Індивідуальний план роботи вчительки початкових класів Глушко Віри Іванівни на період карантину

Про матеріал
Потижневе планування роботи на період з 13 березня до 24 квітня. Індивідуальний план серед іншого включає роботу з учнями з особливими освітніми потребами, роботу з батьками.
Перегляд файлу

Індивідуальний потижневий план роботи

вчительки початкових класів

Глушко Віри Іванівни

під час карантину

(13.03.2020 – 24.04.2020)

 

з/п

Дата

Зміст роботи

1

12-13.03

 

16-20.03

  1. Участь в організаційній нараді.
  2. Корекція календарно-тематичного планування.
  3. Онлайн консультація для батьків (дистанційне навчання: нормативні документи,  поради щодо його організації в умовах карантину).
  4. Розробка  завдань для учнів на період карантину.
  5. Складання плану роботи з учнями та батьками на період карантину.
  6. Упорядкування плану роботи для розміщення на сайті закладу.
  7. Розміщення завдань для учнів (соціальна мережа Viber, електронна освітня платформа «МійКлас»).
  8. Самоосвіта. Навики організації онлайн освіти. https://osnova.d-academy.com.ua/stante-majstrom-dystanczijnogo navchannya/?fbclid=IwAR04PurjVXBr1TkxVm9G5me27DDa2xyDMVh3KKRuHcSFZieVjn3Ql5-dpmw

2

23-27.03

  1. Самоосвіта.
  • Навики організації онлайн освіти. https://osnova.d-academy.com.ua/stante-majstrom-dystanczijnogo navchannya/?fbclid=IwAR04PurjVXBr1TkxVm9G5me27DDa2xyDMVh3KKRuHcSFZieVjn3Ql5-dpmw
  • Перегляд вебінару «Проєктна діяльність в умовах дистанційного навчання та карантину» («Всеосвіта»).
  • Розробка та  підбір матеріалів для дистанційного навчання школярів з використанням різних ресурсів.
  • Вибір найдієвіших методів дистанційного навчання, опанування новими інструментами співпраці з учнями.
  1. Розробка рекомендацій батькам і учням «Канікули на карантині»

2

30.03.-03.04

  1. Розміщення щоденних завдань для учнів (соціальна мережа Viber, електронна освітня платформа «МійКлас»).
  2. Голосові повідомлення, відео та онлайн консультації через соціальні мережі та електронні пошти для опанування школярами нового матеріалу.
  3. Онлайн консультації для батьків.
  4. Перевірка учнівських завдань. Корекція.
  5. Розробка завдань на наступні уроки.
  6. Індивідуальні консультації учнів з ООП.
  7. Участь у вебінарі онлайн https://naurok.com.ua/webinar/organizaciya-distanciynogo-navchannya-u-krizovih-umovah-za-rezultatami-1-go-tizhnya
  8. Виховна робота. Перегляд вебінарів «Життя і навчання під час карантину. Практичні поради психолога» («Освіторія»). https://www.youtube.com/watch?v=3qA3qV7mj-c

3

06.-10.04

  1. Розміщення щоденних завдань для учнів (соціальна мережа Viber, електронна освітня платформа «МійКлас»).
  2. Голосові повідомлення, відео та онлайн консультації через соціальні мережі та електронні пошти для опанування школярами нового матеріалу.
  3. Онлайн консультації для батьків.
  4. Перевірка учнівських завдань. Корекція.
  5. Розробка завдань на наступні уроки.
  6. Розробка і розміщення тестових завдань для офлайн і онлайн виконання. Підготовка до перевірних робіт.
  7. Індивідуальні консультації учнів з ООП.
  8. Робота з батьками. Перегляд вебінару https://naurok.com.ua/webinar/praktichniy-keys-vprovadzhennya-metodiv-kritichnogo-mislennya-hto-scho-chomu

 

4

13-17.04

  1. Розміщення щоденних завдань для учнів (соціальна мережа Viber, електронна освітня платформа «МійКлас»).
  2. Голосові повідомлення, відео та онлайн консультації через соціальні мережі та електронні пошти для опанування школярами нового матеріалу.
  3. Розробка і розміщення тестових завдань для офлайн і онлайн виконання.
  4. Перевірка учнівських завдань. Корекція.
  5. Онлайн консультації для батьків.
  6. Організація челенджа для дітей і батьків «Великдень на карантині» у закритих групах соціальних мереж.
  7. Розробка завдань на наступні уроки.
  8. Індивідуальні консультації учнів з ООП.
  9. Виховна робота. Карантин – це не канікули. Поради від МОЗ https://www.facebook.com/moz.ukr/videos/213600209957944/?v=213600209957944

 

5

20-24.04

  1. Розміщення щоденних завдань для учнів (соціальна мережа Viber, електронна освітня платформа «МійКлас»).
  2. Голосові повідомлення, відео та онлайн консультації через соціальні мережі та електронні пошти для опанування школярами нового матеріалу.
  3. Розробка і розміщення тестових завдань для офлайн і онлайн виконання.
  4. Перевірка учнівських завдань. Корекція.
  5. Онлайн консультації для батьків.
  6. Розробка перевірних робіт.
  7. Індивідуальні консультації учнів з ООП.
  8. Поради для батьків https://www.youtube.com/watch?v=0ae106ga5Xc

 

 

Канікули «на карантині»

Добірка: для учнів з особливими освітніми потребами; корисні поради; для сімейного перегляду

1. Цікаві завдання

 

2.Для розвитку пам’яті

«Що таке віруси?» https://www.youtube.com/watch?v=1g_Dlk4H7iQ

https://www.youtube.com/watch?v=PIfHnaTQFjc

.https://www.youtube.com/watch?v=46GRicp0nWI , https://www.youtube.com/watch?v=1FIkKyqO0YE

https://www.youtube.com/watch?v=X_t2fGl-7qohttps://www.youtube.com/watch?v=7RSmReYh0NI

.https://www.youtube.com/watch?v=IQxn5BA8Ex0

https://www.youtube.com/watch?v=rHqyikvpKTY

https://www.youtube.com/watch?v=5NHTD2lDi6g

https://www.youtube.com/watch?v=W0GH6L_MdNM

https://www.youtube.com/watch?v=Db7KQA0B2oc

https://www.youtube.com/watch?v=tqy9yMiLkQs

https://www.youtube.com/watch?v=4IAB2bkqLQs

https://www.youtube.com/watch?v=hNE48-bAuwU

 

docx
Додано
5 квітня 2020
Переглядів
977
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку