Навчальний проект "Рекламна агенція" (в рамках вивчення вибіркового модуля «Комп’ютерна графіка» )

Про матеріал

Проект допоможе ознайомити учнів з різними видами і засобами реклами, з психологію сприйняття реклами та інфографіки; сформувати вміння створювати інфографіку; визначити, які види реклами найефективніші в сучасному світі бізнесу, а також сформувати вміння розробляти рекламу для виготовленого виробу, оформлювати документацію.

Перегляд файлу

Навчальний  проект рекламної агенції

(в рамках вивчення вибіркового модуля «Комп’ютерна графіка» )

Тип проекту: освітній, творчий.

Учасники проекту: учні 10 класу.

Мета проекту

ознайомити учнів з різними видами і засобами реклами, з психологію сприйняття реклами та інфографіку; формування вмінь створювати інфографіку; визначити, які види реклами найефективніші в сучасному світі бізнесу; продовжувати формувати вміння розробляти рекламу для виготовленого виробу; формувати вміння оформлення документації, удосконалити  уміння демонстрування та опису виробу; розвивати творчі здібності, логічне мислення, ініціативність,  комунікабельність, підприємливість; сприяти розвитку пізнавальних інтересів учнів, розвитку уяви, творчого мислення, фантазії, творчих здібностей. Виховувати наполегливість, лідерські якості;

 

Завдання проекту

  • ознайомитися з комп'ютерною графікою та засобами реклами;
  • удосконалити інструментарій редактора CorelDraw;
  • освоїти основні методи створення, редагування і операції з об'єктами;
  • освоїти професію графічного дизайнера, директора  та працівників рекламного агентства;
  • розробити і продемонструвати авторські поліграфічні продукти ;
  • розвивати  навички роботи в колективі та єдності в роботі.

Реалізація проекту

Схема реалізації проекту

 

 

 

Освітній продукт:

тематичні проекти

рекламні агенції  «Forever», «Прорив»,

квест «Веб-дизайн», «Галактика Інфографіка»

 

 

 


 


 

 

 

 

Проведення вікторин та квестів з Комп’ютерної графіки («Веб-дизайн», «Галактика Інфографіка»), створення тематичних проектів

 

 

 



Етапи реалізації проекту

  1. Ознайомлення учнів з основними етапами проведення проекту, його метою і завданнями. Допомога учням в осмисленні характеру майбутньої роботи.
  2. Вчитель інформатики  та учні 10 класу знайомляться з цілями і завданнями, принципами організації агенції, формами і методами роботи.
  3. Розподіл обов’язків. Директор агенції  з учнівським колективом складають план дій  та проект діяльності майбутньої роботи.
  4. Члени агенції розробляють логотип емблеми, візитівки та рекламні буклети.
  5. Узгоджується режим роботи агенції.
  6. Рекламні буклети та візитівки організації представляються педагогам та  учням .
  7. Готується план проведення першого робочого дня агенції.
  8. Розробляється пакет документів агенції: штатний розпис, табель робочого часу, посадові обов’язки, програма роботи установи.

 

Основний етап

 

  1. Проведення квестів «Веб-дизайн», «Галактика Інфографіка».
  2.  Участь в міському конкурсі «Обдарованість року».
  3. Створення проектів: рекламні агенції  «Forever», «Прорив»: виготовлення  візитівок, рекламних буклетів і поширення серед учнів та вчителів школи.

 

 

Заключний етап

  1.          Підбиття підсумків роботи.
  2.           Презентація проектів  рекламних агенцій  «Forever» та «Прорив»:

Циклограма проекту

 


 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Байраченко Віта Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
3 серпня 2021
Переглядів
476
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку