КТП з корекційно – розвиткових занять з Розвитку мовлення для 2 класу
Календарний план складено відповідно до
«Програма «Розвиток мовлення» з корекційно-розвиткової
роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних
загальноосвітніх навчальних закладів для дітей
із затримкою психічного розвитку».
Автор: Омельченко І.М., Федорович Л. 1 год/т.
КТП з корекційно – розвиткових занять з Розвитку мовлення для 2 класу
Календарний план складено відповідно до
«Програма «Розвиток мовлення» з корекційно-розвиткової
роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних
загальноосвітніх навчальних закладів для дітей
із затримкою психічного розвитку».
Автор: Омельченко І.М., Федорович Л. 1 год/т.
№п/п |
Тема заняття |
Дата |
|
Повторення вивчених звуків і букв. Розрізнення звука і букви. Голосні і приголосні звуки і букви. Склад як частина слова. Поділ слів на склади |
26.11 |
|
Перенос слів (нескладні випадки). Розвиток мовлення. Переказ знайомої казки з допомогою вчителя. Переказ змісту переглянутого мультфільму «Що на що схоже». Опис емоцій головних героїв. |
02.12 |
|
Вживання наголосу в словах . Виділення наголошеного складу в словах. Сприймання на слух та розуміння значення слів, словосполучень, речень. |
09.12 |
|
Складання речень за малюнком. Розвиток мовлення. Складання опису природи «Осінь золота» Поширення словника іменниками, прикметниками, дієсловами на основі лексичної теми «квіти». |
16.12 |
|
Букви я, ї, ю,є. Позначення букв я, ю, є, ї звуками. Поширення словника іменниками, прикметниками, дієсловами на основі лексичної теми «квіти». Побудова речень із застосуванням даної групи слів. |
23.12 |
|
Знайомство з назвами частин квітки. Використання слів з теми «квіти» у власному мовленні. Складання речень за опорними словами. Читання короткого опису квітки. Розвиток мовлення. Побудова самостійного опису квітки за зразком. |
30.12 |
|
Переказ змісту переглянутого мультфільму «Чарівний горох». Позитивні та негативні риси характеру головних героїв. Приголосні звуки схожі за звучанням. Слуховий диктант |
19.01 |
|
Використання займенників він, вона, воно, вони при побудові речень у власному мовленні. Букви схожі за написанням. Написання слів з схожими буквами. Слуховий диктант |
26.01 |
|
Виразне читання невеликих текстів розповідного стилю. Розвиток мовлення. Складання оповідання опису з власного досвіду Переказ змісту переглянутого мультфільму «Пітер Пен». Характеристика головного героя. |
02.02 |
|
Поширення словника іменниками, прикметниками, дієсловами на основі лексичної теми «дерева». Графічна схема речення. Знайомство з назвами частин дерева. Підбір із запропонованої групи прикметників для побудови опису запропонованого дерева. |
09.02 |
|
Переказ змісту переглянутого мультфільму «Котик та Півник». Складання речень-звертань за переглянутим мультфільмом. Розвиток мовлення. Складання опису природи «Зимонька-зима» |
23.02 |
|
Використання займенників: я, ти, ми , ви у власному мовленні. Розвиток мовлення. Складання усної розповіді за поданою серією малюнків. Підбір із заданої групи слів з придатним значенням , які відповідають на питання «хто?» «що?». |
09.03 |
|
Підбір з відповідних слів з протилежним значенням, які відповідають на питання «хто?» «що?». Зміна іменників за числами. Переказ змісту переглянутого мультфільму «Балерина на кораблі». Опис емоцій, які викликає мультфільм. |
|
|
Підбір іменників-числівників до заданого слова. Рід іменника. Побудова речень з прийменниками. Практичне утворення зменшувано-ласкавих форм іменників шляхом додавання суфіксів. Ввічливі слова подяки. |
|
|
Розвиток мовлення. Переказ знайомої казки з опорою на ілюстрації. Корінь слова. Спільнокореневі слова. Складання речень зі спільнокореневими словами з метою усвідомлення значення кореня |
|
|
Переказ змісту переглянутого мультфільму «Снігова королева». Складання опису природи, зображеної у мультфільмі. Розуміння значення дієслів,утворення префіксальним способом словотворенням. |
|
|
Побудова запитань. Формування відповідей на отримані запитання. Родинні стосунки. Підбір іменників, прикметників, дієслів до теми. |
|
|
Переказ змісту переглянутого мультфільму «Івасик-Телесик». Опис переживань . Утворення іменників, прикметників з емоційно-пестливими відтінками за допомогою суфіксів. |
|
|
Складання діалогів на задану тему з використанням власного досвіду. Розвиток мовлення. Складання короткого тексту за поданим початком. |
|
|
Розігрування діалогу на основі прослуханої казки. Переказ змісту переглянутого мультфільму «Стара іграшка». Формування мовленнєвого етикету. Ввічливі слова вітання та прощання. Складання речень з використанням ввічливих слів. Слуховий диктант |
|
|
Поширення словника учнів на основі лексичної теми «транспорт». Правила етикету в громадських місцях. Розподіл слів за відповідною ознакою на групи : «Водний транспорт», «Сухопутний транспорт». Переказ змісту переглянутого мультфільму «Довгий міст в потрібну сторону». Опис переживань героя. |
|
|
Розвиток мовлення. Складання короткої розповіді про певний вид транспорту з опорою на запитання вчителя. Відгадування назви предмета (істоти) за поданим описом. Складання речень за опорними словами. |
|
|
Переказ змісту переглянутого мультфільму «Кривенька качечка» Складання опису природи зображеної у мультфільмі. |
|
|
Розвиток мовлення. Переказ самостійно прочитаного тексту з опорою на поданий план. Поширення словника іменниками, прикметниками на основі лексичної теми «Емоції» у власному мовленні. |
|
|
Переказ змісту переглянутого мультфільму «Слідство ведуть колобки». Використання слів із лексичної теми «Емоції» у власному мовленні. Поширення словника прикметниками на основі лексичної теми «Доброзичливість». Розвиток мовлення. Переказ короткої розповіді з допомогою вчителя. Слуховий диктант |
|
|
Переказ змісту переглянутого мультфільму «Безтолковий Вомблат». Побудова речень звертань. Розвиток мовлення. Складання розповіді про доброзичливе ставлення до тварин, рослин. |
|
|
Доброта. Сім’я. Мрія. Ніжність. Складання речень за темою. Назва тексту. Добір назви тексту з ряду поданих. |
|
|
Поширення словника прикметниками на основі лексичної теми «Колективізм». Риси, що допомагають людині в житті (акуратність, вірність, гостинність) Переказ змісту переглянутого мультфільму «Дівчинка та зайці» |
|
|
Розвиток мовлення. Складання розповіді-порівняння за темою «Дружба» Формування позитивного «Я» Поширення словника прикметниками на основі лексичної теми «Хороший «Я». |
|
|
Розвиток мовлення. Складання творчої розповіді на тему «Як я проведу канікули». Слуховий диктант |
|
|
Переказ змісту переглянутого мультфільму «Бременські музиканти». Характеристика головних героїв мультфільму. Складання речень за темою «Хороший «Я» з використанням слів до теми. Закріплення та узагальненого вивченого за рік. |
|