Індивідуальний план роботи вчителя української мови та літератури, зарубіжної літератури, соціального педагога під час карантину.

Про матеріал

Даний план роботи враховує дистанційне навчання вчителя української мови,літератури, зарубіжної літератури, соціального педагога в соціальних мережах, мобільних групах різних додатків. Містить назви матеріалів для використання в професійній діяльністі та орієнтовний час виконання того чи іншого виду роботи.

Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи

під час карантину

з 12. 03 – 03. 04. 2020

вчителя української мови та літератури, зарубіжної літератури,соціального педагога

Вербило Світлани Олегівни.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

_________________2020

Директор школи_______Л.В.Захарчук    

 

№/ п

Дата

 

Зміст роботи

Примітки

1

12. 03

09.00-11.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.00-12.00

 

 

12.00-13.00

 

13.00-14.30

 

 

14.30

15.30

1 Консультування  батьків та учнів щодо організації дистанційної форми навчання учнів під час карантину та надання роз’яснювальної інформації щодо виконання завдань дистанційного навчання у Viber-групах на сайті Іванківської ЗОШ І-ІІІ ст.. та інших соціальних мережах;

2. Розробка та розсилка завдань для учнів 6,5,11  класів;

3 Розробка  та упорядкування завдань для учнів 5 - 11 класів на період карантину.

4. Перегляд вебінару

«Відповіді на найважливіші питання ЗНО-2020» .

5 Корекція календарного планування на період карантину.

6 Корекція виховного плану на період карантину.

Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:

1. Освітня платформа «На урок»;

2. Viber-групи для дистанційного навчання учнів;

3. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.

4 Fecebook

 

2

13. 03

09.00-09.30

9.30-10.30

 

 

10.30-11.30

11.30-12.30

 

12.30-15.30

1Нарада при директору.

 

2.Робота із шкільною документацією. Корекція плану роботи соціального педагога на період карантину.

3. Онлайн консультації з учнями 11  класу підготовка до ЗНО.

4. Розробка та розсилка завдань для учнів11,10,6,8,9 ;

5 . Опрацювання фахової літератури з метою підготовки завдань для дистанційного навчання учнів.

Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:

1. Освітня платформа «На урок»;

2. Viber-групи для дистанційного навчання учнів;

3. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.

4. Сайт МОН України;

5.YouTube.

6 Fecebook

 

3

16. 03

09.00-09.30

 

 

09.30-10.30

 

 

 

10.30-11.30

 

 

11.30-12.30

12.30-15.30

1.  Ознайомлення з різними платформами  для дистанційного навчання.

2.Підготовка та розміщення завдань з української мови на сайті Іванківської ЗОШ І-ІІІ ст..(11,10 класи)

3.Підготовка та розміщення завдань із зарубіжної літератури  на сайті Іванківської ЗОШ І-ІІІ ст..(7 клас)

4. Перевірка учнівських робіт.

 

5. Вивчення нового правопису – самоосвіта.

Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:

1. Освітня платформа «На урок»;

2. Viber-групи для дистанційного навчання учнів;

3. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.

4. Сайт МОН України;

5.YouTube.

6 Fecebook

4

17. 03

09.00-10.30

 

 

 

 

10.30-12.00

 

 

 

 

 

12.00-13.30

 

 

 

13.30-15.00

 

15.00-15.30

 

 

 

 

 

 

1. Підбір матеріалів для уроків зарубіжної літератури та розміщення їх на сайті Іванківської ЗОШ І-ІІІст.(7,11,10,8)

2. Перегляд вебінару на освітній платформі «На Урок»: Використання можливостей «НаУрок» для дистанційного навчання.

3. Оформлення наочностей та роздаткового матеріалу для проведення заходів профілактичного та просвітницького характеру.

4. Вивчення Закону про  середню освіту.

5.Розміщення  інформації  про корона вірус на особистій сторінці у Fecebook.

Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:

1. Освітня платформа «На урок»;

2. Viber-групи для дистанційного навчання учнів;

3. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.

4. Сайт МОН України;

5.YouTube.

6 Fecebook

7. https://ivankivschool.e-schools.info/teacher/382563

5

18.03

09.00-10.30

 

 

 

 

10.30-11.30

 

 

 

11.30-12.30

 

 

 

 

12.30-14.00

 

 

 

 

 

1. Розробка та розміщення завдань з української мови та літератури для учнів на сайті Іванківської ЗОШ І-ІІІст.(10  клас.)

2. Розробка та розміщення завдань їз зарубіжної літератури учнів на сайті Іванківської ЗОШ І-ІІІст (5,9 класи).

3.Розміщення на особистій сторінці сайту Іванківськох ЗОШ І-ІІІ ст.. графіку трансляцій онлайн-курсів з підготовки до ЗНО під час карантину.

4.Перегляд вебінару на освітній платформі «На Урок»: Тренінгові методи навчання. Кейси для практичного застосування.

 

1. Освітня платформа «На урок»;

2. Viber-групи для дистанційного навчання учнів;

3. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.

4 Fecebook

5 Освітня платформа Всеосвіта

6. https://ivankivschool.e-schools.info/teacher/382563

6

19.03

09.00-09.30

 

 

 

09.30-10.00

 

10.00-10.30

 

10.30-11.30

 

 

11.30-14-30

 

1.  Розробка та розміщення завдань їз зарубіжної літератури учнів на сайті Іванківської ЗОШ І-ІІІст (5,6 класи)

2. Розробка та розміщення завдань з української літератури на сайті Іванківської ЗОШ І-ІІІст.(11клас)

 3.Упорядкування папки самоосвіти.

4.Розробка флеш-карток з української літератури для підготовки до ЗНО-2020

5.Консультацій в телефонному режимі учнів,батьків,учителів.

 

Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:

1. Освітня платформа «На урок»;

2. Viber-групи для дистанційного навчання учнів;

3. Інстаграм-група для дистанційного навчання учнів;

4. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.

5. Сайт МОН України;

6.YouTube.

7 Fecebook

8. https://ivankivschool.e-schools.info/teacher/382563

7

20.03

09.00-09-30

 

 

 

 

09.30-10.00

 

 

 

10.00-12.00

 

12.00-14.00

 

 

14.00-14.30

1. Розробка та розміщення завдань їз зарубіжної літератури учнів на сайті Іванківської ЗОШ І-ІІІст(6,8,9 класи).

2. Розробка та розміщення завдань з української мови та літератури для учнів на сайті Іванківської ЗОШ І-ІІІст..(11.10 класи).

 3.Виготовлення флеш-карток з української мови для підготовки до ЗНО 2020;

4. Онлайн консультація для учнів 8 класу;

5.  Розміщення на особистій сторінці сайту Іванківськох ЗОШ І-ІІІ ст..посилання на перегляд мультфільму: «Як розповсюджується вірус»

 

Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:

1. Освітня платформа «На урок»;

2. Viber-групи для дистанційного навчання учнів;

3. Інстаграм-група для дистанційного навчання учнів;

4. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.

5. Сайт МОН України;

6.YouTube.

7 Fecebooс

8https://ivankivschool.e-schools.info/teacher/382563

8

23.03

09.00-09.30

 

 

09.30-10.00

 

 

 

10.00-11.00

 

11.00-12.00

 

12.00-12.30

 

 

 

 

12.30-14.00

 

 

14.00-15.30

1.Підготовка та розміщення завдань з української мови на сайті Іванківської ЗОШ І-ІІІ ст..(11,10 класи)

2.Підготовка та розміщення завдань із зарубіжної літератури  на сайті Іванківської ЗОШ І-ІІІ ст..(7 клас)

 3.Опрацювання фахової літератури щодо організації позаурочної роботи;

4. Онлайн консультації з учнями 10 класу;

5. Надання посилань, на особистій сторінці сайту Іванківськох ЗОШ І-ІІІ ст.., на відеоматеріали,які пропонує кафедра української мови ЖДУ ім..Франка, для учнів та вчителів.

6.Робота на сайті Wordart (Створення хмар слів до вивчення нових тем).

7.Участь у вебінарі на освітній платформі «Всеосвіта»: Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину.

 

 

 

Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:

1. Освітня платформа «На урок»;

2. Viber-групи для дистанційного навчання учнів;

3. . Освітня платформа Всеосвіта

4. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.

5. Сайт МОН України;

6.YouTube.

7 Fecebook

8.https://ivankivschool.e-schools.info/teacher/382563.

9

24.03

09.00-.10-30

 

 

 

 

10.30-12.00

 

12.00-13.00

 

13.00-

14.00

1. Підбір матеріалів для уроків зарубіжної літератури та розміщення їх на сайті Іванківської ЗОШ І-ІІІст.(7,11,10,8).

2. Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо проведення ЗНО у 2020 році;

3.Робота із сайтом школи .

 

4Упорядкування документації соціального педагога.

 

Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:

1. Освітня платформа «На урок»;

2. Viber-групи для дистанційного навчання учнів;

3. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.

4. Сайт МОН України;

5.YouTube.

7 Fecebook

8.Освітня платформа Всеосвіта .

9. https://ivankivschool.e-schools.info/teacher/382563

10

25.03

09.00-10.00

 

 

 

 

10.00-11.00

 

 

 

11.00-12.30

 

 

 

12.30-

15.30

1. Розробка та розміщення завдань з української мови та літератури для учнів на сайті Іванківської ЗОШ І-ІІІст.(10  клас.)

2. Розробка та розміщення завдань їз зарубіжної літератури учнів на сайті Іванківської ЗОШ І-ІІІст (5,9 класи).

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

4. Опрацювання фахової літератури

 

Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:

1. Освітня платформа «На урок»;

2. Viber-групи для дистанційного навчання учнів;

3. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.

4. Сайт МОН України;

5.Fecebook

6.Освітня платформа Всеосвіта .

7.YouTube.

8. https://ivankivschool.e-schools.info/teacher/382563

11

26.03

09.00-09.30

 

 

 

09.30-10.30

 

 

 

10.30-11.00

 

 

 

 

 

 

11.00-14.30

1. Розробка та розміщення завдань їз зарубіжної літератури учнів на сайті Іванківської ЗОШ І-ІІІст (5,6 класи)

2. Розробка та розміщення завдань з української літератури на сайті Іванківської ЗОШ І-ІІІст.(11клас)

 3.Розміщення на особистій сторінці у Fecebook та сайті школи посилань на фільми, відеоуроки, та лайфхаки   з  тем, які були задані для самостійного опрацювання протягом карантину;

4. Консультацій в телефонному режимі учнів,батьків,учителів.

 

Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:

1. Освітня платформа «На урок»;

2. Viber-групи для дистанційного навчання учнів;

3. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.

4.Освітня платформа Всеосвіта .

5. Сайт МОН України;

6.YouTube.

7.Fecebook

8. https://ivankivschool.e-schools.info/teacher/382563

12

27.04

09.00-10.00

 

 

 

10.00-10.30

 

 

 

 

10.30-12.00

 

 

 

12.00-14.30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Розробка та розміщення завдань їз зарубіжної літератури учнів на сайті Іванківської ЗОШ І-ІІІст(6,8,9 класи).

2. Розробка та розміщення завдань з української мови та літератури для учнів на сайті Іванківської ЗОШ І-ІІІст..(11.10 класи).

3. Перегляд вебінару на сайті «Всеосвіта»:Булінг в освітньому середовищі:як розпізнати та як діяти;

4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

 

Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:

1. Освітня платформа «На урок»;

2. Viber-групи для дистанційного навчання учнів;

3. Інстаграм-група для дистанційного навчання учнів;

4. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.

5. Сайт МОН України;

6.Fecebook

7.YouTube.

8.https://ivankivschool.e-schools.info/teacher/382563

13

30.03

09.30-10.00

 

 

 

10.00-11.00

 

 

 

11-00-13.30

 

 

 

 

13.30-15.30

1.Підготовка та розміщення завдань з української мови на сайті Іванківської ЗОШ І-ІІІ ст..(11,10 класи)

2.Підготовка та розміщення завдань із зарубіжної літератури  на сайті Іванківської ЗОШ І-ІІІ ст..(7 клас)

3. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня при викладанні української мови та літератури;

4. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу з предметів.

 

Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:

1. Освітня платформа «На урок»;

2. Viber-групи для дистанційного навчання учнів;

3. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.

4. Сайт МОН України;

5. Fecebook

6.Освітня платформа Всеосвіта .

7.YouTube. 

8https://ivankivschool.e-schools.info/teacher/382563.

14

31.03

09.00-10.30

 

 

 

 

10.30-14.00

 

14.00-15.30

1. Підбір матеріалів для уроків зарубіжної літератури та розміщення їх на сайті Іванківської ЗОШ І-ІІІст.(7,11,10,8).

 2.Перевірка самоосвіти учнів за тиждень;

3.Перегляд вебінару на освітній платформі «На Урок»: Використання арт-терапії у школі:теорія і практика.

 

 

Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:

1. Освітня платформа «На урок»;

2. Viber-групи для дистанційного навчання учнів;

3 Освітня платформа Всеосвіта ;

4. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.

5. Сайт МОН України;

6.YouTube.

7. https://ivankivschool.e-schools.info/teacher/382563

15

01.04

09.00-10.00

 

 

 

 

10.00-11.00

 

 

 

11.00-11.30

 

 

 

11.30-12.30

 

12.30-14.00

1. Розробка та розміщення завдань з української мови та літератури для учнів на сайті Іванківської ЗОШ І-ІІІст.(10  клас.)

2. Розробка та розміщення завдань їз зарубіжної літератури учнів на сайті Іванківської ЗОШ І-ІІІст (5,9 класи).

 3.Надання посилань на фільми, відеоуроки, та лайфхаки   з  тем, які були задані для самостійного опрацювання протягом карантину;

3. Виготовлення дидактичного матеріалу з предметів;

4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

 

Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:

1. Освітня платформа «На урок»;

2. Viber-групи для дистанційного навчання учнів;

3. Освітня платформа Всеосвіта  ;

4. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.

5. Сайт МОН України;

6.YouTube.

7. https://ivankivschool.e-schools.info/teacher/382563

16

02.04

09.00-10.00

 

 

 

10.00-11.00

 

 

 

11.00-14.30

1. Розробка та розміщення завдань їз зарубіжної літератури учнів на сайті Іванківської ЗОШ І-ІІІст (5,6 класи)

2. Розробка та розміщення завдань з української літератури на сайті Іванківської ЗОШ І-ІІІст.(11клас)

3. Консультацій в телефонному режимі учнів,батьків,учителів.

 

Дистанційна форма роботи на веб-ресурсах:

1. Освітня платформа «На урок»;

2. Viber-групи для дистанційного навчання учнів;

3. Освітня платформа Всеосвіта ;

4. Viber-група для дистанційного спілкування із батьками.

5. Сайт МОН України;

6.YouTube.

7. https://ivankivschool.e-schools.info/teacher/382563

17

03.04

09.00-14.30

1. Підготовка конспектів уроків

2. Корекція календарно – тематичного планування.

 

18

Протягом карантину

3 години

1.Розробка та розміщення на освітніх платформах власних наробок,що будуть підтверджені свідоцтвами.

2.Реєстрація учнів у різних онлайн- конкурсах.

1. Освітня платформа «На урок»;

2. Освітня платформа Всеосвіта ;

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шарій Світлана Анатоліївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
2 квітня 2020
Переглядів
2267
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку