Інформаційно-комунікаційні технології як ефективний інструмент реалізації інноваційних педагогічних ідей у практику освітнього процесу

Про матеріал
Впровадження комп'ютерних технологій у навчально-виховний процес – «не зробити навчання комп'ютерним», а «зробити навчання ефективнішим». Впровадження в освіту ІКТ сприяє підвищенню її якості, а також удосконаленню організації освітнього закладу
Зміст слайдів
Номер слайду 1

“Інформаційно-комунікаційні технології як ефективний інструмент реалізації інноваційних педагогічних ідей у практику освітнього процесу”Доповідь. Автор: викладач Удодова О. С.

Номер слайду 2

Потужний потік нової інформації, реклами, застосування комп'ютерних технологій на телебаченні, розповсюдження ігрових приставок, електронних іграшок і комп'ютерів надають велику увагу в процесі виховання учня і його сприйняття навколишнього світу. Але, сьогодні, з огляду на сучасні реалії, викладач повинен вносити в навчальний процес нові методи подачі інформації. Наш час - це епоха постійних змін у технологіях, зокрема освітніх, а використання персонального комп'ютера є стрижнем інформаційних технологій навчання2

Номер слайду 3

 МЕТА: впровадження комп'ютерних технологій у навчально-виховний процес – «не зробити навчання комп'ютерним», а «зробити навчання ефективнішим». Впровадження в освіту ІКТ сприяє підвищенню її якості, а також удосконаленню організації освітнього закладу. Інформаційно-комунікаційні технологіїЗавдання ІКТ - організовувати урок таким чином, що взаємодія між суб'єктами процесу навчання стає невід'ємною рисою пізнавального процесу на уроці. ІКТ дозволяють розробляти і застосовувати принципово нові засоби інформаційної взаємодії між учнями. 3

Номер слайду 4

Використання ІКТ допомагає учню водночас розглядати об'єкт у кількох аспектах. Аналіз і синтез, абстракція і узагальнення виступають у наочно-діяльнісному і словесно- логічному плані та їх різноманітних співвідношеннях: ІКТ дають змогу не тільки стежити за перебігом мислення учня, а й формувати його розумові операціїЦей метод навчання дуже привабливий для викладачів, адже він допомагає їм краще оцінити здібності і знання учня, зрозуміти його, спонукає шукати нові, нетрадиційні форми і методи навчання, стимулює його професійний ріст та подальше освоєння ІТ4

Номер слайду 5

Методи реалізації ІКТ у формах навчання5

Номер слайду 6

підвищення ефективності навчального процесу; індивідуалізація навчання;зростання обсягу виконаних на уроці завдань;більш ефективне управління пізнавальною діяльністю учнів;підвищення мотивації та пізнавальної активності;оперативний доступ до організаційної інформації, економія як матеріальних, так і людських ресурсів;вільний час на вирішення важливих питань; скорочення обсягу рутинної роботи;дозволяє вчителю за короткий час отримувати об'єктивну картину рівня засвоєння матеріалу  Використання засобів ІКТ в організації та плануванні освітнього процесу має певні переваги: 6

Номер слайду 7

Недоліки та проблеми застосування ІКТ:7

Номер слайду 8

ВИКОРИСТАННЯ ІКТ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ УРОКУ ПЕРЕВІРКА ЗНАНЬ8

Номер слайду 9

РОЗДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ 9

Номер слайду 10

ПОЯСНЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ10

Номер слайду 11

При активному використанні ІКТ успішніше досягаються загальні цілі освіти, легше формуються компетенції в області комунікації: вміння збирати факти, їх зіставляти, організовувати, висловлювати свої думки на папері і усно, логічно міркувати, слухати і розуміти усну і письмову мову, відкривати щось нове, здійснювати вибір і приймати рішення. 11

pptx
Пов’язані теми
Інформатика, Інші матеріали
Додано
27 вересня 2021
Переглядів
589
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку