Географія 6 клас
Тема уроку: Вулканізм і вулкани
( інструктивна картка для опрацювання теми)
Добрий день, дорогі шестикласники! Сьогодні на вас знову чекають нові знання і особисті відкриття.
Після цього уроку ви зможете:
Для продуктивної роботи нам знадобляться: підручник, атлас, робочий зошит, інтернет і, звичайно ж, хороший настрій.
Тож бажаю вам успіхів!
Упевнена, що ви добре опанували матеріал про внутрішню будову Землі, тому пропоную вам розв’язати кросворд (відповіді запишіть у зошиті після теми уроку)
А тепер перейдемо до нового матеріалу:
https://www.youtube.com/watch?v=ht4gCeUzN24
Для опрацювання теми пропоную прочитати параграф 21 та переглянути презентацію до уроку ( вона додається).
У процесі перегляду виконуйте наступні завдання в зошиті:
Завдання 1. Замалюйте у зошиті схематично малюнок «Внутрішня будова вулкану»( за мал.69 на с.82 підручника)
Завдання 2 . Складіть( у зошиті) словничок вулканологічних понять:
Завдання 3. Накресліть у зошиті схему «Які бувають вулкани»
А на які дві групи ще можна розділити вулкани ?
Відповідь шукайте на с.84 і запишіть у зошит.
Завдання 4. Опрацювавши текст підручника та переглянувши презентацію, ви вже в змозі дати відповіді на запитання. Зробіть це письмово у зошиті, але коротко, відбираючи головне!!!
Закріпимо вивчений матеріал
Пропоную вам закріпити міцно свої знання ,виконавши дві вправи
Вправа 1. Установіть відповідність
Вправа 2. Виконайте інтерактивну вправу « Будова вулкану»
https://learningapps.org/view15620498
Молодці! Ви гарно попрацювали!
Ваше домашнє завдання.
1.Опрацювати параграф 21 та власний конспект.
2.Вивчити поняття, які виписали у словничок та виготовити з ними картки в «Скриньку знань»
3*.Творче! Виготуйте модель вулкану з підручних матеріалів, приклади є в інтернеті, а краще придумати щось своє. Фото, на якому ви зображені разом із своїм виробом надсилайте мені у завдання в Teаms. Після карантину у школі відбудеться виставка, на якій будуть і ваші моделі!