Суходільська філія
Комунального закладу «Ліцей № 2 Долинської міської ради»
Розвиток логічного мислення
(Конспект заняття з корекції розвитку, 2 клас)
План-конспект заняття
розробила учитель початкових класів
Клусовська Наталія Миколаївна,
спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії
с.Суходільське
Тема: Підсумковий урок по темі «Розвиток логічного мислення»
Мета: підсумовуємо отримані знання і удосконалюємо набуті уміння і навички. Розвиваємо логічне мислення, навички читання, увагу, дрібну моторику руки. Удосконалюємо уміння знаходити, порівнювати,класифікувати предмети. Повторюємо назви днів тижня. Виховуємо старанність та охайність, культуру розумової праці.
Обладнання: підручник «Українська мова. ІІ частина. 2 клас», зошит, ручка, ножиці, клей, фломастери, ілюстративний матеріал, ігровий матеріал.
Хід уроку
I. Організаційна частина
1. Вправа „Привітання”
Мета: створення позитивного емоційного настрою.
Добро ранку! Доброго дня!
До школи прийшли здобувати знання!
Лінь залишаємо вдома!
Працюємо, не знаючи втоми!
Хід вправи: Привітання „Вітаю!”.
Дитина та учитель повернуті обличчям один до одного та плещуть у долоні по черзі то обома руками, то двома один з одним.
2. Вправа – розминка: „Якщо весело живеться, роби так”
Мета: розвиток спостережливості, образного мислення, вміння погоджувати свої дії з іншими.
Хід вправи: Дитина та учитель стоять перед дзеркалом. По черзі пропонують який – небудь веселий рух і повторюють його разом, вимовляючи вголос слова: „Якщо весело живеться, роби так...”
ІІ. Робота над темою уроку.
Завдання : Знайди предмети, які виконують однакову функцію.
Завдання: Обведи кружечком сестричок парасольки.
III. Фізкультхвилинка.
Виконання відеовправ.
IV. Практична діяльність
Завдання: Назви одним словом.
Завдання: Розглянь малюнки та знайди відмінності між ними.
Завдання: Допиши сусідів кожного дня тижня.
Матеріали: ножиці клей, кісточка, серветки.
Бесіда «Безпека життєдіяльності при роботі з ножицями, клеєм»
V. Рефлексія.
1. Ось заняттю вже кінець
Ти був справжній молодець
Ти старався, не лінився
Розкажи чому навчився ?
2. Релаксація
Вправа „Хмаринка”
- Уяви себе маленькою, легенькою хмаринкою.
Вітерець гойдає тебе: „ Гойда - гойда !” Заплющуємо оченята. Визирнуло сонечко. Погладило тебе по голівці, ручках, ніжках, обняло, пригорнуло. Тобі тепло і затишно. Ти відпочиваєш, набираєшся сил, щоб бути сильним, здоровим, розумним, веселим, добрими. Повільно розплющуються оченята. Ти - молодець! Ти – найкращий! До зустрічі на слідуючому занятті.
ДОДАТКИ
Вправа 1
Знайди предмети, які виконують однакову функцію.
|
|
|
Вправа 2
Обведи кружечком сестричок парасольки.
Вправа 3
Назви одним словом.
• Кросівки, чоботи, босоніжки _______________________________.
• Диван, ліжко, шафа _______________________________________.
• Молоток, викрутка, пилка _________________________________.
• Зошит, лінійка, олівець ____________________________________.
• Горобець, голуб, орел _____________________________________.
Вправа 4
Розглянь малюнки та знайди відмінності між ними.
Вправа 5
Допиши сусідів кожного дня тижня.
_______________ ПОНЕДІЛОК ______________
_______________ ВІВТОРОК ______________
_______________ СЕРЕДА ______________
_______________ ЧЕТВЕР ______________
_______________ П’ЯТНИЦЯ ______________
Вправа 6