Інструкція до гри."The Smartest"

Про матеріал

Інструкція до Інтелектуальної гри з англійської мови для учнів 6-7 класів загальноосвітньої середньої школи

«Найрозумніший»

Мета гри: Сприяти розвитку мислення, пізнавальної активності, комунікативних здібностей та розширення кругозору учнів.

Анотація: інтерактивна гра складається з 7-ми категорій:

v«Граматика. Теорія»

v«Граматика. Практика»

v«Географія»

v«Країни. Міста»

v«Лексика»

v«Визначні місця»

v «Традиції»

В кожній категорії 5 питань, які оцінюються в 10, 20, 30, 40, 50 балів.

Вікова категорія: для учнів 6-7 класів

Інструкція до гри.

vГра починається з кнопки НАЧАТЬ ИГРУ на першому слайді.

vСлайд 2: гральне поле. Гравці вибирають категорію. Перехід на слайд із запитанням при допомозі кнопки з номером запитання.

vЗа допомогою кнопкиперевіряємо правильність відповіді гравця.

vЩоб повернутися на гральне поле натисніть кнопку в правому нижньому куті.

vНомер, на який дали відповідь при поверненні на гральне поле зникає.

Хід гри

Гравці вибирають по черзі питання на слайді 2 та дають на них відповіді. Якщо відповідь правильна учасник отримує ту кількість балів, яка вказана на слайді з питанням (див. на повітряній кульці в верхньому лівому куті). Результати фіксуються на дошці.

Перегляд файлу

Інтелектуальна гра з англійської мови для учнів 6-7 класів загальноосвітньої середньої школи

                                 «Найрозумніший»

Мета гри: Сприяти розвитку мислення, пізнавальної активності, комунікативних здібностей та розширення кругозору учнів.

 

Анотація: інтерактивна гра складається з 7-ми категорій:

 

  • «Граматика. Теорія»
  • «Граматика. Практика» 
  • «Географія»
  • «Країни. Міста»
  • «Лексика»
  • «Визначні місця»
  •  «Традиції»

 

 

 

В кожній категорії 5 питань, які оцінюються в 10, 20, 30, 40, 50 балів.

 

 

Вікова категорія: для учнів 6-7 класів

 

Інструкція до гри.

 

 

 

  • Гра починається з кнопки НАЧАТЬ ИГРУ  на першому слайді.

 

  • Слайд 2: гральне поле. Гравці вибирають категорію. Перехід на слайд із запитанням при допомозі кнопки з номером запитання.
  • За допомогою кнопки  перевіряємо правильність відповіді гравця.
  • Щоб повернутися на гральне поле натисніть кнопку в правому нижньому куті.

 

  • Номер, на який дали відповідь при поверненні на гральне поле зникає.

 

Хід гри

Гравці вибирають по черзі питання на слайді 2 та дають на них відповіді. Якщо відповідь правильна учасник отримує ту кількість балів, яка вказана на слайді з питанням (див. на повітряній кульці в верхньому лівому куті). Результати фіксуються на дошці.

 

 

 

doc
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
4 березня 2018
Переглядів
1205
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку