1
ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ
1. Період виконання ___2023/2024 н.р.___І семестр____
2. Загальні відомості про учня:
прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) _______________дата народження ______
повне найменування закладу загальної середньої освіти, в якому навчається учень _назва ЗЗСО
рік навчання _4___
клас навчання __4__
контактні номери телефонів батьків (інших законних представників) для термінового зв’язку ______________________
3. Індивідуальні особливості розвитку учня:
Наявний рівень знань і вмінь і навичок учня (компетенції) |
Опис освітніх труднощів учня, виявлених у закладі освіти |
Потреби |
Знає: - свої особисті данні. Імена своїх близьких; - назву країни в якій живе, її столицю, державну мову домашню адресу; - всі букви української абетки; - цифри, вміє утворювати числа в межах 1000; - знає, розрізняє кольори, розміри предметів; - знає, розрізняє, вміє креслити геометричні фігури (коло, квадрат, трикутник).; - знає, розрізняє, вміє креслити види ліній (пряма, крива, ламана); - компоненти дії додавання, віднімання, множення; - частини мови, на які запитання відповідають; - пори року, дні тижня; - правила поведінки в школі, у транспорті, в місцях загального користування, тощо. Вміє: - розв’язувати прості задачі - розв’язувати складені задачі з допомогою асистента вчителя - порівнювати числа в межах 1000; - самостійно користується лінійкою для вимірювання та побудови фігур, циркулем для креслення кола; - виконує приклади на додавання та віднімання трицифрових чисел самостійно; -виконує ділення і множення трицифрових чисел з допомогою асистента вчителя - виконує дії з іменованими величинами - читає тексти, але допускає переставляння букв, складів в словах, при цьому прочитане недостатньо усвідомлює; - з допомогою складати розповідь за малюнком; - частково визначати рід іменників; - друкувати на планшеті в повільному темпі, по одній літері; - частково робити висновки самостійно, частково з допомогою вчителя; - виконати самостійно або з незначною допомогою прості завдання; - користуватися пошуковою системою Google, застосунком Viber, мобільним телефоном. - самостійно організовувати робоче місце. Орієнтується в розкладі уроків; Володіє: - навичками самообслуговування; - інформацією про власне місце проживання, знає своє ім’я, прізвище, вік. Орієнтується в родинних зв’язках; - навичками друкованого та рукописного письма, але часто поєднує їх при написанні слів; - навичками порівняння чисел в межах 1000; - уявленнями про форму Землі, державні символи України, зміни, які відбуваються в природі; - навичками друку за допомогою клавіатури; - навичками роботи з калькулятором, мобільним телефоном, пошуковою системою Google. Розуміє: - державну мову на слух, почуте відтворює фрагментарно, вміє коротко відповідати державною мовою; - звернене мовлення. Здатна: - самостійно виконувати прості доручення вчителя; - розв’язувати приклади на додавання та віднімання в межах 1000 письмово, з переходом через десяток в межах , дії множення та ділення; - писати диктанти та списувати текст (з допомогою асистента вчителя); - повторювати рухи за однолітками під час руханок, за вчителем на уроках фізичної культури; - по прослуханому тексту відповідати однозначно на питання; - запам’ятовувати та розповідати невеликі за обсягом вірші напам’ять; - створити виріб за зразком, поетапну композицію виробу з природного матеріалу, аплікацію, частково спираючись на сторонню допомогу; - до нетривалого спостереження; - до запам’ятовування того, що включено в активну діяльність (пов’язане з інтересами, потребами) Засвоїв: - правила поведінки у школі, на уроці, але не завжди дотримується їх; - добре засвоює відеоматеріали до уроків, може переказати побачене (за навідними питаннями); - послідовність роботи на планшеті, в мобільному телефоні. Застосовує (самостійно, з підказками) Розвинене зорове сприймання, візуальне і механічне запам’ятовування. Похвала, винагороди викликають прагнення повторювати схвалені дії та удосконалюватись. |
інтелектуальні труднощі
функціональні (сенсорні, моторні, мовленнєві) труднощі
сформовані недостатньо.
фізичні труднощі
навчальні труднощі
|
працювати над: Всебічним розвитком дитини. Збагаченням знань відповідно до шкільної програми. - розвитком сприйняття, пам’яті, уваги. Мислення в комплексі.
розвивати: лексичний словник, увагу, пам'ять, словесно-логічне мислення, спостережливість. концентрацію, зосередженість, стійкість, переключення, розподіл, збільшення обсягу довготривалої пам’яті.
Формувати: - світогляд. - пізнавальну, навчальну діяльність, навички та вміння самостійно оволодіти знаннями та користуватись ними. - орієнтування у просторі. - стійкі позитивні і правильні моделі соціальної взаємодії. - навичку читання. - навичку письма. - обчислювальні навички. Збагачувати активний та пасивний словниковий запас. Розвивати пізнавальний інтерес та пізнавальну активність,позитивну мотивацію до навчання.
Вчити: вмінню утримувати увагу на об’єктах тривалий час, зосереджуватись на них. Працювати над розвитком зв’язного усного і писемного мовлення. Працювати над розвитком критичного й логічного мислення. Працювати над закріпленням академічних навичок в повсякденному житті.
|
4. Рекомендації щодо організації освітнього процесу особи з особливими освітніми потребами (зазначити необхідне):
1) рекомендований рівень підтримки:
перший рівень підтримки;
другий рівень підтримки;
+ третій рівень підтримки;
четвертий рівень підтримки;
п’ятий рівень підтримки;
2) адаптація та модифікація освітнього середовища:
3) потреба у використанні:
жестової мови та/або залученні перекладача жестової мови;
шрифту Брайля;
4) потреба в додаткових заняттях: корекційно-розвиткові заняття
+ так
ні
5) потреба в консультації з:
фахівцями інклюзивно-ресурсного центру;
фахівцями спеціальних закладів освіти;
іншими фахівцями __________________________________________
6) наявність індивідуального навчального плану:
+ так
ні.
У разі потреби в індивідуальному навчальному плані зазначити навчальні предмети (інтегровані курси), які потребують адаптації чи модифікації, та відповідального за розроблення індивідуального навчального плану педагогічного працівника:
Навчальний предмет (інтегрований курс) |
Адаптація чи модифікація |
Відповідальний педагогічний працівник |
Математика |
А |
Учитель початкових класів…… |
Українська мова |
А |
ПІП., вчитель початкових класів………… |
Англійська мова |
А |
ПІП.., учитель іноземної мови………… |
Я досліджую світ |
А |
ПІП, вчитель початкових класів………… |
Образотворче мистецтво |
А |
ПІП., вчитель початкових класів………… |
Дизайн і технології |
А |
ПІП., вчитель початкових класів……… |
Інформатика |
А |
ПІП., вчитель початкових класів……… |
Фізкультура |
А |
Учитель…ПІП, вчитель початкових класів……… |
Індивідуальний навчальний план
Розроблений згідно з
Типовим навчальним планом початкової школи
з навчанням українською мовою,
згідно з наказом Міністерства освіти і науки України
від 08.10.2019 року № 1272
та робочим навчальним планом Славутицького ліцею «БезМеж» на 2023-2024 н.р.
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН
учня інклюзивного третього класу на 2022-2023 н.р.
Освітні галузі |
Навчальні предмети |
Кількість годин на тиждень |
3 клас |
||
Мовно-літературна |
Українська мова та літературне читання |
7 |
Іноземна мова (англ.) |
3 |
|
Математична |
Математика |
5 |
Природнича Соціальна, здоров’язбережувальна Громадянська й історична |
Я досліджую світ |
3 |
Технологічна |
Дизайн і технології |
1 |
Мистецька |
Музичне мистецтво |
1 |
Образотворче мистецтво |
1 |
|
Інформаційна |
Інформатика |
1 |
Фізкультурна |
Фізкультура |
3 |
Усього |
25 |
|
Розвиток мовлення |
2 |
|
Дефектолог |
2 |
|
Сумарна кількість годин інваріантної і варіативної складових |
29 |
Директор
5. Додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (заняття):
Найменування заняття (послуги) |
Фахівець, який проводить заняття (надає послугу) |
Місце проведення |
Розклад занять |
Розвиток мовлення (2 год )
|
Учитель-логопед
|
Ліцей «БезМеж» |
вт. 13.55 ср. 15.05 |
Дефектолог |
|
Ліцей «БезМеж» |
пн. 15.05 чт. 15.05 |
|
|
|
|
6. Навчання:
+ за розкладом класу;
за адаптованим розкладом, з відвідуванням окремих уроків за індивідуальним розкладом відповідно до індивідуального навчального плану, зазначити які: ______________________________________________
за модифікованим розкладом
7. Забезпечення асистента учня (учениці):
1) потреба в асистенті учня (учениці) (супроводі під час інклюзивного навчання):
так
+ ні;
2) асистентом учня (учениці) є:
батьки: ___________________________________________________
інші законні представники____________________________________
уповноважена батьками особа ________________________________
(зазначити прізвище, власне ім’я,
________________________________________________________________
по батькові (за наявності) та контактні дані)
соціальний робітник
________________________________________________________________
(зазначити прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) та контакті дані)
8. Забезпечення допоміжними засобами навчання:
1) потреба у підручниках:
+ підручники для закладів загальної середньої освіти та матеріали;
адаптація підручників для закладів загальної середньої освіти та матеріалів;
підручники для осіб з особливими освітніми потребами та матеріали.
2) допоміжні засоби для навчання:
+ так
ні.
Зазначити перелік засобів для навчання, які потребує учень (учениця):
картки схеми для розвитку зв'язного мовлення, планшет_______________________________
9. Потреба в розумному пристосуванні:
так, зазначити яка: ___________________________________
+ ні.
10. Особливості проведення оцінювання:
адаптації проведення оцінювання за часом та змістом, зокрема: збільшення часу на виконання завдань; зменшення кількості завдань; використання зручних форм роботи (тести, усні опитування, аудіозавдання тощо) відповідно до потреб;
використання доступних форм викладу інформації для оцінювання (шрифту Брайля, письмових чи усних завдань тощо);
+ використання окремих карток з завданнями чи адаптованих матеріалів під час оцінювання;
+ адаптація завдань для оцінювання до особливостей сприйняття інформації (уникнення графічних завдань для осіб з порушенням зору, уникнення або створення комфортних умов для усних опутувань для осіб, які цього потребують, тощо);
інше (зазначити що) ________________________________________
11. Потреба у продовженні строків навчання:
так
+ ні.
12. Додаткові напрями роботи:
Рівень результатів навчання, досягнутих після виконання ІПР, фіксується у протоколах засідань КППС.
13. Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які складали індивідуальну програму розвитку:
Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) |
Посада |
Підпис |
|
Заступник з НВР
|
|
|
вчитель – логопед
|
|
|
Вчитель початкових класів |
|
|
Асистент вчителя |
|
|
Мати |
|
Індивідуальну програму розвитку погоджено одним з батьків (іншим законним представником) учня:
__ _________________________________ (зазначити прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) одного з батьків
(іншого законного представника) учня)
підпис ______________________ дата _______________