ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН
соціального захисту дитини,
яка опинилась у складних життєвих обставинах
1. Загальні дані про дитину
Прізвище ___________ ім’я ________по батькові _______________
Дата народження ________Вік _________
Місце народження: Область _________ Район ___________
Місто ______________ Місце перебування дитини _______________
2. План забезпечення потреб дитини у розвитку та вихованні
Потреби дитини*
|
Шляхи задоволення потреб дитини*
|
Заходи для задоволення потреб дитини*
|
Строки реалізації заходів** (місяць)
|
Відповідальні фахівці, батьки, інші законні представники дитини, залуче-ні до реалізації заходів
|
Результати реалізації заходів або інформація про виникнення обставин, що унеможливлюють їх реалізацію
|
Реалізація права на освіту
|
1. Сприяння батькам, іншим законним представникам у підготовці документів, необхідних для зарахування дитини до закладу освіти, в тому числі дитини з особливими освітніми потребами
|
Написання характеристики, складання індивідуально плану
|
Протягом місяця
|
Класний керівник,соціальний педагог
|
|
2. Забезпечення підвезення дитини до закладу освіти та у зворотному напрямку (а в разі потреби транспортними засобами, пристосованими для перевезення осіб, які пересуваються на кріслах колісних)
|
-
|
-
|
-
|
|
3. Психологічне консультування щодо адаптації дитини до дитячого колективу
|
Робота з шкільним психологом
|
Протягом місяця
|
Практичний психолог
|
|
4. Визначення оптимальної форми здобуття дитиною освіти
|
Очна
|
|
Вчителі
|
|
5. Вжиття заходів щодо забезпечення інклюзивним навчанням (у разі потреби)
|
-
|
-
|
|
|
6. Сприяння у систематичному і безперервному відвідуванні дитиною закладу освіти
|
Систематичний контроль(телефонний зв’язок, відвідування дитини на тимчасовому місці проживання)
|
Протягом місяця
|
Класний керівник,соціальний педагог
|
|
7. Сприяння у доступі до навчальних посібників та іншого шкільного приладдя
|
Дитина забезпечена підручниками
|
|
|
|
8. Організація діяльності групи продовженого дня залежно від освітніх потреб дитини (у разі необхідності)
|
-
|
-
|
-
|
|
9. Сприяння всебічному розвитку дитини в закладах позашкільної освіти, закладах культури, секціях, гуртках тощо
|
Не відвідує гуртків
|
-
|
-
|
|
10. Забезпечення доступу дитини до психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг (допомога) (заняття з відповідними фахівцями: вчителем-логопедом, практичним психологом та іншими фахівцями за потреби)
|
Робота з шкільним психологом
|
Протягом місяця
|
Практичний психолог
|
|
11. Профорієнтація
|
-
|
-
|
-
|
|
12. Формування у дитини правової культури
|
Бесіди відео лекції
|
постійно
|
Класний керівник
|
|
13. Сприяння у вступі дитини до закладу професійної (професійно-технічної) освіти, фахової передвищої або вищої освіти
|
-
|
-
|
-
|
|
Директор