Індивідуальний план роботи вчителя географії Маріонди Галини під час карантину

Про матеріал
Індивідуальний план роботи вчителя географії Маріонди Галини Павлівни під час карантину (12.03.-10.04.2020 р) План роботи з географії для роботи з учнями 6-11 класів на період карантину
Перегляд файлу

 

 

Індивідуальний план роботи

вчителя географії

Рахівської ЗОШ І – ІІІ ступенів №4 Маріонди Галини Павлівни

 під час карантину

(12.03.2020 – 10.04.2020)

 

 

 

№ з/п

Дата

Зміст організаційно-методичної роботи

1

12.03.

2020

1. Участь у педагогічній нараді

2. Ознайомлення з новими нормативними документами (постанова «Про запобігання поширенню на території України коронавіру COVID – 19»)

3. Інформування батьків та учнів про призупинення навчального процесу, відповідно до наказу відділу освіти (телефон, Viber)

2

13.03.

2020

1. Консультація  учнів (батьків) про початок дистанційного навчання учнів та методи його впровадження

2. Допомога учням в створенні індивідуальних груп в соціальній мережі Instagram та мобільних додатках (Vider)

3. Робота з власним блогом. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання

4. Складання індивідуального плану роботи під час карантину

3

16.03.

2020

 

 

 

 

 

 

 

 

16.03-03-04

1. Корекція календарно-тематичного планування

2. Розробка  завдань для дистанційного навчання (7 – 8 класів)

3. Створення тестів онлайн для учнів 7 – 8-х класів (український освітній онлайн-портал для вчителів «На Урок»)

4. Розміщення завдань з географії для учнів 7-х та 8-х класів

https://geography-ych.blogspot.com/2020/03/blog-post_13.html#more

5. Розміщення завдань з географії для учнів 11 класу (підготовка до ЗНО онлайн)

https://geography-ych.blogspot.com/search?updated-max=2020-03-20T14:28:00-07:00&max-results=7

6. Координування завдань з навчальних предметів учням 7 – А класу

 (як класний керівник)

4

17.03.

2020

1. Онлайн консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання

2. Підготовка інтерактивних завдань з географії за допомогою інтернет сервісу в освітньому просторі LearningApps.org

3. Створення тестів онлайн для учнів 10 класу

ВСЕОСВІТА (спільнота активних освітян)

4. Розміщення завдань географії для учнів 10 класу

https://geography-ych.blogspot.com/2020/03/10.html#more

5. Робота зі шкільною документацією

5

18.03.

2020

1. Підготовка завдань для дистанційного навчання  (учні 9 класу)

2. Розміщення завдань з географії для учнів 9 класу

https://geography-ych.blogspot.com/2020/03/9.html#more

3. Онлайн консультації з учнями стосовно дистанційного навчання

4. Дистанційна виховна з учнями 7 – А класу (згідно плану виховної роботи класного керівника)

6

19.03.

2020

1. Підготовка завдань для дистанційного навчання для учнів 6-х класів

2. Створення тестів онлайн для учнів 6-х класів

ВСЕОСВІТА (спільнота активних освітян)

3. Розміщення завдань з географії для учнів 6-х класів

https://geography-ych.blogspot.com/2020/03/6.html#more

4. Індивідуальні консультації для учнів 6-х класів, які потребують допомоги під час навчання дистанційно

7

20.03.

2020

1. Підготовка завдань для дистанційного навчання для учнів 7-х класів

2. Створення тестів онлайн для учнів 7-х класів

ВСЕОСВІТА (спільнота активних освітян)

3. Створення географічних завдань для учнів 7-х класі «Географічний крос»

4. Перегляд та відбір відеоуроків  для учнів 7-х класів

5. Розміщення завдань з географії для учнів 7-х класів

https://geography-ych.blogspot.com/2020/03/7.html#more

6. Індивідуальна консультація з учнями 11 класу - підготовка до ЗНО

8

23.03.

2020

1. Опрацювання інструкції МОН «Щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти під час карантину»

2. Вебінар онлайн на порталі ВСЕОСВІТА «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину»

3. Робота з платформою be SMART

9

24.03.

2020

1. Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо перенесення термінів проведення пробного та основної сесії ЗНО.

2. Підготовка та створення інтерактивних завдань з географії за допомогою інтернет сервісу в освітньому просторі  для учнів 8-х класів (LearningApps.org)

10

25.03.

2020

1. Вебінар «Використання сервісу ZOOM для проведення дистанційних занять» (український освітній онлайн-портал для вчителів «На Урок»)

2. Підготовка та створення інтерактивних завдань з географії за допомогою інтернет сервісу в освітньому просторі  для учнів 6-х класів (LearningApps.org)

3. Індивідуальна консультація з батьками стосовно питань, які виникли в процесі дистанційного навчання

11

26.03.

2020

1. Онлайн-конференція за участі т.в.о. міністра МОН Любомири Мандзій «Про закінчення навчального року, роботу шкіл в період карантину та проведення ЗНО і вступної кампанії у 2020 році»

2. Віртуальна онлайн-педрада «Як стати гуру в дистанційному навчанні:10 практичних порад» (Видавництво «Ранок»)

3. Перевірка учнівських робіт виконаних дистанційно

12

27.03.

2020

1.Курс підвищення кваліфікації «Інтернет-ресурси для опитування і тестування» (ВСЕОСВІТА)

2. Підготовка завдань для дистанційного навчання

3. Робота з власним блогом

4. Консультація батьків та учнів стосовно дистанційного навчання (VIBER, Instagram)

13

30.03.

2020

1.Розміщення завдань для учнів 6-х класів

 Географічний крос (робота в зошиті)

Інтерактивна карта «Знайди елементи Світового океану» https://geography-ych.blogspot.com/2020/03/9_23.html#more

2. Розміщення завдань для учнів 8-х класів

Підготовка та вибір відео відповідно до теми

Географічна гра «Так чи ні» (робота в зошиті)

Робота з інтерактивною картою

Географічний онлайн-тест

https://geography-ych.blogspot.com/2020/03/8_26.html#more

3. Вебінар «Онлайн-тести «На Урок» для дистанційної роботи» (український освітній онлайн-портал для вчителів «На Урок»)

14

31.03.

2020

1.Розміщення завдань для учнів 10 класу

Перегляд  та відбір відео

Географічна вікторина (робота в зошиті письмово)

Інтерактивна карта «Країни та столиці регіону Америка»

https://geography-ych.blogspot.com/2020/03/10_22.html#more

2. Розміщення завдань для учнів 9 класу

Підготовка та вибір відео

Традиційні страви України
Цікаві відомості про страви Угорщини 
Страви Польщі
Дослідження на тему "Традиційні продукти харчування в Україні та країнах-сусідах"

https://geography-ych.blogspot.com/2020/03/9_27.html#more

15

01.04.

2020

1.Розміщення завдань для учнів 7-х класу

Перегляд  та відбір відео

Практична робота 11 «Визначення типів клімату в межах помірного кліматичного поясу Євразії за допомогою кліматичних діаграм»

https://geography-ych.blogspot.com/2020/03/7_28.html#more

2. Розміщення завдань для учнів 11 класу на власному блозі

Українська держава і територія держави Україна

Робота з підручником

Перегляд відео

Створення онлайн-тестів

Індивідуальна консультація з учнями 11 класу стосовно підготовки до ЗНО

3. Вебінар «Забезпечення безперервного навчання під час карантину за допомогою Онлайн-олімпіада» (ВСЕОСВІТА)

4. Дистанційна виховна з учнями 7 – А класу (згідно плану виховної роботи класного керівника)

16

02.03.

2020

1.Розміщення завдань для учнів 6-х класів на власному блозі

Перегляд відео

Інтерактивна карта «Я знаю річки світу»

Географічна гра «Вгадай хто Я» (робота з контурною картою)

2. Розміщення завдань для учнів 8-х класів на власному блозі

Перегляд відео

Робота з підручником

Дослідження

Які зміни природи вашої місцевості відбулися під впливом діяльності людини?

Робота з картою «Геоекологічна ситуація України» ст. 223 підручник

3. Індивідуальна консультація з учнями в процесі дистанційного навчання

17

03.03

1.Розміщення завдань для учнів 7-х класів на власному блозі

Перегляд відео

Географічна гра «Клімат Євразії»

Інтерактивна карта «Річки та озера Євразії»

Онлайн-тестування (перевірка вивченого)

2. Розміщення завдань для учнів 10 класу на власному блозі

Перегляд відео

Робота в зошиті

Гра «Вірю –  не вірю»

Дослідження (за вибором)

1)Форми територіальної організації новітніх видів промислового виробництва у США

2)Економічна взаємодія вздовж державного кордону між Мексикою та США

3. Індивідуальна консультація з учнями в процесі дистанційного навчання

18

06.04.

2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

06.04-10.04

 

1.Інформування учнів про трансляцію уроків по телебаченню (час проведення, розклад)

2.Створення тестів онлайн на платформі Classtime для учнів 7-х «Річки та озера Євразії»

3. Створення тестів  онлайн на платформі Classtime для учнів 8-х «Чорне та Азовське моря»

4. Створення інтерактивної карти в інтернет сервісі LearningApps.org для учнів 7-х та 8-х класів

5. Розміщення завдань для учнів 10 та 6-х класів на власному блозі

http://geography-ych.blogspot.com

6. Онлайн-консультація з учнями (питання, що виникають під час дистанційного навчання)

7. Знайомство з  програмою ZOOM. Реєстрація. Планування пробної конференції з учнями.

8. Координування  завдань з навчальних предметів учням 7 – А класу (як класний керівник)

19

07.04

2020

1.Створення тестів онлайн на платформі Classtime для учнів 11-х відповідно до програми ЗНО-2020

2.Створення тестів на освітній платформі Всеосвіта для учнів 9 класу

3.Розробка завдань, перегляд та відбір відео для учнів 9 та 11 класу

4. Розміщення завдань для учнів 8-х та 7-х класів на власному блозі

http://geography-ych.blogspot.com

5. Участь у вебінарі «Математична грамотність. PISA – 2018» (ВСЕОСВІТА)

20

08.04.

2020

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Перегляд та відбір відео для учнів 6-х та 10 класів.

2. Створення інтерактивної карти в інтернет сервісі LearningApps.org для учнів 6-х класів «Річки світу»

3. Розробка уроку для учнів 10 і 6-х класів

4. Розміщення завдань для учнів 9 та 11 класів на власному блозі

5. Онлайн-консультація з учнями (питання, що виникають при дистанційному навчанні)

6. Дистанційна виховна година з учнями 7 – А класу (згідно плану виховної роботи класного керівника) через програму ZOOM

21

09.04

2020

1. Онлайн консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання

2.Підготовка інтерактивних завдань з географії за допомогою інтернет сервісу в освітньому просторі LearningApps.org для учнів 7-х класів «Озера Євразії»

3. Перегляд та відбір відео для учнів 7-х класів

4. Розміщення завдань географії для учнів 6-х класу на власному блозі

5. Навчання на платформі Classtime

22

10.04

2020

1.Створення тестів на платформі Classtime для учнів 9 класу «Транспортна система»

2. Розміщення завдань для учнів 10 класу на власному  блозі

3. Опрацювання результатів онлайн-тестування учнів

4. Онлайн-консультація з учнями (питання, які виникають під час дистанційного навчання)

5. Складання індивідуального плану роботи під час карантину з 13.04 – 17.04. 2020 р

 

 

docx
Пов’язані теми
Географія, Інші матеріали
Додано
4 квітня 2020
Переглядів
1431
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку