ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН соціального захисту дитини, яка опинилась у складних життєвих обставинах

Про матеріал
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН соціального захисту дитини, яка опинилась у складних життєвих обставинах на допомогу класному керівнику. Зразок заповнення та форма.
Перегляд файлу

 

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ  ПЛАН

соціального захисту  дитини,

яка опинилась у складних життєвих обставинах

1. Загальні дані про дитину
Прізвище ___________ ім’я  ________по батькові _______________

Дата народження  ________Вік  _________

Місце народження: Область _________ Район ___________

Місто ______________ Місце перебування дитини _______________

2. План забезпечення потреб дитини у  розвитку та вихованні

 

Потреби дитини*

Шляхи задоволення потреб дитини*

Заходи для задоволення потреб дитини*

Строки реалізації заходів**
(місяць)

Відповідальні фахівці, батьки, інші законні представники дитини, залуче-ні до реалізації заходів

Результати реалізації заходів або інформація про виникнення обставин, що унеможливлюють їх реалізацію

Реалізація права на освіту

1. Сприяння батькам, іншим законним представникам у підготовці документів, необхідних для зарахування дитини до закладу освіти, в тому числі дитини з особливими освітніми потребами

Написання характеристики, складання індивідуально плану 

Протягом місяця 

 Класний керівник,соціальний педагог

 

2. Забезпечення підвезення дитини до закладу освіти та у зворотному напрямку (а в разі потреби транспортними засобами, пристосованими для перевезення осіб, які пересуваються на кріслах колісних)

 -

 -

 -

 

3. Психологічне консультування щодо адаптації дитини до дитячого колективу

Робота з шкільним психологом  

 Протягом місяця 

 Практичний психолог

 

4. Визначення оптимальної форми здобуття дитиною освіти

Очна  

 

 Вчителі

 

5. Вжиття заходів щодо забезпечення інклюзивним навчанням (у разі потреби)

 

 

6. Сприяння у систематичному і безперервному відвідуванні дитиною закладу освіти

Систематичний контроль(телефонний зв’язок, відвідування дитини на тимчасовому місці проживання) 

Протягом місяця  

 Класний керівник,соціальний педагог

 

7. Сприяння у доступі до навчальних посібників та іншого шкільного приладдя

Дитина забезпечена підручниками  

 

 

 

8. Організація діяльності групи продовженого дня залежно від освітніх потреб дитини (у разі необхідності)

 -

 -

 

9. Сприяння всебічному розвитку дитини в закладах позашкільної освіти, закладах культури, секціях, гуртках тощо

Не відвідує гуртків 

 -

 

10. Забезпечення доступу дитини до психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг (допомога) (заняття з відповідними фахівцями: вчителем-логопедом, практичним психологом та іншими фахівцями за потреби)

 Робота з шкільним психологом  

 Протягом місяця 

 Практичний психолог

 

11. Профорієнтація

 -

 -

 -

 

12. Формування у дитини правової культури

Бесіди відео лекції  

 постійно

 Класний керівник

 

13. Сприяння у вступі дитини до закладу професійної (професійно-технічної) освіти, фахової передвищої або вищої освіти

 -

 -

 

 

 

Директор

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ковальова Оксана Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
26 жовтня 2021
Переглядів
14137
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку