КТП з корекційно – розвиткових занять з Розвитку мовлення для 2 класу

Про матеріал

КТП з корекційно – розвиткових занять з Розвитку мовлення для 2 класу

Календарний план складено відповідно до

«Програма «Розвиток мовлення» з корекційно-розвиткової

роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних

загальноосвітніх навчальних закладів для дітей

із затримкою психічного розвитку».

Автор: Омельченко І.М., Федорович Л. 1 год/т.

Перегляд файлу

КТП з корекційно – розвиткових занять з Розвитку мовлення для 2 класу

Календарний план складено відповідно до

«Програма «Розвиток мовлення» з корекційно-розвиткової

роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних

загальноосвітніх навчальних закладів для дітей

із затримкою психічного розвитку».

Автор: Омельченко І.М., Федорович Л. 1 год/т.

№п/п

Тема заняття

Дата

  1.  

Повторення вивчених звуків і букв.

Розрізнення звука і букви.

Голосні і приголосні звуки і букви.

Склад як частина слова. Поділ слів на склади

26.11

  1.  

Перенос слів (нескладні випадки).

Розвиток мовлення. Переказ знайомої казки з допомогою вчителя.

Переказ змісту переглянутого мультфільму «Що на що схоже».  Опис емоцій головних героїв.

02.12

  1.  

Вживання наголосу в словах . Виділення наголошеного складу в словах.

Сприймання на слух та розуміння значення слів, словосполучень, речень.

09.12

  1.  

Складання речень за малюнком.

Розвиток мовлення. Складання опису природи «Осінь золота»

Поширення словника іменниками, прикметниками, дієсловами на основі лексичної теми «квіти».

16.12

  1.  

Букви я, ї, ю,є. Позначення букв я, ю, є, ї звуками.

Поширення словника іменниками, прикметниками, дієсловами на основі лексичної теми «квіти». Побудова речень із застосуванням даної групи слів.

23.12

  1.  

Знайомство з назвами частин квітки. Використання слів з теми «квіти» у власному мовленні. Складання речень за опорними словами.

Читання короткого опису квітки.

Розвиток мовлення. Побудова самостійного опису квітки за зразком.

30.12

  1.  

Переказ змісту переглянутого мультфільму «Чарівний горох». Позитивні та негативні риси характеру головних героїв.

Приголосні звуки схожі за звучанням. Слуховий диктант

19.01

  1.  

Використання займенників він, вона, воно, вони при побудові речень  у власному мовленні.

Букви схожі за написанням. Написання слів з схожими буквами. Слуховий диктант

26.01

  1.  

Виразне читання невеликих текстів розповідного стилю.

Розвиток мовлення. Складання оповідання опису з власного досвіду

Переказ змісту переглянутого мультфільму «Пітер Пен». Характеристика головного героя.

02.02

  1.  

Поширення словника іменниками, прикметниками, дієсловами на основі лексичної теми «дерева». Графічна схема речення.

Знайомство з назвами частин дерева. Підбір із запропонованої групи прикметників для побудови опису запропонованого дерева.

09.02

  1.  

Переказ змісту переглянутого мультфільму «Котик та Півник». Складання речень-звертань за переглянутим мультфільмом.

Розвиток мовлення. Складання опису природи «Зимонька-зима»

23.02

  1.  

Використання займенників: я, ти, ми , ви у власному мовленні.

Розвиток мовлення. Складання усної розповіді за поданою серією малюнків.

Підбір  із заданої групи слів з придатним значенням , які відповідають на питання «хто?» «що?».

09.03

  1.  

Підбір з відповідних слів з протилежним значенням, які відповідають на питання «хто?» «що?». Зміна іменників за числами.

Переказ змісту переглянутого мультфільму «Балерина на кораблі». Опис емоцій, які викликає мультфільм.

 

  1.  

Підбір іменників-числівників до заданого слова. Рід іменника. Побудова речень з прийменниками.

Практичне утворення зменшувано-ласкавих форм іменників шляхом додавання суфіксів. Ввічливі слова подяки.

 

  1.  

Розвиток мовлення. Переказ знайомої казки з опорою на ілюстрації.

Корінь слова. Спільнокореневі слова.

Складання речень зі спільнокореневими словами з метою усвідомлення значення кореня

 

  1.  

Переказ змісту переглянутого мультфільму «Снігова королева». Складання опису природи, зображеної у мультфільмі.

Розуміння значення  дієслів,утворення префіксальним способом словотворенням.

 

  1.  

Побудова запитань. Формування відповідей на отримані запитання.

Родинні стосунки. Підбір іменників, прикметників, дієслів до теми.

 

  1.  

Переказ змісту переглянутого мультфільму «Івасик-Телесик». Опис переживань .

Утворення іменників, прикметників з емоційно-пестливими відтінками за допомогою суфіксів.

 

  1.  

Складання діалогів на задану тему з використанням власного досвіду.

Розвиток мовлення.  Складання короткого тексту за поданим початком.

 

  1.  

Розігрування діалогу на основі прослуханої казки. Переказ змісту переглянутого мультфільму «Стара іграшка».

Формування мовленнєвого етикету. Ввічливі слова вітання та прощання. Складання речень з використанням ввічливих слів. Слуховий диктант

 

  1.  

Поширення словника учнів на основі лексичної теми «транспорт».

 Правила етикету в громадських місцях.

Розподіл слів за відповідною ознакою на групи : «Водний транспорт», «Сухопутний транспорт». Переказ змісту переглянутого мультфільму «Довгий міст в потрібну сторону». Опис переживань героя.

 

  1.  

Розвиток мовлення.  Складання короткої розповіді про певний вид транспорту з опорою на запитання вчителя.

Відгадування назви предмета (істоти) за поданим описом. Складання речень за опорними словами.

 

  1.  

 Переказ змісту переглянутого мультфільму «Кривенька качечка»

Складання опису природи зображеної у мультфільмі.

 

  1.  

Розвиток мовлення.  Переказ самостійно прочитаного тексту з опорою на поданий план.

Поширення словника іменниками, прикметниками на основі лексичної теми «Емоції» у власному мовленні.

 

  1.  

Переказ змісту переглянутого мультфільму «Слідство ведуть колобки». Використання слів із лексичної теми «Емоції» у власному мовленні.

Поширення словника прикметниками на основі лексичної теми «Доброзичливість».

 Розвиток мовлення. Переказ короткої розповіді з допомогою вчителя.

Слуховий диктант

 

  1.  

Переказ змісту переглянутого мультфільму «Безтолковий Вомблат».

Побудова речень звертань.

Розвиток мовлення. Складання розповіді про доброзичливе ставлення до тварин, рослин.

 

  1.  

Доброта. Сім’я. Мрія. Ніжність. Складання речень за темою.

Назва тексту. Добір назви тексту з ряду поданих.

 

  1.  

Поширення словника прикметниками на основі лексичної теми «Колективізм».

Риси, що допомагають людині в житті (акуратність, вірність, гостинність)

Переказ змісту переглянутого мультфільму «Дівчинка та зайці»

 

  1.  

Розвиток мовлення. Складання розповіді-порівняння за темою «Дружба»

Формування позитивного «Я»

Поширення словника прикметниками на основі лексичної теми «Хороший «Я».

 

  1.  

Розвиток мовлення. Складання творчої розповіді на тему «Як я проведу канікули». Слуховий диктант

 

  1.  

Переказ змісту переглянутого мультфільму «Бременські музиканти». Характеристика головних героїв мультфільму.

Складання речень за темою «Хороший «Я» з використанням слів до теми.

Закріплення та узагальненого вивченого за рік.

 

 

 

 

docx
Додано
2 листопада 2023
Переглядів
395
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку