Тема: «Безпечний Інтернет»
Мета: розширити й поглибити знання про Інтернет; дослідити позитивні і негативні наслідки Інтернету; розвивати уважність, спостережливість.
Форма проведення: бесіда
Обладнання: технічні засоби (комп'ютер), відеоролик
ПЛАН
І. Вступна частина (організація учнів, оголошення теми та завдань)
ІІ. Основна частина
1. Тест на виявлення комп'ютерної залежності
2. Поради, як вберегти себе від кіберзлочинців
3. Правила безпеки в Інтернеті
4. Відеоролик (Соціальний ролик про безпечний інтернет)
5. Позитивний і негативний вплив комп'ютера на здоров'я дитини
6. Відео про залежність від гаджетів
7. Правила розумного користувача інтернету
8. Фізкультхвилинка Robot Dance (Танець робота)
ІІІ. Заключна частина.
ХІД ВИХОВНОЇ СПРАВИ
І. Сьогодні ми поговоримо про світ, з яким ви стикаєтесь кожного дня – про світ Інтернету. Інтернет – цікавий та захоплюючий, він дозволяє вам дізнаватись про багато невідомого, спілкуватися з людьми із різних кінців світу, грати в ігри та ділитися з іншими своїми думками та захопленнями. Але є й інша сторона, в Інтернеті є багато шахраїв, які видають себе за іншу людину намагаючись вивідати у вас особисту інформацію, таку як домашня адреса, номер телефону, відомості про сім'ю для особистої вигоди. Саме тому наше заняття ми присвятимо темі «Безпечний Інтернет». Спробуємо дослідити позитивні і негативні наслідки Інтернету, сформулювати та засвоїти правила безпечної роботи в Інтернеті.
— Давайте згадаємо, що означає слово «безпека»?
Дата: 29.09.2020
Радзієвська Марина Вікторівна (32 п/о)
Консультацію отримала:
До проведення допущено:___________
Оцінка:
Тема: «Безпечний Інтернет»
Мета: розширити й поглибити знання про Інтернет; дослідити позитивні і негативні наслідки Інтернету; розвивати уважність, спостережливість.
Форма проведення: бесіда
Обладнання: технічні засоби (комп'ютер), відеоролик
ПЛАН
І. Вступна частина (організація учнів, оголошення теми та завдань)
ІІ. Основна частина
3. Правила безпеки в Інтернеті
4. Відеоролик (Соціальний ролик про безпечний інтернет)
5. Позитивний і негативний вплив комп'ютера на здоров'я дитини
6. Відео про залежність від гаджетів
7. Правила розумного користувача інтернету
8. Фізкультхвилинка Robot Dance (Танець робота)
ІІІ. Заключна частина.
ХІД ВИХОВНОЇ СПРАВИ
І. Сьогодні ми поговоримо про світ, з яким ви стикаєтесь кожного дня – про світ Інтернету. Інтернет – цікавий та захоплюючий, він дозволяє вам дізнаватись про багато невідомого, спілкуватися з людьми із різних кінців світу, грати в ігри та ділитися з іншими своїми думками та захопленнями. Але є й інша сторона, в Інтернеті є багато шахраїв, які видають себе за іншу людину намагаючись вивідати у вас особисту інформацію, таку як домашня адреса, номер телефону, відомості про сім'ю для особистої вигоди. Саме тому наше заняття ми присвятимо темі «Безпечний Інтернет». Спробуємо дослідити позитивні і негативні наслідки Інтернету, сформулювати та засвоїти правила безпечної роботи в Інтернеті.
— Давайте згадаємо, що означає слово «безпека»?
Безпека – це те, що нас попереджає, застерігає пропонує виконувати завдання так, а не інакше. Безпека відіграє важливу роль в нашому житті. Безпека – це правила поведінки на воді, на льоду, з електричними приборами, піротехнічними засобами і т. д.
ІІ. Пропоную вам пройти тест на виявлення комп’ютерної залежності, щоб у кінці заняття зробити висновки про проводження свого вільного часу надалі.
Існує декілька порад щодо того, як вберегти себе від кіберзлочинів:
— Діти, скажіть, які ви знаєте правила безпеки в Інтернеті?
Правила безпеки в Інтернеті
1. Нікому без дозволу батьків не давати особисту інформацію: домашню адресу, номер домашнього телефону, робочу адресу батьків, їхній номер телефону, назву й адресу школи, свої паролі.
2. Якщо знайдете якусь інформацію, що турбує вас, негайно сповістіть про це батьків.
3. Ніколи не погоджуватися на зустріч з людиною, з якою ви познайомилися в Інтернеті. Якщо все ж таки це необхідно, то спочатку потрібно спитати дозволу батьків, а зустріч повинна відбутися в громадському місці й у присутності батьків.
4. Не відповідати на невиховані і грубі листи. Якщо одержите такі листи не з вашої вини, то сповістіть про це батьків, нехай вони зв'яжуться з компанією, що надає послуги Інтернет.
5. Розробити з батьками правила користування Інтернетом. Особливо домовитися з ними про прийнятний час роботи в Інтернеті і сайти, до яких ви збираєтесь заходити.
6. Не заходити на аморальні сайти і не порушувати без згоди батьків ці правила.
7. Не робити протизаконних вчинків і речей в Інтернеті.
8. Не шкодити і не заважати іншим користувачам.
Перегляд відео (Соціальний ролик про безпечний інтернет)
— Діти, які висновки можна зробити, переглянувши цей ролик?
— Яка користь і шкода від мережі Інтернет?
Учні коментують свої відповіді:
Шкідливий вплив комп'ютера на здоров'я дитини
- сидяче положення негативно позначається на спині та попереку, псується постава;
- порушення зору;
- навантаження на руки (під час роботи за комп'ютером кисті рук постійно знаходяться в напрузі);
- може бути порушений емоційний і розумовий розвиток дитини;
- забирає увесь вільний час;
- не слід забувати і про те, що в інтернеті є недостовірна інформація.
Слід всім пам’ятати, що Інтернет - це лише інструмент, яким Ви користуєтесь, щоб отримати відповіді на свої питання. Вчиться користуватись Інтернетом із розумом, а краще – знайдіть себе в реальному житті та станьте в ньому авторитетною та вагомою людиною.
А зараз пропоную переглянути відео про залежність від гаджетів і до чого це може привести.
Шість правил розумного користувача Інтернету:
— Бачу, що ви вже втомилися, тож давайте трохи розслабимося і потанцюємо.
ІІІ. Я сподіваюся, що сьогоднішня виховна година навчила вас багатьом правилам поведінки в Інтернеті, познайомила із загрозами, що несе Інтернет та відзначила позитивні моменти користування мережею.