Інструкція
щодо оцінювання в умовах дистанційного навчання
Наказ МОН України №1\9-213 від 16.04.2020 «Щодо проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019-2020н.р.»
-
Для учнів 1-2 класів початкової школи застосовується формувальне та підсумкове оцінювання
-
Для учнів 3-11 класів застосовується поточне, формувальне та підсумкове (тематичне, семестрове, річне оцінювання)
Основною метою оцінювання учнів в умовах дистанційного навчання є не перевірка і контроль, а забезпечення зворотного зв’язку вчителя з учнями.
Учні отримують оцінки за письмові роботи, проекти, інтерактивні завдання, тести, фото звіти, презентації тощо. Рекомендовано ставити додаткові (заохочувальні) бали: за креативність, творчий підхід, швидкість.
Підсумкова оцінка за семестр виставляється з урахуванням результатів поточного, тематичного оцінювання, отриманих учнями під час дистанційного навчання та до його початку. Для виставлення тематичної оцінки достатньо мати три поточні оцінки.
Якщо учень з об’єктивних причин не отримав поточних оцінок, то семестрове оцінювання проводиться за семестровою контрольною роботою.
Якщо і такої роботи нема, то – за оцінками, отриманими до початку карантину. За тематичні під час дистанційного навчання ставиться «н/а».
Тематичні та підсумкові контрольні роботи з окремих предметів записуються без дати, якщо такі види контролю не завались учнем, то клітинки залишати пустими.
Оцінка за зошит виставляється на основі фото виконаних робіт, які надсилали учні.
Оцінки повідомляються у індивідуальному порядку, оприлюднення списку оцінок для всього класу є неприпустимим.
Інструкція
щодо заповнення класних журналів в умовах дистанційного навчання
Перші кроки:
-
Закінчити план самоосвітньої діяльності;
-
Завершити перевірку учнівських робіт;
-
Закінчити оформлення домашньо-класного журналу.
-
Заповнення журналів відбувається за індивідуальним графіком.
-
Класні журнали заповнюються відповідно нормативних документів:
-
Наказ МОН від 03.06.2008 №496 «Про затвердження Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів»
-
Наказ МОН від 08.04.2015 №415 «Про затвердження Інструкції щодо заповнення Класного журналу 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів»
-
Наказ МОН від 07.12.2018 №1362 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо заповнення Класного журналу учнів першого класу Нової української школи»
-
Наказ МОН від 09.01.2020 №21 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 07 грудня 2018 року № 1362»
-
Класні журнали заповнюються відповідно до календарно-тематичного планування згідно з розкладом. Обов’язково виконання навчальних програм!
-
При заповнення журналу врахувати кількість обов’язкових письмових робіт згідно Листа МОН №1/11-5966 від 01 липня 2019 року «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році»
-
Під час заповнення журналу опиратись на власні записи у домашньо-класних журналах дистанційного навчання, які велись під час карантину.
-
Дати та зміст уроків записуються відповідно до календарно-тематичного планування та свого розкладу уроків.
-
Після останнього уроку до карантину в графі «Зміст уроку» в наступному рядку написати «Дистанційне навчання», тоді нижче записувати уроки відповідно до календарно-тематичного планування.
-
На час дистанційного навчання у класному журналі зазначається:
- тематика навчального матеріалу та домашніх завдань
- форми роботи (онлайн-консультації, відеоуроки, Skype- чи Zoom-конференції, онлайн-тестування, інтерактивні завдання тощо.)
-
У 4-х та 9-х класах на сторінках предметів, з яких є ДПА, після річної записати ДПА і навпроти кожного прізвища написати «зв.» (звільнений).
-
Класним керівникам заповнювати сторінки «Облік відвідування (пропусків) занять» і порахувати пропущені уроки/дні до карантину. З 16 березня 2020 року проставити тільки дати.
-
Класним керівникам записати бесіди з безпеки життєдіяльності під час літніх канікул з поміткою «дистанційно».