосвіта). 2. «Організація навчання та дозвілля під час карантину». (Всеосвіта). |
22.04 |
Середа |
|
|
23.04 |
Четвер |
|
|
24.04 |
П’ятниця |
|
|