Індивідуальний план роботи вчителя Ніколенко Н.О. на період карантину для 2 класу із 04.05. по 15.05.20.

Про матеріал
Індивідуальний план роботи вчителя початкових класів Ніколенко Н.О. на період карантину для 2 класу із 04.05. по 15.05.20.
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи вчителя початкових класів  Ніколенко Н.О. з 04.05.по 15.05.

№п/п

Зміст роботи

Дата

Час роботи

1.

1.Перевірка робіт учнів за 30 квітня. Аналіз щодо їх виконання та рекомендації у вайбер-групі.

2. Корекція календарного плану. Розміщення уроків та  творчих завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 04 травня,  використання LearningApps.org.

3. Розробка уроків з української мови (читання та мова) , математики, я досліджую світ, фізичної культури для дистанційного навчання на 05 травня, підбір відеоматеріалу, створення онлайн-тестів з математики.

Дистанційна діагностичної робота з української мови «Мовна тема. Текст».

4.Самоосвіта. Проходження онлайн-курсу на платформі Edera «Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими потреба-ми».

5. Проходження тестів Віртуальної Педагогічної ради, надісланих за 30 травня.

04.05

 

 

8.00-9.00.

 

9.00-10.00.

 

 

10.00-12.00.

 

 

 

 

12.00-14.00.

 

14.00-14.30.

2.

1. Моніторинг стану захворюваності учнів класу.

2.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 4 травня  в умовах дистанційного навчання.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

4.Розміщення уроків та завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 5 травня. Діагностика усних обчислень з математики.

5. Розробка уроків з української мови (читання) математики, я досліджую світ ( 2 уроки)  для дистанційного навчання на 6 травня підбір відеоматеріалу. 

6.Самоосвіта. Проходження онлайн-курсу на платформі Edera «Участь батьків в організації інклюзивного навчання».

05.05.

8.00-8.30.

 

8.30-9.30.

 

9.30.-10.30.

 

10.30.-11.00

 

11.00-13.00.

 

13.00-15.00

3.

1. Моніторинг стану захворюваності учнів класу.

2.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 5 травня в умовах дистанційного навчання.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

4.Розміщення уроків та  творчих завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 6 травня,  використання LearningApps.org.

5.Проведення дистанційної діагностичної роботи з «Я досліджую світ».

6. Підбір та розміщення цікавого пізнавального матеріалу для дітей у мережі Facebook.

7.Самоосвіта. Проходження онлайн-курсу на платформі Edera «Участь батьків в організації інклюзивного навчання».

06.05.

8.00-8.30.

 

8.30.-9.30.

 

9.30-10.30.

 

10.30-11.00.

11.00-11.40.

 

11.40-12.30.

 

12.30-15.00.

4.

1.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 6 травня в умовах дистанційного навчання.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3.Дистанційна діагностична робота з української мови «Аудіювання».

3.Розміщення уроків та  творчих завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 7 травня,  використання LearningApps.org.

4. Розробка уроків з української мови, математики, я досліджую світ для дистанційного навчання на 8 травня, підбір відеоматеріалу.

6.Самоосвіта. Участь у Всеукраїнській Віртуальній педраді.

7. Самоосвіта. Участь у вебінарі платформи «Всеосвіта» «Онлайн-тести як інструмент перевірки знань в умовах дистанційного та стаціонарного навчання. Як зробити свої тести надсучасними».

07.05.

8.00-9.00.

 

9.00-10.00.

 

10.00-10.40.

 

10.40-11.40.

 

11.40.-13.00.

14.00-16.00.

 

18.00-19.00.

5.

1.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 7 травня в умовах дистанційного навчання.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3.Розміщення уроків та  творчих завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 8 травня,  використання LearningApps.org.

4. Розробка уроків з української мови, математики, я досліджую світ, фізичної культури для дистанційного навчання на 12 травня, підбір відеоматеріалу.

5. Підбір та розміщення пізнавального матеріалу до Дня Перемоги для дітей у мережі Facebook та в блозі.

6.Самоосвіта. Проходження дистанційного курсу на платформі Prometheus « Навчаймось вчитись :Потужні розумові інструменти для опанування складних предметів».

08.05.

8.00-9.00.

 

9.00-10.00.

 

10.00-11.00.

 

11.00-13.00.

 

 

13.00-14.00.

 

14.00-16.00.

6.

1. Ознайомлення  з інформацією щодо завершення 2019/2020 навчального року.

2. Індивідуальні консультації для батьків та дітей з приводу самостійного опрацювання завдань під час карантину.

3. Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 8 травня в умовах дистанційного навчання.

4. Розміщення уроків та  творчих завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 12 травня,  використання LearningApps.org.

5. Розробка уроків з української мови, математики, я досліджую світ, фізичної культури для дистанційного навчання на 13 травня, підбір відеоматеріалу.

6. Підбір та розміщення пізнавального матеріалу до Дня Матері  для дітей у мережі Facebook та в блозі.

7. Самоосвіта. Проходження дистанційного курсу на платформі Prometheus « Навчаймось вчитись :Потужні розумові інструменти для опанування складних предметів».

 

12.05.

8.00.-8.30.

 

8.30.-9.00.

 

9.00.-10.00

 

10.00.-11.00

 

11.00-13.00.

 

 

13.00-14.00

 

 

14.00-16.00.

7.

1.Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 6 травня в умовах дистанційного навчання.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3.Розміщення уроків та  творчих завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 7 травня,  використання LearningApps.org.

4. Розробка уроків з української мови, математики, я досліджую світ для дистанційного навчання на 8 травня, підбір відеоматеріалу,

5.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.

6.Розробка завдань та підбір матеріалів для діагностичної перевірки знань школярів з математики .

7. Самоосвіта. Проходження електронного курсу «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе».

13.05.

8.00-9.00.

 

9.00-10.00

 

10.00-11.00.

 

11.00-13.00.

 

13.00-14.00.

 

14.00-15.00.

 

15.00-16.00.

8.

 

1. Ознайомлення з інформацією щодо заповнення класного журналу в умовах дистанційного навчання.

2.Проведення  дистанційної діагностичної роботи з математики.

3. Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 13 травня в умовах дистанційного навчання.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3. Розміщення уроків та  творчих завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 14 травня,  використання LearningApps.org.

4. Розробка уроків з української мови, математики, я досліджую світ,  для дистанційного навчання на 15 травня, підбір відеоматеріалу.

6. Підбір та розміщення цікавого пізнавального матеріалу   для дітей у мережі Facebook та в блозі.

7. Самоосвіта . Участь у Всеукраїнській Віртуальній педраді.

14.05

8.00-8.30.

 

8.30-9.10.

 

9.10-10.00.

10.00-10.30

 

10.30-11.00.

 

11.00-13.00.

 

13.00-14.00.

 

14.00-16.00.

9.

1. Перевірка, корекція виконаної учнями роботи за 14травня в умовах дистанційного навчання.

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

3.Розміщення уроків та  творчих завдань учням у Google Classroom, у вайбер-групі, в блозі на 15 травня,  використання LearningApps.org.

4. Розробка уроків з української мови, математики, я досліджую світ для дистанційного навчання на 18 травня, підбір відеоматеріалу.

5. Підбір та розміщення цікавого пізнавального матеріалу   для дітей у мережі Facebook та в блозі.

6.Самоосвіта.Перегляд відео «Метод критичного мислення «Шість капелюхів».

7.Проходження дистанційного курсу на платформі Prometheus « Навчаймось вчитись :Потужні розумові інструменти для опанування складних предметів».

15.05.

8.00-9.00.

 

9.00-10.00.

 

10.00-11.00.

 

11.00.-13.00.

 

13.00-14.00.

 

14.00-14.30.

 

14.30-16.00.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Руда Галина Орестівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
30 квітня 2020
Переглядів
749
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку