Індивідуальний план роботи вчителя початкових класів Ніколенко Н.О. з 04.05.по 15.05.
№п/п |
Зміст роботи |
Дата |
Час роботи |
1. |
1.Перевірка робіт учнів за 30 квітня. Аналіз щодо їх виконання та рекомендації у вайбер-групі. 2. Корекція календарного плану. Розміщення уроків та творчих завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 04 травня, використання LearningApps.org. 3. Розробка уроків з української мови (читання та мова) , математики, я досліджую світ, фізичної культури для дистанційного навчання на 05 травня, підбір відеоматеріалу, створення онлайн-тестів з математики. Дистанційна діагностичної робота з української мови «Мовна тема. Текст». 4.Самоосвіта. Проходження онлайн-курсу на платформі Edera «Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими потреба-ми». 5. Проходження тестів Віртуальної Педагогічної ради, надісланих за 30 травня. |
04.05
|
8.00-9.00.
9.00-10.00.
10.00-12.00.
12.00-14.00.
14.00-14.30. |
2. |
1. Моніторинг стану захворюваності учнів класу. 2.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 4 травня в умовах дистанційного навчання. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4.Розміщення уроків та завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 5 травня. Діагностика усних обчислень з математики. 5. Розробка уроків з української мови (читання) математики, я досліджую світ ( 2 уроки) для дистанційного навчання на 6 травня підбір відеоматеріалу. 6.Самоосвіта. Проходження онлайн-курсу на платформі Edera «Участь батьків в організації інклюзивного навчання». |
05.05. |
8.00-8.30.
8.30-9.30.
9.30.-10.30.
10.30.-11.00
11.00-13.00.
13.00-15.00 |
3. |
1. Моніторинг стану захворюваності учнів класу. 2.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 5 травня в умовах дистанційного навчання. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4.Розміщення уроків та творчих завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 6 травня, використання LearningApps.org. 5.Проведення дистанційної діагностичної роботи з «Я досліджую світ». 6. Підбір та розміщення цікавого пізнавального матеріалу для дітей у мережі Facebook. 7.Самоосвіта. Проходження онлайн-курсу на платформі Edera «Участь батьків в організації інклюзивного навчання». |
06.05. |
8.00-8.30.
8.30.-9.30.
9.30-10.30.
10.30-11.00. 11.00-11.40.
11.40-12.30.
12.30-15.00. |
4. |
1.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 6 травня в умовах дистанційного навчання. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3.Дистанційна діагностична робота з української мови «Аудіювання». 3.Розміщення уроків та творчих завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 7 травня, використання LearningApps.org. 4. Розробка уроків з української мови, математики, я досліджую світ для дистанційного навчання на 8 травня, підбір відеоматеріалу. 6.Самоосвіта. Участь у Всеукраїнській Віртуальній педраді. 7. Самоосвіта. Участь у вебінарі платформи «Всеосвіта» «Онлайн-тести як інструмент перевірки знань в умовах дистанційного та стаціонарного навчання. Як зробити свої тести надсучасними». |
07.05. |
8.00-9.00.
9.00-10.00.
10.00-10.40.
10.40-11.40.
11.40.-13.00. 14.00-16.00.
18.00-19.00. |
5. |
1.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 7 травня в умовах дистанційного навчання. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3.Розміщення уроків та творчих завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 8 травня, використання LearningApps.org. 4. Розробка уроків з української мови, математики, я досліджую світ, фізичної культури для дистанційного навчання на 12 травня, підбір відеоматеріалу. 5. Підбір та розміщення пізнавального матеріалу до Дня Перемоги для дітей у мережі Facebook та в блозі. 6.Самоосвіта. Проходження дистанційного курсу на платформі Prometheus « Навчаймось вчитись :Потужні розумові інструменти для опанування складних предметів». |
08.05. |
8.00-9.00.
9.00-10.00.
10.00-11.00.
11.00-13.00.
13.00-14.00.
14.00-16.00. |
6. |
1. Ознайомлення з інформацією щодо завершення 2019/2020 навчального року. 2. Індивідуальні консультації для батьків та дітей з приводу самостійного опрацювання завдань під час карантину. 3. Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 8 травня в умовах дистанційного навчання. 4. Розміщення уроків та творчих завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 12 травня, використання LearningApps.org. 5. Розробка уроків з української мови, математики, я досліджую світ, фізичної культури для дистанційного навчання на 13 травня, підбір відеоматеріалу. 6. Підбір та розміщення пізнавального матеріалу до Дня Матері для дітей у мережі Facebook та в блозі. 7. Самоосвіта. Проходження дистанційного курсу на платформі Prometheus « Навчаймось вчитись :Потужні розумові інструменти для опанування складних предметів».
|
12.05. |
8.00.-8.30.
8.30.-9.00.
9.00.-10.00
10.00.-11.00
11.00-13.00.
13.00-14.00
14.00-16.00. |
7. |
1.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 6 травня в умовах дистанційного навчання. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3.Розміщення уроків та творчих завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 7 травня, використання LearningApps.org. 4. Розробка уроків з української мови, математики, я досліджую світ для дистанційного навчання на 8 травня, підбір відеоматеріалу, 5.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах. 6.Розробка завдань та підбір матеріалів для діагностичної перевірки знань школярів з математики . 7. Самоосвіта. Проходження електронного курсу «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе». |
13.05. |
8.00-9.00.
9.00-10.00
10.00-11.00.
11.00-13.00.
13.00-14.00.
14.00-15.00.
15.00-16.00. |
8.
|
1. Ознайомлення з інформацією щодо заповнення класного журналу в умовах дистанційного навчання. 2.Проведення дистанційної діагностичної роботи з математики. 3. Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 13 травня в умовах дистанційного навчання. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3. Розміщення уроків та творчих завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 14 травня, використання LearningApps.org. 4. Розробка уроків з української мови, математики, я досліджую світ, для дистанційного навчання на 15 травня, підбір відеоматеріалу. 6. Підбір та розміщення цікавого пізнавального матеріалу для дітей у мережі Facebook та в блозі. 7. Самоосвіта . Участь у Всеукраїнській Віртуальній педраді. |
14.05 |
8.00-8.30.
8.30-9.10.
9.10-10.00. 10.00-10.30
10.30-11.00.
11.00-13.00.
13.00-14.00.
14.00-16.00. |
9. |
1. Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 14травня в умовах дистанційного навчання. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 3.Розміщення уроків та творчих завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 15 травня, використання LearningApps.org. 4. Розробка уроків з української мови, математики, я досліджую світ для дистанційного навчання на 18 травня, підбір відеоматеріалу. 5. Підбір та розміщення цікавого пізнавального матеріалу для дітей у мережі Facebook та в блозі. 6.Самоосвіта.Перегляд відео «Метод критичного мислення «Шість капелюхів». 7.Проходження дистанційного курсу на платформі Prometheus « Навчаймось вчитись :Потужні розумові інструменти для опанування складних предметів». |
15.05. |
8.00-9.00.
9.00-10.00.
10.00-11.00.
11.00.-13.00.
13.00-14.00.
14.00-14.30.
14.30-16.00. |