ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИЙ БЮЛЕТЕНЬ СТУДЕНТСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ФІЗИКИ

Про матеріал
Це матеріали олімпіади, яку проводять в коледжі в кінці навчального року. Олімпіада проходить в динамічній атмосфері, коли члени жюрі відразу оцінюють учасників і оголошують переможців
Перегляд файлу

ВНКЗ ЛОР "Самбірський медичний коледж"

Циклова комісія загальноосвітніх дисциплін

 

 

 

 

 

 

 

ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИЙ БЮЛЕТЕНЬ

  СТУДЕНТСЬКОЇ  ОЛІМПІАДИ З ФІЗИКИ

 

серед студентів 1-их курсів спеціальностей:

"Медсестринство", "Фармація, промислова фармація"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самбір

2018

 

Зміст

 

 

  1. Передмова

 

3

 

  1. Основні завдання і мета проведення олімпіади

 

  1. Положення про  проведення І, ІІ, ІІІ етапів студентської

олімпіади з фізики в медичному коледжі.

4

 

5

 

 

  1. Завдання та критерії оцінювання I-го етапу олімпіади:

 

  1. Завдання та критерії оцінювання IІ-го етапу олімпіади

 

  1. Завдання та критерії оцінювання ІІI-го етапу олімпіади

 

  1. Журі олімпіади.

8

 

 

 

18

 

24

 

 

29

Протокол засідання журі олімпіади з фізики

30

 

  1. Аналітичний звіт про проведення студентської

олімпіади з фізики

31


Передмова

 

Невід'ємною частиною всієї навчально-виховної діяльності коледжу є позааудиторна робота з дисциплін. Вона поглиблює знання, розширює кругозір, розвиває творчі здібності студентів, їх інтелект. Як показує педагогічна практика, найбільш прийнятними і часто використовуваними формами позааудиторної роботи є гуртки, факультативи, олімпіади. Особливе місце в системі позааудиторної роботи з фізики займає олімпіада. Це комплексна форма роботи з дисципліни, своєрідний підсумок роботи студента. Олімпіада з фізики проводиться з метою розвитку пізнавального інтересу, індивідуальних, творчих і інтелектуальних здібностей студентів. 

Предметні студентські олімпіади є однією з традиційних і добровільних форм роботи сучасної освіти, що реалізують бажання студентів перевірити свої знання, здібності, уміння.

Олімпіада – це інтелектуальний вид змагань, що стимулює потяг студентів до самоосвіти, виховує наполегливість, поглиблений інтерес до навчальної дисципліни, вміння долати труднощі, виробляє навички роботи з довідковою та науково-популярною літературою.

Олімпіада є заключним етапом цілого комплексу групових, індивідуальних, аудиторних та позааудиторних заходів, яким передує велика підготовча робота викладачів фізико-математичного профілю циклової комісії загальноосвітніх дисциплін.

 


Основні завдання і мета проведення олімпіади:

 

  • стимулювання творчого самовдосконалення студентської молоді;
  • виявлення, розвиток обдарованих студентів, надання їм допомоги у поглибленні знань у майбутній професії;
  • реалізація здібностей талановитих студентів;
  • формування творчого покоління молодих людей  для різних галузей медицини;
  • підвищення інтересу до поглибленого вивчення загальноосвітніх, спеціальних та фахових дисциплін, формування у колах студентської молоді навичок дослідницької роботи;
  • популяризація досягнень науки, техніки та новітніх технологій;
  • підбиття підсумків роботи предметних гуртків;
  • активізація всіх форм позааудиторної роботи зі студентами;
  • підвищення рівня викладання навчальних загальноосвітніх та фахових дисциплін, фахової підготовки студентів;
  • залучення викладацького складу до активної роботи з обдарованою студентською молоддю;
  • формування команд для участі в обласних олімпіадах, конкурсах, турнірах.

 

Найбільш суттєвий внесок у підготовку і проведення олімпіадних змагань вносить викладач – компетентний помічник і консультант, організатор колективної чи самостійної пізнавальної діяльності, який безпосередньо працює зі студентами, організовує і проводить коледжні тури олімпіади, готує студентів до наступних етапів. Найбільшого успіху у предметних олімпіадах досягають студенти, які активно включаються в навчальний процес навчального закладу, в якому ведеться систематична і цілеспрямована робота із здібними та обдарованими студентами.


ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ

І-го, ІІ-го, ІІІ-го ЕТАПІВ

СТУДЕНТСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ФІЗИКИ

 

 

Документом, що визначає мету, завдання, структуру, технологію проведення  олімпіад є Положення про  учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності (наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22.09.2011 р. № 1099), яким повинні керуватися оргкомітети та журі при проведенні етапів студентської олімпіади з фізики.

 

  1. Створення  організаційного комітету по підготовці та проведенні олімпіади з фізики, де входять викладачі фізики та лаборант лабораторії фізики.
  2. Олімпіада з фізики проходить у три етапи.
  3. У І етапі олімпіади з фізики беруть участь по 5 бажаючих студентів з шести груп 1-их курсів. Всього 30 студентів.
  4. На I етапі студенти проходять 4-и основні тури гри "О, щасливчик!", після кожного з яких 5 студентів, які набрали найменшу кількість балів, припиняють участь в олімпіаді.
  5. Основні тури передбачають знаходження студентами правильних  відповідей на 12 вибіркових тестових завдань з курсу фізики. Тести  мають по чотири варіанти відповідей.
  6. У випадку однакової кількості балів студенти проходять додаткові відбіркові тури.
  7. У ІІ етапі студентської олімпіади з фізики беруть участь 10 студентів, що стали переможцями І етапу.
  8. На ІІ етапі учасники проходять 4 тури завдань.
  9. У І-му турі студенти працюють над 30-а питаннями усної вікторини з фізики, де правильна відповідь дається одним словом.
  10. У II-му турі студенти розв'язують фізичний кросворд, в якому треба дати відповідь на 21 питання.
  11. У IIІ-му турі студенти працюють над логічними завданнями про "подорожуючого".
  12. У IV-му турі учасники працюють над завданнями "Дослідники".
  13. За сукупністю набраних балів у II етапі 5 студентів, які набрали найбільшу кількість, проходять до III етапу.
  14. У ІІІ етапі олімпіади з фізики беруть участь 5 студентів, що стали переможцями ІІ етапу.
  15. На ІІІ етапі студенти проходять 3 тури завдань.
  16.  У I-му турі студенти опрацьовують завдання "Великі відкриття".
  17. У IІ-му турі студенти шукають відповіді до фізико-логічних завдань "Розумники".
  18. У III-му турі учасникам треба відгадати який предмет знаходиться у "Чорній скриньці".
  19. За результатами I-II-III етапів олімпіади визначають переможців, які отримали найбільші кількості балів. Їм присуджуються відповідно I, II і III місця.
  20.  Студентська олімпіада з фізики проводиться відповідно до графіку проведення позааудиторних заходів.
  21. Початок олімпіади в позааудиторний час. Час на виконання робіт І-II-ІІI етапів  олімпіади - 1 година і 30 хвилин.
  22. Місце проведення олімпіади -  лабораторія фізики Самбірського медичного коледжу.
  23. Оргкомітетом забезпечуються однакові умови для виконання учасниками запропонованих завдань та дотримання однакових вимог при перевірці робіт.
  24. Оргкомітетом здійснюються всі необхідні заходи для забезпечення секретності змісту завдань та публічного оголошення тексту завдань.
  25. Зміст завдань копіюється індивідуально для кожного студента (із розрахунку 1 аркуш формат А-4). Оприлюднюють його безпосередньо перед початком олімпіади.
  26. ІІІ етап студентської олімпіади з фізики проводиться за двома напрямками – теоретичним і практичним, кількість балів набраних на кожному з напрямків додається (жоден з напрямків не має переваг над іншим).
  27. Перед початком олімпіади  організаторам слід провести інструктаж для студентів щодо вимог оформлення роботи , терміну її виконання та правил поведінки під час олімпіади (забороняється спілкування між учасниками, користування мобільним телефоном, використання цифрових пристроїв).
  28. При виконанні завдань не дозволяється користуватися довідковою літературою, таблицями, калькуляторами та іншими обчислювальними засобами, якщо на це немає окремого дозволу оргкомітету олімпіади.
  29. Для виконання завдань кожний студент на початок олімпіади повинен мати: ручку, олівець, лінійку, гумку, калькулятор.
  30. При оцінюванні завдань олімпіадних робіт  керуватися запропонованими критеріями оцінювання завдань кожного туру олімпіади.
  31. Журі перевіряє тільки завдання, що записані у чистовик учасника олімпіади. Чернетка членами журі не розглядається.
  32. При визначенні переможців змагань слід дотримуватися  вимоги, що «переможцем не може бути учасник, який за сумарним результатом набраних балів всіх обов’язкових турів відповідного етапу олімпіади набрав менше, ніж третину від максимально можливої сумарної кількості балів».


\

 

Завдання та критерії оцінювання

І етапу студентської олімпіади з фізики

 


ГРА "О, ЩАСЛИВЧИК!"

 

Основний тур №1

 

1. Найдрібніша частинка речовини називається:

 а) атом

б) молекула

в) електрон

г) йон

 

2. Середня швидкість позначається :

 а)  υ

б)  m

в)  s

г) υ с

 

3.Тиск  вимірюється:

 а)  Н

б) Па

в)  Кл

г)  м²

 

4. Чим можна пояснити, що людина спіткнувшись, падає вперед?

а) невагомістю

б) дією сили тяжіння

в) інерцією

г) існуванням сили тертя

 

5. Яка вага слона,якщо його маса становить 2т ?

а) 19 600 Н

б) 2000 Н

в) 20 000 Н

г) 19 600 Н/м

 

6. Як зміниться осадка корабля в результаті переходу з річки в море?
а) зменшиться

б) збільшиться

в) не зміниться

г) залежить від розмірів корабля

 

7. Хто вперше висунув теорію поширення світла?

а) Ньютон

б) Архімед

в) Арістотель

г) Кеплер

8. 1 мм рт. ст. дорівнює:

а) 233.3 Па

б) 133,3 Па

в) 333,3 Па

г) 433,3 Па

 

9. Явище електромагнітної індукції відкрив:

а) Фарадей

б) Ампер

в) Максвелл

г) Лоренц

 

10. Закон Джоуля-Ленца має вигляд:

а) Q = IRΔt

б) Q = I² R Δt

в) A = IU Δt

г) P = UI

 

11. ККД електричних двигунів становить:

а) 40%

б) 60%

в) 80%

г) 98%

 

12. Світло йде від Сонця до Місяця:

а) 1,3хв

б) 3хв

в) 8хв

г) 11хв


Основний тур №2

 

1. Силу електричного струму позначається літерою:
а) U

б) R

в) I

г) Р

 

2. Назвіть найкоротшу електромагнітну хвилю спектру видимого випромінювання:

а) червоний

б) фіолетовий

в) синій

г) жовтий

 

3. ККД теплових електростанцій порівняно з атомними
а) більший

б) менший

в) одинаковий

г) не можна порівнювати

 

4. Хто вперше намагався виміряти швидкість світла?

 а) Архімед

б) Галілей

в) Кассіні

г) Ремер

 

5. Явище виникнення електричного струму в замкненому провіднику, що перетинає магнітні лінії, називають:

а) самоіндукцією

б) електромагнітною індукцією

в) фотоефектом

г) конвекцією

 

6. Температура плавлення ртуті становить:

а)  29 °С

б)  -19 °С

в) -39 °С

г)   -114 °С

 

7. Молекула води  (H2O)  містить таке число електронів:

а) 8

б) 3

в) 12

г) 10

8. Уперше відкрив 1-ий закон Ньютона:

а) Архімед

б) Галілей

в) Ньютон

г) Арістотель

 

9. Радіус Землі дорівнює:

а)  3600км

б) 6400км

в)  8400км

г)  10 000км

 

10. Перехід речовини з рідкого стану в твердий називають:

а) кристалізацією

б)  плавленням

в)  конденсацією

г)  кипінням

 

11. Яке тіло є простим механізмом:

а)  важіль

б)  блок

в) шлюз

г)  клин

 

12. Кому належать слова « І буде світло! І тут постав  Ньютон»?

а) Пушкіну

б) Попу Поупу

в) Байрону

г) Вольтеру


Основний тур №3

 

1. Приставка «Г» (гіга) дорівнює:

а) 103

б) 106

в) 109

г) 1012

 

2. Національну академію наук України очолює:

а) Кучма

б) Патон

в)  Кінах

г)  Кремень

 

3. Український космонавт Леонід Каденюк здійснив космічний політ:

а)  1992р

в) 1997р

б)  1995р

г)  1999р

 

4. Чому дорівнює сила тяжіння, що діє на тіло масою 50 кг?

а) 500 Н

б) 5 Н

в) 0,5 Н

г) 5000 Н

 

5. Камінь, кинутий угору, падає на Землю за рахунок:

а) сили тяжіння

б) сили пружності

в) ваги тіла

г) сили тертя

 

6. За міжнародною угодою за одиницю сили прийнято:

а)  кілограм

б) Ньютон

в)  метр за секунду

г)  ват

 

7. Швидкість руху Землі по орбіті дорівнює:

а) 10 км/с

б) 30 км/с

в) 50 км/с

г) 330 км/с

 

8. Мірою інертності тіла є:

 а)  швидкість

б) маса

в)  шлях

г)  сила

 

9. Момент сили вимірюється:

а) Н м

б)  Н

в)  Н/м

г)  Н м²

 

10. Закон Гука має вигляд:

а)  A = FS

б)  F = kx²

в) F = - kx

г)  A = - kx

 

11. При поділу урану виділяється енергія:

а)  100МеВ

б) 200Мев

в)  300МеВ

г)  400МеВ

 

12. Засновник релятивістської фізики:

а)  Ньютон

б) Ейнштейн

в)  Фарадей

г)  Кюрі

                        


Основний тур №4

 

1. Швидкість механічного руху дорівнює:

 а)  υ = st

б)  υ = t/s

в) υ = s/t

г)  s = υt

 

2. Курвіметр використовують для вимірювання:

а)  швидкості

б) відстані

в)  часу

г)  потужності

 

3. Електричну лампу вперше виготовив:

а) Яблочков

б)  Едісон

в)  Петров

г)  Лодигін

 

4. Яку посаду обіймав Отто фон Геріке, який займався вивченням атмосферного тиску?

а)  професор

б)  придворний

в) бургомістр

г)  мер

 

5. Яка найбільша глибина занурення у воду аквалангіста?

а)  50м

б) 100м

в)  150м

г)  200м

 

6. Хто сформулював закон про передачу тиску у рідинах?

а)  Архімед

б) Паскаль

в)  Торічеллі

г)  Ньютон

 

7. Назвіть місто, де побудовано перший атомний реактор:

а) Чікаго

б)  Обнінськ

в)  Чорнобиль

г)  Рим

 

8. Сила Ампера визначається за формулою:

а)  F = mɑ

в)  F = qE

г)  F = eBv

 

9. Існування електрона підтвердив:

а)  Лоренц

б)  Ампер

в)  Резерфорд

г) Дж. Томсон
 

10. Явище радіоактивності було відкрите в:

а)  1892р

б) 1896р

в)  1898р

г)  1905р

 

11. Світло – це потік:

а)  частинок

б) фотонів

в)  електронів

г)  гамма-променів

 

12. Людське вухо розрізняє звук із частотою:

 а)  105 – 106

б)  103 – 105

в) 16Гц – 20 кГц

г)   5 – 10 кГц

                                   


ВІДБІРКОВІ ТУРИ

 

 

Відбірковий тур №1

Розмістіть імена фізиків у хронологічному порядку: Ейнштейн, Ньютон,  Архімед, Фарадей

(Архімед, Ньютон, Фарадей, Ейнштейн)

 

 

Відбірковий тур №2

Розмістіть електромагнітні хвилі,починаючи з хвиль найбільшої довжини: видиме світло, ультрафіолетові промені, інфрачервоні промені, радіохвилі, рентгенівські промені, γ-промені.

    (Радіохвилі, інфрачервоні промені, радіохвилі, рентгенівські промені, γ-промені)

 

 

Відбірковий тур №3

Розмістіть речовини залежно від їх густини, починаючи з найменшої: алюміній,бензин,свинець,повітря.

  (Повітря, бензин, алюміній, свинець)


 

 

 

 

Завдання та критерії оцінювання 

ІI-го етапу студентської олімпіади з фізики


І-ий тур

 

УСНА ВІКТОРИНА

 

1. Два провідники, розділені діелектриком. (Конденсатор)

2. Оптичний квантовий генератор. (Лазер)

3. Порція енергії. (Квант)

4. Тіло з однією закріпленою віссю. (Маятник)

5. Сукупність атомів з однаковим зарядом ядра. (Ізотоп)

6. Огинання хвилями перешкод. (Дифракція)

7. Найдрібніша частинка речовини. (Атом)

8. Одиниця кількості речовини. (Моль)

9. Що важко змінити в рідині? (Об'єм)

10. Позитивно заряджений електрод. (Анод)

11. Чи витікатиме ртуть зі скляного резервуара краплями? (Ні)

12. Котушка зі ставним осердям. (Магніт)

13. Одиниця електричного опору. (Ом)

14. Прилад для зміни сили стуму в електричному колі. (Реостат)

15. Інтенсивне випаровування з усього об'єму рідини. (Кипіння)

16. Що підтверджує ефект Комптона? (Квантову природу світла)

17. Чи можливий іскровий розряд у катодній трубці? (Ні)

18. Оптичний прилад для розгляду дрібних предметів. (Лупа)

19. Явище, що виникає під час введення магніту в кільце з діелектрика. (Поляризація діелектрика)

20. Чи діє електромагніт на мідну пластинку? (Так, виникають струми Фуко)

21. Ядро атома Гідрогену. (Протон)

22. Добуток маси тіла на його швидкість. (Імпульс)

23. Який закон лежить в основі атомної енергетики? (Закон взаємозв'язку маси та енергії)

24. Який закон виражає передачу тиску рідиною або газом? ( Паскаля)

25. Залежність показника заломлення речовини від частоти світла. (Дисперсія)

26. За яких умов електричне джерело може створити найбільшу силу струму? (При короткому замиканні.)

27. Від'ємний електрод. (Катод)

28. Яким приладом вимірюють силу. (Динамометром)

29. Що допоможе знайти голку в стіжку сіна? (Магніт)

30. Який відрізок має напрям? (Вектор)


ІІ-ий тур

 

Кросворд

 

По вертикалі:

 

1. Явище перетворення пари в рідину при сталій температурі.

 

3. Назва ходу поршня в ДВЗ (двигунах внутрішнього згорання).

 

6 Рідина, що має питому теплоємність 4200 Дж/кг°С.

 

7. Залізне знаряддя, за допомогою якого викрешували вогонь з кремнію. Було у вжитку в багатьох народів протягом тривалого часу — до винайдення сірників. В основі його дії лежить збільшення внутрішньої енергії кременю і труту внаслідок виконання механічної роботи.

 

  1. Речовина, що має температуру плавлення при нормальному тиску

 

9. Пристрій, за допомогою якого нагрівають повітря в приміщеннях або охолоджують воду системи охолодження ДВЗ.

 

10. Один з видів теплових двигунів.

 

14. Побутовий прилад, в якому різними прийомами ускладнюють теплопередачу, що дає змогу зберігати в ньому тривалий час як гарячі, так і холодні рідини.

 

15. Сорт палива, що використовується в ДВЗ.

 

По горизонталі:

 

2. Пористе тіло тваринного походження, яке між своїми волокнами містить повітря, а тому має погану тепло­провідність.

 

4. Тверда речовина, що має питому теплоту плавлення 0,59 х 10 5 Дж/кг.

 

5. Тверда речовина, що при нормальному атмосферному тиску має температуру плавлення 1200° С.

11. Наочний спосіб показу залежності між двома фізич­ними величинами.

 

12. Загальна назва машин, що перетворюють певний вид енергії в механічну енергію.

 

13. Спосіб зміни внутрішньої енергії тіла без виконання роботи над тілом або самим тілом.

 

16. Прилад, який застосовують у багатьох дослідах при вивченні теплових явищ; його основна частина - дві посудини різних розмірів.

 

17. Паливо, що має питому теплоту згорання 4,6х 107 Дж/кг.

 

18. Явище перетворення рідини в твердий стан.

 

19. Кристалічне тверде тіло, що має температуру крис­талізації при нормальному атмосферному тиску 0°С?

 

20. Маленька частинка твердого тіла, що має правильну геометричну форму внаслідок впорядкованого розміщення в ній атомів та молекул.

 

21. Метал, що має питому теплоємність 140 Дж/кг°С і температуру плавлення 327°С.

 


ІІІ-ій тур

Логічні завдання «Подорожуючого»

  1.               Господиня відкрила двері і впустила кішку. Подивив­шись на неї, подорожуючий сказав: «Погода на вулиці хо­лодна». Як він це визначив?

Відповідь. Очевидно, по шерсті кішки. Під час холодної погоди шерсть стає пухнастою, щоб між ворсинками було більше повітря – поганого провідника тепла.

2. «Млинці добрі тоді, коли вони гарячі», — сказала госпо­диня подорожуючому. «Щоб довше зберегти їх гарячими, я ставлю їх на плетений з дроту підніс». «Краще їх поставити на дерев’яну підставку», — сказав подорожуючий.               Завдяки чому він зробив такий висновок?

Відповідь. Теплопровідність дерева менша, ніж металу, тому на дерев’яному підносі тарілка остигає повільніше.

3. Подорожуючий зайшов у квартиру господині і через 2 хв. сказав: «Шановна господине, у вас на кухні кипить чайник». Як він зробив цей висновок, якщо кухні він не бачив?

Відповідь. Коли кипить чайник, то кришка підстрибує, оскільки у чайнику утворюється пара, тиск збільшується, піднімаючи кришку; при цьому частина пари виходить, тиск зменшується, кришка опускається, утворюючи при цьому звук.

4. Була зима. Подорожуючий зайшов у кімнату з вулиці. Крізь замерзлі вікна був видимий лише край доріжки.

 «Господиня квартири лінива», — подумав він. Чому він зро­бив такий висновок?

Відповідь. Вікна господині замерзли. Отже, в простір між рамами проникло з кімнати тепле повітря і при дотику до холодного скло замерзло. Значить,  вікна погано утеплені.


ІV-ий тур

 

Завдання «Дослідники»

 

 

  1. Налити воду в сірникову коробочку, поставити на плитку і довести її до кипіння. Чому вода кипить, а коробка не горить?

   

  1. Поставити на смужку паперу гирю і, тримаючи смужку за кінці, внести гирю в полум'я спиртівки. Чому папір не загоряється?

 

  1. На чашках терезів зрівноважено стакан води з холодною водою і такий  же стакан з гарячою водою. Що ви побачите через деякий час і чому?

   

  1. Одержати воду із води, використовуючи декілька теплових процесів і назвати їх.

  

  1. Довести воду до кипіння в пробірці з льодом так, щоб лід не розтанув. Як це зробити і чому це можливо?


Завдання та критерії оцінювання

ІII-го етапу студентської олімпіади з фізики


І-ий тур

 

«Великі відкриття»

 

1. Бернуллі Даніель (1700-1782)

2. Мендєлєєв Д.І. (1834-1907)

3. Фарадей Майкл (1791-1864)

4. Ом Георг Симон (1787-1854)

5. Больцман Людвіг (1844-1906

6. Кулон Шарль Огустен (1736-1806)

7. Галілео Галілей (1564-1642)

8. Ньютон Ісаак (1643-1727)

9. Архімед (287-212 до н. е.)

10. Альберт Ейнштейн (1879-1955)

11. Ломоносов Михайло (1711-1755)

12. Торрічеллі Єванжеліста (1608-1647)

13. Попов Олександр Станіславович (1859-1905)

 


«Великі відкриття»

(з відповідями)

 

ІІ-гий тур

«Конкурс Розумники»

  1. Ви знаходитесь у Франції середина ХІХ століття, сидите на стільці  обличчя ретельно намазане крейдою. На вас скеровано два прожектори. В такому положенні ви знаходитеся годину. Яка професія господаря цього приміщення.

Відповідь. Фотограф.

 

  1. Яка тварина допомогла зробити безліч відкриттів в області електроніки?

Відповідь. Жаба не лише героїня казок, та не лише задушила безліч заздрісників, але й була піддослідною тваринкою Гальвані та Вольта.

 

  1. Едісон особисто екзаменував усіх, хто вступав до його лабораторії. Один з кандидатів повідомив, що винайшов розчин –– рідину, яка розчиняє будь-яку речовину. «В чому ж зберігати ваш розчин?» –– здивувався Едісон. Винахідник відповів: «Що відповів винахідник?»

Відповідь. «У посуді, якщо розчинник заморозити».

 

  1. У середньовічній медицині це слово означало «соки організму, що впливають на настрій».  Це слово використовується і зараз, назвіть його.

Відповідь. Гумор.

 

  1. Який фізичний процес зумовлює дощ?

Відповідь. Конденсація.

 

  1. Яку цифру можна передати, схрестивши руки?

Відповідь. Римську цифру –– Х

 

  1. Яка з планет Сонячної системи відкрита «на кінчик пера»?

Відповідь. Нептун.

 

  1. Які півкулі не зможе роз'єднати навіть табун коней?

Відповідь. Магдебурзькі півкулі.

 

  1. Так в древньому Римі називали палицю, якою підганяли тварин. Сьогодні це велике джерело зацікавлення. Що це?

Відповідь. Стимул.


ІІІ-ій тур

 

«Чорна скринька»

 

 

Суть гри. Ви повинні розгадати, що лежить у скриньці, задаючи запитання, на які ведучі відповідає лише «Так» чи «Ні».

 

 Цей предмет був винайдений наприкінці ХІХ століття, існував у ХХ ст.. і на початку ХХІ ст.. Але не відомо чи «доживе» він до кінця ХХІ ст.. ЩО це?

 

Результат пошуку зображень за запитом "перша Кулькова ручка"


склад журі СТУДЕНТської

олімпіади з фізики

 

 

 

 

Голова журі _

 

 

 

Секретар журі _

 

 

 

Члени журі

 

  1.              

 

 

_

 

  1.              

 

 

_

 

3.

 

_

 

 

 

 

 


П Р О Т О К О Л   

засідання журі студентської

олімпіади з фізики

 

 

з/п

Група

Прізвище, ім’я по батькові студента

Число, місяць, рік народження

Спеціальність

Кількість

балів

Місце

1

2

3

4

5

6

7

 

 

 

 

 

 

 

 

Голова журі:   _______  Члени журі:_____________                 

Секретар журі: _________

 

 

 

 

 

Аналітичний звіт про проведення олімпіади з фізики в Самбірському медичному коледжі

          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
Додано
12 грудня 2021
Переглядів
324
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку