Інформатична гра "Хто зверху?"

Про матеріал
  • поглибити знання учнів з інформатики;
  • впроваджувати елементи естетичного виховання та культури спілкування;
  • розвивати українське мовлення учнів, культуру поведінки; уміння приймати рішення в нестандартних ситуаціях; колективну творчість і комунікативні здібності; розвивати самоосвітню, інформаційну та життєтворчу компетенції.
  • виховувати позитивні мотиви до навчальної діяльності; творчу самостійність і відповідальність, уміння самоорганізовуватись, вміння працювати командою; сприяти розвитку творчої особистості; створювати умови для самореалізації.
Перегляд файлу

 

Мета:

  •     поглибити знання учнів з інформатики;
  •     впроваджувати елементи естетичного виховання та культури спілкування;
  •     розвивати українське мовлення учнів, культуру поведінки; уміння приймати рішення в нестандартних ситуаціях; колективну творчість і комунікативні здібності; розвивати самоосвітню, інформаційну та життєтворчу компетенції.
  •     виховувати позитивні мотиви до навчальної діяльності; творчу самостійність              і              відповідальність,               уміння самоорганізовуватись, вміння працювати командою; сприяти розвитку творчої особистості; створювати умови для самореалізації.

Обладнання: комп'ютери, проектор, роздатковий матеріал.

Місце  проведення: комп’ютерний   клас,   прикрашений  в  стилі телешоу «Хто зверху?»

ПІДГОТОВКА ГРИ.

  У шоу беруть участь дві команди – хлопці та дівчата. Щоб перемогти, дівчатам доведеться запитати себе: що вони знають про світ хлопців-інформатиків? Хлопці-інформатики, в свою чергу, повинні зробити те ж саме щодо дівчат- інформатиків.

Дуель чоловічого і жіночого світів ділиться на 7 раундів, що складаються з бліцопитувань, різних конкурсів та змагальних ігор. Переможець визначається у фінальному раунді, де бали переможця зростають удвічі. Команда складається з чотирьох учасників.

ХІД ГРИ

Вчитель: Доброго дня вам, дорогі мої учні!  Слава, визнання, вершина успіху... Кожен, бодай раз в житті бажав опинитися на цьому Олімпі. Битва ця нелегка і в ній виграють лише найсильніші, які завжди рухаються вперед. Щоб сьогодні досягти поставленої мети, ви повинні проявити себе, показати свої знання та уміння з інформатики, бути вихованими та культурними під час спілкування, мати великий словниковий запас слів, уміти приймати рішення в нестандартних ситуаціях, проявити колективну творчість і  комунікативні здібності та творчу самостійність і відповідальність, уміння працювати командою.

     Хто розумніший, чоловіки чи жінки? Уже тисячі років людство шукає відповідь на це запитання. Тож сьогодні, в День інформації ми переконаємося в тому хто править інформатичним світом. Отже, стартуємо!

Представлення команд капітанами.

Раунд №1. «ЧИ ЗНАЄТЕ ВИ НАС?»

Бонусне запитання. Скільки відсотків учнів початкових класів  вважають інформатику складною наукою? Відповідь:17 %

Раунд №2. «ЗБЕРИ ЛІТЕРИ»

Умови. 90 секунд є на те, щоб вибудувати максимально велику кількість слів із чотирьох літер. Усі слова прямо чи опосередковано стосуються інформатики. Запрошується першою команда дівчат.

Завдання для дівчат (ХД, АУ, МС, ОА).

1. Вона інколи залітає до кабінету інформатики, цокотуха-… (муха);

2. Перший чоловік на Землі, котрий міг опанувати інформатику, якби на той час вона існувала (Адам);

3. Роздуми програміста над кодом програми, або Верховна Рада в Росії (дума);

4. Коли на робочому столі безліч невпорядкованих значків, інша назва … (хаос);

5. Пані, яка обережно та вишукано працює за ПК (дама);

6. Навіть дівчина-комп’ютерник слідкує за її новинками … (мода);

7. Комп’ютерна техніка при поводженні з нею не любить …(хама);

8. На робочому місці користувача має бути …(сухо);

Завдання для хлопців (ВЛ, ИІ, ПД, ОА).

1. Інформатика розвивається і крокує у незвідані … (далі);

2. Дерево, синонім фальшивих документів (липа);

3. Люди під цим жіночним знаком зодіаку швидко опановують науку інформатику (діва);

4. Чого не варто ставити на комп’ютерний стіл (води);

5. Класти на клавіатуру потрібно руки, а не …(лапи);

6. Щоб затятий двієчник опанував за місяць технології комп’ютерної обробки інформації має статися …(диво);

7. Багато імен зустрічається серед бухгалтерів-операторів, але одне з імен вкрай рідко (Ліда);

8.Якщо комп’ютер 15 років у користуванні йому може допомогти лише … (пила).

Бонусне запитання . Google Chrome займає 1 місце серед браузерів в Україні? Скільки це у  %  ? Відповідь:60,74 %

Раунд №3. «ПОКАЖИ НАЗВУ»

Умови.У навушниках один учасник команди слухає пісню, текст якої пов’язаний із інформатикою. Потім він показує за допомогою жестів, міміки (без озвучення) своїй команді. Команда повинна за 60 секунд відгадати назву пісні або хоча б проспівати частину її слів.

Завдання для хлопців.

  1.     Аркадий Лайкин – Лайки
  2.     Земфира – Девочка,живущая в сети

Завдання для дівчат.

  1.     Верка Сердючка – Смайлик
  2.     Артем Никитин – Селфи

Бонусне запитання .Windows займає 1 місце серед ОС в Україні?      Скільки це   у  %  ?    Відповідь:73,33 %

Раунд №4. «ХТО Я?»

Умови. Один учасник команди стає спиною до екрану та ставить запитання до своєї команди, а ті можуть відповідати  лише «так» або «ні». Протягом 60 секунд учасник від команди має вгадати те, що зображено на малюнку.

 

 

 

 

 

 

Бонусне запитання. Facebook займає 1 місце серед соціальних мереж  в Україні? Скільки це у  %  ? Відповідь: 43,50 %

Раунд №5. «ЗІРКИ В РЯД»

Умови. Потрібно виставити учасників протилежної команди в ряд від 1 до 4 за певними критеріями. Час на виконання 90 секунд.

Завдання для хлопців.

Хто більше фото має в соціальних мережах . Найбільше – на 1 місці, найменше на 4.

Завдання для дівчат.

Хто більше друзів має в соціальних мережах. Найбільше – на 1 місці, найменше на 4.

Бонусне запитання. Найпопулярніша роздільна здатність екрану 1080х1920? Скільки це у  %  ?Відповідь: 72,41 %

Раунд №6. «ХТО БІЛЬШЕ ?»

Умови. Потрібно за 60 секунд скласти якомога більше слів з поданих.

Завдання для хлопців.

Комп’ютеризація

Завдання для дівчат.

Форматування

Бонусне запитання. WINDOWS 10 64-біт займає 1 місце серед ОС WINDOW?

Скільки це у  %  ? Відповідь: 50, 15 % 

Раунд №7. «ЯКОГО РОДУ?»

Умови. Вчитель ставить по черзі запитання кожному учаснику команди. Учасники стоять на одній нозі, балансують. Відповідати потрібно лише «ЖІНОЧОГО» або ж «ЧОЛОВІЧОГО». Наприклад, пристрій, що призначений на відтворення динамічної інформації на плоских, однотонних, рівних поверхнях? Відповідь - «ЧОЛОВІЧОГО», проектор.  Кожній команді  задається по 12 запитань.

Завдання для хлопців та дівчат.

  1.     Хто першим придумав словосполучення “Всесвітня павутина”? (чоловік) Тім Бернерс-Лі ;
  2. «Тваринка», яка входить в комплектацію ПК?  (мишка);
  3. Якого роду ARPANET?(жіночого). Це мережа; 
  4. Хто відправив перший електронний лист? (чоловік) (1971 рік -Рей Томлінсон) ;
  5. Засіб обміну електронними листами? (жіночого-електронна пошта);
  6. Назвіть термін, який об’єднує ці назви: Google, Rambler, Yandex?

(жіночого-пошукова система)?

  1.     Мінімальний елемент зображення на екрані монітора? (чоловічого-піксель);
  2.     Папка, призначена для зберігання видалених об’єктів?(жіночого-корзина);
  3.     Постачальник послуги доступу до Internet?  (чоловічого-провайдер);
  4. Ким був знайдений перший комп’ютерний баг? (Грейс Мюррей Хопер, жінка перевірила реле й виявила міль, яка залетіла туди і стала причиною неполадки).
  5. Пристрій для введення у ПК графічних образів документів? (чоловічого-сканер);
  6. Програмний продукт, який знаходить та знешкоджує віруси?  (чоловічого-антивірус);
  7. Першою людиною, арештованою за спам у системах миттєвих повідомлень  став …чоловік- 18-річний Ентоні Греко, 21 лютого 2005 року.
  8. Сукупність даних, які людина отримує із навколишнього середовища?  (жіночого-інформація);
  9. Сукупність команд, які може виконувати обчислювальна машина? (жіночого-програма);
  10. Хто написав перший комп’ютерний вірус? (Чоловік-Річ Скрент у 1982).
  11. Як називається невеликий файл, що містить картинку-піктограму і посилання на будь-який об’єкт? (чоловічого-ярлик);
  12. Як називається поштова кореспонденція в основному рекламного характеру, що приходить на e-mail адресу користувача без його запиту? (чоловічого-спам);
  13. Якого роду дерево було на логотипі Apple разом з Ісааком Ньютоном  (жіночого-яблуня).
  14. Як називається робоча область екрану, яку ви бачите як тільки вмикається ПК під управлінням ОС Windows?  (чоловічого-робочий стіл);
  15. Як називається сукупність web-сторінок, об’єднаних однією загальною темою?  (чоловічого- web-сайт);
  16. Який запис точно визначає місце розташування комп’ютера в мережі?  (жіночого-ІР-адреса);
  17. Найголовніша плата в комп’ютері?  (жіночого-материнська плата);
  18. Основний пристрій для введення інформації?(жіночого-клавіатура) .

Вчитель. Видатний давньогрецький філософ Сократ зробив свого часу висновок: «Чим більше я знаю, тим більше я не знаю». Людина приходить у світ для того, щоб постійно вдосконалювати, насамперед – себе, свій духовний світ, свої знання, уміння, навички, здібності. Саме тому протягом, майже, всього життя людина  наполегливо навчається. І не важливо чоловік ти чи жінка. Важливо лише те, що  всі ми відчуваємо потребу в збагаченні знаннями, отриманні задоволення від  інтелектуальної спроможності.  Тож будьте розумними!!!!

  Отож,  підведемо  підсумки  сьогоднішнього  змагання  гарних,  кмітливих,  сильних  і  розумних  учнів. Оголошення результатів.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Черкасова Олена Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 липня 2018
Переглядів
1661
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку