продовжувати роботу з розвитку уміння слухати казку,вчити давати відповіді на питання; розвивати пізнавальні інтереси, бажання вчитися. Виховувати уважність, любов до праці.
Тема: Інсценізація казки”Ріпка”. Заучування віршика. Проведення прямих і горизонтальних ліній.
Метапродовжувати роботу з роботу з розвитку уміння слухати казку,вчити давати відповіді на питання; розвивати пізнавальні інтереси, бажання вчитися. Виховувати уважність, любов до праці.
Обладнання: книжка “Українські народні казки”; малюнки до казок “Колобок”, “Коза-дереза”, “Котик і півник”, “Вовк та семеро козенят”,”Рукавичка”, “Ріпка”, костюми і маски для інсценізації казки “Ріпка”; плакат “Як сидіти за партою”.
Хід уроку
Учитель розказує учням про важливість уміння писати, про значення письма, про те, що вони робитимуть на уроках письма.
Діти, сьогодні ми продовжимо подорож у казку. Я вам говорила, що до нас частенько в гості будуть приходити казкові герої. І сьогодні вони до нас завітали на урок.
Я по засіках метений,
Я на яйцях печений,
Я від баби втік,
Я від діда втік,
І від тебе, сірий зайче,
Я також утечу! (Колобок)
Я коза-дереза,
За три копи куплена,
Півбока луплена.
Тупу-тупу ногами,
Сколю тебе рогами,
Ніжками затопчу,
Хвостиком замету,
Тут тобі й смерть. (Коза-дереза)
Мій котику,
Мій братику!
Несе мене лиска
За клинові ліси
За крутії гори,
За бистрії води (Котик і півник)
Козенята, дітоньки
Одімкніть хатиноньку!
Ваша мати прийшла,
Молока принесла! (Вовк та семеро козенят)
От уже їх двоє. Коли біжить зайчик, прибіг до рукавички та й питає: - А хто, хто в цій рукавичці? (Рукаввичка)
Посадив дід..... Виросла вона велика-превелика. (Ріпка)
-ось і сьогодні у нас в гостях герої казки “Ріпка”.
-але герої казки не просто сьогодні до нас завітали, а принесли з собою кожен своє завдання.
Дід.розучіть разом з вчителькою вірш про школу.
Ось і школа
Ось і клас
Він давно чекає нас
Ми прийшли усі сюди,
Щоб учитися й рости.
5.Як тримати ручку.
Баба. Візьміть усі ручку в праву руку і уважно послухайте розповідь учителя про те, як правильно тримати ручку і як правильно сидіти за партою. І прощу вас це запам”ятати.
Вчитоель. Усі бачу взяли ручки у праву руку . а зараз давайте пригадаємо, як звуться пальці на руці.
Найменший-мізинець,
Безіменний-без імені,
Середній- він посередині,
Вказівний-ним на щось вказуємо,
Великий-тому,що він завжди виконує велику роботу.
Наприклад: якщо тримати книжку , то 4 пальці її притримують з одного боку, а великий тимає її всю.
Ручку тримаємо 3-ма пальцями(великий, вказівний, середній). Вона опирається на середній палець, притримується великим і зверху вказівним.
6.розгляд зошита.
7. написання горизонтальних ліній.
Онучка принесла нам такі завдання- за зразком у зошиті написаний один рядок горизонтальних ліній, щоб інтервал був однаковий
8.Гра “Назви з якого звуку починається твоє ім”я”.
Собачка . а я вам пропоную відпочити і пограти гру.
Вчитель кидає м”яч, дитина ловить і називає своє ім”я і перший звук в ньому.
9. написання прямих ліній.
Киця. Написати прямі лінії, торкаючисьверхньої і нижньої рядкової лінії
10. розфарбовування малюнка
мишка. Ріпку заштрихувати косими прямими лініями.
11.Підсумок.
героям казки ми допомагали,
завдання всі ми розв”язали.
-чи цікаво вам було?
-Яке завдання було найскладнішим?
-яке найцікавішим?