Інформаційна хвилина "Інтернет. Безпека дітей в Інтернеті"

Про матеріал

Інформаційна хвилина про безпеку дітей в Інтернеті, мета якої ознайомити учнів з поняттям інтернет,

розкрити позитивні та негативні сторони інтернету;

розвивати увагу, спостережливість, пам'ять;

виховувати почуття відповідальності за своє здоров'я.

Перегляд файлу

Інтернет. Безпека дітей в Інтернеті.

Мета:

  •     ознайомити учнів з поняттям інтернет;
  •     розкрити позитивні та негативні сторони інтернету;
  •     розвивати увагу, спостережливість, пам’ять;
  •     виховувати почуття відповідальності за своє здоров’я.

Місце проведення: комп’ютерний клас.                                                  

                                                      Хід

  1.    1. Організаційний момент

           Усміхніться всім навколо

           Небу, сонцю, добрим людям,

           І тоді обов’язково

           Наша бесіда цікавою і корисною буде!   

      2.  Прислів’я: «Не той пропав, хто в біду попав, а той пропав, хто духом занепав». (Робота з прислів’ям: пояснення значення, вивчення напам’ять)

  1.                  Актуалізація опорних знань учнів

1.  – Що таке інтернет?

 – У кого вдома є комп’ютер?

  •     Хто користується інтернетом?

2. Повідомлення теми, мотивація.

  1. Правила техніки безпеки при роботі з комп’ютером:

            При роботі з комп’ютером

            Ти не дрімай,

                 Сядь правильно,

                 Спину рівно тримай.

                  Шнурів, розеток – не займай!

                  Незнайомих клавіш –  не чіпай!                 

  1.              Розповідь вчителя.

 Інтернет-загрози для дітей

Інтернет – дуже потужний ресурс, який значно полегшує життя людини та відкриває майже необмежені можливості для самореалізації та саморозвитку юної особистості, спілкування, навчання, дозвілля.

Але разом з тим, в Інтернеті приховано досить багато небезпек як для

дітей, так і для дорослих. Знання цих небезпек дозволить їх уникнути.

Віруси

Комп’ютерний вірус - це невелика програма, яка написана програмістом високої кваліфікації, здатна до саморозмноження й виконання різних деструктивних дій. На сьогоднішній день відомо понад 50 тис. комп’ютерних вірусів. Дія вірусів може проявлятися по-різному:від різних візуальних ефектів, що заважають працювати, до повної втрати інформації, останнім часом все більшої популярності набувають віруси, що розповсюджуються через систему електронної пошти.

Основними джерелами вірусів є:

- дискета, на якій знаходяться заражені вірусом файли;

- комп’ютерна мережа, в тому числі система електронної пошти та Інтернет;

- жорсткий диск, на який потрапив вірус у результаті роботи з зараженими програмами;

- вірус, що залишився в оперативній пам’яті після попереднього користувача.

Основними ранніми ознаками зараження комп’ютера вірусом є:

- зменшення обсягу вільної оперативної пам’яті;

- уповільнення роботи комп’ютера та завантаження;

- незрозумілі (без причин) зміни у файлах, а також зміни розмірів та дати  
  останньої модифікації файлів;

- помилки під час завантаження операційної системи;

- неможливість зберігання файлів у потрібних каталогах;

- незрозумілі системні повідомлення, музичні та візуальні ефекти тощо.

Злочинці намагаються завоювати довіру дітей, щоб втягти в ситуацію сексуального насилля. В сучасних ЗМІ, а також в Інтернеті, пропагується сексуальність та навіюється думка, що значимість людини залежить від її сексуальної зовнішності та поведінки. Тобто, людина розглядається як об’єкт втілення сексуальності. І злочинці цим користуються сповна. Знайомство та встановлення довіри між злочинцем та жертвою відбувається під час спілкування в мережі Інтернет: миттєві повідомлення, блоги, соціальні мережі, дошки оголошень та інше.

Недостовірна інформація

Часто інформація, яку беруть учні є недостовірною, неповною або застарілою.  Проте часто вони не замислюються над достовірністю отриманої інформації, не вміють аналізувати та узагальнювати її, тому що у них відсутнє або недостатньо розвинуте критичне мислення. Тому необхідно більше читати і користуватися довідковою літературою.

       В наш час дійсно існує проблема безпеки дітей в Інтернеті  

Правила безпечного користування Інтернетом:

  • не зловживати часом;
  • користуватися тільки навчальними комп’ютерними програмами;
  • не заходити на сайти з порнографією та сексуальним туризмом;

   -   не користуватися нелегальними та шкідливими матеріалами, що        
       не відповідають віковим особливостям і негативно впливають на                          

       фізичне та психічне здоров’я;

   -   не користуватися інформацією, яка може підштовхнути до скоєння     
       злочину.  

   -   не розповсюджувати особисті дані у відкритому доступі.  

IV. Підсумок

  • Про що говорили? Що запам’ятали?

Повторення правил безпечного користування Інтернетом:

Висновок: головне в житті – це не тільки бути задоволеним собою, а й ще приносити користь іншим; дбати про своє здоров’я.

docx
Додано
30 вересня 2018
Переглядів
611
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку