Індивідуальний план роботи під час карантину
(06.04.2020 – 24.04.2020)
вчителя початкових класів
Майстровільської ЗОШ І ступеня
Дубчак Оксани Юріївни
Індивідуальний план роботи під час карантину
(06.04.2020 – 24.04.2020)
вчителя початкових класів
Майстровільської ЗОШ І ступеня
Дубчак Оксани Юріївни
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
1 |
06.04. |
1. Розробка і розміщення завдань для учнів на період карантину. 2. Проходження онлайн-курсу «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти» ( Prometheus).(Сертифікат додається). |
2 |
07.04. |
1. Онлайн консультація для батьків та учнів. 2. Перегляд вебінару « Математична грамотність. PISA-2018». (Всеосвіта). 3.Продовжити розробляти та підбирати матеріали для дистанційного навчання школярів. |
3 |
08.04. |
1. Виготовлення дидактичного матеріалу. 2. Перегляд вебінару « Форми та методи подання матеріалу в умовах дистанційного навчання» (Всеосвіта) 3. Розміщення завдань для учнів ( соціальна мережа Viber) |
4 |
09.04. |
1. Добірка цікавої літератури для читання під час карантину. 2. Перевірка робіт учнів . 3. Додавання матеріалу в групу «Майстровільська ЗОШ І ступеня» у соціальній мережі Facebook. |
5 |
10.04 |
1. Добірка та розміщення завдань для учнів (соціальна мережа viber). 2. Онлайн-консультація для батьків, учнів. 3.Опрацювання фахової літератури. |
6 |
13.04 |
1. Індивідуальні консультації з батьками . 2. Продовжити розробляти та підбирати матеріали до тематичної перевірки знань школярів. 3. Розміщення завдань для учнів (соціальна мережа viber). |
7 |
14.04 |
1. Індивідуальні консультації для учнів. 2. Проходження онлайн-курсу «Коронавірусна інфекція: факти проти паніки». (Prometheus). |
8 |
15.04 |
1. Упорядкування дидактичного матеріалу. 2. Підбір текстів для читання учнями з батьками. 3. Проходження онлайн-курсу «Коронавірусна інфекція: факти проти паніки». (Prometheus) (Сертифікат додається). |
9 |
16.04 |
1. Робота над самоосвітою. 2.Аудіоурок у мережі Viber з математики. |
10 |
17.04 |
1. Складання та розміщення завдань для учнів у мережі viber. 2. Перевірка учнівських робіт, надання онлайн-рекомендацій. 3. Перегляд вебінару «Онлайн-тести від «Всеосвіти»- альтернативний інструмент для організації навчання» (Всеосвіта). |
11 |
20.04 |
1. Розміщення завдань для учнів (соціальна мережа Viber). 2. Проходження онлайн-курсу «Заклади освіти в умовах епідемії» |
12 |
21.04 |
1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 2. Підбір завдань для учнів 2 класу в умовах навчання дистанційної форми. 3. Проходження онлайн-курсу «Заклади освіти в умовах епідемії» (Сертифікат додається). |
13 |
22.04 |
1. Розміщення завдань для учнів (соціальна мережа Viber, Facebook) 2. Індивідуальні консультації для учнів в онлайн-режимі. 3. Онлайн - консультації для батьків. (Режим дня учнів в умовах каринтину). 4. Перевірка виконаних учнями завдань. |
14 |
23.04 |
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах. 2. Перевірка учнівських робіт. |
15 |
24.04 |
1. Корекція календарно – тематичного планування. 2. Розміщення завдань для учнів (соціальна мережа Viber, Facebook) 3. Перевірка робіт учнів. Формувальне оцінювання. 4. Самоосвіта. Перегляд блогів вчителів НУШ. |