17 липня о 18:00Вебінар: Відеоуроки: як створювати якісний контент для Ютубу

Узагальнення . Подібність у будові та проявах життєдіяльності рослин, бактерій, грибів, тварин - свідчення єдності живої природи.

Про матеріал
Мета: перевірити теоретичні знання й практичні навички дітей, їх уміння порівнювати за визначеними ознаками будову і процеси життєдіяльності основних груп організмів (рослин, тварин, грибів, бактерій); називати ознаки основних груп організмів (рослин, тварин, грибів, бактерій); розпізнавати і називати представників основних груп організмів на малюнках, фотографіях та за описом; узагальнити отриманні знання.
Перегляд файлу

Урок №69

 

Тема. Узагальнення .

Подібність у будові та проявах життєдіяльності рослин, бактерій, грибів, тварин - свідчення єдності живої  природи.

Мета: перевірити теоретичні знання й практичні навички дітей, їх уміння порівнювати за визначеними ознаками будову і процеси життєдіяльності основних груп організмів (рослин, тварин, грибів, бактерій); називати ознаки основних груп організмів (рослин, тварин, грибів, бактерій); розпізнавати і називати представників основних груп організмів на малюнках, фотографіях та за описом; узагальнити отриманні знання.

Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів

Учень/учениця: називає:

 - ознаки основних груп організмів (рослин, тварин, грибів, бактерій);

порівнює:

- будову і процеси життєдіяльності основних груп організмів (рослин, тварин, грибів, бактерій);

розпізнає:

- представників основних груп організмів на малюнках, фотографіях та за описом;

 робить висновок:

- про єдність живої природи.

Обладнання і матеріали: довідкові видання, комп’ютер, малюнки, фотографії.

Базові поняття і терміни: довідкові видання, енциклопедія, словник, довідник, атлас, хрестоматія.

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.

 

Хід уроку

І.Організаційний момент

ІІ.Актуалізація опорних знань

1.Розподілити цифри правильних відповідей у відповідний стовпчик.

Рослини

Гриби

Бактерії

Тварини

 

 

 

 

1.Ростуть протягом усього життя;

2.Тип харчування автотрофний;

3.Витримують високі температури кипіння протягом кількох годин;

4.Розмножуються насінням;

5.   Волосяний покрив;

6.Тип живлення гетеротрофний;

7.Позбавлені хлорофілу;

8.Шкірні залози;

9.Поживні речовини всмоктують поверхнею тіла з навколишнього середовища;

10.До складу клітинної стінки входить хітин;

11.Запасною поживною речовиною є крохмаль;

12.Плодове тіло складається з шапки і ніжки;

13.Постійна температура тіла;

14.Трахеї – це система хітинових трубочок, що забезпечують дихання;

15.Здатність до синтезу вітамінів;

16.Форма тіла куляста, у вигляді коми;

17.Гемолімфа не бере участі у транспорті газів;

18.Здатні до фотосинтезу;

19. Органи виділення-мальпігієві судини;

20.Спосіб живлення автотрофний, гетеротрофний.

  1. Порівняти ознаки основних груп організмів. Назвати ознаки рослин, тварин, грибів, бактерій.

Ознаки для порівняння

Рослини

Гриби

Бактерії

Тварини

Особливості будови тіла

 

 

 

 

Живлення

 

 

 

 

Розмноження

 

 

 

 

Дихання

 

 

 

 

Ріст

 

 

 

 

Поширення

 

 

 

 

 

  1. Біологічна гра «Знайди своїх».

Кожному учаснику видають картку з назвою тварини. Після цього уасники гри поинають шукати своїх «родичів»і збиратися по родинах. Виграє та, яка швидше збереься докупи і назве основні ознаки притаманні для її родини.

  1. Розвязування біологічних задач.

Робота в групах

Завдання. Знайдіть зв’язки організмів в екосистемі мішаного лісу.

-група1. Між рослинами і тваринами.

-група2. Між рослинами, тваринами і грибами.

-група3. Між рослинами, тваринами і бактеріями.

  1. Висновок.

В чому єдність живої природи.

ІІІ. Підсумок уроку

 

 

doc
Додано
2 квітня
Переглядів
1595
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку