Інструменти для зворотнього зв’язку під час дистанційного навчання

Про матеріал
Практичне заняття на тему «Інструменти для зворотнього зв’язку під час дистанційного навчання» У центрі пізнання – проблема, яка вимагає роботи думки для її розв’язання. Пізнавальна, мисленнєва діяльність учня дозволяє йому виходити за межі отриманої інформації, будувати нове знання. Роль учителя полягає в тому, щоб допомогти учням, стимулювати їх до самостійних роздумів, відкриттів, нових поглядів на досліджуване явище, предмет.
Перегляд файлу

   

     

 

Практичне заняття

«Інструменти для зворотнього зв’язку під час дистанційного навчання»

 Стасюк Я. І.

 

 

 

 

 

    Зворотній зв’язок – обов’язкова умова успішного дистанційного навчання та оцінювання. Забезпечити такий зв’язок можна, використовуючи різні Інтернет-ресурси для організації зворотного зв’язку.  

     Отримання навчальних матеріалів та спілкування між учасниками   дистанційного навчання передбачає організацію освітнього процесу з використанням трансляцій в режимі відеоконференцій, навчальних та виховних заходів, відвідування он-лайн бібліотек, музеїв.

      Під час дистанційного навчання можна скористатися електронними версіями підручників для 1-4 класів, перейшовши за посиланням:

https://gdz4you.com/pidruchnyky/?fbclid=IwAR0vl1KRDdMieJL6kkFQeZ3I-POZZhTQeVID1_VHlkVLV6tRWhSEcFMwEFo

https://lib.imzo.gov.ua/

Пропонує коротку характеристику он-лайн платформ для організації освітнього процесу:

Google Клас (Google Classroom)

Це безкоштовний сервіс для навчальних закладів і користувачів з особистими обліковими записами Google. Він економить педагогам час, спрощує організацію навчального процесу та спілкування з учнями.

Переваги Google Класу.

  • Легке налаштування. Вчителі можуть додавати учнів до курсу самостійно або надсилати їм код для приєднання. Створення курсу займає всього кілька хвилин.
  • Економія часу.
  • Створювати, перевіряти й оцінювати завдання в електронній службі швидше та зручніше, ніж на папері.
  • Зручна організація.
  • Завдання доступні учням у відповідному розділі, а матеріали курсу (документи, фото, відео) автоматично додаються в папки на Google Диску.
  • Швидка комунікація.
  • Можливість робити оголошення й миттєво створювати обговорення, а учні – ділитися один з одним ресурсами та відповідати на запитання в стрічці курсу.
  • Доступність і безпека.

Як і всі сервіси пакета G Suite for Education, Клас не містить реклами, не використовує вміст і дані учнів для рекламних цілей та надається безкоштовно.

Дозволи: доступ до камери:

-потрібен, щоб у Класі можна було публікувати фото й відео, зроблені за допомогою камери.

-доступ до пам’яті: потрібен, щоб до дописів у Класі можна було долучати фотографії, відео та локальні файли. Також він потрібнен для офлайн-доступу.

-доступ до облікових записів: потрібен, щоб можна було вибирати, який обліковий запис використовувати в Класі.

GoogleПрезентації (Google Presentations)

Додаток дозволяє працювати з файлами на пристроях Android:

-створювати та редагувати презентації, відкривати до них доступ та працювати над ними одночасно з іншими користувачами;

-працювати навіть без підключення до мережі Інтернет;

-додавати коментарі та відповідати на них;

-додавати слайди, змінювати їх розташування, форматувати текст, вставляти фігури.

Google Форми — онлайн-сервіс для створення форм звортного зв’язку, онлайн-тестувань та опитувань. Кожна форма в Google Формах представляє собою веб-сторінку, на якій розміщуються анкета чи питання. Все, що потрібно для роботи з формами, — це мати акаунт в Google.

КАХУТ (Kahoot)

KAHOOT – платформа для створення вікторин, тестів, дидактичних ігор.

Сервіс може бути використано для перевірки знань учнів:

-учні можуть виконувати завдання на будь-якому пристрої, що має доступ до Інтернету – смартфон, планшет;

-завдання можна вставити світлини, відеофрагменти;

-учитель може поставити бали за правильність та швидкість виконання;

-зареєструватися на сайті можна через GOOGLE або Microsoft профіль, не потрібно створювати наві логіни чи паролі;

-можна дублювати чи редагувати тести, що значно економить час.

ClassDojo https://teach.classdojo.com/#/login?redirect=%2Flaunchpad

СlassDojo — це простий інструмент для оцінки работи класу в режимі реального часу.

Ідея сервісу полягає в тому, щоб допомогти учителям швидко і просто оцінити класну та домашню роботу учнів, рівень їх дисципліновасті.

В ClassDojo можна зареєструватися в якості учителя (який і буде створювати бейджі, ставити цілі, збирати статистику і робити групові розсилки); в якості учня/учениці (якому надсилається персональний код для доступу до свого профілю); і в якості батьків (які мають доступ до профілю своєї дитини).

LearningApps.org https://learningapps.org/

LearningApps.org є сервісом для підтримки процесів навчання та викладання за допомогою невеликих інтерактивних модулів. Ці модулі можуть використовуватись безпосередньо як навчальні ресурси або для самостійної роботи. Метою роботи є створити загальнодоступну бібліотеку незалежних блоків, придатних для повторного використання та змін. Блоки (вони називаються Вправами) не включені в жодні конкретні сценарії чи програми, тому вони не розглядаються як цілісні уроки чи завдання, натомість їх можна використати у будь-якому доречному методичному сценарії.

НОВА ШКОЛА - Цікавіше за підручник video.novashkola.ua Мультимедійні уроки, відібрані у зручній колекції відповідно до нашої шкільної програми з кращих освітніх YouTube каналів.

Цікаві сайти для розвитку дітей http://abetka.ukrlife.org – дитяча сторінка для маленьких українців: абетки, казки, усмішки, приказки, скоромовки, загадки, лічилки.

http://kazkar.at.ua – дитячий сайт: читання слухання улюблених казок.

http://kazkar.info/

Цікаві українські освітні канали

Цікава наука на каналі YouTube

https://www.youtube.com/channel/UCMIVE71tHEUDkuw8tPxtzSQ

      У центрі пізнання – проблема, яка вимагає роботи думки для її розв’язання. Пізнавальна, мисленнєва діяльність учня дозволяє йому виходити за межі отриманої інформації, будувати нове знання. Роль учителя полягає в тому, щоб допомогти учням, стимулювати їх до самостійних роздумів, відкриттів, нових поглядів на досліджуване явище, предмет. Водночас, учитель і учень залишаються учасниками цього процесу в активному діалозі.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Сіконенко Тетяна Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Савчук Оксана Василівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
22 грудня 2021
Переглядів
11395
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку