Інструктивна картка дистанційного навчання. Тема "Типи угрупувань тварин за К.Лоренцом. Ієрархія тварин у групі"

Про матеріал
Тема уроку: Типи угрупувань тварин за К.Лоренцом. Ієрархія тварин у групі Мета: сформувати знання про соціальну поведінку тварин та її прояви, типи угрупувань тварин; розвивати вміння визначати форму поведінки, розвивати вміння самостійно працювати з інформацією.
Перегляд файлу

7-б клас. 15 квітня. 7-а клас. 16 квітня 2020 рік

Підручник:

Соболь В.І. Біологія : підруч. для 7 кл. загальноосвіт. навч. закл. / Валерій Соболь. – Камянець-Подільський : Абетка, 2015. – 288 с. : іл.

Інструктивна карта дистанційного уроку

(За можливістю та бажанням можна роздрукувати й працювати безпосередньо на картці. У такому випадку всі інструктивні картки прикріпити до робочого зошита).

Тема уроку: Типи угрупувань тварин за К.Лоренцом. Ієрархія тварин у групі

Мета: сформувати знання про соціальну поведінку тварин та її прояви, типи угрупувань тварин; розвивати вміння визначати форму поведінки, розвивати вміння самостійно працювати з інформацією.

  1.     Для початку роботи з інструктивною карткою до уроку треба опрацювати § 54, стор. 231-233.

Записати визначення основних понять з теми:

Угрупування (співтовариства, спільноти тварин) – групи тварин одного виду, які займають певну територію і поєднані та організовані проявами соціальної поведінки.

 

  1. Опрацювати інформацію з підручника та виписати основні ознаки угрупування:

 

  1. ________________________________________________________________,
  2. ________________________________________________________________,
  3. ________________________________________________________________,
  4. ________________________________________________________________,
  5. ________________________________________________________________.

 

  1. Опрацювати інформацію щодо класифікації угрупувань тварин ти доповнити її

 

Конрад Лоренц поділив усі відомі угрупування на 2 групи: анонімні та персоніфіковані.

Анонімні угрупування – угрупування тварин, у яких відсутня складна структура взаємовідносин між окремими особинами, а об’єднання їх у групу відбувається тільки на певний час і за допомогою загальної реакції на певний чинник середовища. Наприклад, ___________________________________________

________________________________________________________________________.

 Персоніфіковані угрупування – угрупування тварин з упорядкованою структурою взаємовідносин між окремими особинами, що базується на ієрархії, територіальності та ритуалізації поведінки. Наприклад, ________________________

________________________________________________________________________.

 Ієрархія – __________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

 Територіальність – _________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

Ритуалізація – _____________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

 

 

  1. Виконати тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/231334 і надіслати скрін кінцевого результату

 

Домашнє завдання:

 

  1. Опрацювати інструктивну картку до уроку, § 54, стор. 231-233.
  2. Завдання зворотнього зв’язку: надіслати фото або скрін роботи. Спілкуємося в вайбері (0666054557) або через електронну адресу: ekotkalo7@gmail.com
  3. Обов’язкове завдання до виконання: дотримуватися основних заходів профілактики поширення хвороби, берегти себе та своїх рідних! Не хворіти!

 

 

docx
Додано
30 червня 2020
Переглядів
604
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку