10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

Інструктивна картка дистанційного навчання. Тема уроку: Підсумковий урок. Літні завдання

Про матеріал
Тема уроку: Підсумковий урок. Літні завдання Мета: узагальнити знання за курс 7 класу; розвивати вміння визначати способи комунікації, самостійно працювати з інформацією.
Перегляд файлу

7-б клас. 27 травня 2020 рік, 7-а клас. 29 травня 2020 рік

Підручник:

Соболь В.І. Біологія : підруч. для 7 кл. загальноосвіт. навч. закл. / Валерій Соболь. – Камянець-Подільський : Абетка, 2015. – 288 с. : іл.

Інструктивна карта дистанційного уроку

(За можливістю та бажанням можна роздрукувати й працювати безпосередньо на картці. У такому випадку всі інструктивні картки прикріпити до робочого зошита).

Тема уроку: Підсумковий урок. Літні завдання

Мета: узагальнити знання за курс 7 класу; розвивати вміння визначати способи комунікації, самостійно працювати з інформацією.

Для початку роботи з інструктивною карткою до уроку треба повторити стор. 273-278.

 

  1. Заповнити таблицю 1. «Порівняльна характеристика живої та неживої природи», вказавши у більшості відповідях «+» або «-»

 

Таблиця 1. Порівняльна характеристика живої та неживої природи

 

Ознака для порівняння

Нежива природа

Жива природа

1

Елементарний склад

 

 

2

Рівень упорядкованості

 

 

3

Обмін речовин з навколишнім середовищем

 

 

4

Здатність до ефективного перетворення і використання енергії

 

 

5

Самооновлення

 

 

6

Самовідтворення

 

 

7

Саморегуляція

 

 

8

Подразливість

 

 

9

Розвиток

 

 

10

Адаптивність

 

 

11

Вік (тривалість існування)

 

 

 

  1. Скласти кроссенс «Особливості будови тварин»

 

Використовуючи опрацьовану інформацію та запропоновані рисунки, розташувати їх у відповідності до тексту таблиці 2., вписавши у кожну клітинку ті цифри, що відповідають номерам рисунків.

 

Таблиця 2. Особливості будови тварин

 

У представників класу цих тварин уперше з’являється чотирикамерне серце. Мають парні легені та дихальні мішки. Мускулатура тіла диференційована, рухи складні

У представників класу цих тварин уперше з’являється два кола кровообігу. Вони мають зовнішнє запліднення. Мають голосовий апарат. На різних етапах розвитку можуть дихати легенями, зябрами та шкірою

 

 

У представників класу цих тварин з’являється діафрагма. Мають диференційовані зуби. Теплокровні. Кінцевим продуктом обміну білків є сечовина

У представників цих тварин уперше з’являється трикамерне серце. Мають внутрішнє запліднення, відкладають яйця. Шкіра суха, вкрита лусками

Представники цієї групи тварин дихають зябрами. Мають тулубові нирки, одне коло кровообігу. Холоднокровні.

 

 

 

У представників класу цих тварин тіло вкрите шкірною мантією. Мають одну або дві нирки. Нервова система розкидано-вузлового типу

 

 

У представників цих тварин відсутні органи кровоносної, видільної, дихальної систем. Мають примітивні одноманітні рефлекси

 

 

Представники цієї групи тварин мають вузлову нервову систему. Розвиток прямий і непрямий. Скелет зовнішній, побудований з кутикули

Представники цієї групи тварин мають гідроскелет.

У травній системі розвинене воло та м’язовий шлунок. Гермафродити

 

Через дощі на Тернопільщині побільшало жаб | Про Те В українських водоймах до 2050 року може зникнути риба | Новини ...

 1     2    3

 

Цікавинки про птахів - Перелітні та зимуючі птахи Комахи Як не переплутати вужа з гадюкою

 4     5     6

Черевоногі молюски Ссавці зменшаться через глобальне потепління - Острів знань

 7     8     9

 

  1. Виконати вправу за посиланням https://learningapps.org/watch?v=pzt87vqij20 і надіслати скріни виконаного завдання

 

  1. Опрацювати таблицю 3. та встановити відповідність між структурою тваринних клітин, властивостями їх організму та характеристикою.

 

Таблиця 3. Властивості тваринного організму

 

1 Мембрана

А Створює внутрішнє середовище клітини

2 Глікокалікс

Б Відповідає за поділ клітини, зберігає генетичну інформацію

3 Цитоплазма

В Непостійні вирости мембрани, за допомогою яких клітина здатна рухатися

4 Цитоскелет

Г Організм, який споживає готові органічні речовини

5 Комплекс Гольджі

Д Забезпечують рух клітини

6 Ядро

Е Захищає клітину і забезпечує транспорт речовин

7 Мітохондрії

Є Процес захоплення твердих часток клітиною

8 Псевдоподії

Ж Накопичує і виводить продукти обміну речовин 

9 Клітинні включення

З Забезпечують клітину енергією

10 Джгутики

І Бере участь у транспорті різних речовин, а також сприймає різні подразники

11 Фагоцитоз

Й Є запасом поживних речовин

12 Гетеротроф

К Допомагає зберігати форму клітині

 

  1.  ______;  7) ______;
  2. ______;  8) ______;
  3. ______;  9) ______;
  4. ______;  10) ______;
  5. ______;  11) ______;
  6. ______;  12) ______.

 

  1. Побудувати асоціативний кущ (гроно), доповнивши ключове словосполучення «тваринний організм» конкретними ознаками тварин (тільки по одному слову в кожну ячейку)

 

 

Домашнє завдання:

  1. Опрацювати інструктивну картку до уроку.
  2. Завдання зворотнього зв’язку: надіслати фото або скрін інструктивної картки. Спілкуємося в вайбері (0666054557) або через електронну адресу: [email protected]
  3. Обов’язкове завдання до виконання: дотримуватися основних заходів профілактики поширення хвороби, берегти себе та своїх рідних! Не хворіти!