7-б клас. 21 травня 2020 рік, 7-а клас. 26 травня 2020 рік
Підручник:
Соболь В.І. Біологія : підруч. для 7 кл. загальноосвіт. навч. закл. / Валерій Соболь. – Кам’янець-Подільський : Абетка, 2015. – 288 с. : іл.
Інструктивна карта дистанційного уроку
(За можливістю та бажанням можна роздрукувати й працювати безпосередньо на картці. У такому випадку всі інструктивні картки прикріпити до робочого зошита).
Тема уроку: Міні-проект «Роль живих організмів як компонентів екосистем»
Мета: дослідити роль живих організмів в екосистемах; описати природоохоронні території свого краю, визначити роль людини у їх збереженні; розвивати вміння визначати способи комунікації, розвивати вміння самостійно працювати з інформацією.
Для початку роботи з інструктивною карткою до уроку треба повторити стор. 271-273.
Таблиця 1. Роль живих організмів як компонентів екосистеми луків
№ |
Організми |
Приклади організмів |
Роль живих організмів |
1 |
Рослини |
|
|
2 |
Тварини |
|
|
3 |
Мікроорганізми |
|
|
Таблиця 1. Роль живих організмів як компонентів екосистеми степу
№ |
Організми |
Приклади організмів |
Роль живих організмів |
1 |
Рослини |
|
|
2 |
Тварини |
|
|
3 |
Мікроорганізми |
|
|
Таблиця 3. Роль живих організмів як компонентів екосистеми прісної водойми
№ |
Організми |
Приклади організмів |
Роль живих організмів |
1 |
Рослини |
|
|
2 |
Тварини |
|
|
3 |
Мікроорганізми |
|
|
Таблиця 1. Роль живих організмів як компонентів екосистеми мішаного лісу
№ |
Організми |
Приклади організмів |
Роль живих організмів |
1 |
Рослини |
|
|
2 |
Тварини |
|
|
3 |
Мікроорганізми |
|
|
Таблиця 5. Роль людини у збереженні природних екосистем
Природна екосистема (на власний вибір) |
Роль людини в даній екосистемі |
Мій особистий внесок |
|
|
______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ |
________________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________
|
Домашнє завдання: