Інструкція щодо оцінювання в умовах дистанційного навчання та інструкція щодо заповнення класних журналів в умовах дистанційного навчання

Про матеріал

Я намагалась узагальнити всю доступну інформацію щодо оцінювання здобувачів освіти під час карантину та заповнення класних журналів в умовах дистанційного навчання, коротко і зрозуміло наголосити на основних моментах.

Перегляд файлу

 

Інструкція

щодо оцінювання в умовах дистанційного навчання

 

Наказ МОН України №1\9-213 від 16.04.2020 «Щодо проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019-2020н.р.»

  • Для учнів 1-2 класів початкової школи застосовується формувальне та підсумкове оцінювання
  • Для учнів 3-11 класів застосовується поточне, формувальне та підсумкове (тематичне, семестрове, річне оцінювання)

Основною метою оцінювання учнів в умовах дистанційного навчання є не перевірка і контроль, а забезпечення зворотного зв’язку вчителя з учнями.

Учні отримують оцінки за письмові роботи, проекти, інтерактивні завдання, тести, фото звіти, презентації тощо. Рекомендовано ставити додаткові (заохочувальні) бали: за креативність, творчий підхід, швидкість.

 

Підсумкова оцінка за семестр виставляється з урахуванням результатів поточного, тематичного оцінювання, отриманих учнями під час дистанційного навчання та до його початку. Для виставлення тематичної оцінки достатньо мати три поточні оцінки.

Якщо учень з об’єктивних причин не отримав поточних оцінок, то семестрове оцінювання проводиться за семестровою контрольною роботою.

Якщо і такої роботи нема, то – за оцінками, отриманими до початку карантину. За тематичні під час дистанційного навчання ставиться «н/а».

Тематичні та підсумкові контрольні роботи з окремих предметів записуються без дати, якщо такі види контролю не завались учнем, то клітинки залишати пустими.

 

Оцінка за зошит виставляється на основі фото виконаних робіт, які надсилали учні.

Оцінки повідомляються у індивідуальному порядку, оприлюднення списку оцінок для всього класу є неприпустимим.

 

 

 

 

Інструкція

щодо заповнення класних журналів в умовах дистанційного навчання

 

Перші кроки:

  •                    Закінчити план самоосвітньої діяльності;
  •                    Завершити перевірку учнівських робіт;
  •                    Закінчити оформлення домашньо-класного журналу.

 

  1.     Заповнення журналів відбувається за індивідуальним графіком.
  2.     Класні журнали заповнюються відповідно нормативних документів:
  •         Наказ МОН від 03.06.2008 №496 «Про затвердження Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів»
  •         Наказ МОН від 08.04.2015 №415 «Про затвердження Інструкції щодо заповнення Класного журналу 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів»
  •         Наказ МОН від 07.12.2018 №1362 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо заповнення Класного журналу учнів першого класу Нової української школи»
  •         Наказ МОН від 09.01.2020 №21 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 07 грудня 2018 року № 1362»
  1.     Класні журнали заповнюються відповідно до календарно-тематичного планування згідно з розкладом. Обов’язково виконання навчальних програм!
  2.     При заповнення журналу врахувати кількість обов’язкових письмових робіт згідно Листа МОН №1/11-5966 від 01 липня 2019 року «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році»
  3.     Під час заповнення журналу опиратись на власні записи у домашньо-класних журналах дистанційного навчання, які велись під час карантину.
  4.     Дати та зміст уроків записуються відповідно до календарно-тематичного планування та свого розкладу уроків.
  5.     Після останнього уроку до карантину в графі «Зміст уроку» в наступному рядку написати «Дистанційне навчання», тоді нижче записувати уроки відповідно до календарно-тематичного планування.
  6.     На час дистанційного навчання у класному журналі зазначається:

- тематика навчального матеріалу та домашніх завдань

- форми роботи (онлайн-консультації, відеоуроки, Skype- чи Zoom-конференції, онлайн-тестування, інтерактивні завдання тощо.)

  1.     У 4-х та 9-х класах на сторінках предметів, з яких є ДПА, після річної записати ДПА і навпроти кожного прізвища написати «зв.» (звільнений).
  2. Класним керівникам заповнювати сторінки «Облік відвідування (пропусків) занять» і порахувати пропущені уроки/дні до карантину. З 16 березня 2020 року проставити тільки дати.
  3. Класним керівникам записати бесіди з безпеки життєдіяльності під час літніх канікул з поміткою «дистанційно».
docx
Пов’язані теми
Методичні рекомендації
Додано
29 травня 2020
Переглядів
968
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку