Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцькдії, які ти використовуєш для отримання потрібних відомостей під час виконання домашнього завдання;що найчастіше ти робиш, коли працюєш в Інтернеті: шукаєш, зберігаєш, опрацьовуєш чи передаєш повідомлення;якими пристроями ти користуєшся для роботи з повідомленнями в школі, а якими — удома
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, ЛуцькІнформаційні процеси та системиІнформаційні процеси та системи Вивчаємо. Пристрої для реалізації інформаційних процесівІнформаційні процеси. Отримання повідомлень. Збереження повідомлень. Пошук повідомлень. Передавання повідомлень. Опрацювання повідомлень
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, ЛуцькІнформаційні процеси та системиІнформаційні процеси та системи Вивчаємо. Вплив інформаційних технологій Інформаційні технології — це сукупність інформаційних процесів з використанням засобів збирання, отримання, накопичення, збереження, опрацювання та передавання даних за допомогою комп’ютерів, мереж для отримання нової інформації про предмет, процес або явищеІнформаційні процеси можна реалізувати за допомогою інформаційних технологійІнформаційно-комунікаційними (ІКТ) називають інформаційні технології комп’ютерних мереж і засобів комунікаціїВикористання інформаційних технологій для забезпечення потреб певних груп людей чи організацій привело до створення інформаційних систем
Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 2. «Продовж ланцюжок» Пограйте у гру «Продовж ланцюжок», у якій називайте по черзі дію, що описує кожний із інформаційних процесів у навчальній діяльності в заданих ситуаціях:потрібно розв’язати задачу з математики;для уроку історії – підготувати повідомлення про джерела історичних відомостей;установити флюгер на географічному майданчику школи