Інсценізація казки " Ріпка"

Про матеріал

продовжувати роботу з розвитку уміння слухати казку,вчити давати відповіді на питання; розвивати пізнавальні інтереси, бажання вчитися. Виховувати уважність, любов до праці.

Перегляд файлу

 

Тема: Інсценізація казки”Ріпка”. Заучування віршика. Проведення прямих і горизонтальних ліній.

Метапродовжувати роботу з роботу з розвитку уміння слухати казку,вчити давати відповіді на питання; розвивати пізнавальні інтереси, бажання вчитися. Виховувати уважність, любов до праці.

Обладнання: книжка “Українські народні казки”; малюнки до казок “Колобок”, “Коза-дереза”, “Котик і півник”, “Вовк та семеро козенят”,”Рукавичка”, “Ріпка”, костюми і маски для інсценізації казки “Ріпка”; плакат “Як сидіти за партою”.

 

                             Хід уроку

  1. Бесіда про значення письма, про важливість уміння писати.

Учитель розказує учням про важливість уміння писати, про значення письма, про те, що вони робитимуть на уроках письма.

  1. ознайомлення з героями українських казок.

Діти, сьогодні ми продовжимо подорож у казку. Я вам говорила, що до нас частенько в гості будуть приходити казкові герої. І сьогодні вони до нас завітали на урок.

  • а хто саме? Я скажу пізніше. А зараз я хочу подивитись, як ви знаєте казочки? Я буду загадувати загадки, а ви відгадувати з якої казки!

 

Я по засіках метений,

Я на яйцях печений,

Я від баби втік,

Я від діда втік,

І від тебе, сірий зайче,

Я також утечу!   (Колобок)

 

Я коза-дереза,

За три копи куплена,

Півбока луплена.

Тупу-тупу ногами,

Сколю тебе рогами,

Ніжками затопчу,

Хвостиком замету,

Тут тобі й смерть. (Коза-дереза)

 

Мій котику,

Мій братику!

Несе мене лиска

За клинові ліси

За крутії гори,

За бистрії води  (Котик і півник)

 

Козенята, дітоньки

Одімкніть хатиноньку!

Ваша мати прийшла,

Молока принесла! (Вовк та семеро козенят)

 

От уже їх двоє. Коли біжить зайчик, прибіг до рукавички та й питає: - А хто, хто в цій рукавичці?   (Рукаввичка)

 

Посадив дід..... Виросла вона велика-превелика. (Ріпка)

 

  1. інсценізація казки “Ріпка”.

-ось і сьогодні у нас в гостях герої казки “Ріпка”.

-але герої казки не просто сьогодні до нас завітали, а принесли з собою кожен своє завдання.

  1. колективне заучування вірша про школу.

Дід.розучіть разом з вчителькою вірш про школу.

 

Ось і школа

Ось і клас

Він давно чекає нас

Ми прийшли усі сюди,

Щоб учитися й рости.

5.Як тримати ручку.

Баба. Візьміть усі ручку в праву руку і уважно послухайте розповідь учителя про те, як правильно тримати ручку і як правильно сидіти за партою. І прощу вас це запам”ятати.

Вчитоель. Усі бачу взяли ручки у праву руку . а зараз давайте пригадаємо, як звуться пальці на руці.

Найменший-мізинець,

Безіменний-без імені,

Середній- він посередині,

Вказівний-ним на щось вказуємо,

Великий-тому,що він завжди виконує велику роботу.

Наприклад: якщо тримати книжку , то 4 пальці її притримують з одного боку, а великий тимає її всю.

Ручку тримаємо 3-ма пальцями(великий, вказівний, середній). Вона опирається на середній палець, притримується великим і зверху вказівним.

  • а тепер візьміть ручку так, як я показала.(Вчитель підходить до кожної дитини)
  • покладіть ручку на парту. А тепер знову візьміть так, як ми щойно вчилися.

6.розгляд зошита.

  • а зараз ми ще познайомимося із зошитом. З чого складається наш зошит? (відповіді дітей. Розповідь вчителя про зошит.)
  • розгорніть свої зошити.давайте покладемо зошити похило. Знайдіть середину своєї грудної клітки, поставте палець, а тепер покладіть палець так, щоб нижній лівий куточок, був проти середини ваших грудей.(вчитель підходить до кожної дитини).
  • Ручку вміємо тримати, зошит на парті лежить похило, правильно.а тепер сіли рівненько, спинки вирівняли, ні в якому разі грудьми не спиратися на парту. І обидві ноги поставити всією ступнею на підлогу.(Учитель демонструє плакат “Як сидіти за партою”.
  • Діти, знайдіть в зошитах вузенький рядочок, такий як в мене на дошці. Це і буде основний рядок в якому ми будемо писати. Він складається з верхньої і нижньої рядкової лінії. За межі рядка виходити не можна, бо рядок буде нерівний. Кінець і початок теж обмежений лініями. З одного боку –середина зошита, з іншого-поля.

7. написання горизонтальних ліній.

Онучка принесла нам такі завдання- за зразком у зошиті написаний один рядок горизонтальних ліній, щоб інтервал був однаковий

8.Гра “Назви з якого звуку починається твоє ім”я”.

Собачка . а я вам пропоную відпочити і пограти гру.

Вчитель кидає м”яч, дитина ловить і називає своє ім”я і перший звук в ньому.

9. написання прямих ліній.

Киця. Написати прямі лінії, торкаючисьверхньої і нижньої  рядкової лінії

10. розфарбовування малюнка

мишка. Ріпку заштрихувати косими прямими лініями.

11.Підсумок.

героям казки ми допомагали,

завдання всі ми розв”язали.

-чи цікаво вам було?

-Яке завдання було найскладнішим?

-яке найцікавішим?

 

 

  •  

 

doc
Додано
16 травня 2018
Переглядів
1498
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку