Індивідуальний план роботи вчителя початкових класів під час карантину

Про матеріал
Індивідуальний план роботи вчителя 4 класу під час карантину на період з 12.03 по 24.03
Перегляд файлу

«Затверджую»

Директор Ренійського НВК

«ЗОШ І ст.- гімназія»

________________В. І. Гулько

 

Індивідуальний план роботи на період карантину

з 12.03.2020 до 24.04.2020

вчителя початкової школи  Ташиної Анастасії Володимирівни

(навантаження 23,5 години)

Дата

                   Зміст роботи

Час роботи

Примітки

1.

12.03.2020

Четвер

1. Проведення години спілкування на тему: «Правила поведінки під час карантину. Профілактика ОРВІ, грипу, коронавірусу. Правила поведінки під час канікул.»

2. Робота зі шкільною документацією.

 

 

 

8:00-8:45

9:00- 13:00

 

2.

13.03.2020

П’ятниця

1. Розробка і розміщення на сайті школи завдань для учнів на період карантину (перегляд відеофайлів).

 

2. Онлайн консультація для батьків (Навчання в дистанційній формі).

 

3. Підбір завдань та відеороликів

відповідно до заданої теми.

8:00-10:00

 

 

 

10:00-12:00

 

12:00-13:00

 

3.

16.03.2020

Понеділок

1. Розробка індивідуального плану роботи вчителя початкової школи  на період карантину.

 

2. Упорядкування папки самоосвіти.

 

3. Розміщення завдань для учнів 34-А класу (соціальна мережа Viber)

 

4. Індивідуальні консультації для учнів і батьків 4-А класу в онлайн-режимі

9:00-11:00

 

 

 

 

11:00-12:00

 

 

12:00-14:00

 

4.

17.03.2020

Вівторок

1. Індивідуальні консультації для  батьків 4-А класу в онлайн-режимі та розміщення власних відео-уроків для учнів 4-А класу (соціальна мережа Viber)

 

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання на дистанційній формі.

 

3. Розробка тестів з української мови.

 

4. Опрацювання фахової літератури

9:00- 11:00

 

 

 

 

 

 

11:00-12:00

 

 

 

12:00-13:00

 

 

13:00-14:00

 

5.

18.03.2020

Середа

1. Розміщення відео-лекцій для учнів 4-А класу (соціальна мережа Viber)

 

2. Підбір цікавих відео-посилать для загального розвитку учнів. (мережа Ютуб)

 

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

4. Розробка тестів для 4 класу з природознавства.

9:00-11:00

 

 

 

 

11:00-12:00

 

 

 

12:00-13:00

 

 

13:00-14:00

 

6.

19.03.2020

Четвер

1. Розміщення завдань та відео-уроків для учнів 4-А класу (соціальна мережа Viber) . Індивідуальні консультації.

 

2. Реєстрація на EDERA_OSVITORIA_LENOVO для проходження курсу «Бери і роби».

 

3. Опрацювання інструкції з користування платформою.

Як отримати максимум від онлайн-курсу.

 

4. Упорядкування папки класного керівника.

9:00-11:00

 

 

 

 

 

 

11:00-13:00

 

 

 

 

 

 

13:00-14:00

 

7.

20.03.2020

П’ятниця

 

1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання на дистанційній формі.

 

2. Корекція виховного плану на ІІ семестр.

 

3.Перегляд вебінару «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради»

 

4. Складання плану роботи на період весняних канікул.

 

 

 

9:00-10:00

 

 

 

10:00-11:00

 

 

 

11:00-13:00

 

 

13:00-14:00

 

8.

23.03.2020

Понеділок

1.Опрацювання матеріалів для роботи з майбутніми першокласниками.

 

2. Добірка матеріалу до батьківських зборів

9:00-11:00

 

 

 

11:00-14:00

 

9.

24.03.2020

Вівторок

1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.

 

2. Робота зі шкільною документацією.

9:00-12:00

 

 

 

 

 

12:00-14:00

 

10.

25.03.2020

Середа

1. Систематизація та упорядкування дидактичного матеріалу у комп’ютерному форматі.

 

2.  Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів»

9:00-12:00

 

 

 

 

 

12:00-14:00

 

11.

26.03.2020

Четвер

1.Реєстрація на сайті https://prometheus.org.ua/ для подальшого проходження онлайн курсів. Підбір цікавих курсів.

 

2. Реєстрація на курси: «Медіаграмотність для освітян»

«Освітні інструменти критичного мислення»

«Впровадження інновацій в школах»

«Наука про навчання:шо має знати кожен вчитель?»

 

3. Початок перегляду курсу «Освітні інструменти критичного мислення» https://edx.prometheus.org.ua/courses/course-v1:Prometheus+CTFT102+2018_T3/info

9:00-10:00

 

 

 

 

 

10:00-11:00

 

 

 

 

 

 

 

 

11:00-14:00

 

12.

27.03.2020

П’ятниця

1. Продовження та завершення перегляду курсу «Освітні інструменти критичного мислення»

 

2. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі. Розміщення на сайті школи завдань на наступний тиждень.

 

3. Підготовка конспектів уроків

9:00-12:00

 

 

 

 

12:00-13:00

 

 

 

 

13:00-14:00

 

13.

30.03.2020

Понеділок

1. Розміщення завдань та відео-уроків для учнів 4-А класу (соціальна мережа Viber) . Індивідуальні консультації. Запис власних відео-уроків.

 

2. Перевірка, оцінювання та коментування надісланих раніше перевірних робіт учнів через мережу Viber.

 

3. Перегляд  вебінару «Компетентнісні завдання з розвитку мовлення в початковій школі».

https://www.youtube.com/watch?v=NL4lohCfZCw

9:00- 11:00

 

 

 

 

11:00-13:00

 

 

 

 

13:00-14:00

 

14.

31.03.2020

Вівторок

1. Підбір та створення для кабінету дидактичних матеріалів та наочності.

 

2. Підбір текстів для читання учнями з батьками.

 

3. Індивідуальні консультації для учнів та батьків, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

 

 

3. Підбір цікавих завдань для учнів 4 класів в умовах навчання дистанційної форми для загального розвитку.

 

4. Початок проходження курсів на сайті https://prometheus.org.ua/ на тему: «Впровадження інновацій в школах» https://edx.prometheus.org.ua/courses/course-v1:MIT+LIIS101+2018_T3/info

9:00-10:00

 

 

10:00-11:00

 

 

11:00-12:00

 

 

 

 

 

12:00-13:00

 

 

 

13:00-14:00

 

15.

01.04.2020

Середа

1. Розміщення та пояснення онлайн завдань для учнів 4-А класу

(соціальна мережа Viber)

 

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

3.Перегляд вебінару «Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів»

 

4. Продовження проходження курсів на сайті https://prometheus.org.ua/ на тему: «Впровадження інновацій в школах» https://edx.prometheus.org.ua/courses/course-v1:MIT+LIIS101+2018_T3/info

9:00-10:00

 

 

 

10:00-11:00

 

 

 

11:00-13:00

 

 

13:00-14:00

 

16.

02.04.2020

Четвер

1. Розміщення та пояснення завдань для учнів 4-А класу (соціальна мережа Viber).

 

2. Розробка дидактичних матеріалів з математики.

 

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

4. Перевірка учнівських тестових завдань.

 

5. Продовження проходження курсів на сайті https://prometheus.org.ua/ на тему: «Впровадження інновацій в школах» https://edx.prometheus.org.ua/courses/course-v1:MIT+LIIS101+2018_T3/info

9:00-10:00

 

 

10:00-11:00

 

 

11:00-12:00

 

 

 

11:00-13:00

 

13:00-14:00

 

17.

03.04.2020

П’ятниця

1. Робота з методичною літературою.

 

2. Розробка матеріалів для уроків української мови.

 

3. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.

 

4. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі. Розміщення на сайті школи завдань на наступний тиждень.

9:00-10:00

 

10:00-11:00

 

 

11:00-13:00

 

 

13:00-14:00

 

18.

06.04.2020

Понеділок

1. Розміщення завдань для учнів

(соціальна мережа Viber). Запис власних відео-уроків.

 

2. Індивідуальні онлайн-консультації .

 

3. Підбір і розробка завдань для

перевірки учнів засвоєного матеріалу.

 

4. Проходження дистанційного курсу на платформі EdEra «Бери й роби» .

(отримання сертифікату) https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EdEra_Osvitoria_Lenovo+BR101+2019/info

9:00-10:00

 

 

 

10:00-11:00

 

11:00-12:00

 

 

12:00-14:00

 

19.

07.04.2020

Вівторок

1. Опрацювати новинок методичної літератури.

 

2. Онлайн-тренінгу для батьків «Створення комфортного психологічного стану в родині під час карантину».

 

3. Розробка завдань та підбір відеороликів відповідно до навчального плану.

9:00-10:00

 

 

10:00-12:00

 

 

 

12:00-14:00

 

20.

08.04.2020

Середа

1. Розробка матеріалів для уроків образотворчого мистецтва в 5-7 класах.

 

2. Індивідуальні онлайн-консультації.

 

3. Проходження 6-годинного курсу «Цифрові навички для вчителя» на Національній онлайн - платформі з цифрової грамотності. https://osvita.diia.gov.ua/courses/serial-iz-tsyfrovoi-hramotnosti-dlia-vchyteliv

9:00-10:00

 

 

10:00-11:00

 

З 11:00

 

21.

09.04.2020

Четвер

1. Розміщення та пояснення завдань для учнів 4-А класу (соціальна мережа Viber)

 

2. Створювання онлайн-тестів

для контролю знань і залучення учнів до активної роботи.

 

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

4. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів, проходження онлайн-курсів.( https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EDERA_OSCE+HRE101+2019/info «Права людини в освітньому просторі»)

9:00-10:00

 

 

10:00-11:00

 

 

 

11:00-12:00

 

 

 

12:00-14:00

 

22.

10.04.2020

П’ятниця

1. Розміщення та пояснення завдань, відео-лекцій для учнів 4-А класу (соціальна мережа Viber)

 

2. Індивідуальні консультації для  батьків 4-А класу в онлайн-режимі.

 

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

4.Підбір, розробка та підготовка завдань на наступний тиждень, розміщення завдань на сайті школи.

9:00-10:00

 

 

 

10:00-11:00

 

 

11:00-12:00

 

 

 

12:00-14:00

 

23.

13.04.2020

Понеділок

1. Розміщення завдань для учнів 4-А класу (соціальна мережа Viber). Запис власних відео-уроків.

 

2. Індивідуальні консультації для  батьків 4-А класу в онлайн-режимі.

 

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

4. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів, проходження обраних онлайн-курсів. .( https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EDERA_OSCE+HRE101+2019/info «Права людини в освітньому просторі»)

9:00-10:00

 

 

 

10:00-11:00

 

 

11:00-12:00

 

 

 

12:00-14:00

 

24.

14.04.2020

Вівторок

1. Перегляд, опрацювання та розробка дидактичних матеріалів для роботи в 1 класі НУШ.

 

2. Залучати учнів до участі у конкурсі «Всеосвіта. Весна 2020»

 

3. Індивідуальні консультації для  батьків 4_А класу в онлайн-режимі.

 

4. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів, проходження обраних онлайн-курсів. (https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EdEra_Osvitoria_Lenovo+BR101+2019/info EDERA-SMARTOSVITA « Участь батьків у організації інклюзивного навчання»)

9:00-10:00

 

 

 

10:00-11:00

 

 

11:00-12:00

 

 

 

12:00-14:00

 

25.

15.04.2020

Середа

1. Розміщення завдань для учнів 4-А класу (соціальна мережа Viber)

 

2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.

 

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

4. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів, проходження обраних онлайн-курсів. . (https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EdEra_Osvitoria_Lenovo+BR101+2019/info EDERA-SMARTOSVITA « Участь батьків у організації інклюзивного навчання»)

 

9:00-10:00

 

 

 

10:00-11:00

 

 

 

11:00-12:00

 

 

 

12:00-14:00

 

26.

16.04.2020

Четвер

1. Опрацювання корисних посилань для дистанційного навчання у 4 класі. Запис власних відео-уроків.

 

2. Розміщення завдань для учнів 4-А класу (соціальна мережа Viber)

 

3. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі.

 

4. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів, проходження обраних онлайн-курсів. («Медіаграмотність для освітян» https://edx.prometheus.org.ua/courses/course-v1:CZ+MEDIA101+2018_T3/info)

9:00-10:00

 

 

10:00-11:00

 

 

11:00-12:00

 

 

 

12:00-14:00

 

27.

17.04.2020

П’ятниця

1. Розміщення та пояснення завдань, відео-лекцій для учнів 4-А класу (соціальна мережа Viber) . Запис власних відео-уроків.

 

2. Індивідуальні консультації для  батьків 4-А класу в онлайн-режимі.

 

3.Підбір, розробка та підготовка завдань на наступний тиждень, розміщення завдань на сайті школи.

 

4. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів, проходження обраних онлайн-курсів. («Медіаграмотність для освітян» https://edx.prometheus.org.ua/courses/course-v1:CZ+MEDIA101+2018_T3/info)

9:00-10:00

 

 

 

10:00-11:00

 

 

 

11:00-12:00

 

 

 

12:00-14:00

 

28.

21.04.2020

Вівторок

1. Опрацювання корисних посилань для дистанційного навчання у 4 класі. Запис власних відео-уроків.

 

2. Розміщення та пояснення завдань та власних відео-уроків для учнів 4-А класу (соціальна мережа Viber)

 

3. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі.

 

4. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів, проходження обраних онлайн-курсів. («Медіаграмотність для освітян» https://edx.prometheus.org.ua/courses/course-v1:CZ+MEDIA101+2018_T3/info)

9:00-10:00

 

 

 

10:00-11:00

 

 

 

 

11:00-12:00

 

 

 

12:00-14:00 

 

29.

22.04.2020

Середа

1. Розміщення завдань для учнів 4-А класу (соціальна мережа Viber)

 

2. Індивідуальні консультації для  батьків 4 класу в онлайн-режимі.

 

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

4. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів на різних освітніх сайтах.

 

9:00-10:00

 

 

 

10:00-11:00

 

 

 

11:00-12:00

 

 

 

12:00-14:00 

 

30.

23.04.2020

Четвер

1. Опрацювати літературу із проблеми «Особливості використання інтерактивних технологій на уроках математики в початковій школі».

 

2. Розміщення завдань для учнів 4-А класу (соціальна мережа Viber)

 

3. Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів на різних освітніх сайтах.

 

9:00-12:00

 

 

 

12:00-13:00

 

 

 

13:00-14:00

 

31.

24.04.2020

П’ятниця

1. Розміщення завдань для учнів 4-А класу (соціальна мережа Viber)

 

2. Індивідуальні консультації для  батьків 4 класу в онлайн-режимі.

 

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання на дистанційній формі.

 

4. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.

 

5. Опрацювання фахової літератури, робота зі шкільною документацією.

9:00-10:00

 

 

 

10:00-11:00

 

 

 

 

11:00-12:00

 

 

 

 

12:00-13:00

 

 

13:00-14:00 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Вандоляк СнІжана Іванівна
    Чудово та правильно викладено матеріал. Дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
8 квітня 2020
Переглядів
1425
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку