КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІЕкологічна грамотність і здорове життя. Уміння:пропагувати здоровий спосіб життя. Ставлення:сприймання природи як цілісної системи;готовність обговорювати питання, пов'язані із збереженням навколишнього середовища;відповідальне ставлення до власного здоров та безпечна поведінка.
«Дискусійне кафе» розвиток усіх сфер особистості вихованця – мотиваційної, діяльнісної, емоційно-вольової, інтелектуальної, моральної та комунікативної;дозволяє ефективно розв’язувати проблеми через самовираження, навчитись аналізувати ситуацію;добирати аргументи для розв’язання проблем, сприяє розвитку комунікативних навичок у дітей.
ЗНАЧЕННЯ МАЙНДМЕППІНГУпокращується пам’ять;генеруються факти, слова, образи;аналіз результатів або подій; виникає можливість для спілкування між учнями; поглиблюються теоретичні знання;виникають практичні навички;розкриваються таланти;розвивається креативність; виховується наполегливість і завзятість; виникає інтерес до науки.
СКРАЙБІНГ ЯК СКЛАДОВА ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ КРАЄЗНАВЧОЇ РОБОТИПри перегляді скрайб-ролика працює зорова та слухова пам’ять, а при його створенні розвиваються уява і мислення. Створення скрайбінгу можна віднести до продуктивних технологій навчання. Типи візуалізації :малюнки;піктограми;символи;ключові слова;схеми;діаграми.