Складові персонального комп’ютера

Про матеріал
Мета:  навчальна: розглянути будову комп’ютера, його складові частини та їх взаємодію, пристрої введення-виведення даних, їх призначення та характеристики;  розвиваюча: розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати;  виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцькякі пристрої потрібні для збирання власного комп’ютера; для здійснення яких інформаційних процесів ти використовуєш комп’ютер;чи можна працювати з комп’ютером без миші, клавіатури, принтера

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 6

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, ЛуцькІнформаційні процеси та системи Сукупність пристроїв і програм, призначених для зберігання, опрацювання, подання й передавання даних різного типу, називають інформаційною системоюІнформаційні процеси та системиІнформаційна система. Апаратна складова. ПристроїТехнічні засоби зв’язкуІнформаційна складова. Програми. ДаніВивчаємоІнформаційна системаhardwaresoftware

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, ЛуцькІнформаційні процеси та системиІнформаційні процеси та системи Вивчаємо Апаратна частина. СистемнийблокПристрої ВВЕДЕННЯінформаціїПристрої ВИВЕДЕННЯінформаціїКОМУНІ-КАЦІЙНЕ обладнанняСкладові комп’ютера

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, ЛуцькІнформаційні процеси та системиІнформаційні процеси та системи Вивчаємо Складові комп’ютера

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, ЛуцькІнформаційні процеси та системиІнформаційні процеси та системи Вивчаємо  Пристрої введення та виведення даних

Номер слайду 10

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, ЛуцькІнформаційні процеси та системиІнформаційні процеси та системи Вивчаємо  Пристрої введення та виведення даних

Номер слайду 11

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, ЛуцькІнформаційні процеси та системиІнформаційні процеси та системи Вивчаємо  Системний блок. Процесор — мікросхема, яка розміщується всередині системного блока і призначена для виконання функцій управління пристроями та опрацювання даних.

Номер слайду 12

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, ЛуцькІнформаційні процеси та системиІнформаційні процеси та системи Вивчаємо  Зовнішня пам'ять

Номер слайду 13

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Вивчити §4 Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик Заповнити словничок Процесор, пам'ять

Номер слайду 14

Розгадай. Ана. ГРам. УЧашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 15

Перороцс. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Розгадай анаграму. ПРОЦЕСОР

Номер слайду 16

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 1.  Групування пристроїв Розмістити запропоновані у вправі за адресою http://Learning. Apps.org/view2434822 зображення пристроїв у три групи. Перевір розв’язок, натиснувши у правому нижньому куті вікна браузера кнопку

Номер слайду 17

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 2.  Складові персонального комп’ютера Постав у відповідність складову персонального комп’ютера та її призначення. Виконай вправу, запропоновану за посиланням http://Learning. Apps.org/view2434860

Номер слайду 18

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп’ютером

pptx
Додано
23 вересня 2021
Переглядів
916
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку