Християнська етика.Розділ "Моя сім'я і родина" 2 клас . Тема Притча про працю

Про матеріал
Тести складені з перевірки розуміння тексту та основних моральних висновків притчі про працю. Вони призначені для учнів 2 класу з перевіркою їхнього розуміння тексту та виведення ключових навчальних висновків.
Перегляд файлу

 

 

Урок № 1 "Моя сім'я і родина"

2 клас

Притча про працю

          Жили собі двоє братів і в кожного було чималенько дітей. Підростали діти і потроху ставали все ледачішими, сподіваючись жити за рахунок батьківських капіталів.

 Одного разу покликав господар своїх племінників і говорить:

 – Знали ми з вашим батьком такий день, що коли добре попрацюєш, то після нього впродовж цілого року можна спочивати. Забув я, що то за день. Спитайте у свого батька, він мабуть пам’ятає.

 – Тату! Назви нам той день, що коли добре попрацювати, на цілий рік вистачить.

 Зрозумів батько, про що йдеться, та й каже:

 – Забув і я назву того дня. Але раджу вам один рік попрацювати щодня і тоді побачимо, що це за день.

 Послухалися діти батька. Сумлінно працювали, але не помітили чарівного дня. Батько порадив поділити рік на весну, літо, осінь, зиму – може простіше буде віднайти потрібний день. Знову пошуки не принесли розгадки. Поділили рік на 12 місяців, шукаючи один заповітний день. А тим часом діти звикли працювати щодня, відчули вигоду від наполегливої праці, стали заможними, а саме головне – навчилися цінувати час і плоди невтомної праці.

 Щоб добре було не лише на землі, а й на небі, треба щодня дбати про нетлінну душу, працювати над собою і Бога не забувати.

(митрополит Феодосій, М.Н. Дикун-Ваколюк)

 

                                                Тести

1.Які головні персонажі у цій притчі?

a) Діти і мати

 b) Дідусь і бабуся

 c) Двоє братів і їхні діти

 

2.Якість якого дня намагалися знайти діти?

a) Святкового дня

 b) Чарівного дня

c) Непрацюючого дня

 

3.Що радив їм робити їхній батько?

 a) Шукати потрібний день у календарі

 b) Працювати щодня

 c) Розпитувати дідуся.

4.Що сталося з дітьми, коли вони почали працювати щодня?

 a) Вони стали ледачими

 b) Вони стали бідними

 c) Вони стали заможними

 

5.Які висновки зробили діти в результаті своєї роботи?

a) До них прийшов чарівний день

b) Працювати потрібно щодня

c) Завжди слід запитати батька про день

 

6.Що є головною мораллю цієї притчі?

a) Про навчання та знання

 b) Про важливість дружби

 c) Про цінність праці та наполегливості

7.Яку інформацію вони намагалися знайти, поділяючи рік на весну, літо, осінь і зиму?

 a) Чарівний день

 b) Кількість днів у році

c) Розподіл святкових свят

 

8.Що сталося з дітьми після того, як вони розподілили рік на місяць і шукали чарівний день?

 а) Вони зрозуміли, що чарівний день не існує

 б) Вони стали щасливішими

в) Вони знайшли чарівний день

9.Що батько радив дітям робити щодня, щоб знайти чарівний день?

 a) Відпочивати

 b) Працювати

c) Грати

 

10.Що діти зрозуміли після свого досвіду праці?

 a) Вони знайшли чарівний день

 b) Важливо питати батька про всі дні

 c) Вони стали заможнішими і навчилися цінувати працю

 

Закінчіть цю притчу: «Щоб добре було не лише на землі, а й на небі, треба щодня...»

 а) Працювати над собою і дбати про нетлінну душу.

 b) Розважатися і відпочувати

 c) Забувати про працю і мати час для розваги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 листопада 2023
Переглядів
166
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку