Інструктивна картка дистанційного навчання. Тема уроку: Підсумковий урок. Літні завдання

Про матеріал
Тема уроку: Підсумковий урок. Літні завдання Мета: узагальнити знання за курс 7 класу; розвивати вміння визначати способи комунікації, самостійно працювати з інформацією.
Перегляд файлу

7-б клас. 27 травня 2020 рік, 7-а клас. 29 травня 2020 рік

Підручник:

Соболь В.І. Біологія : підруч. для 7 кл. загальноосвіт. навч. закл. / Валерій Соболь. – Камянець-Подільський : Абетка, 2015. – 288 с. : іл.

Інструктивна карта дистанційного уроку

(За можливістю та бажанням можна роздрукувати й працювати безпосередньо на картці. У такому випадку всі інструктивні картки прикріпити до робочого зошита).

Тема уроку: Підсумковий урок. Літні завдання

Мета: узагальнити знання за курс 7 класу; розвивати вміння визначати способи комунікації, самостійно працювати з інформацією.

Для початку роботи з інструктивною карткою до уроку треба повторити стор. 273-278.

 

  1. Заповнити таблицю 1. «Порівняльна характеристика живої та неживої природи», вказавши у більшості відповідях «+» або «-»

 

Таблиця 1. Порівняльна характеристика живої та неживої природи

 

Ознака для порівняння

Нежива природа

Жива природа

1

Елементарний склад

 

 

2

Рівень упорядкованості

 

 

3

Обмін речовин з навколишнім середовищем

 

 

4

Здатність до ефективного перетворення і використання енергії

 

 

5

Самооновлення

 

 

6

Самовідтворення

 

 

7

Саморегуляція

 

 

8

Подразливість

 

 

9

Розвиток

 

 

10

Адаптивність

 

 

11

Вік (тривалість існування)

 

 

 

  1. Скласти кроссенс «Особливості будови тварин»

 

Використовуючи опрацьовану інформацію та запропоновані рисунки, розташувати їх у відповідності до тексту таблиці 2., вписавши у кожну клітинку ті цифри, що відповідають номерам рисунків.

 

Таблиця 2. Особливості будови тварин

 

У представників класу цих тварин уперше з’являється чотирикамерне серце. Мають парні легені та дихальні мішки. Мускулатура тіла диференційована, рухи складні

У представників класу цих тварин уперше з’являється два кола кровообігу. Вони мають зовнішнє запліднення. Мають голосовий апарат. На різних етапах розвитку можуть дихати легенями, зябрами та шкірою

 

 

У представників класу цих тварин з’являється діафрагма. Мають диференційовані зуби. Теплокровні. Кінцевим продуктом обміну білків є сечовина

У представників цих тварин уперше з’являється трикамерне серце. Мають внутрішнє запліднення, відкладають яйця. Шкіра суха, вкрита лусками

Представники цієї групи тварин дихають зябрами. Мають тулубові нирки, одне коло кровообігу. Холоднокровні.

 

 

 

У представників класу цих тварин тіло вкрите шкірною мантією. Мають одну або дві нирки. Нервова система розкидано-вузлового типу

 

 

У представників цих тварин відсутні органи кровоносної, видільної, дихальної систем. Мають примітивні одноманітні рефлекси

 

 

Представники цієї групи тварин мають вузлову нервову систему. Розвиток прямий і непрямий. Скелет зовнішній, побудований з кутикули

Представники цієї групи тварин мають гідроскелет.

У травній системі розвинене воло та м’язовий шлунок. Гермафродити

 

Через дощі на Тернопільщині побільшало жаб | Про Те В українських водоймах до 2050 року може зникнути риба | Новини ...

 1     2    3

 

Цікавинки про птахів - Перелітні та зимуючі птахи Комахи Як не переплутати вужа з гадюкою

 4     5     6

Черевоногі молюски Ссавці зменшаться через глобальне потепління - Острів знань

 7     8     9

 

  1. Виконати вправу за посиланням https://learningapps.org/watch?v=pzt87vqij20 і надіслати скріни виконаного завдання

 

  1. Опрацювати таблицю 3. та встановити відповідність між структурою тваринних клітин, властивостями їх організму та характеристикою.

 

Таблиця 3. Властивості тваринного організму

 

1 Мембрана

А Створює внутрішнє середовище клітини

2 Глікокалікс

Б Відповідає за поділ клітини, зберігає генетичну інформацію

3 Цитоплазма

В Непостійні вирости мембрани, за допомогою яких клітина здатна рухатися

4 Цитоскелет

Г Організм, який споживає готові органічні речовини

5 Комплекс Гольджі

Д Забезпечують рух клітини

6 Ядро

Е Захищає клітину і забезпечує транспорт речовин

7 Мітохондрії

Є Процес захоплення твердих часток клітиною

8 Псевдоподії

Ж Накопичує і виводить продукти обміну речовин 

9 Клітинні включення

З Забезпечують клітину енергією

10 Джгутики

І Бере участь у транспорті різних речовин, а також сприймає різні подразники

11 Фагоцитоз

Й Є запасом поживних речовин

12 Гетеротроф

К Допомагає зберігати форму клітині

 

  1.  ______;  7) ______;
  2. ______;  8) ______;
  3. ______;  9) ______;
  4. ______;  10) ______;
  5. ______;  11) ______;
  6. ______;  12) ______.

 

  1. Побудувати асоціативний кущ (гроно), доповнивши ключове словосполучення «тваринний організм» конкретними ознаками тварин (тільки по одному слову в кожну ячейку)

 

 

Домашнє завдання:

  1. Опрацювати інструктивну картку до уроку.
  2. Завдання зворотнього зв’язку: надіслати фото або скрін інструктивної картки. Спілкуємося в вайбері (0666054557) або через електронну адресу: ekotkalo7@gmail.com
  3. Обов’язкове завдання до виконання: дотримуватися основних заходів профілактики поширення хвороби, берегти себе та своїх рідних! Не хворіти!

 

docx
Додано
30 червня 2020
Переглядів
657
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку