10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

Інструктивна картка дистанційного навчання. Тема уроку: Віртуальна екскурсія. Пристосованість рослин і тварин до сумісного життя в природному угрупуванні

Про матеріал
Тема уроку: Віртуальна екскурсія. Пристосованість рослин і тварин до сумісного життя в природному угрупуванні Мета: дослідити роль живих організмів в екосистемах; описати адаптивність організмів до життя в певних умовах; розвивати вміння визначати способи комунікації, розвивати вміння самостійно працювати з інформацією.
Перегляд файлу

7-б клас. 26 травня 2020 рік, 7-а клас. 28 травня 2020 рік

Підручник:

Соболь В.І. Біологія : підруч. для 7 кл. загальноосвіт. навч. закл. / Валерій Соболь. – Камянець-Подільський : Абетка, 2015. – 288 с. : іл.

Інструктивна карта дистанційного уроку

(За можливістю та бажанням можна роздрукувати й працювати безпосередньо на картці. У такому випадку всі інструктивні картки прикріпити до робочого зошита).

Тема уроку: Віртуальна екскурсія. Пристосованість рослин і тварин до сумісного життя в природному угрупуванні

Мета: дослідити роль живих організмів в екосистемах; описати адаптивність організмів до життя в певних умовах; розвивати вміння визначати способи комунікації, розвивати вміння самостійно працювати з інформацією.

  1. Опрацювати відео за посиланням про пристосування організмів до умов життя https://www.youtube.com/watch?v=5ZRvdSrsMM0. Дати відповіді на запитання:

 

  1. Чи може живий організм жити ізольовано від інших? __________________.
  2. Що називають угрупуванням? ______________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________.

  1. Навести приклади прояву паразитизму на деревах _____________________

________________________________________________________________.

  1. Чим корисні зозулі? _______________________________________________

________________________________________________________________.

  1. Прилад нейтральних взаємозв’язків між організмами __________________.
  2. Приклад мутуалістичних взаємозв’язків між організмами _______________

_________________________________________________________________________________________________________________________________.

  1. Як пристосовані рослини в лісі для розподілу природних ресурсів? _______

________________________________________________________________.

  1. Як пристосовані рослини від поїдання тваринами? _____________________

________________________________________________________________.

  1. Як пристосовані тварини до спільного існування? _____________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

 

  1. Виконати тестування за посиланням join.naurok.ua. Код доступу – 4439872. При реєстрації вказуємо прізвище та ім’я повністю. Тест можна виконати тільки з однієї спроби. Якщо у списку будуть невідомі або неадекватні підписи користувачів, тестування будемо здавати усно.

 

Домашнє завдання:

  1. Опрацювати інструктивну картку до уроку.
  2. Завдання зворотнього зв’язку: надіслати фото або скрін інструктивної картки. Спілкуємося в вайбері (0666054557) або через електронну адресу: [email protected]
  3. Обов’язкове завдання до виконання: дотримуватися основних заходів профілактики поширення хвороби, берегти себе та своїх рідних! Не хворіти!

 

docx
Додано
30 червня
Переглядів
24
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку