Тема уроку: Інформаційні системи у сучасному суспільствіМета уроку:навчальна: познайомити з інформаційними системами у сучасному суспільстві їх значенням та складовими, сформувати поняття ключових компетентностей людини у ХХІ столітті;розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.style.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.type
ІІ. Мотивація навчальної діяльності Суворо забороняється :заходити в кабінет без дозволу учителя; знаходитися в кабінеті у верхньому одязі;включати або виключати апаратуру без вказівки вчителя;починати роботу на комп’ютері без дозволу вчителя;торкатися до апаратури вологими або брудними руками;торкатися до захисного екрану або до екрану монітора;торкатися до роз'ємів системного блоку, кабелів, дротів, розеток і пристроїв заземлення;класти книги і зошити на монітор або клавіатуру;самостійно усувати несправність в роботі комп'ютера; Під час роботи дистанція між очима і екраном монітора повинна бути не менше 50 см. Починайте роботу лише по команді вчителя. Під час роботи виконуйте всі вказівки учителя. Учні з ослабленим зором зобов'язані працювати в окулярах.
Що повинна мати сучасна людина. Знання основ теорії інформаціїНаявність навичок ефективного збирання, зберігання, опрацювання, передавання та захисту повідомлень. Уміння аналізувати, оцінювати нові повідомлення, синтезувати нові ідеї та рішення. Готовність не тільки оволодівати новими знаннями, а й пропагувати нові ефективні ідеї та технологіїЗнання норм і правил, що регламентують використання інтелектуальної власності, та готовність незаперечно дотримуватися їх.