Урок №4 Інформаційна структура сайта |
|
Урок 4. Інформаційна структура сайта.
Мета:
Очікувані результати: учні розуміють особливості інформаційної структури сайтів, аналізують інформаційну структуру сайтів.
Обладнання: комп’ютери з виходом в мережу Інтернет, інтерактивна дошка.
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку
І. Організаційний етап
Створення атмосфери психологічного комфорту.
ІІ. Актуалізація опорних знань і життєвого досвіду
Учитель організовує бесіду, використовуючи запитання:
Яка буває інформація на веб-сайтах?
Від чого залежить присутність певної інформації на сайті?
Як оцінити інформацію, яка є на сайті?
Що таке інформативність?
ІІІ. Повідомлення теми. Організація спільного з учнями формулювання мети й завдань уроку
Учитель пропонує учням уважно прочитати тему уроку та визначити, що від них очікується, яких знань їм слід набути, що навчитися робити.
Завдання уроку: зрозуміти, що таке інформаційна структура сайта; визначити особливості інформаційної структури сайтів.
IV. Мотивація навчальної діяльності
Мотиваційні запитання
Що мене зацікавило в темі уроку?
Що я очікую від цього уроку?
Де я зможу застосувати знання отримані на уроці?
V. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
VI. Закріплення вивченого матеріалу
Прийом «Написання літературного твору»
Учням пропонують написати невелике оповідання, нарис, есе тощо, де у художній формі представлено інформаційну структуру сайта
VIІ. Практична робота «Дослідження типів інформаційних структур сайтів заданої тематики»
Послідовність виконання роботи
Сайт |
Тип сайта |
Інформаційна структура |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VIІI. Підбиття підсумків уроку. Рефлексія
Запитання для рефлексії
Чи маю я задоволення від результатів роботи на уроці?
Наскільки мій проект просувається до логічного завершення?
Чи потрібні мені додаткові дослідження?
Чи виходить у мене співпрацювати з учителем та учнями?
VIІІ. Домашнє завдання
Написати есе «Які бувають інформаційні структури веб-сайтів».
ІX. Оцінювання роботи учнів