«Інструктаж з БЖД».Екскурсія №2. Пристосованість рослин і тварин до сумісного життя в природному угрупованні.

Про матеріал
Мета: конкретизувати знання учнів про різноманітність рослин і тварин природних угруповань свого краю, особливості їх складу, місць зростання, проживання та поширення; сформувати уявлення про взаємодію і взаємовплив організмів в екосистемах; розвивати логічне мислення учнів, їх уміння і навички описувати, замальовувати, фотографувати різні об’єкти, розвивати світогляд та ерудицію школярів; виховувати самостійність, спостережливість, любов до природи свого краю.
Перегляд файлу

Урок № 66

Тема. «Інструктаж з БЖД».Екскурсія №2. Пристосованість рослин і тварин до сумісного життя в природному угрупованні.

 Мета:  конкретизувати знання учнів про різноманітність рослин і тварин природних угруповань свого краю, особливості їх складу, місць зростання, проживання та поширення; сформувати уявлення про взаємодію і взаємовплив організмів в екосистемах; розвивати логічне мислення учнів, їх уміння і навички описувати, замальовувати, фотографувати різні об’єкти, розвивати світогляд та ерудицію школярів; виховувати самостійність, спостережливість, любов до природи свого краю.

Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів

Учень/учениця: називає:

- чинники середовища існування;

- причини зменшення чисельності популяції;
характеризує:
- взаємодію організмів між собою і середовищем життя;

висловлює судження                                                                               -щодо етичного ставлення до природи та охорони природи;

Обладнання і матеріали: олівець, блокнот, фотоапарат, відеокамера (по можливості)

Тип уроку: урок формування практичних умінь і навичок.

                    Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Хід екскурсії

1. Інструктаж з БЖД (Гра «Ланцюжок» - учні утворюють ланцюжок і кожен називає правило поведінки на лоні природи).

2. Ознайомлення з маршрутним листом.

Зупинка 1 Поле.

а) Роздивитись, які рослини ростуть у полі і які проживають тварини. Заповнити таблицю.

Культурні рослини

Дикорослі рослини

Тварини

 

 

 

 

б) Яких рослин у даному угрупованні більше: культурних чи дикорослих?

в) Скласти ланцюг живлення в даному угрупованні.

Зупинка 2. Сад.

а) Описати рослини і тварин даного угруповання.

б) Скласти ланцюг живлення в даному угрупованні.

в) Порівняти екологічні угруповання. В яких екосистемах видовий склад організмів більший? Чому?

г) Як рослини і тварини впливають на існування один одного?Що можна зробити для збереження видового різноманіття різних угруповань?

д) Намалювати плакат «Збережемо все живе!»

 

ІІІ. Домашнє завдання

1.Опрацювати матеріал підручника відповідно до теми уроку.

2. Виконати завдання з теми уроку в робочому зошиті.

3. Оформити звіт про екскурсію

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
2 квітня 2020
Переглядів
2362
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку