Індивідуальний план роботи
під час впровадження карантину
(27.04.2020 - 08.05. 2020)
вчителя початкових класів
Дубчак Оксани Юріївни
Індивідуальний план роботи
під час впровадження карантину
(27.04.2020 - 08.05. 2020)
вчителя початкових класів
Дубчак Оксани Юріївни
№ з/п |
Дата |
Зміст роботи |
1. |
27.04.2020 |
1. Онлайн – спілкування з адміністрацією школи протягом карантину. 2. Складання плану-графіка самоосвіти під час впровадження карантину. 3. Онлайн - консультації для батьків (Навчання в дистанційній формі). 4. Індивідуальні консультації для учнів , які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. |
2. |
28.04.2020 |
1. Робота з документацією на освітніх сайтах. Опрацювання рекомендацій щодо дистанційного навчання під час впровадження карантину; інструкцій, методичних рекомендацій, листів та наказів МОН). 2. Онлайн - консультації з вчителями початкових класів «Робота вчителя на період карантину». 3. Складання посильних завдань для учнів (картки, тестові завдання) з використанням інтернет-ресурсів в умовах дистанційного навчання. 4. Розміщення завдань для учнів (соціальна мережа Viber). 5. Онлайн - консультації для батьків щодо виконання завдань для самостійного опрацювання учнями. 6. Індивідуальні консультації для учнів в онлайн-режимі. |
3. |
29.04.2020 |
1. Підбір текстів для читання учнями з батьками під час карантину. 2. Індивідуальні консультації для учнів в онлайн-режимі. 3. Онлайн - консультації для батьків (Режим дня учнів в умовах каринтину). 4. Перевірка виконаних учнями завдань. 5. Проходження онлайн-курсу «Дизайн-мислення в школі» (Prometheus). |
4. |
30.04.2020. |
1. Підбір інтернет – матеріалів, складання посильних завдань для учнів в умовах дистанційного навчання на наступний тиждень (згідно розкладу уроків). 2. Робота над складанням тестів для учнів.Освітній проект «На урок». 3. Індивідуальні консультації для учнів в онлайн-режимі. 4. Онлайн - консультації для батьків учнів (Навчання в дистанційній формі). 5. Проходження онлайн-курсу «Дизайн-мислення в школі» (Prometheus). (Сертифікат додається). |
5. |
04.05.2020 |
1. Підбір інтернет – матеріалів, складання посильних завдань для учнів в умовах дистанційного навчання на наступний тиждень (згідно розкладу уроків). 2. Бесіда – інструктаж з учнями (в телефонному режимі) про запобігання дитячого травматизму та збереження здоров'я під час впровадження карантину. 3. Налагодження роботи учнів (за допомогою батьків) по наданню послуг на освітніх платформах. 4. Індивідуальні консультації для учнів , які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 5. Перевірка виконаних учнями завдань. 6. Надання консультацій батькам в телефонному режимі. 7. Самоосвіта. Перегляд вебінару «Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників. Можливості платформи «Всеосвіта» для дистанційного навчання » (Всеосвіта). 8. Упорядкування папки самоосвіти. |
6. |
05.05.2020 |
1. Онлайн – спілкування з адміністрацією школи протягом карантину. 2. Перегляд інформаційно- методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку здобувачів освіти НУШ». 3. Виготовлення дидактичного матеріалу НУШ. 4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 5. Самоосвіта. Перегляд вебінару «Діагностика психологічної готовності учнів 4-х класів до переходу в середню школу. Онлайн-формат.» (Всеосвіта). |
7. |
06.05.2020 |
1. Робота над складанням тестів для учнів.Освітній проект «На урок». 2. Підбір і розробка завдань для перевірки засвоєння учнями самостійно вивченого матеріалу. 3. Розміщення завдань для учнів (соціальна мережа Viber). 4. Індивідуальні консультації для учнів в онлайн-режимі. 5. Індивідуальні консультації для батьків учнів в онлайн-режимі. 6. Самоосвіта. Проходження онлайн-курсу «Бери й роби» (EDERA) |
8. |
07.05.2020 |
1. Добірка матеріалу для підготовки до батьківських зборів. Перегляд матеріалів на освітніх інтернет-ресурсах. 2. Перевірка виконаних учнями завдань. 3. Надання консультацій батькам в телефонному режимі. 4. Індивідуальні консультації для учнів в онлайн-режимі. 5. Самоосвіта. Перегляд вебінару «Онлайн-тести як інструмент перевірки знань в умовах дистанційного та стаціонарного навчання. Як зробити свої тести надсучасними».(Всеосвіта). |
9. |
08.05.2020 |
1. Підбір інтернет – матеріалів, складання посильних завдань для учнів 2 класу в умовах дистанційного навчання на наступний тиждень (згідно розкладу уроків). 2. Добірка дидактичного матеріалу до уроків. 3. Онлайн - консультації для батьків учнів(Самостійність учнів в умовах каринтину). 4. Індивідуальні консультації для учнів в онлайн-режимі. 5. Самоосвіта. Проходження онлайн-курсу «Бери й роби» (EDERA) (Сертифікат додається). |