Індивідуальний план роботи
вчителя географії
Рахівської ЗОШ І – ІІІ ступенів №4 Маріонди Галини Павлівни
під час карантину
(12.03.2020 – 10.04.2020)
№ з/п |
Дата |
Зміст організаційно-методичної роботи |
1 |
12.03. 2020 |
1. Участь у педагогічній нараді 2. Ознайомлення з новими нормативними документами (постанова «Про запобігання поширенню на території України коронавіру COVID – 19») 3. Інформування батьків та учнів про призупинення навчального процесу, відповідно до наказу відділу освіти (телефон, Viber) |
2 |
13.03. 2020 |
1. Консультація учнів (батьків) про початок дистанційного навчання учнів та методи його впровадження 2. Допомога учням в створенні індивідуальних груп в соціальній мережі Instagram та мобільних додатках (Vider) 3. Робота з власним блогом. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання 4. Складання індивідуального плану роботи під час карантину |
3 |
16.03. 2020
16.03-03-04 |
1. Корекція календарно-тематичного планування 2. Розробка завдань для дистанційного навчання (7 – 8 класів) 3. Створення тестів онлайн для учнів 7 – 8-х класів (український освітній онлайн-портал для вчителів «На Урок») 4. Розміщення завдань з географії для учнів 7-х та 8-х класів https://geography-ych.blogspot.com/2020/03/blog-post_13.html#more 5. Розміщення завдань з географії для учнів 11 класу (підготовка до ЗНО онлайн) https://geography-ych.blogspot.com/search?updated-max=2020-03-20T14:28:00-07:00&max-results=7 6. Координування завдань з навчальних предметів учням 7 – А класу (як класний керівник) |
4 |
17.03. 2020 |
1. Онлайн консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання 2. Підготовка інтерактивних завдань з географії за допомогою інтернет сервісу в освітньому просторі LearningApps.org 3. Створення тестів онлайн для учнів 10 класу ВСЕОСВІТА (спільнота активних освітян) 4. Розміщення завдань географії для учнів 10 класу https://geography-ych.blogspot.com/2020/03/10.html#more 5. Робота зі шкільною документацією |
5 |
18.03. 2020 |
1. Підготовка завдань для дистанційного навчання (учні 9 класу) 2. Розміщення завдань з географії для учнів 9 класу https://geography-ych.blogspot.com/2020/03/9.html#more 3. Онлайн консультації з учнями стосовно дистанційного навчання 4. Дистанційна виховна з учнями 7 – А класу (згідно плану виховної роботи класного керівника) |
6 |
19.03. 2020 |
1. Підготовка завдань для дистанційного навчання для учнів 6-х класів 2. Створення тестів онлайн для учнів 6-х класів ВСЕОСВІТА (спільнота активних освітян) 3. Розміщення завдань з географії для учнів 6-х класів https://geography-ych.blogspot.com/2020/03/6.html#more 4. Індивідуальні консультації для учнів 6-х класів, які потребують допомоги під час навчання дистанційно |
7 |
20.03. 2020 |
1. Підготовка завдань для дистанційного навчання для учнів 7-х класів 2. Створення тестів онлайн для учнів 7-х класів ВСЕОСВІТА (спільнота активних освітян) 3. Створення географічних завдань для учнів 7-х класі «Географічний крос» 4. Перегляд та відбір відеоуроків для учнів 7-х класів 5. Розміщення завдань з географії для учнів 7-х класів https://geography-ych.blogspot.com/2020/03/7.html#more 6. Індивідуальна консультація з учнями 11 класу - підготовка до ЗНО |
8 |
23.03. 2020 |
1. Опрацювання інструкції МОН «Щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти під час карантину» 2. Вебінар онлайн на порталі ВСЕОСВІТА «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» 3. Робота з платформою be SMART |
9 |
24.03. 2020 |
1. Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо перенесення термінів проведення пробного та основної сесії ЗНО. 2. Підготовка та створення інтерактивних завдань з географії за допомогою інтернет сервісу в освітньому просторі для учнів 8-х класів (LearningApps.org) |
10 |
25.03. 2020 |
1. Вебінар «Використання сервісу ZOOM для проведення дистанційних занять» (український освітній онлайн-портал для вчителів «На Урок») 2. Підготовка та створення інтерактивних завдань з географії за допомогою інтернет сервісу в освітньому просторі для учнів 6-х класів (LearningApps.org) 3. Індивідуальна консультація з батьками стосовно питань, які виникли в процесі дистанційного навчання |
11 |
26.03. 2020 |
1. Онлайн-конференція за участі т.в.о. міністра МОН Любомири Мандзій «Про закінчення навчального року, роботу шкіл в період карантину та проведення ЗНО і вступної кампанії у 2020 році» 2. Віртуальна онлайн-педрада «Як стати гуру в дистанційному навчанні:10 практичних порад» (Видавництво «Ранок») 3. Перевірка учнівських робіт виконаних дистанційно |
12 |
27.03. 2020 |
1.Курс підвищення кваліфікації «Інтернет-ресурси для опитування і тестування» (ВСЕОСВІТА) 2. Підготовка завдань для дистанційного навчання 3. Робота з власним блогом 4. Консультація батьків та учнів стосовно дистанційного навчання (VIBER, Instagram) |
13 |
30.03. 2020 |
1.Розміщення завдань для учнів 6-х класів Географічний крос (робота в зошиті) Інтерактивна карта «Знайди елементи Світового океану» https://geography-ych.blogspot.com/2020/03/9_23.html#more 2. Розміщення завдань для учнів 8-х класів Підготовка та вибір відео відповідно до теми Географічна гра «Так чи ні» (робота в зошиті) Робота з інтерактивною картою Географічний онлайн-тест https://geography-ych.blogspot.com/2020/03/8_26.html#more 3. Вебінар «Онлайн-тести «На Урок» для дистанційної роботи» (український освітній онлайн-портал для вчителів «На Урок») |
14 |
31.03. 2020 |
1.Розміщення завдань для учнів 10 класу Перегляд та відбір відео Географічна вікторина (робота в зошиті письмово) Інтерактивна карта «Країни та столиці регіону Америка» https://geography-ych.blogspot.com/2020/03/10_22.html#more 2. Розміщення завдань для учнів 9 класу Підготовка та вибір відео
Традиційні страви України |
15 |
01.04. 2020 |
1.Розміщення завдань для учнів 7-х класу Перегляд та відбір відео Практична робота 11 «Визначення типів клімату в межах помірного кліматичного поясу Євразії за допомогою кліматичних діаграм» https://geography-ych.blogspot.com/2020/03/7_28.html#more 2. Розміщення завдань для учнів 11 класу на власному блозі Українська держава і територія держави Україна Робота з підручником Перегляд відео Створення онлайн-тестів Індивідуальна консультація з учнями 11 класу стосовно підготовки до ЗНО 3. Вебінар «Забезпечення безперервного навчання під час карантину за допомогою Онлайн-олімпіада» (ВСЕОСВІТА) 4. Дистанційна виховна з учнями 7 – А класу (згідно плану виховної роботи класного керівника) |
16 |
02.03. 2020 |
1.Розміщення завдань для учнів 6-х класів на власному блозі Перегляд відео Інтерактивна карта «Я знаю річки світу» Географічна гра «Вгадай хто Я» (робота з контурною картою) 2. Розміщення завдань для учнів 8-х класів на власному блозі Перегляд відео Робота з підручником Дослідження Які зміни природи вашої місцевості відбулися під впливом діяльності людини? Робота з картою «Геоекологічна ситуація України» ст. 223 підручник 3. Індивідуальна консультація з учнями в процесі дистанційного навчання |
17 |
03.03 |
1.Розміщення завдань для учнів 7-х класів на власному блозі Перегляд відео Географічна гра «Клімат Євразії» Інтерактивна карта «Річки та озера Євразії» Онлайн-тестування (перевірка вивченого) 2. Розміщення завдань для учнів 10 класу на власному блозі Перегляд відео Робота в зошиті Гра «Вірю – не вірю» Дослідження (за вибором) 1)Форми територіальної організації новітніх видів промислового виробництва у США 2)Економічна взаємодія вздовж державного кордону між Мексикою та США 3. Індивідуальна консультація з учнями в процесі дистанційного навчання |
18 |
06.04. 2020
06.04-10.04
|
1.Інформування учнів про трансляцію уроків по телебаченню (час проведення, розклад) 2.Створення тестів онлайн на платформі Classtime для учнів 7-х «Річки та озера Євразії» 3. Створення тестів онлайн на платформі Classtime для учнів 8-х «Чорне та Азовське моря» 4. Створення інтерактивної карти в інтернет сервісі LearningApps.org для учнів 7-х та 8-х класів 5. Розміщення завдань для учнів 10 та 6-х класів на власному блозі http://geography-ych.blogspot.com 6. Онлайн-консультація з учнями (питання, що виникають під час дистанційного навчання) 7. Знайомство з програмою ZOOM. Реєстрація. Планування пробної конференції з учнями. 8. Координування завдань з навчальних предметів учням 7 – А класу (як класний керівник) |
19 |
07.04 2020 |
1.Створення тестів онлайн на платформі Classtime для учнів 11-х відповідно до програми ЗНО-2020 2.Створення тестів на освітній платформі Всеосвіта для учнів 9 класу 3.Розробка завдань, перегляд та відбір відео для учнів 9 та 11 класу 4. Розміщення завдань для учнів 8-х та 7-х класів на власному блозі http://geography-ych.blogspot.com 5. Участь у вебінарі «Математична грамотність. PISA – 2018» (ВСЕОСВІТА) |
20 |
08.04. 2020
|
1.Перегляд та відбір відео для учнів 6-х та 10 класів. 2. Створення інтерактивної карти в інтернет сервісі LearningApps.org для учнів 6-х класів «Річки світу» 3. Розробка уроку для учнів 10 і 6-х класів 4. Розміщення завдань для учнів 9 та 11 класів на власному блозі 5. Онлайн-консультація з учнями (питання, що виникають при дистанційному навчанні) 6. Дистанційна виховна година з учнями 7 – А класу (згідно плану виховної роботи класного керівника) через програму ZOOM |
21 |
09.04 2020 |
1. Онлайн консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання 2.Підготовка інтерактивних завдань з географії за допомогою інтернет сервісу в освітньому просторі LearningApps.org для учнів 7-х класів «Озера Євразії» 3. Перегляд та відбір відео для учнів 7-х класів 4. Розміщення завдань географії для учнів 6-х класу на власному блозі 5. Навчання на платформі Classtime |
22 |
10.04 2020 |
1.Створення тестів на платформі Classtime для учнів 9 класу «Транспортна система» 2. Розміщення завдань для учнів 10 класу на власному блозі 3. Опрацювання результатів онлайн-тестування учнів 4. Онлайн-консультація з учнями (питання, які виникають під час дистанційного навчання) 5. Складання індивідуального плану роботи під час карантину з 13.04 – 17.04. 2020 р |