Потужний потік нової інформації, реклами, застосування комп'ютерних технологій на телебаченні, розповсюдження ігрових приставок, електронних іграшок і комп'ютерів надають велику увагу в процесі виховання учня і його сприйняття навколишнього світу. Але, сьогодні, з огляду на сучасні реалії, викладач повинен вносити в навчальний процес нові методи подачі інформації. Наш час - це епоха постійних змін у технологіях, зокрема освітніх, а використання персонального комп'ютера є стрижнем інформаційних технологій навчання2
МЕТА: впровадження комп'ютерних технологій у навчально-виховний процес – «не зробити навчання комп'ютерним», а «зробити навчання ефективнішим». Впровадження в освіту ІКТ сприяє підвищенню її якості, а також удосконаленню організації освітнього закладу. Інформаційно-комунікаційні технологіїЗавдання ІКТ - організовувати урок таким чином, що взаємодія між суб'єктами процесу навчання стає невід'ємною рисою пізнавального процесу на уроці. ІКТ дозволяють розробляти і застосовувати принципово нові засоби інформаційної взаємодії між учнями. 3
Використання ІКТ допомагає учню водночас розглядати об'єкт у кількох аспектах. Аналіз і синтез, абстракція і узагальнення виступають у наочно-діяльнісному і словесно- логічному плані та їх різноманітних співвідношеннях: ІКТ дають змогу не тільки стежити за перебігом мислення учня, а й формувати його розумові операціїЦей метод навчання дуже привабливий для викладачів, адже він допомагає їм краще оцінити здібності і знання учня, зрозуміти його, спонукає шукати нові, нетрадиційні форми і методи навчання, стимулює його професійний ріст та подальше освоєння ІТ4
підвищення ефективності навчального процесу; індивідуалізація навчання;зростання обсягу виконаних на уроці завдань;більш ефективне управління пізнавальною діяльністю учнів;підвищення мотивації та пізнавальної активності;оперативний доступ до організаційної інформації, економія як матеріальних, так і людських ресурсів;вільний час на вирішення важливих питань; скорочення обсягу рутинної роботи;дозволяє вчителю за короткий час отримувати об'єктивну картину рівня засвоєння матеріалу Використання засобів ІКТ в організації та плануванні освітнього процесу має певні переваги: 6
При активному використанні ІКТ успішніше досягаються загальні цілі освіти, легше формуються компетенції в області комунікації: вміння збирати факти, їх зіставляти, організовувати, висловлювати свої думки на папері і усно, логічно міркувати, слухати і розуміти усну і письмову мову, відкривати щось нове, здійснювати вибір і приймати рішення. 11