«ЗАТВЕРДЖУЮ»
Директор ООЗ «Борівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 ім. Героя Радянського Союзу В.С. Колісника»
__________________О.М. Шевченко
«______» __________________2020
Індивідуальний план роботи
на час призупинення освітнього процесу з 19.10. по 30.10.2020
(навантаження ___26____ кількість годин)
вчителя Підлиманської ЗОШ І-ІІ ступенів – філії ООЗ
«Борівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Борівської районної ради Харківської області
ім.. Героя Радянського Союзу В.С.Колісника»
Шеремет Ольги Іванівни
19.10.2020.(08.30 – 14.30) вказуємо час відповідно до навантаження |
||
№ з/п |
Вид діяльності |
Примітка про виконання |
1
2
3
4
5 |
Складання індивідуального плану роботи. |
|
Бесіда по застереженню дитячого травматизму під час екскурсії. Екскурсія до бібліотеки. «Дружба – найцінніший скарб». Підсумки екскурсії. |
|
|
Робота з класним журналом. |
|
|
Самоосвіта. Участь в онлайн– вебінарі «Розвиток практичних навичок в учнів початкових класів на уроках математики, української мови, читання» (освітня платформа «Всеосвіта») |
|
|
Самоосвіта. -Реєстрація на EDERA для проходження курсу «Про дистанційний та змішаний формати навчання». Опрацювання інструкції з користування платформою. Як отримати максимум від онлайн-курсу. |
|
|
20.10.2020.(08.30 – 13.30) вказуємо час відповідно до навантаження |
||
1
2
3
4
|
Робота з методичною літературою з питань дистанційного навчання. |
|
Бесіда по застереженню дитячого травматизму під час екскурсії. Екскурсія до парку. Заготовлення природних матеріалів для художніх виробів на уроках трудового навчання. Підсумки екскурсії. |
|
|
Підготовка матеріалів до виступу на ШМО вчителів початкових класів, засіданні творчої майстерні вчителів початкових класів. |
|
|
Самоосвіта. Самоосвіта. Проходження онлайн - курсу «Про дистанційний та змішаний формати навчання». |
|
|
21.10.2020.(08.30 – 13.30) вказуємо час відповідно до навантаження |
||
1
2
3
4 |
Перевірка зошитів. |
|
Бесіда по застереженню дитячого травматизму під час екскурсії. Творча майстерня митця. Виставка «У світі краси». Підсумки екскурсії. |
|
|
ШМО вчителів початкових класів |
|
|
Самоосвіта. Самоосвіта. Проходження онлайн - курсу «Про дистанційний та змішаний формати навчання». |
|
|
|
|
|
22.10.2020.(08.30 – 13.30) вказуємо час відповідно до навантаження |
||
1
2
3
4
5 |
Відпрацювання навичок роботи з комп'ютерною технікою. |
|
Бесіда по застереженню дитячого травматизму під час екскурсії. Екскурсія селом. Ігри та заняття з повторення правил безпечної поведінки учнів на вулицях і дорогах. Підсумки екскурсії. |
|
|
Робота зі шкільною документацією. |
|
|
Самоосвіта. Опрацювання фахової літератури. Підбір матеріалів до наступних занять. |
|
|
Самоосвіта. Проходження онлайн - курсу «Про дистанційний та змішаний формати навчання». |
|
|
23.10.2020.(08.30 – 13.30) вказуємо час відповідно до навантаження |
||
1
2
3
4
5 |
Як організувати дистанційне навчання школярів (вивчення інструкцій, перегляд інтернет-ресурсів). |
|
Робота з класним журналом. |
|
|
Робота з документацією творчої майстерні вчителів початкових класів. |
|
|
Самоосвіта. Проходження онлайн - курсу «Про дистанційний та змішаний формати навчання». |
|
|
Перегляд вебінару «Актуальні виклики формування читацької компетентності в сучасних учнях початкових класів. Нове в методиці літературного читання в початковій школі» (КВНЗ «ХАНО» для 4 класів ЗЗСО) |
|
|
26.10.2020.(08.30 – 14.30) вказуємо час відповідно до навантаження |
||
1
2
3
4
5 |
Відпрацювання навичок роботи з комп'ютерною технікою. |
|
Робота з документацією творчої майстерні вчителів початкових класів. |
|
|
Систематизація матеріалів у класі. |
|
|
Підбір та використання відеоматеріалів для використан-ня на уроках у 4 класі. Перегляд блогів та сайтів вчителів початкових класів. |
|
|
Самоосвіта. Проходження онлайн - курсу «Про дистанційний та змішаний формати навчання». |
|
|
27.10.2020.(08.30 – 13.30) вказуємо час відповідно до навантаження |
||
1
2
3
4
|
Огляд ресурсів для дистанційного навчання.
|
|
Коригування календарно – тематичного планування. |
|
|
Професійний розвиток (планування уроків, використання статей, відео та інших ресурсів на уроках). |
|
|
Самоосвіта. Проходження онлайн - курсу «Про дистанційний та змішаний формати навчання». |
|
|
28.10.2020.(08.30 – 13.30) вказуємо час відповідно до навантаження |
||
1
2
3
4
5 |
Навчання ведення електронного журналу. |
|
Розробка та упорядкування завдань для учнів. |
|
|
Розміщення власних авторських матеріалів в мережі Internet на сайті «На урок». |
|
|
Ознайомлення з новими розробками на сайті «Всеосвіта». |
|
|
Самоосвіта. Проходження онлайн - курсу «Про дистанційний та змішаний формати навчання». |
|
|
|
|
|
29.10.2020.(08.30 – 13.30) вказуємо час відповідно до навантаження |
||
1
2
3
4
5 |
Робота з методичною літературою з питань дистанційного навчання. |
|
Підготовка та створення матеріалів для перевірки знань учнів. |
|
|
Самоосвіта. Перегляд вебінару «Онлайн – тести: принципи успішної взаємодії під час дистанційного навчання» (освітня платформа «На урок») |
|
|
Розробка тестових завдань . |
|
|
Самоосвіта. Проходження онлайн - курсу «Про дистанційний та змішаний формати навчання». |
|
|
30.10.2020.(08.30 – 13.30) вказуємо час відповідно до навантаження |
||
1
2
3
4
5 |
Відпрацювання навичок роботи з комп'ютерною технікою. |
|
Наповнення власного сайту та Google диску матеріалами. |
|
|
Робота з класним журналом. |
|
|
Самоосвіта. Опрацювання фахової літератури. Підбір матеріалів до наступних занять. |
|
|
Самоосвіта. Проходження онлайн - курсу «Про дистанційний та змішаний формати навчання». |
|